مهران فره راز

0 %
مهران فره راز
مشاور مارکتینگ
متخصص فروش
09353637700
  • محل سکونت:
    تهران
  • شهر:
    تهران
  • سن:
    36
فرانسوی
انگلیسی
ترکی استانبولی
مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ
فروش
تولید محتوا
خدمات پس از فروش و امور مشتریان
سوشال مدیا
روابط عمومی
رسانه
سئو
ووردپرس
  • وورد
  • اکسل
  • پاورپوینت
  • پرزی
  • ووردپرس
  • فتوشاپ

چگونه در یک محیط پویا در ترندز بازار باقی بمانیم

17 فوریه 2021

در ماه گذشته ، جست‌وجو در مورد “چگونگی تولید ضد عفونی کننده دست” در سراسر جهان 4950٪ رشد کرده است. 1 در همین حال ، 600٪ افزایش جست‌وجو در مورد “آیا می‌توانید ویروس کرونا را دو بار دریافت کنید” افزایش یافته است 2 و جستجوهای “خدمات تحویل مواد غذایی” در نزدیکی من “200٪ در سطح جهانی افزایش یافته است. 3

در این محیط پویا ، نیازهای مردم به‌طور مداوم در حال تغییر است. برای همگام شدن با تغییر رفتارها ، Google Trends را در نظر بگیرید ، ابزاری رایگان که امکان دسترسی به درخواست های جستجوی واقعی را در جستجوی Google ، YouTube ، خرید و تصاویر فراهم می‌کند. با وارد کردن یک کلمه کلیدی یا یک موضوع ، می‌توانید آنچه را که جهان در نزدیکی زمان واقعی جست‌وجو می‌کند کشف کنید.

Google News Lab برای کمک به شما در بالای سر این شیفت ها ماندن ، روند جهانی مربوط به همه گیری را ارزیابی می‌کند و این امکان را دارد تا به‌طور عمیق تر به 24 بازار محلی بروید.

روندهای ایالات متحده را کاوش کنید.

برای کمک به شما در یافتن بینش خود و استفاده بیشتر از این ابزار ، در اینجا 10 نکته برای استفاده از Google Trends آورده شده است.

فیلتر کردن خواص. اکنون می‌توانید روندهای جستجوی Google ، جستجوی تصویر ، جستجوی اخبار ، خرید Google و جستجوی YouTube را کاوش کنید.

عبارات و موضوعات جستجوی خود را در بین زبانها ، مکانها و دوره‌های زمانی مقایسه کنید.

کاوش براساس دسته کلمات اغلب چندین معنی دارند ، بنابراین مطمئن شوید که نسخه مناسب Trends را پیدا می‌کنید. به‌عنوان مثال ، اگر “ماسک” را جست‌وجو می‌کنید ، می‌توانید یک دسته اضافه کنید تا نشان دهد منظور شما تجهیزات بهداشتی محافظ است یا نوعی از محصولات زیبایی.

READ  کورس و سرتیفیکیت گوگل تگ منیجر

جستجوهای مرتبط را پیدا کنید. هنگام جستجوی اصطلاح در Trends ، می‌توانید جستجوهای برتر ، جستجوهای در حال افزایش و جستجوهای مربوط به اصطلاح خود را نیز جست‌وجو کنید.

صادرات ، جاسازی و استناد به اطلاعات Trends. پس از یافتن آنچه می‌خواهید ، می‌توانید به‌راحتی بینش خود را به اشتراک بگذارید.

نکات جستجوی روندهای اهرمی. برای اصلاح روندها ، اصطلاحات جستجوی گروهی و فیلتر کردن نتایج ، از علامت گذاری استفاده کنید.

بفهمید که دقیقاً چه داده هایی در نتایج شما وجود دارد ، چگونه داده‌های روند جذب می‌شوند و چگونه باید تفسیر شوند.

برای دریافت به‌روزرسانی ایمیل در مورد موضوعات و جستجوهای منطقه خود ، در هشدار Google Trends مشترک شوید.

آخرین تجزیه و تحلیل و اطلاعات آماری Google News Lab از بهترین داستان های پرطرفدار ، از جمله سرگرمی ، ورزش و امور روز را مرور کنید.

با تکمیل دروس Google Trends به یک کاربر متخصص تبدیل شوید و حتی در مورد چگونگی استفاده بیشتر از این ابزار اطلاعات بیشتری کسب کنید.

موفق باشید کاوش کنید و بینش جدید پیدا کنید.

 

ارسال شده در تبلیغات, دیجیتال مارکتینگ, مارکتینگبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید
© تمامی حقوق برای مهران فره راز محفوظ است.