مهران فره راز

0 %
مهران فره راز
مشاور مارکتینگ
متخصص فروش
09353637700
  • محل سکونت:
    تهران
  • شهر:
    تهران
  • سن:
    36
فرانسوی
انگلیسی
ترکی استانبولی
مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ
فروش
تولید محتوا
خدمات پس از فروش و امور مشتریان
سوشال مدیا
روابط عمومی
رسانه
سئو
ووردپرس
  • وورد
  • اکسل
  • پاورپوینت
  • پرزی
  • ووردپرس
  • فتوشاپ

دو نکته کلیدی در مرکز استراتژی فروش

12 ژانویه 2021

مرکز استراتژی فروش (CSS) ، یک شرکت عملکرد فروش ، ارتقا Tre ترای موریس به مشاور ارشد رئیس جمهور را همراه‌با اعلام استفانی داونز ، شریک و مشاور ارشد رئیس جمهور ، با فرض نقش رهبری بزرگتر با تیم مشاور کلاس جهانی سازمان.

مت گفت: “درحالی‌که ما به رشد ، تکامل و ارائه بهترین خدمات برای کمک به مشتریان خود در بهبود عملکرد فروش ادامه می دهیم ، بسیار مهم است که سازمان خود را ارزیابی کنیم و اطمینان حاصل کنیم که ساختار داخلی از استعدادی که داریم و مهارتهایی که تیم ما دارد به بهترین شکل استفاده می‌شود.” Sunshine ، مدیر شریک CSS و خانواده آن. “این تبلیغات در یک زمان حیاتی انجام می‌شود زیرا اکنون بیش از هر زمان دیگری مهم‌ترین مجهز بودن و آمادگی برای کمک و تأمین مشتریان خود هستیم. تری و استفانی هر دو نقشی حیاتی دارند که به منجنیق شدن ما در آینده کمک خواهد کرد. ”

تری موریس به‌عنوان معاون مشاور ارشد رئیس جمهور در CSS قدم خواهد گذاشت و همراه‌با مسئولیت های فعلی ، به‌عنوان کارشناس موضوع برای توسعه مداوم و بهبود روند و سری آموزش های شتاب‌دهنده فروش ، سمت رهبری را بر عهده خواهد گرفت. موریس منجر به ایجاد و اجرای محصول فروشنده شتاب‌دهنده می‌شود و همچنان که در طول سال تازه می‌شود ، هدایت سازمان را در زمینه توسعه این محصول ادامه خواهد داد. علاوه بر این ، او صدای اصلی سرویس Remote Training Workouts است که از سری شتاب‌دهنده فروش پشتیبانی می‌کند.

استفانی داونز ، شریک و مشاور ارشد معاون رئیس جمهور ، با تیم مشاور CSS و جلسات رهبری شرکت ، نقش رهبری بیشتری را به عهده خواهد گرفت. اخیرا ، با رشد و تکامل شرکت ، داونز از بسیاری جهات به این نقش رسیده است و این در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

READ  چگونه یک فروشگاه اینستاگرام راه اندازی کنیم؟

“استفانی از نقاط قوت مدیریت و مدیریت پروژه منحصر‌به‌فرد برخوردار است که کل سازمان از آن بهره‌مند است. زمان مناسب برای این حرکت مناسب است زیرا ما به روشهای روزافزونی برای ارائه خدمات به مشتریان داریم و همچنان که اطمینان حاصل می‌کنیم همگام هستیم تا خدمات کلاس جهانی را ارائه دهیم که عملکرد فروش را برای مشتریان ما بهبود می بخشد. ”

درباره مرکز استراتژی فروش

مرکز استراتژی فروش (CSS) که در سال 1983 تأسیس شده است ، سالانه رشد کرده است و به صدها مشتری در طیف وسیعی از صنایع از جمله رسانه های چاپی ، چاپی و دیجیتال ، خدمات حرفه‌ای ، انجمن های غیرانتفاعی و غیره خدمت می‌کند. CSS بر بهبود عملکرد فروش متمرکز است زیرا به سازمان های فروش کمک می‌کند استعداد را به عملکرد تبدیل کرده و متخصصان فروش با بالاترین عملکرد را توسعه دهند. رویکرد آن در فروش مشتری محور و مدیریت استعداد محور همیشه موفقیت مشتری و موفقیت سازمان بوده و هست. CSS با LeadG2 ، بخش عملکرد فروش خود ، و Up Your Culture ، بخش کارکنان و بخش فرهنگ شرکت خود ، برای کمک به سازمانها در دستیابی به عملکرد کل درآمد ، همراه است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مرکز استراتژی فروش ، به thecenterforsalesstrategy.com مراجعه کنید

ارسال شده در فروشبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید
© تمامی حقوق برای مهران فره راز محفوظ است.