مهران فره راز

0 %
مهران فره راز
مشاور مارکتینگ
متخصص فروش
09353637700
  • محل سکونت:
    تهران
  • شهر:
    تهران
  • سن:
    36
فرانسوی
انگلیسی
ترکی استانبولی
مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ
فروش
تولید محتوا
خدمات پس از فروش و امور مشتریان
سوشال مدیا
روابط عمومی
رسانه
سئو
ووردپرس
  • وورد
  • اکسل
  • پاورپوینت
  • پرزی
  • ووردپرس
  • فتوشاپ

چگونه رستوران ها در زمان عدم اطمینان بهتر می توانند به مشتریان کمک کنند

17 فوریه 2021

رستوران ها قلب بسیاری از جوامع هستند. این جایی است که زوجین از شب قرار ملاقات لذت می‌برند ، خانواده ها سه شنبه تاکو را جشن می‌گیرند و تیم ها برای مسابقات پس از بازی جمع می‌شوند. اما درحالی‌که جهان با چگونگی پاسخ به COVID-19 دست‌وپنجه نرم می‌کند ، هم زنجیره های ملی و هم رستوران هایی که به‌طور مستقل متعلق به آن هستند ، به سرعت در حال استراتژی هستند تا راه‌های جدیدی برای خدمت به جوامع خود پیدا کنند.

درحالی‌که تیم رستوران در Google را به‌عنوان “کار روزانه” خود مدیریت می کنم ، من همچنین یک صاحب رستوران هستم که شخصاً از خط مقدم این بحران را تجربه می کنم. من و همسرم Seven Scoops & Sips را در سال 2019 افتتاح کردیم و بخشی از درآمد خود را به اهداف مناسب اهدا می‌کنیم. (Seven Scoops به دلیل حمایت جامعه توانسته بیش از 60،000 دلار در 9 ماه گذشته کمک مالی کند.) قبل از COVID-19 ، فروشگاه هر شب بسته‌بندی می‌شد زیرا مردم می دانستند که خرید یک بستنی ، قهوه یا کاسه acai به آن‌ها کمک می‌کند برای تأمین بودجه مدارس محلی و برنامه های ورزشی ، قربانیان سرطان ، جوانان بی خانمان ، کودکان نیازمند در هارلم ، روستاهای کنیا و سایر اهداف محلی و جهانی. نیش این بحران به‌ویژه سخت است زیرا اکنون همه بودجه متوقف شده است تا زمانی‌که تجارت از سر گرفته شود.

همه گیری چالش‌های منحصر به فردی برای Seven Scoops و صنعت ارائه می‌دهد. و گرچه مسیر پیشرفت به متغیرهای زیادی بستگی دارد ، در اینجا برخی از استراتژی هایی است که رستوران ها برای حمایت از مشتریان خود در این لحظه بی سابقه اتخاذ می‌کنند.

READ  مبانی Google Ads با بازاریابی پولی: راهنمای گام به گام

به مشتریان خود کمک کنید تا برنامه‌ریزی و آماده‌سازی کنند

وقتی عدم اطمینان در ذهن افراد باشد ، افراد به‌دنبال اطلاعاتی هستند که بتوانند به آن‌ها اعتماد کنند. این موضوع در مورد گزینه‌های غذایی قابل دسترس و در دسترس در این نزدیکی بیشتر آشکار می‌شود. علاقه جستجوی “Take out” از ابتدای مارس 285٪ افزایش یافته است. 1 حضور در آنجا برای کمک به مردم در پیمایش این حالت جدید با اطلاعات به روز و مرتبط می‌تواند تفاوت ایجاد کند.

برقراری ارتباط فعالانه تغییراتی که در رستوران شما در کانالهای مشتری رو‌به‌رو هستند بسیار مهم است.

برقراری ارتباط فعالانه تغییراتی که در رستوران شما ازطریق کانالهای مشتری رو‌به‌رو هستند ، در کمک به افراد در برنامه‌ریزی و آماده‌سازی بسیار مهم است. به‌روزرسانی نمایه کسب‌و‌کار خود در Google یکی از راه‌های انجام این کار است. به‌روزرسانی هایی که درمورد موقعیت مکانی خود در پروفایل خود انجام می دهید ، مانند تغییر ساعت رستوران ، از جمله تعطیلی موقت یا ساعت تغییر یافته ، در جستجوی Google و Google Maps نیز ظاهر می‌شود. و در زمانی‌که افراد در حال ارزیابی آنچه متناسب با نیازهای آن‌ها است ، ارائه اطلاعات ، مانند اینکه آیا شما خرید را تحویل می گیرید یا تحویل را ارائه می دهید ، روشی است که می‌توانید به کاربران در تصمیم‌گیری برای آن‌ها کمک کنید.

راه‌حل های برداشت یا تحویل را به‌طور مؤثر در میان بگذارید

در پنج سال گذشته ، “رستوران های نزدیک من” به‌طور مداوم به‌عنوان محبوب‌ترین جستجوی “نزدیک من” رتبه بندی می‌شود .2 اما رفتار مصرف‌کننده تغییر کرده است. تمرکز به سمت راه‌حل های جایگزین برای زمان غذا تغییر کرده است. ما در سه هفته گذشته در نتیجه راهنمایی ملی برای پناه دادن در محل ، علاقه بیشتری به مصرف‌کننده مربوط به “تحویل” مشاهده کرده ایم. علاقه جست‌وجو برای پرسشهای مربوط به “تحویل غذا” 100٪ افزایش یافته است .3

READ  چگونه در یک محیط پویا در ترندز بازار باقی بمانیم

تصویری از یک جعبه برداشت سفید چینی با علامت های زرد که از بالای آن نگاه می‌کنند و یک نماد جستجوی آبی که در نزدیکی معلق است. در همراهی می خوانید: 285٪ افزایش علاقه به جست‌وجو برای “out” در سراسر ایالات متحده منبع: Google Trends ، ایالات متحده ، مارس

با گوگل فکر کنید

منبع: Google Trends ، ایالات متحده ، 1 مارس 2020 – 24 مارس 2020.

اشتراک‌گذاری

آگاهی دادن به افراد در مورد گزینه‌های شام جایگزین به مشتریان و کارمندانتان کمک می‌کند تا در دوره‌های فاصله اجتماعی توصیه شده ایمن بمانند. راه‌حل هایی مانند کمپین‌های محلی می‌تواند به شما کمک کند ارتباطات خود را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که فقط مکانهایی را در اختیار شما قرار دهد که گزینه‌های صرف غذا را ارائه می دهید.

اقدامات سخت ایمنی و بهداشتی رستوران را مطمئن کنید

امروزه ، بیش از هر زمان دیگری ، هنگام انتخاب مکان و آنچه بخوریم ، ایمنی در درجه اول قرار دارد. در واقع ، علاقه جست‌وجو برای “آیا حمل‌و‌نقل غذایی امن است” از ابتدای مارس 650 درصد در سراسر ایالات متحده افزایش یافته است. 4 اطمینان به مشتریان که درک می‌کنید نگرانی های مربوط به ایمنی هستند و گام های مهمی را برای رسیدگی به وضعیت فعلی بر می دارید ، مسئله اساسی است.

تصویر یک کامیون جعبه سفید با یک نماد چاقو و چنگال زرد در کنار آن. در این آمار همراه است: 650٪ افزایش علاقه به جست‌وجو برای “آیا حمل‌و‌نقل غذایی امن است” در سراسر ایالات متحده

با گوگل فکر کنید

منبع: Google Trends ، ایالات متحده ، 1 مارس 2020 – 24 مارس 2020.

READ  گوگل مارکتینگ: 3 مرحله برای تسلط بر تبلیغات دیجیتال

اشتراک‌گذاری

این اقدامات شامل به اشتراک گذاشتن به‌روزرسانی در مورد پیاده‌سازی های جدید است ، مانند اینکه آیا شما یک تیم اختصاصی برای تمرکز بر ایمنی غذا ایجاد کرده‌اید. مثالهای دیگر می‌تواند شامل اعمال دقیق‌تر روشهای نظافت ، افزایش دفعات شستن دست در بین کارکنان و به‌روزرسانی مطالب آموزشی برای کارمندان باشد.

بعلاوه ، ابلاغ سیاست مرخصی استعلاجی کارمندان یا پرداختن به مرخصی برای کارمندان بیمار ، روش دیگری برای نشان دادن این است که چگونه احتمال به خطر انداختن کارگران و مشتریان خود را به حداقل می رسانید.

در این زمان پر چالش ، آخرین چیزی که مردم می‌خواهند نگران آن باشند گزینه‌های غذا است. با کاهش این نگرانی ها با ارتباطات مربوطه و انتخاب‌های راحت و ایمن ، کمکی را ارائه می دهید که از آن‌ها به خاطر بسپارید و از آن‌ها قدردانی کنید.

ارسال شده در دیجیتال مارکتینگ, فروش, مارکتینگبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید
© تمامی حقوق برای مهران فره راز محفوظ است.