مهران فره راز

0 %
مهران فره راز
مشاور مارکتینگ
متخصص فروش
09353637700
  • محل سکونت:
    تهران
  • شهر:
    تهران
  • سن:
    36
فرانسوی
انگلیسی
ترکی استانبولی
مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ
فروش
تولید محتوا
خدمات پس از فروش و امور مشتریان
سوشال مدیا
روابط عمومی
رسانه
سئو
ووردپرس
  • وورد
  • اکسل
  • پاورپوینت
  • پرزی
  • ووردپرس
  • فتوشاپ

تکنولوژی هایی که در سال 2021 به زندگی ما حمله خواهد کرد

11 ژانویه 2021

امسال ، فناوری هایی که به احتمال زیاد بیشتر از آن‌ها خواهیم شنید ، دستگاه‌های فانتزی مانند تلفن های هوشمند یا تلویزیون‌های صفحه‌نمایش بزرگ نخواهند بود. این مواردی است که ما معمولاً نمی بینیم: نرم‌افزار اسب کار و محصولات اینترنتی که اکنون لحظه خود را پیدا می‌کنند.

قبل از اینکه ویروس کرونا ویروس زندگی ما را دگرگون کند ، لیست فناوری هایی که هر سال باید تماشا کنیم اغلب توسط بلندگوهای بلند مانند بلندگوهای هوشمند و تلویزیون‌های منحنی تحت سلطه قرار می‌گیرند. اما همه گیری ما را وادار کرده است تا از فناوری مفیدی که اغلب نادیده گرفته می‌شد ، استقبال کنیم. هنگامی که برنامه های لنگ یا حقه بازی روی دستگاه‌های ما ناگهان به ابزار اصلی تبدیل شدند.

از برنامه های کیف پول همراه مانند Apple Pay و Square استفاده کنید. درحالی‌که این از سال‌ها قبل وجود داشته است ، برخی از افراد با کارت‌های اعتباری و پول نقد گیر کرده‌اند. اما گرما فوبیای جدید سرانجام بیشتر ما را مجبور کرد که پرداخت های تلفنی بدون تماس را در مقابل کش رفتن کارت امتحان کنیم.

واقعیت افزوده وجود دارد. بیش از یک دهه از ساخت این فناوری می‌گذرد که به ما امکان می‌دهد با اشیا digital دیجیتالی که روی دنیای فیزیکی ما قرار دارند تعامل داشته باشیم. سال‌ها به نظر می رسید آینده نگرانه باشد تا مفید. اما اکنون که نمی توانیم به‌راحتی به یک فروشگاه فیزیکی برویم تا چیزهایی را امتحان کنیم ، یک عکس سلفی برای دیدن یک تصویر دیجیتالی از آرایش صورت شما تهیه کنیم ، مطمئنا ایده بهتری به نظر می‌رسد.

کارولینا میلانزی ، تحلیلگر فناوری مصرف‌کننده برای استراتژی های خلاق ، گفت: “همه آن چیزهایی که ما در طول Covid نیاز به آن‌ها را دیدیم.” “به این فکر کنید که تماس ویدیویی تا چه مدت مورد غفلت واقع شده است. سرانجام ، آن را دریافت می‌کنیم. این سکسی نیست ، اما تفاوت ایجاد می‌کند. ”

مقالات رایگان بیشتری را باز کنید.

یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد شوید

با در نظر داشتن این موضوع ، در اینجا چهار روند فناوری وجود دارد که قرار است امسال به زندگی ما حمله کنند.

1. فناوری جایگزین فروشگاههای ما.

شاید هنگام خرید آنلاین متوجه آن نشده باشید اما تجربه در حال تغییر است.

کلیک کردن روی نوار پیمایش یک وب سایت برای یافتن موردی منقضی شده است. یک نوار جست‌وجو که به شما امکان می‌دهد محصول خاصی را جست‌وجو کنید سریع‌تر است. در برخی موارد ، گپ زدن با ربات ممکن است حتی کارآمدتر باشد.

ما سال‌ها است که با چت بات‌ها آزمایش کرده ایم. فیس بوک ابزارهایی را برای بازرگانان برای ساخت ربات هایی که با مشتریان درگیر هستند فراهم کرده است. خرده فروشانی مانند آمازون از گپ بات برای پاسخگویی به س customersالات مشتریان استفاده کرده‌اند و وقتی ربات‌ها نتوانند به شما کمک کنند ، یک شخص می‌تواند برای گرفتن مسئولیت از آن استفاده کند.

READ  سوشال مدیا در کرونا

جولی اسک ، تحلیلگر فناوری Forrester Research ، گفت که اکنون که بازدید از یک فروشگاه خرده‌فروشی فیزیکی در همه گیری ها تا حد زیادی غیرعادی شده است ، می‌توان انتظار داشت که چنین فناوری‌های مکالمه ای شتاب بیشتری پیدا کنند.

انتخاب سر دبیر

او وب را ایجاد کرد. Now He’s Out to Remake the Digital World.

آینده دفاتر وقتی کارگران حق انتخاب دارند

ظهور غیرمعمول اما غیرقابل انکار محاسبات مجدد

وی گفت: “این مفهوم آنلاین شدن و جست‌وجو و کلیک و استفاده از پنجره ناوبری بسیار قدیمی است.” “بعد از آن چه بعدی وجود دارد؟ بسیاری از آن‌ها به‌صورت مکالمه ، خواه به‌صورت صوتی انجام می‌شود. ”

ON TECH با SHIRA OVIDE: راهنمای شما در مورد اینکه فناوری چگونه زندگی ما را دگرگون می‌کند – در زمان ویروس کرونا و بعد از آن.

ثبت نام

در حال حاضر مثالهای زیادی وجود دارد. اخیرا ، من در بکت سایمونون ، یک مارک مد آنلاین ، یک جفت کفش خرید کردم و از طریق جعبه چت از یک کارمند در مورد اندازه کفش مناسب پایم س askedال کردم.

خانم Ask گفت که شرکت‌های بیشتری نیز از واقعیت افزوده برای کمک به افراد در خرید آنلاین استفاده می‌کنند. عینک Jins ، که عینک های طبی را به فروش می‌رساند ، به شما اجازه می‌دهد قبل از تصمیم‌گیری در مورد خرید عینک ، از صورت خود عکس بگیرید تا عینک را امتحان کنید. اسنپ ​​، شرکت مادر Snapchat ، با مارک های لوکس مانند گوچی و دیور همکاری کرده و آزمایش های مجازی را ارائه داده است.

واقعیت افزوده امسال آماده محبوبیت ویژه‌ای است زیرا این فناوری در حال پیشرفت است. تلفن های هوشمند پیشرفته جدید اپل و اندروید دارای حسگرهایی برای تشخیص عمق هستند که باعث می‌شود برنامه های واقعیت افزوده بتوانند اشیایی مانند مبلمان مجازی را در فضاهای فیزیکی راحت‌تر قرار دهند.

شیوع ویروس کرونا >

آخرین به‌روزرسانی ها

به روز شده

11 ژانویه 2021 ، ساعت 6:46 صبح ET49 دقیقه قبل

49 دقیقه پیش

روسیه در نظر دارد میزان واکسن خود را برای تلقیح افراد بیشتری تغییر دهد.

اندونزی واکسن یک شرکت چینی را به‌صورت اضطراری تأیید می‌کند.

N.B.A. گفت: “با افزایش موارد ویروس” هیچ برنامه ای برای توقف موقت “ندارد.

انتظار داشته باشید که موجی از تبلیغات جدید را ببینید که از قالب استفاده می‌کنند. به گفته شرکت تحقیقاتی eMarketer ، پیش‌بینی می‌شود امسال تبلیغ کنندگان حدود 2.4 میلیارد دلار برای تبلیغات واقعیت افزوده هزینه کنند که 71 درصد بیشتر از 1.4 میلیارد دلار در سال گذشته است.

۲. Wi-Fi هوشمندتر می‌شود.

READ  تفاوت مدیر محصول و مدیر پروژه

یکی از مشکلات فناوری خانه که همه‌گیر آن را مورد تأکید قرار داد ، ارتباطات اینترنتی کند و غیر قابل اعتماد ما بود. سال گذشته ، درحالی‌که مردم می خواستند مانع شیوع ویروس کرونا شوند ، سرعت متوسط ​​اینترنت در سراسر جهان کاهش یافت ، بخشی از این امر باعث شد که ارائه دهندگان پهنای باند در اثر ترافیک زیاد خرد شوند.

خوشبختانه ، فناوری Wi-Fi همچنان بهتر می‌شود. امسال شاهد موجی از روترهای اینترنتی جدید خواهیم بود که شامل Wi-Fi 6 ، یک استاندارد جدید شبکه است. برخلاف به‌روزرسانی های بی‌سیم گذشته ، Wi-Fi 6 با تقسیم پهنای باند در تعداد زیادی از دستگاه‌ها ، نه روی سرعت بلکه به کارایی متمرکز خواهد شد.

این معنی آن است. بگذارید بگوییم خانواده شما تلفن های هوشمند ، چندین رایانه و یک کنسول بازی دارند. اگر همه آن‌ها برای مصرف مقدار زیادی داده استفاده می‌شوند – برای مثال برای پخش جریانی ویدئو – Wi-Fi 6 در تأمین پهنای باند برای همه دستگاه‌ها به‌طور هم‌زمان کار بهتری را انجام می‌دهد درحالی‌که اجازه می‌دهد بیشتر دستگاه‌ها یک دستگاه بزرگ داشته باشد .

کارآیی به‌ویژه از آن جهت مهم است که چیزهای بیشتری از اینترنت به اینترنت متصل می‌شویم ، از ساعت به تلویزیون ، مقیاس حمام گرفته تا ترموستات. طبق تحقیقات سیسکو ، به‌طور متوسط ​​انتظار می‌رود تعداد دستگاه‌های متصل به اینترنت برای هر نفر تا سال ۲۰۲۳ به حدود 4 دستگاه برسد ، درحالی‌که در سال 2018 تعداد دو دستگاه افزایش یافته است.

۳. فنی که به ما امکان می‌دهد دستهایمان را به سمت خودمان نگه داریم.

سال گذشته نقطه عطفی برای پرداخت های تلفن همراه بود. به دلایل ایمنی ، حتی سخت افزارهای نقدی ، مانند بازرگانان بازار و کامیون های مواد غذایی ، پذیرش پرداخت های سیار را شروع کردند.

در مجموع ، طبق نظرسنجی فورستر ، 67 درصد خرده فروشان آمریکایی پرداخت بدون لمس را قبول می‌کنند ، درحالی‌که 40 درصد در سال 2019 بود. در میان افراد مورد بررسی ، 19 درصد اظهار داشتند که برای اولین‌بار در ماه مه گذشته در یک فروشگاه پرداخت دیجیتالی انجام داده‌اند.

فناوری Hands-off به کیف پول‌های موبایل ختم نمی‌شود. موسوم به Ultra-Wide Band ، یک فناوری رادیویی نسبتا جدید ، ممکن است امسال لحظه خود را پیدا کند. این فناوری که از امواج رادیویی برای تشخیص اشیا with با دقت بسیار زیاد استفاده می‌کند ، از زمان معرفی آن در تلفن های هوشمند حدود دو سال پیش تاکنون مورد استفاده قرار نگرفته است. خانم میلانزی از استراتژی های خلاق گفت ، اما نیاز به تجارب بدون تماس می‌تواند این مسئله را تغییر دهد.

بنابراین چگونه ممکن است از Ultra-Wide Band استفاده شود؟ بگذارید بگوییم شما یک تلفن هوشمند دارید و یک کافی شاپ یک تبلت دارد و هر دو به فناوری رادیو مجهز هستند. اگر در مقابل تبلت ایستاده اید ، این می‌تواند تلفن شما را حس کند و پرداختی را از شما بپذیرد (و نه شخص پشت سر شما در صف). این فناوری همچنین می‌تواند برای ورود کارمندان به ساختمانها و راه اندازی ماشینهای بدون کلید فیزیکی مورد استفاده قرار گیرد.

READ  3 راه خرده فروشان که می توانند در هنگام شیوع ویروس کرونا به خریداران کمک کنند

4- فنی که مجازی سازی کار و مراقبت از خود است.

همه گیری به روشنی بیان کرده است که تجربیات مجازی مانند جلسات ویدئویی و یوگای بزرگنمایی ، جایگزین مناسبی برای چیزهای واقعی هستند ، خواه آن‌ها را در آغوش بگیرید یا تحمل کنید. در سال 2021 انتظار داشته باشید محصولات بیشتری برای دیجیتالی کردن نحوه کار و سلامتی ما ارائه دهند.

یک مثال: برخی از شرکت‌های فناوری در حال تجربه بازآفرینی اتاق کنفرانس اداری با واقعیت مجازی هستند.

به‌عنوان مثال AltspaceVR مایکروسافت به شما و همکارانتان اجازه می‌دهد از هدست استفاده کنید تا جلساتی را به‌صورت هولوگرام داشته باشید. Oculus فیس بوک ، بخش واقعیت مجازی شبکه اجتماعی ، گفت که در حال تسریع در برنامه خود برای آوردن واقعیت مجازی به دفاتر است. این شرکت قصد دارد آخرین هدست خود ، Oculus Quest 2 را با نرم‌افزاری آماده برای تجارت که به شرکت‌ها در آموزش کارمندان و همکاری کمک می‌کند ، با هزینه ای در حدود 800 دلار همراهی کند.

با خاموش شدن سالن های ورزشی ، ما همچنین به‌طور فزاینده ای به فناوری روی می آوریم تا مراقب سلامتی خود باشیم.

سال گذشته ، آمازون اولین پوشیدنی خود را برای ردیابی تناسب اندام معرفی کرد که شامل نرم‌افزاری است که چربی بدن شما را اسکن می‌کند. اپل اخیرا Fitness + ، کپی برداری از Peloton ، سرویس ویدیویی را ارائه می‌دهد که دستورالعمل هایی برای تمرینات در خانه ارائه می‌دهد. خانم Ask گفت این روند در سایر جنبه های سلامتی مانند مراقبت از خود و بهداشت روان با برنامه های ویدیویی که مراقبه یا درمان هدایت شده را دنبال می‌کنند ، ادامه خواهد یافت.

مثل همیشه ، بعضی از این روندها با ما همراه خواهند بود درحالی‌که ممکن است برخی دیگر از بین بروند. همه این فناوری‌ها باید از آزمون باقی ماندن پس از بازگشت زندگی تا حدودی به حالت عادی زنده بمانند.

“خرید Peloton ، تشک های یوگا ، ساعتهای اپل – چه مقدار از این رفتارها تغییر دائمی در مقابل شیفت های 12 ماهه تا 24 ماهه است که ما همه‌گیر می‌شویم؟” خانم س Askک گفت. “مصرف‌کنندگان همیشه آنچه را که راحت است پیش‌فرض می‌گیرند.”

این بدان معنا است که پرداخت دیجیتال احتمالاً در اینجا باقی مانده است زیرا باعث صرفه‌جویی در وقت می‌شود. اما اگر به سالن های ورزشی برگردیم ، بسیاری از خریدهای مربوط به سلامتی ما ممکن است موجب پشیمانی خریدار شود

ارسال شده در تکنولوژیبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید
© تمامی حقوق برای مهران فره راز محفوظ است.