مهران فره راز

0 %
مهران فره راز
مشاور مارکتینگ
متخصص فروش
09353637700
  • محل سکونت:
    تهران
  • شهر:
    تهران
  • سن:
    36
فرانسوی
انگلیسی
ترکی استانبولی
مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ
فروش
تولید محتوا
خدمات پس از فروش و امور مشتریان
سوشال مدیا
روابط عمومی
رسانه
سئو
ووردپرس
  • وورد
  • اکسل
  • پاورپوینت
  • پرزی
  • ووردپرس
  • فتوشاپ

چگونه یک فروشگاه اینستاگرام راه اندازی کنیم؟

18 آوریل 2021

بازاریابی اینستاگرام برای مشاغل تجارت الکترونیکی ضروری است.

استفاده نکردن از اینستاگرام برای تبلیغ محصولات شما مانند یک نجار است که تصمیم می‌گیرد اره های چوبی مفید نباشد.

دیوانه

به‌خصوص وقتی در نظر بگیرید که بیش از 500 میلیون کاربر اینستاگرام روزانه از این پلتفرم استفاده می كنند و 50٪ آن‌ها حداقل یك تجارت را دنبال می كنند. .

به‌علاوه ، اینستاگرام برای رفتن به سمت تجارت الکترونیکی بسیار جهنمی است.

چه به‌روزرسانی های مداوم فروشگاه اینستاگرام یا معرفی یک دکمه پرداخت ، واضح است که فروشگاه‌های تجارت الکترونیک باید این موضوع را ادامه دهند یا خطر عقب ماندن را دارند.

اما فروشگاه اینستاگرام دقیقاً چیست ، چگونه به شما در رونق کسب و کارتان کمک می‌کند و چگونه می‌توانید آن را راه اندازی کنید؟

بخوانید تا متوجه شوید.

فروشگاه اینستاگرام چیست؟

فروشگاه اینستاگرام به شما امکان می‌دهد کاتالوگ محصولات خود را با نمایه اینستاگرام خود ادغام کنید. به نوبه خود ، این به شما امکان می‌دهد محصولات خود را از طریق پست ها ، Stories ، در برگه Explore و در یک تب Shop ویژه در نمایه خود ، مستقیماً به کاربران اینستاگرام معرفی کنید.

همچنین می‌توانید محصولات Instagram Store را به همان روشی که دوست خود را برچسب گذاری می‌کنید ، در پست های خود برچسب گذاری کنید.

این یک نماد کوچک کیف خرید به تصویر شما اضافه می‌کند.

سپس ، وقتی کاربران روی عکس ضربه می زنند ، می‌توانند قیمت محصولات برجسته را مشاهده کرده و برای مشاهده صفحات محصول ، روی برچسب های محصول ضربه بزنند.

در هر تصویر می‌توانید حداکثر پنج مورد یا هر چرخ و فلک را بیست مورد برچسب گذاری کنید.

هر بار که عکسی را با محصولات خود برچسب گذاری می‌کنید ، این محتوا در یک خبر خرید انحصاری در نمایه تجاری اینستاگرام شما ظاهر می‌شود.

حتی می‌توانید محصولات خود را در Instagram Stories تبلیغ کنید

برچسب های محصول اینستاگرام

برچسب های محصول فقط برای مشاغل کشورهای خاص در دسترس است. اگر در یکی از این بازارها مستقر هستید ، می‌توانید از برچسب های دارای تصاویر ، فیلم ، عکس‌های برجسته و حتی کش رفتن استفاده کنید.

صفحات محصول Instagram Shop شامل همه چیزهایی است که کاربر ممکن است بخواهد قبل از خرید موردی بداند ، از جمله:

  • نام محصول
  • تصاویر محصول
  • شرح محصول
  • قیمت محصول
  • پیوندی برای مشاهده محصول در وب سایت شما
  • محصولات مرتبط

3 مزیت اصلی برای راه اندازی فروشگاه اینستاگرام

همان‌طور که گفته شد ، اینستاگرام به سرعت به یک نیروگاه تجارت الکترونیکی تبدیل می‌شود.

شاری لوت ، بنیانگذار و مدیرعامل برند پوشاک کودکان Spearmint Love ، گفت: “هنگامی که این ویژگی [فروشگاه اینستاگرام] را راه اندازی کردیم ، 25 درصد افزایش در بازدید و 8 درصد افزایش درآمد ناشی از خرید در اینستاگرام را تجربه کردیم.”

خوب ، بنابراین فروشگاه‌های اینستاگرام کار می‌کنند – اما دقیقاً چه چیزی به آن‌ها چنین قدرت می‌دهد؟ در اینجا سه ​​دلیل اصلی وجود دارد:

1. اصطکاک را کاهش می‌دهد و خرید را برای مصرف‌کنندگان راحت‌تر می‌کند

سروصدای زیادی در اینترنت وجود دارد.

با وجود مشاغل زیادی که برای جلب توجه رقابت می‌کنند ، بسیار دشوار است که مشتری بتواند کاری را که در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌دهند ترک کند و از فروشگاه شما بازدید کند.

راه‌حل؟ سعی نکنید که آن‌ها به شما مراجعه کنند – فروشگاه خود را به سمت آن‌ها ببرید.

فروشگاه اینستاگرام با سهولت در فهرست کاتالوگ شما ، بررسی قیمت‌ها یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک محصول خاص ، اصطکاک را از روند خرید حذف می‌کند.

به‌علاوه ، پس از آماده شدن برای خرید ، فقط با یک ضربه می‌توانند از صفحه محصول در وب سایت شما بازدید کنند.

آن‌ها حتی می‌توانند با ضربه زدن روی نماد برچسب در صفحه محصول ، محصول را ذخیره کنند تا بعداً دوباره به آن بازگردد.

ویژگی جدید پرداخت اینستاگرام تجربه خرید را بیشتر می‌کند.

خریداران می‌توانند برای انتخاب مقالات ، اندازه ها و رنگ‌های مختلف ، روی آن ضربه بزنند و سپس بدون اینکه از اینستاگرام خارج شوند ، اقدام به پرداخت می‌کنند.

و بعد از اینکه اولین سفارش خود را انجام دادند ، اطلاعات آن‌ها (نام ، ایمیل ، اطلاعات صورتحساب و آدرس حمل‌و‌نقل) در پایگاه داده فیس بوک ذخیره می‌شود ، به شما امکان می‌دهد اعلان های پردازش و تحویل را برای آن‌ها ارسال کنید.

۲. به شما امکان می‌دهد محصولات را مستقیماً تبلیغ کنید

اینستاگرام همیشه مکانی خارق‌العاده برای ارتباط با مخاطبان هدف شما و تعمیق روابط مشتری بوده است.

بااین‌حال ، اینستاگرام فقط با اجازه دادن به آن‌ها برای داشتن یک پیوند دقیق در نمایه خود ، مانع ایجاد مشاغل می‌شود. هنوز هم تا امروز نمی توانید پیوندهای قابل کلیک به توضیحات پست اینستاگرام اضافه کنید.

این امر باعث شد تولید محصولات فردی بسیار دشوار باشد.

به‌عنوان مثال ، اگر محصولی را در یک پست قرار می دهید ، دعوت به عمل شما باید بینندگان را به پیوند موجود در زندگیتان هدایت کند – که اصطکاک را افزایش می‌دهد و نرخ تبدیل شما را به‌شدت آسیب می زند.

بدتر می‌شود.

به یاد داشته باشید ، شما فقط یک پیوند در بیوگرافی خود دریافت می‌کنید.

READ  پروپوزال فروشگاه اینترنتی

مطمئناً می‌توانید هر بار که پست جدیدی را به اشتراک می گذارید به روز کنید ، اما در مورد همه پست های قبلی که دیگر پیوندی به فروشگاه شما ندارند ، چه می‌کنید؟

وارد فروشگاه اینستاگرام شوید.

فروشگاه اینستاگرام به شما امکان می‌دهد تمام مطالب اینستاگرام خود را به‌صورت یکپارچه با فروشگاه خود ادغام کنید. این بسیار جذاب است – به‌ویژه هنگامی که 65 درصد از پست های تجاری با عملکرد عالی از نوعی محصول برخوردار هستند.

اکنون ، شما می‌توانید تبلیغات محصولات خود را در پست ها و Stories خود ببندید و از آزار دادن نق زدن پیروان خود به “روی پیوند موجود در بیوگرافی ما کلیک کنید!” خودداری کنید.

ساوانا بوسن ، مدیر بازاریابی در Tyme ، گفت: “این یک روش ساده و ساده برای نشان دادن محصول خود در یک سبک زندگی است ، بدون اینکه تجربه کاربر را تحت تأثیر قرار دهد.”

استفاده از آن نیز آسان است.

همان‌طور که اینستاگرام توضیح می‌دهد ، “هنگامی که یک کسب‌و‌کار یک کاتالوگ محصول به حساب خود متصل می‌کند ، برچسب گذاری یک محصول به همان اندازه برچسب گذاری یک شخص در یک پست است.

۳. محصولات خود را با هدف خرید بالا در معرض دید کاربران قرار دهید

وقتی محصولی را در پستی برچسب گذاری می‌کنید ، آن پست در برگه جدید خرید کاوش Instagram درج می‌شود.

با افزایش تعامل اینستاگرام از طریق روش هایی مانند بهینه‌سازی هشتگ های خود ، می‌توانید محصولات خود را در برگه خرید کاوش قرار دهید.

همچنین محصولات خود را در معرض بازار هدف خود قرار خواهید داد زیرا این پست های خرید شخصی هستند و براساس علایق و تعامل گذشته کاربران است.

این فوق‌العاده است زیرا کاربرانی که برگه Shopping Explore را مشاهده می‌کنند قصد خرید بالایی دارند.

به عبارت دیگر ، آن‌ها احتمالاً خرید می‌کنند.

این را به این فکر کنید: جدا از خرید گاه به گاه ویترین ، منصفانه است که بگوییم بیشتر مردم به خرید می‌روند ، خوب ، به خرید می پردازند.

در مورد برگه خرید کاوش نیز همین مورد وجود دارد.

این کاربران می‌توانند عکس‌های خرس کوالا را مرور کنند – اما اینطور نیست. درعوض ، آن‌ها فعالانه در جستجوی پست های Instagram Shop هستند. این فرصتی است برای جلب توجه آن‌ها درحالی‌که در حالت “خرید” هستند. اگر می‌توانید محصولات خود را در لیست خواسته های آن‌ها قرار دهید ، به مهم‌ترین موارد Brownie اشاره می‌کند.

در انتها ، فروشگاه‌های اینستاگرام راهی قدرتمند برای افزایش فروش شما هستند. بنابراین چگونه می‌توانید یک فروشگاه اینستاگرام راه اندازی کنید؟

چگونه یک فروشگاه اینستاگرام برای فروشگاه خود راه اندازی کنیم

برای راه اندازی فروشگاه اینستاگرام ، ابتدا به Facebook Shop نیاز دارید. این به این دلیل است که اینستاگرام در واقع اطلاعات محصول شما را از فیس بوک می‌گیرد تا فروشگاه اینستاگرام شما ایجاد شود.

چند قسمت متحرک وجود دارد که شما باید آن‌ها را ادغام کنید و ممکن است طول بکشد تا اینستاگرام حساب شما را تأیید کند. بااین‌حال ، همان‌طور که اکنون می دانید – کاملاً ارزش دردسر را دارد.

بیایید غواصی کنیم

برای ایجاد فروشگاه فیس بوک دو روش اصلی وجود دارد:

Facebook Shop گزینه 1: یک فروشگاه فیس بوک مستقل ایجاد کنید

اطلاعات مربوط به صفحه تجارت فیس بوک شما.

بسته به کشوری که تجارت شما در آن مستقر است ، همچنین ممکن است بتوانید سفارشات خود را مدیریت کرده و مستقیماً از طریق Facebook پرداخت کنید.

ما این را توصیه نمی‌کنیم.

اولاً ، مدیر تجارت الکترونیک فیسبوک عالی نیست و بسیاری از ویژگی‌های عالی که در یک ارائه دهنده ویژه پلت فرم تجارت الکترونیکی معمول است ، کمبود خواهید داشت.

ثانیا ، احتمالاً شما از قبل وب سایتی برای فروشگاه خود دارید. بنابراین ، اگر یک فروشگاه فیس بوک مستقل ایجاد کنید ، باید دو فروشگاه جداگانه را با دو مجموعه سفارش مدیریت کنید. این بدان معنی است که ردیابی موجودی می‌تواند بسیار پیچیده شود.

در عوض ، گزینه دو را توصیه می‌کنیم:

Facebook Shop Option 2: وب سایت تجارت الکترونیک خود را با صفحه فیس بوک خود همگام‌سازی کنید

هنگام استفاده از یک راه‌حل مانند Shopify ، می‌توانید کل کاتالوگ محصولات خود را با Facebook همگام‌سازی کنید – این بدان معنا است که نیازی به ایجاد دستی لیست محصولات نیست.

بعلاوه ، از این طریق ، ردیابی موجودی به‌صورت خودکار انجام می‌شود و می‌توانید تمام سفارشات Facebook Shop خود را از داشبورد Shopify خود مدیریت کنید.

کارها را ساده و بسیار کمتر وقت گیر می‌کند. به این ترتیب می‌توانید روی موارد مهم مانند افزایش فروش خود تمرکز کنید.

به همین دلیل ، این راهنما به شما نشان می‌دهد که چگونه یک Instagram Shop ایجاد کنید که به‌طور یکپارچه با وب سایت تجارت الکترونیکی Shopify شما ادغام شود.

به نظر خوب میاد؟

به‌طور خلاصه ، برای راه اندازی یک فروشگاه اینستاگرام باید این سه مورد را متصل و همگام‌سازی کنید:

  • فروشگاه Shopify
  • صفحه / فروشگاه فیس بوک
  • نمایه تجاری اینستاگرام

خوب ، بیایید در مهره ها و پیچ ها فرو برویم.

مراحل راه اندازی فروشگاه اینستاگرام خود

مرحله 1: شرایط لازم را برآورده کنید و زمینه را ایجاد کنید

قبل از شروع فروشگاه Instagram ، باید تمام نیازهای Instagram را برآورده کنید.

READ  راهنمای کامل تهیه و نوشتن پروپوزال مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ در سال 2021

برای شروع ، شما نمی توانید از فروشگاه Instagram برای فروش خدمات ، فقط کالاهای فیزیکی واجد شرایط استفاده کنید. به‌علاوه ، کسب‌و‌کار شما باید از سیاست‌های تجاری اینستاگرام پیروی کند.

تجارت شما همچنین باید در کشوری واقع شود که به این ویژگی دسترسی دارد. برای دیدن فهرستی از کشورهایی که به ویژگی فروشگاه اینستاگرام دسترسی دارند و همچنین کشورهایی که به تدریج در آن گسترش می یابد ، از صفحه فروشگاه اینستاگرام در اینجا بازدید کنید.

اکنون ، شما باید مطمئن شوید که آخرین نسخه برنامه Instagram را برای استفاده از ویژگی Instagram Shop در اختیار دارید.

در صورت انجام این کار ، باید نمادهای کوچک کیف خرید را در پست های قابل خرید مشاهده کنید:

نماد ارسال قابل خرید اینستاگرام

اگر هنگام استفاده از برنامه هیچ برچسب Instagram Shop مشاهده نمی کنید ، برای به‌روزرسانی برنامه به تنظیمات دستگاه خود بروید.

بعد ، برای راه اندازی فروشگاه اینستاگرام ، باید یک نمایه تجاری اینستاگرام داشته باشید.

خوشبختانه ، تبدیل پروفایل اینستاگرام خود به نمایه تجاری فقط یک دقیقه طول می کشد. به‌علاوه ، شما به سایر ابزارهای تجاری مانند دکمه های اقدام ، اینستاگرام Insights و تبلیغات اینستاگرام دسترسی خواهید داشت.

مزایای فروشگاه اینستاگرام

برای انجام این کار ، به تنظیمات Instagram بروید:

نمایه تجاری اینستاگرام

همچنین باید نمایه مشاغل اینستاگرام خود را به صفحه مشاغل فیس بوک خود پیوند دهید – برای این کار باید مدیر صفحه فیس بوک باشید.

یک بار دیگر ، می‌توانید این کار را در تنظیمات Instagram انجام دهید:

حساب اینستاگرام پیوند داده شده

باشه ، همه چیز تموم شد؟

مرحله 2: کاتالوگ محصولات خود را به فروشگاه فیس بوک خود اضافه کنید

به یاد داشته باشید ، فروشگاه‌های اینستاگرام اطلاعات محصول را از فروشگاه‌های فیس بوک می‌گیرند.

بنابراین ، اکنون که حساب اینستاگرام شما به صفحه فیس بوک شما پیوند داده شده است ، شما باید یک فروشگاه فیس بوک ایجاد کنید و کاتالوگ محصولات خود را با آن همگام‌سازی کنید.

همچنین به شما امکان می‌دهد محصولات خود را مستقیماً در فیس بوک تبلیغ کنید. در اینجا مثالی از صفحه محصولات Facebook Shop با نام تجاری آرایش KKW Beauty آورده شده است:

خرید فیس بوک به‌عنوان مثال

اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، ابتدا باید فروشگاه Shopify ایجاد کنید و برخی از محصولات را به آن اضافه کنید.

سپس ، برای اتصال فروشگاه Shopify خود به صفحه فیس بوک خود ، روی نماد بعلاوه کنار “کانال فروش” در نوار کناری سمت چپ داخل داشبورد Shopify کلیک کنید.

کانال فروشگاه فیس بوک را به Shopify اضافه کنید

پس از اتصال حساب های خود ، باید کاتالوگ محصولات خود را به Facebook اضافه کنید.

برای انجام این کار ، به صفحه مدیر محصول در داشبورد Shopify بروید ، محصولات خود را انتخاب کنید ، روی “Make Products Available” در فهرست کشویی کلیک کنید و Facebook را انتخاب کنید.

محصولات را در فیس بوک در دسترس قرار دهید

مرحله 3: کانال فروش اینستاگرام را تنظیم کنید

در مرحله بعدی ، شما باید Instagram را به‌عنوان کانال فروش در داشبورد Shopify به همین روش تنظیم کنید.

دوباره ، فقط کافی است روی نماد بعلاوه کلیک کنید تا یک کانال فروش اضافه کنید ، سپس Instagram را اضافه کنید:

اینستاگرام را به‌عنوان کانال فروش در Shopify اضافه کنید

مرحله 4: صبر کنید تا حساب شما تأیید شود

خوب ، در این مرحله شما باید داشته باشید:

  • نمایه اینستاگرام خود را به یک نمایه تجاری تبدیل کرد.
  • نمایه مشاغل اینستاگرام خود را به صفحه مشاغل فیس بوک خود پیوند دهید.
  • فروشگاه Shopify خود را با صفحه فیس بوک خود پیوند دهید.
  • فروشگاه فیس بوک ایجاد کرده و محصولات خود را با آن همگام‌سازی کنید.
  • فروشگاه Shopify خود را با حساب اینستاگرام خود پیوند دهید.

تمام شد؟ عالی – همه چیز از اینجا سرازیری است!

اکنون که یک فروشگاه فیس بوک به نمایه اینستاگرام خود دارید ، اینستاگرام قبل از اینکه به شما امکان ایجاد یک فروشگاه اینستاگرام را بدهد ، به‌طور خودکار حساب شما را بررسی می‌کند.

سرجاتون بمونین.

روند بررسی ممکن است چند روز طول بکشد و اینستاگرام یادداشت می‌کند که روند کار بیشتر طول می کشد.

وقتی حساب شما تأیید شد ، اینستاگرام اعلانی را به شما نشان می‌دهد:

تأیید فروشگاه اینستاگرام

مرحله 5: تأیید کنید که کدام فروشگاه فیس بوک را به Instagram اضافه کنید

پس از دریافت اعلان تأیید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تأیید کنید کدام فروشگاه فیس بوک را می‌خواهید به نمایه اینستاگرام خود متصل کنید.

برای انجام این کار ، روی «شروع به کار» در اعلان ضربه بزنید یا به تنظیمات تجاری Instagram بروید و روی «خرید» ضربه بزنید.

تنظیمات خرید اینستاگرام

سپس ، به‌سادگی Facebook Shop موردنظر برای استفاده با نمایه اینستاگرام خود را انتخاب کنید.

اکنون ، تمام محصولات شما در Instagram ، Facebook Shop و فروشگاه Shopify شما همگام‌سازی می‌شوند.

تبریک می گویم ، شما اکنون یک فروشگاه اینستاگرام دارید!

READ  چگونه یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم؟

مرحله ششم: محصولات خود را در پست ها و استوری های اینستاگرام خود نشان کنید

اکنون که تنظیم شده‌اید ، می‌توانید برچسب گذاری محصولات خود را در پست ها و استوری های اینستاگرام آغاز کنید.

حتی اگر رسیدن به اینجا کمی پیچ و خم باشد ، این قسمت نمی تواند ساده تر باشد.

هنگام ایجاد یک پست اینستاگرام ، اکنون می‌توانید محصولات خود را به همان روشی که معمولاً افراد را برچسب گذاری می‌کنید ، برچسب گذاری کنید:

سپس ، پست های شما شامل آیکون کیف خرید و برچسب های خرید برای محصولات ارائه شده در پست های شما خواهد بود. در اینجا مثالی از برند پوشاک Finisterre آورده شده است:

اینستاگرام فروشگاه پست

به‌عنوان یک یادآوری ، اینستاگرام به شما امکان می‌دهد تا پنج محصول در هر تصویر یا حداکثر 20 محصول در هر پست چند تصویر را برچسب گذاری کنید.

همچنین که برای فعال کردن برگه “خرید” در نمایه کسب‌و‌کار خود باید حداقل یک پست Instagram Shop ایجاد کنید:

تب نمایه فروشگاه اینستاگرام

چگونه فروشگاه خود را در اینستاگرام تبلیغ کنیم

فروشگاه اینستاگرام به‌تنهایی کاری انجام نمی دهد. برای آگاهی مردم از محصولات شما باید آن را در مقابل مخاطبان مربوط قرار دهید. اینجا نکاتی وجود دارد:

1. از هشتگ ها برای به دست آوردن قرار گرفتن در معرض استفاده کنید

در مورد پست های منظم ، هشتگ های اینستاگرام یک استراتژی مؤثر برای تقویت قابلیت کشف محتوای شما هستند.

ناگفته نماند ، آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند در برگه جست‌وجو و کاوش ظاهر شوید ، که دارای یک بخش “فروشگاه” منحصر‌به‌فرد است و هر ماه بیش از نیمی از Instagrammers از آن استفاده می‌کنند.

بعلاوه ، اگر گروهی از خریداران تصمیم بگیرند هشتگهای شما را دنبال کنند ، شما یک کانال بازاریابی رایگان دریافت می‌کنید که می‌توانید در هر زمان از آن برای جلب مخاطبان خود استفاده کنید.

به‌عنوان مثال Eiger Adventure ، با استفاده از هشتگ های ویژه در پست های خرید ، علاقه مردم را به خود جلب می‌کند.

۲. استفاده از ویژگی برچسب محصول در Instagram Stories

برای برچسب گذاری محصولات در Instagram Stories ، به‌سادگی از برچسب “Product” استفاده کنید. این برنامه به شما امکان می‌دهد 4 سبک مختلف برچسب را انتخاب کنید: یک برچسب با نام محصول به رنگ خاکستری یا رنگین کمان ، متن شفاف و نماد کیف خرید (محبوب‌ترین سبک). حتی می‌توانید رنگ و متن برچسب را ویرایش کنید.

علاوه بر این ، شما می‌توانید محصولات را در هر دو پست جدید و موجود برچسب گذاری کنید.

بنابراین برای استفاده بیشتر از فروشگاه اینستاگرام خود ، ارزش دارد پست های قبلی خود را مرور کرده و محصولات را در صورت لزوم برچسب گذاری کنید.

متأسفانه ، شما نمی توانید داستان های منتشر شده را ویرایش کنید. بنابراین اگر اضافه کردن برچسب محصول را فراموش کردید ، باید Story را حذف کرده و دوباره منتشر کنید.

۳. تبلیغات خرید اینستاگرام را اجرا کنید

اینستاگرام همچنین گزینه اجرای پستهای خرید ارگانیک را به‌عنوان تبلیغات معرفی کرده است.

افرادی که روی این تبلیغات ضربه می زنند به صفحه توضیحات مورد در اینستاگرام منتقل می‌شوند و می‌توانند از فروشگاه موبایل شما خرید کنند.

برای راه اندازی آگهی خرید Instagram ، مدیر تبلیغات Facebook خود را باز کرده و این مراحل را دنبال کنید:

  • روی “+ ایجاد” کلیک کنید و یک هدف را از “دسترسی ، آگاهی از نام تجاری ، کلیک پیوند ، تعامل پست ، یا تبدیل” انتخاب کنید.
  • مخاطبانی را انتخاب کنید که می‌خواهید آن‌ها را هدف قرار دهید. (در اینجا یک راهنمای دقیق برای هدف قرار دادن مخاطب وجود دارد)
  • “ویرایش مکانها” را انتخاب کنید و “خوراک Instagram” را تنها مکانی که می‌خواهید تبلیغات خود را اجرا کنید انتخاب کنید.
  • در طول سفارشی‌سازی مجموعه آگهی ، “استفاده از پست موجود” را انتخاب کنید.
  • محتوای خرید را که می‌خواهید به‌عنوان تبلیغ اجرا کنید انتخاب کنید.
  • اطلاعات آگهی خود را تکمیل کرده و “ادامه” را کلیک کنید.

نکته حرفه‌ای: اطمینان حاصل کنید که پست هایی که به‌عنوان تبلیغات اجرا می‌کنید شامل تصاویر با کیفیت بالا ، هشتگ های توصیفی و برچسب های دقیق هستند. این باعث می‌شود مصرف‌کنندگان در برابر کسب‌و‌کار شما استقبال بیشتری کنند.

خلاصه: راهنمای راه اندازی فروشگاه اینستاگرام

 

آیا فروشگاه اینستاگرام رایگان است؟

بله ، فروش در اینستاگرام کاملاً رایگان است. تمام آنچه برای شروع به کار نیاز دارید یک صفحه کسب‌و‌کار در فیس بوک و یک نمایه تجاری اینستاگرام (هر دو رایگان است) و اتصال این دو به یکدیگر است.

پس از اتمام این کار ، به‌سادگی کاتالوگ محصولات تجاری خود را بارگذاری کنید ، ویژگی خرید را روشن کنید و آماده شروع فروش در اینستاگرام هستید.

فروشگاه اینستاگرام چیست؟

فروشگاه اینستاگرام ، معروف به خرید اینستاگرام ، قابلیتی است که به مشاغل موجود در اینستاگرام اجازه می‌دهد کاتالوگ محصولات خود را در حساب های خود وارد کنند.

با این کار ، آن‌ها می‌توانند با ایجاد صفحات محصول و برچسب گذاری محصولات خود در پست ها و Stories ، محصولات خود را در این سیستم عامل به لیست ، تبلیغ و فروش محصولات خود به کاربران اینستاگرام برسانند.

ارسال شده در تبلیغات, سوشال مدیا, فروش, مارکتینگبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید
© تمامی حقوق برای مهران فره راز محفوظ است.