مهران فره راز

0 %
مهران فره راز
مشاور مارکتینگ
متخصص فروش
09353637700
  • محل سکونت:
    تهران
  • شهر:
    تهران
  • سن:
    36
فرانسوی
انگلیسی
ترکی استانبولی
مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ
فروش
تولید محتوا
خدمات پس از فروش و امور مشتریان
سوشال مدیا
روابط عمومی
رسانه
سئو
ووردپرس
  • وورد
  • اکسل
  • پاورپوینت
  • پرزی
  • ووردپرس
  • فتوشاپ

18 فیلم که هر کارآفرینی باید تماشا کند

11 ژانویه 2021

FYRE: بزرگ‌ترین مهمانی که هرگز اتفاق نیفتاده است

در واقع دو فیلم مستند در مورد جشنواره فاجعه بار موسیقی Fyre وجود دارد که هر دو ارزش دیدن دارند: Hulu’s Fyre Fraud و Netflix’s FYRE: The Greatest Party that Never Happened. ببینید و بیاموزید که چگونه جشنواره از یک رویداد انحصاری با طرفداران مشهور و تأثیرگذار رسانه های اجتماعی به یک فاجعه سو mis مدیریت منجر شد که اساساً پول مردم را به سرقت می‌برد و آن‌ها را در یک جزیره با غذای ناچیز و مکان های پناهگاه گیر می اندازد.

Startup.com

Startup.com یک فیلم مستند است که در سال ۲۰۰۱ ظهور و سقوط استارتاپ GovWorks در زندگی واقعی را بررسی می‌کند و 60 میلیون دلار از طریق Hearst Interactive Media ، KKR ، صندوق سرمایه‌گذاری نیویورک و Sapient جمع آوری کرده است. برای درک بهتر اوج و شکوفایی دوره dotcom دید خوبی است و به‌عنوان یک داستان احتیاطآمیز در مورد چگونگی دوستی به‌راحتی توسط مشاغل تجاری به کار می‌رود.

موضوعات تحت پوشش: تأمین مالی ، جذب سرمایه ، مدیریت رشد ، مهارت های کارآفرینی ، تیم سازی و مهارت های مدیریتی

اگه می تونی منو بگیر

وقتی صدای Catch Me If You Can را می‌شنوید ، هنرمند موفق هنرمند Frank Abagnale (لئوناردو دی کاپریو) را به طرز فریبنده ای در مورد هرکسی که تبحر مهارت خود را دارد ، جذاب می‌کند. بر اساس یک داستان واقعی ، فیلم “اگر من می توانی من را بگیر” یک فیلم کلاسیک است که نمونه‌ای از سفر کارآفرینی است. این موضوعات مهم مانند حل خلاقانه مسئله ، تبدیل چیز خوب از یک وضعیت بد ، و شلوغی خوب برای رسیدن به موفقیت را لمس می‌کند.

موضوعات تحت پوشش: مهارت های کارآفرینی ، خلاقیت و نوآوری ، پشتکار ، چشم انداز تجاری ، تکنیک های فروش شخصی و منابع مالی کارآفرینی

ارباب جنگ

اگر کمدی تاریک را با کمی اکشن دوست دارید ، Lord of War یکی از تماشای آن است. این فیلم جنایات جنگی زندگی یوری اورلوف (نیکلاس کیج) ، مهاجر از اوکراین را که تصمیم می‌گیرد مسیر موفقیت خود را از طریق تجارت غیرقانونی اسلحه انجام دهد ، بیان می‌کند. اخلاق را کنار بگذاریم ، جاه طلبی ، سرسختی و توانایی تحمل ریسک یوری ویژگی‌های کارآفرینان برای موفقیت را نشان می‌دهد. بعلاوه ، اگر می‌خواهید درباره هک رشد ، ایجاد وفاداری مشتری و تکنیک های مذاکره بیشتر بدانید ، این فیلم عمیقاً به این مباحث می پردازد. احتمالاً متوجه خواهید شد که برخی از دروس را در فعالیت تجاری خود گنجانده اید.

موضوعات تحت پوشش: مهارت های کارآفرینی ، بازارهای نوظهور ، حل خلاقانه مشکلات ، مدیریت بحران ، تکنیک های مذاکره ، ایجاد وفاداری مشتری ، استراتژی های رقابتی و ژئوپلیتیک

READ  مشاوره راه اندازی استارت آپ و فروشگاه اینترنتی

وال استریت

آیا تابحال در دستیابی به قدرت و موفقیت خود را به حد مجاز رسانده اید؟ وال استریت این مضمون را از نگاه بود فاکس (چارلی شین) ، یک کارگزار بلندپرواز سهام که با استفاده از مانترا “طمع خوب است” ، به کارگزار بورس اوراق بهادار وال استریت می پردازد. این فیلم دریچه ای به سمت امور مالی شرکت‌ها ، مدیریت نمونه کارها ، اصول قانون سرمایه‌گذاری و بازارهای سرمایه است. داستان گویاتر داستان یک ذهن جوان و مستعد است که نشان می‌دهد آسان است که زندگی سبک فریبنده ای را که با ثروت همراه است ، تحمل کرد. بعلاوه ، اگر فکر می کردید گرگ وال استریت کمی بیش از حد است ، این فیلم یک نسخه رام و انتقادی از نظر اجتماعی است.

موضوعات تحت پوشش: امور مالی شرکت‌ها ، مدیریت نمونه کارها ، بازارهای سرمایه ، اصول قانون سرمایه‌گذاری ، ادغام و ادغام ، ارزیابی شرکت و اخلاق تجاری

معامله گر سرکش

این فیلم در سال 1999 بر اساس یک داستان واقعی از کارمندی ساخته شده است که به‌تنهایی بانک Barings ، بزرگ‌ترین بانک در انگلیس را سرنگون کرد. این فیلم نشان می‌دهد که چگونه پول انواع رفتارهای شیدایی را پیش می‌برد و به‌عنوان یک داستان هشدار دهنده درباره افرادی که به دروغ تصور می‌کنند قدرت و پول آن‌ها را ضروری می‌کند ، عمل می‌کند.

موضوعات تحت پوشش: مشتقات ، ارزیابی شرکت‌ها ، گزارشگری مالی ، بازارهای سرمایه ، بازارهای نوظهور و اخلاق تجاری

دوازده مرد عصبانی

احتمالاً فیلم مورد علاقه من همیشه ، دوازده مرد عصبانی یک درام درخشان در دادگاه است که دارای چندین لایه بینش درباره رهبری ، روانشناسی رفتار گروهی و سیستم‌های ارزشی متناقض است. این باید تماشا کنید و شما را به فکر نحوه تصمیم‌گیری مهم می اندازد.

موضوعات تحت پوشش: تکنیک های مذاکره ، روش‌های اقناع ، حل تعارض و ایجاد اجماع

فضای اداری

اوم … آره … ما می خواهیم جلوتر برویم و از شما می خواهیم این کمدی آمریکایی را تماشا کنید که فرهنگ سازمانی یک شرکت نرم‌افزاری دهه 1990 را کاملا تمسخر می‌کند ، و در آن صحبت از روابط کاری و سیاست‌های دفتری است. این یک خنده خوب است و قطعاً شما را به فکر رهبری ، تکنیک های تیم سازی و پیشرفت شغلی می اندازد.

موضوعات تحت پوشش: فرهنگ شرکتی ، مشاوره ، پیشرفت شغلی ، رهبری ، تعادل بین زندگی و زندگی ، حفظ پرسنل ، تکنیک های تیم سازی و مدیریت فناوری اطلاعات

سه‌گانه پدرخوانده

سه‌گانه پدرخوانده احتمالاً بهترین فیلم سینمایی در همه زمان ها برای کارآفرینان است و این موضوع را برجسته می‌کند که چرا روابط و ایجاد شبکه‌ها مهم است ، چرا به مردم کمک می‌کند تجارت خوبی انجام دهند و درک رقابت غیرقابل بحث است. این فیلم‌ها بسیار سرگرم کننده ، همراه‌با صحنه های مهیج و قابل تأمل است که شما را برای کنار آمدن با چالش بعدی کسب‌و‌کار آماده می‌کند.

READ  چگونه یک فروشگاه اینستاگرام راه اندازی کنیم؟

موضوعات تحت پوشش: استراتژی های رقابتی ، حفظ اصلی پرسنل ، تصاحب شرکت‌ها (دوستانه و خصمانه) ، اتحادها ، ادغام ها و ادغام ها ، جانشینی شرکت‌ها و تنوع طولانی مدت شرکت‌ها

مظنونین معمولی

اگر از یک تریلر روانشناختی خوب با پایان جاه طلبانه و جالب لذت می برید ، Usual Suspects باید تماشا کنید. این داستان درباره گروهی از تبهکاران حرفه‌ای است که خود را در همان صفوف پلیس می بینند و تصمیم می‌گیرند تا با هم متحد شوند و یک دزدکی سودآور را بکشند. این فیلم موضوعاتی مانند ادغام رهبری ، قدرت و نفوذ و استراتژی بلند مدت تجارت را بررسی می‌کند ، که بصیرت ارزشمندی برای کارآفرینان مستقر و مشتاق است.

موضوعات تحت پوشش: تلفیق رهبری ، قدرت و نفوذ ، استراتژی بلند مدت تجارت ، همکاری ، جبران خسارت ریسک و پاداش ، مهارت های کارآفرینی ، نوآوری و خلاقیت ، تلفیق مارک تجاری ، بازاریابی و عملیات و برنامه‌ریزی و اجرای لجستیک

باهوش ترین بچه های اتاق

این فیلم مستند ۲۰۰۵ براساس بهترین کتاب پرفروش به همین نام توسط خبرنگاران بتانی مک لین و پیتر الکیند ساخته شده است که یکی از بزرگ‌ترین رسوایی های تجاری در تاریخ آمریکا – سقوط شرکت انرون – را لمس می‌کند. این باید یک فرد عاشق تاریخ یا کسی را جست‌وجو کند که به‌دنبال یک مثال قابل تأمل و تکان دهنده از فساد شرکتی مدرن است.

موضوعات تحت پوشش: گزارشگری حسابداری (پایه ، پیشرفته و نوآورانه) ، تلفیق گزارش ها ، متنوع سازی خارج از مرز ، حسابداری خارج از ترازنامه ، مشکلات نمایندگی و اخلاق تجاری

چگونه می‌توان در تبلیغات پیش قدم شد

حتی اگر به‌دنبال مشاوره تبلیغات نیستید ، How to Get Ahead in Advertising یکی دو نکته در مورد حل خلاقانه مشکلات را به شما می آموزد. این فیلم در ابتدای اکران یک تلنگر بود ، اما سال‌ها بعد بازخرید شد و به‌عنوان یک طنز سرگرم کننده و درخشان صنعت تبلیغات شناخته می‌شود. قطعاً باعث می‌شود درباره تجارت در دنیای تجارت متفاوت فکر کنید.

موضوعات تحت پوشش: استراتژی بازاریابی ، دانش فنی تبلیغات ، تقسیم بازار و نام تجاری

شیطان پرادا می پوشد

Devil Wears Prada به شما انگیزه می‌دهد تا غوطه ور شوید و به‌دنبال کار رویایی خود بروید. این فیلمی است که نشان می‌دهد چگونه از پس شرایط ناخوشایند برآییم ، چگونه می‌توان به دنیاهایی ناشناخته پیمایش کرد و سخت کوشی در نهایت نتیجه می‌دهد. این همچنین یک پنجره جالب در صنعت مد است و به شما یک یا دو چیز را در مورد چگونگی پیشرفت در نردبان شرکت یاد می‌دهد.

READ  Ecommerce Analytics: From Data to Decisions

موضوعات تحت پوشش: مارک تجاری ، تکنیک های فروش ، اهمیت رسانه ها و پیشرفت شغلی

با تشکر از شما برای سیگار کشیدن

Thank You For Smoking فیلم مناسبی برای یک کارآفرین باهوش بازاریابی یا کسی است که می‌خواهد چند ترفند در مورد نحوه فروش هر کالایی را بیاموزد. این فیلم داستان لابیست صنعت دخانیات نیک نایلور را روایت می‌کند که خلاقانه استدلال می‌کند تا از صنعت سیگار در سخت ترین شرایط دفاع کند. این یک ساعت عالی برای کسانی است که می‌خواهند چند نکته در مورد مدیریت بحران ، ارتباطات شرکتی ، روابط عمومی و تاکتیک های مذاکره یاد بگیرند.

موضوعات تحت پوشش: روابط عمومی ، بازاریابی و تبلیغات تبلیغاتی ، مدیریت بحران ، ارتباطات شرکتی و مهارت های مذاکره مؤثر

گلنگری گلن راس

Glengarry Glen Ross بر اساس نمایشنامه برنده جایزه در مورد چهار فروشنده املاک و مستغلات ساخته شده است که وقتی دفتر شرکت اعلام می‌کند طی یک هفته همه به جز دو نفر برتر اخراج می‌شوند ، مشاغل آن‌ها در خط است. این فیلم ویترین سرگرم کننده ای از رقابت و دستکاری است. اگر شغل جدیدی را شروع می‌کنید ، به شما هشدار داده شود: گاهی اوقات راه موفقیت بسیار پیچیده تر از آن است که فکر می‌کنید.

موضوعات تحت پوشش: تکنیک های فروش ، مدیریت ارتباط با مشتری ، مذاکرات و بسته شدن معاملات

تاجر ونیزی

بازرگان ونیز براساس بازی شکسپیر ساخته شده و یکی از بزرگ‌ترین فیلمهای آل پاچینو است. داستان در مورد باسینو ، یکی از اعضای جوان طبقه اشراف است که برای کمک مالی به یک شغل بازرگان یهودی ، شیلوک (آل پاچینو) مراجعه می‌کند. این یک دوره لذت بخش با درسهایی در مورد مشارکت تجاری ، ارزیابی ریسک و قانون تجارت است که هنوز هم ارزش دارد.

موضوعات تحت پوشش: مذاکرات قرارداد ، قانون تجارت ، ارزیابی ریسک و اصول قانون تجارت

ارین بروکوویچ

این درام حقوقی برگرفته از داستان واقعی ارین بروکوویچ است که برخلاف همه شانس ها ، به پیروزی در بزرگ‌ترین توافقنامه ای که تاکنون در یک دادخواست اقدام مستقیم پرداخت شده کمک می‌کند. این فیلم تجسم توانمندی زنان است و اهمیت چسبیدن به عقاید شخص را حتی در برابر موانع تأکید می‌کند. این عناوین مانند مسئولیت اجتماعی ، مدل‌های تجاری پایدار و تعصبات جنسیتی در تجارت را لمس می‌کند.

موضوعات تحت پوشش: مسئولیت اجتماعی و مدل‌های تجاری پایدار

موسس

در The Founder ، ما با داستان واقعی باورنکردنی فروشنده مبارز ری کروک آشنا می‌شویم ، که برخورد سرنوشت ساز او با برادران مک دونالد زندگی او را تغییر داد – و نحوه خوردن غذا در آمریکا.

مباحث تحت پوشش: راه اندازی مشاغل ، استقامت ، مقیاس گذاری یک شغل

ارسال شده در تبلیغات, دیجیتال مارکتینگ, مارکتینگبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید
© تمامی حقوق برای مهران فره راز محفوظ است.