مهران فره راز

0 %
مهران فره راز
مشاور مارکتینگ
متخصص فروش
09353637700
  • محل سکونت:
    تهران
  • شهر:
    تهران
  • سن:
    36
فرانسوی
انگلیسی
ترکی استانبولی
مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ
فروش
تولید محتوا
خدمات پس از فروش و امور مشتریان
سوشال مدیا
روابط عمومی
رسانه
سئو
ووردپرس
  • وورد
  • اکسل
  • پاورپوینت
  • پرزی
  • ووردپرس
  • فتوشاپ

3 راه خرده فروشان که می توانند در هنگام شیوع ویروس کرونا به خریداران کمک کنند

17 فوریه 2021

در حالی که جوامع در سراسر جهان به نگرانی در مورد شیوع ویروس کرونا پاسخ می دهند ، ما می دانیم که این بار چالش های منحصر به فردی برای خرده فروشان در هر اندازه و افرادی که به آنها کمک می کنند ارائه می دهد. مهمتر از هر زمان دیگری حضور در خرید برای خریداران از طریق مفیدترین روش ها است – خواه این امکان را به مشتریان خود بدهید تا کالایی را که در انبار موجود است ، ارائه اطلاعات در مورد چگونگی انجام اقدامات احتیاطی برای اطمینان از ایمنی یا به اشتراک گذاشتن به روزرسانی در مورد نحوه تجارت خود و کارمندان در حال انطباق هستند.

3 نکته برای خرده فروشان در هنگام شیوع ویروس کرونا
نماد روزنامه: 1. مطلع باشید. نماد حباب چت: 2. فعلی و شفاف باشید. نماد ساعت: 3. تنظیم در زمان واقعی.
با گوگل فکر کنید
اشتراک گذاری
در اینجا چند استراتژی و توصیه خرده فروشی وجود دارد که می توانید امروز برای کمک به پیمایش در این محیط پویا استفاده کنید.

1. مطلع باشید. نبض تقاضای فعلی و طبقه بندی را درک کنید تا نیازهای مشتریان خود را درک کنید. منابعی مانند ابزار دسته بندی های خرده فروشی در حال افزایش ، Google Trends و Google Alerts می توانند به شما کمک کنند تا در شرایط محلی به روز باشید و ذهنیت مشتری خود را بهتر درک کنید.

معیارها را بر اساس دسته بندی های خرده فروشی بررسی کنید تا ببینید مشتری در کمپین های جستجو و خرید شما چه چیزی را جستجو می کند ، به ویژه اگر در این مدت کالاهای پر تقاضا را می فروشید.

READ  نمونه پروپوزال دیجیتال مارکتینگ به پیشنهاد مهران فره راز

2.جریان و شفاف باشید. مشتریان شما به دنبال اطلاعات هستند و برای تحویل به شرکت شما اعتماد دارند ، بنابراین مطمئن شوید که به طور فعالانه با هر کسب و کار یا به روزرسانی در دسترس بودن محصول ارتباط برقرار می کنید.

برای مثال ، اگر ساعت کار شما تغییر کرده است ، سایتهای مشتری رو به رو و نمایه تجاری خود را در جستجوی Google و Maps به روز کنید. از یک پست در نمایه کسب و کار خود استفاده کنید یا پیام خود را در تبلیغات خود تنظیم کنید تا اطلاعات مربوط به اقدامات احتیاطی اضافی مانند ارائه هرگونه خدمات اضافی به انجمن یا اینکه با تأخیر روبرو هستید را به اشتراک بگذارید. اگر جدول زمانی حمل و نقل شما به تأخیر افتاد ، وب سایت خود را به روز کنید تا این تغییرات را منعکس کند و در صورت امکان ، تاریخ تحویل تخمینی را ارائه دهید.

3. تنظیم در زمان واقعی. با تغییر رفتار مصرف کننده ، اطمینان حاصل کنید که اطلاعات محصول در همه کانال ها و ارتباطات به روز است تا اطمینان حاصل کنید که در این مدت لحن مناسب را دریافت می کنید.

در Google Ads ، کمپین های خود را به روز کنید تا تغییراتی را در پیشنهادات خود ارائه دهید ، مانند تحویل در دسترس یا خرید آنلاین ، فروشگاه را انتخاب کنید. به روزرسانی خودکار موارد را در Google Merchant Center فعال کنید تا داده های محصول خود را به ویژه از نظر قیمت و در دسترس بودن به روز نگه دارید.

READ  پروپوزال دیجیتال مارکتینگ برای شرکت های حسابداری و حسابداران (مقاله ای که تمامی حسابدار ها باید بخوانند)

با طرح این س yourselfال که از خود بپرسید ، “آیا این کار خلاقانه یا تبلیغاتی مناسب برای این لحظه و در این زمینه است” ، فعالیت های خلاقانه و تبلیغاتی خود را ارزیابی کنید و استفاده از این 5 اصل را برای راهنمایی تیم های رسانه ای خود در نظر بگیرید. همچنین ، منابع بیشتری برای مدیریت موجودی محصولات خود در Merchant Center و کمپین های خود در Google Ads پیدا کنید.

در این زمان پر چالش ، مردم به دنبال خرده فروشی ها برای آمادگی هستند. از طریق عدم اطمینان ، اولین چیزی که مردم از خرده فروشان می خواهند اطلاعات مربوط و به روز است. حضور در این لحظات مهم با داشتن اطلاعات مفید به شما کمک می کند تا کمکی را که بیشترین نیاز شما به مشتری است ، ارائه دهید.

ارسال شده در دسته‌بندی نشدهبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید
© تمامی حقوق برای مهران فره راز محفوظ است.