مهران فره راز

0 %
مهران فره راز
مشاور مارکتینگ
متخصص فروش
09353637700
  • محل سکونت:
    تهران
  • شهر:
    تهران
  • سن:
    36
فرانسوی
انگلیسی
ترکی استانبولی
مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ
فروش
تولید محتوا
خدمات پس از فروش و امور مشتریان
سوشال مدیا
روابط عمومی
رسانه
سئو
ووردپرس
  • وورد
  • اکسل
  • پاورپوینت
  • پرزی
  • ووردپرس
  • فتوشاپ

کورس های گوگل

3 فوریه 2021

ما همیشه الهام می گیریم ببینیم مردم وقتی به فناوری دسترسی پیدا می‌کنند چه می‌کنند.

ما می‌دانیم که مردم با خلاقیت و اشتیاق خود در حال تغییر جهان هستند و گاهی اوقات فناوری به شما کمک می‌کند. بنابراین ما می خواستیم به سهم خود عمل کنیم تا مطمئن شویم که فناوری فرصت را برای همه فراهم می‌کند.

تأثیر ما تا به امروز

به همین دلیل ما Grow را با Google ایجاد کردیم

اکنون بیش از هر زمان دیگری ، آمریکایی ها برای دستیابی به مشاغل مورد نظر ، پیشرفت شغلی و رشد تجارت خود به مهارت های دیجیتالی احتیاج دارند. رشد با Google با ارائه آموزش ، ابزار و تخصص رایگان قصد دارد به شما کمک کند.

از سال 2017 ، بیش از پنج میلیون آمریکایی 1 با کمک Grow با آموزش های Google و کارگاه های حضوری ، مشاغل و مشاغل خود را رشد داده‌اند. و از طریق شبکه‌ای متشکل از بیش از 7500 سازمان شریک 1 – از جمله کتابخانه های محلی ، مدارس و سازمان های غیرانتفاعی – افراد بیشتری در سراسر کشور به ابزارهای آنلاین رایگان و برنامه های انعطاف پذیر دسترسی دارند.

ما معتقدیم که فناوری این قدرت را دارد که فرصت های جدید رشد را باز کند. وقتی این فرصت ها برای همه در دسترس باشد ، جوامع سراسر کشور می‌توانند به پتانسیل کامل خود برسند.

صاحبان مشاغل کوچک می‌توانند حضور آنلاین خود را ایجاد کرده و مشتریان جدیدی پیدا کنند.

جویندگان شغل و دانشجویان می‌توانند مهارت های لازم را برای به دست آوردن مشاغل مورد نظر در اقتصاد در حال رشد امروز بیاموزند.

READ  چگونه رستوران ها در زمان عدم اطمینان بهتر می توانند به مشتریان کمک کنند

جانبازان و خانواده های نظامی می‌توانند به ابزارها و منابع طراحی شده برای کمک به انتقال به زندگی غیرنظامی و ایجاد مشاغل معنادار دسترسی داشته باشند.

مربیان می‌توانند یاد بگیرند که چگونه به دانش آموزان خود کمک کنند مهارت‌های لازم برای آمادگی در مشاغل امروز را بدست آورند.

توسعه‌دهندگان می‌توانند مهارت های فعلی خود را تیز کرده و به مهارت های جدید تسلط پیدا کنند.

استارتاپ‌ها می‌توانند بیاموزند که چگونه ایده‌های خود را در معرض دید لازم برای موفقیت قرار دهند.

برنامه Goodwill از زمان راه اندازی ، با اعطای کمک 10 میلیون دلاری از Google.org ، به 27،682 متقاضیان کار در یافتن شغل کمک کرده است

گزارش را بخوانید

ابزار و آموزش برای همه

ساختن آسان ابزارها و آموزشها به‌صورت آنلاین و به‌رایگان فقط بخشی از Grow with Google است. ما همچنین در مشارکت با گروه های جامعه و رهبران محلی کارگاه های آموزشی ، آموزش حضوری و مربیگری یک به یک را به شهرها و شهرهای سراسر آمریکا آورده ایم.

کار با شرکای جامعه

Grow با Google مفتخر است که در کنار سازمانی کار می‌کند که کارهای بزرگی در انجمن های خود انجام می‌دهند. این سازمان ها اطمینان می‌دهند که بیشتر آمریکایی ها مهارت های لازم برای موفقیت در یک اقتصاد دیجیتالی به‌طور فزاینده را فرا می‌گیرند. کمک به شرکای ما در دستیابی به مأموریت هایشان برای دستیابی به اهداف خود امری حیاتی است.

برنامه شریک

برنامه Grow with Google Partner منابع رایگاني را در اختيار شما قرار مي دهد كه سازمان هاي اجتماعي مي توانند از آن‌ها براي آموزش مهارت هاي ديجيتال استفاده كنند كه مي تواند به افراد در رشد شغل و مشاغل خود كمك كند. همکاران ، بدون هیچ‌گونه هزینه ای ، مواد برنامه ، آموزش و یک تیم پشتیبانی اختصاصی دریافت می‌کنند. ما با شرکای مختلف از هرجای ایالات متحده همکاری می‌کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر ، لطفاً از صفحه شریک ما در اینجا بازدید کنید.

READ  افزایش ترافیک سایت‌هایی که سئو بهینه ندارند

انسان دوستی

از طریق Google.org ، بخش خیرخواهانه Google ، همچنین به چندین سازمان کمک مالی کرده ایم و به آن‌ها کمک می‌کنیم تأثیر خود را گسترش دهند.

گودویل از 10 میلیون دلار کمک مالی Google.org برای ایجاد شتاب‌دهنده شغلی دیجیتال گودویل (GDCA) در 126 حسن نیت ایالات متحده استفاده می‌کند. GDCA با هدف شروع فرصتهای شغلی برای 1.2 میلیون نفر تا سال 2021 ، با حمایت از ابزارها ، منابع و استعدادهای Google ، به حسن نیت کمک می‌کند تا به اقتصاد دیجیتال پاسخ دهد. گزارش مربوط به سال اول تأثیر و آموخته ها را اینجا بخوانید.

4-H ، بزرگ‌ترین سازمان توسعه جوانان در کشور ، با استفاده از کمک مالی 1.5 میلیون دلاری Google.org به دانشجویان این فرصت را می‌دهد تا مهارت های آینده خود را از طریق فعالیت‌های عملی علوم کامپیوتر افزایش دهند و برنامه جدیدی برای مسیر شغلی خود راه اندازی کنند. و USO که 4.9 میلیون عضو خدمات و خانواده های آن‌ها را پشتیبانی می‌کند ، 2.5 میلیون دلار کمک مالی از Google.org برای ارائه آموزش و راهنمایی شغلی در پشتیبانی فناوری اطلاعات دریافت کرد.

ما امیدواریم که با در دسترس قرار دادن منابع خود به‌صورت آنلاین ، با ارائه آموزشهای عملی به جوامع سراسر کشور و حمایت از سازمانهایی که برای گسترش دسترسی به ابزارهای دیجیتال و آموزش تلاش می‌کنند ، بتوانیم به همه آمریکایی ها در رشد مهارت ها ، فرصت های خود کمک کنیم. و آینده آن‌ها

ارسال شده در دیجیتال مارکتینگ, مارکتینگبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید
© تمامی حقوق برای مهران فره راز محفوظ است.