مهران فره راز

0 %
مهران فره راز
مشاور مارکتینگ
متخصص فروش
09353637700
  • محل سکونت:
    تهران
  • شهر:
    تهران
  • سن:
    36
فرانسوی
انگلیسی
ترکی استانبولی
مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ
فروش
تولید محتوا
خدمات پس از فروش و امور مشتریان
سوشال مدیا
روابط عمومی
رسانه
سئو
ووردپرس
  • وورد
  • اکسل
  • پاورپوینت
  • پرزی
  • ووردپرس
  • فتوشاپ

10 نکته پرسنال برندینگ در زمینه نام تجاری که در سال 2021 فعالیت شما را بالا می برد

19 ژانویه 2021

نام تجاری شخصی عبارت است از مسئولیت پذیری در مورد نحوه ارائه خود. اگر می کوشید خود را به‌عنوان یک متخصص جای دهید یا به یک نفوذ در بخش خود تبدیل شوید ، خود برند سازی می‌تواند به افزایش اعتبار شما به‌عنوان یک رهبر کمک کند. با به نمایش گذاشتن ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد شخصیت و حضور فعال در فضای آنلاین ، می‌توانید به‌دنبال ساخت یک برند شخصی باشید که مورد توجه مردم سراسر جهان باشد. این مقاله با ده نکته شخصی در زمینه مارک تجاری شما را در مراحل مارک سازی خود راهنمایی می‌کند.

 

منتظر شخص دیگری نباشید تا این کار را انجام دهد. خود را استخدام کنید و شروع به فراخوانی عکس کنید.

شروع رایگان

مارک شخصی چیست؟

مارک تجاری شخصی ایجاد مارک در اطراف شخص است نه یک نهاد تجاری. مارک شخصی با موقعیت یابی به‌عنوان یک متخصص در یک صنعت ، برای کمک به شغل بیشتر افراد استفاده می‌شود. با ایجاد یک نام تجاری شخصی ، فرد می‌تواند پیروان اجتماعی خود را افزایش دهد تا به آن‌ها کمک کند تا شغل بهتری کسب کنند ، محصولات بیشتری را در تجارت خود بفروشند و فرصت های بهتری را در حرفه خود افزایش دهند. ساختن مارک شخصی چیزی نیست که یک شبه اتفاق بیفتد ، برای شروع دیدن نتایج ممکن است برنامه‌ریزی زیادی انجام شود و ماه ها تلاش شود. بعضی اوقات پس از دریافت بازخورد نیاز به بهبود برند شخصی خود دارید. این نوع از مارک تجاری را می‌توان خود مارک گذاری نیز نامید و اینها به معنای مشابه در این مقاله استفاده می‌شوند.

برای رشد نام تجاری شخصی خود می‌توانید بیانیه نام تجاری شخصی خود را بنویسید. در بیانیه نام تجاری شخصی مشخص می‌شود که مخاطبان شما چه کسانی خواهند بود ، ارزشی که می‌خواهید برای مخاطبان خود قائل شوید و اینکه چرا مردم باید از شما پیروی کنند (USP شما). در حین ساختن نام تجاری شخصی خود ، باید از این عبارت 1-2 جمله ای بیرون بیایید تا اطمینان حاصل کنید که به آن وفادار مانده اید.

چرا مارک شخصی مهم است

مارک شخصی مهم است زیرا به فرد کمک می‌کند اعتبار بیشتری داشته باشد. برای به دست آوردن شغل جدید یا به دست آوردن فیش حقوقی هرگز رقابت پذیر نبوده است. با توجه به اینکه افراد بیشتری مارک های شخصی می‌سازند ، باید خود را در آنجا قرار دهید تا مورد توجه قرار بگیرید. مارک شخصی می‌تواند به استخدام کنندگان اجازه دهد متخصصانی مانند شما را با خیالی آسوده پیدا کنند ، مخصوصاً اگر خودتان برای نام تجاری وبلاگ نویسی کرده‌اید. اگر می‌خواهید موقعیت بالاتری را در یک شرکت جدید بدست آورید ، می‌توانید داده‌های کلیدی مانند تعداد دنبال کنندگان خود ، میزان بازدید وب سایت خود یا سایر معیارهای مهم را به نمایش بگذارید که می‌تواند به شما یک مزیت رقابتی نسبت به سایر نامزدها بدهد. به آن فکر کنید تقریبا مثل یک نمونه کارها آنلاین درباره خودتان. برندسازی خود باعث می‌شود افراد بیشتری بتوانند بفهمند شما کی هستید و چگونه ارزش آفرینی می‌کنید.

همچنین می‌تواند به شما کمک کند فرصت های جدیدی مانند معاملات تجاری یا مشارکت های بازاریابی را بدست آورید که در غیر این صورت ، خصوصاً اگر فردی با نفوذ هستید ، نمی توانید داشته باشید. برندسازی شخصی اعتماد و اعتبار را در دانش و توانایی‌های شما ایجاد می‌کند ، بنابراین شرکت‌ها می‌دانند که مشارکت با شما باعث افزایش آگاهی از نام تجاری آن‌ها می‌شود. با نشان دادن شخصیت خود به روش معتبر از خود مارک بزنید راهی عالی برای تمایز خود از دیگران در زمینه کاری و توسعه برند شخصی است. بعداً در این باره بیشتر صحبت خواهیم کرد.

چگونه برند شخصی خود را بهبود بخشیم

هنگامی که کار روی نام تجاری شخصی خود را شروع کردید ، بازخورد و اطمینان از همسو شدن نام تجاری خود با بیانیه نام تجاری شخصی به شما کمک می‌کند تا پیشرفت خود را بهبود ببخشید. نام تجاری شخصی برای افراد مختلف بسیار موفقیت آمیز بوده است ، اما بدون بیانیه نام تجاری شخصی شما ، دشوار است که بدانید چه زمانی در فعالیت‌های خود موفق شده‌اید. ضروری است که بدانید پیشرفت برای بهبود مارک تجاری شخصی شما چگونه است.

برای بهبود نام تجاری شخصی خود این مراحل را دنبال کنید.

درباره مارک شخصی خود تحقیق کنید و بیانیه شخصی خود را ایجاد کنید: مخاطبان خود را در این مرحله مشخص کنید و رقیبی را که ممکن است برای شما وجود داشته باشد حسابرسی کنید.

یک استراتژی مارک شخصی بسازید: نحوه تعامل با مخاطب مورد نظر خود را برنامه‌ریزی کنید و مشخص کنید موفقیت شما در دو ماه ، نه ماه ، دو سال چگونه خواهد بود.

مشارکت تجاری شخصی خود را کنترل کنید: مشارکت مثبت را ارتقا دهید و برای اظهارات منفی برنامه عملی داشته باشید.

برند شخصی خود را توسعه دهید: هدف خود را برای به اشتراک گذاشتن نام تجاری شخصی خود از طریق رسانه های اجتماعی ، شبکه سازی ، ارتباطات و فرصت های گفتاری بیان کنید. وبلاگ نویسی ، vBlogging ، پادکست ها و روش‌های دیگری را در نظر بگیرید که می‌توانید برند شخصی خود را به‌گونه‌ای تبلیغ کنید که مخاطبان شما به سرعت محتوا را مصرف کنند.

یک برنامه ارتباطی داشته باشید: کنترل حضور شما در اینترنت می‌تواند زمانبر باشد بنابراین این برنامه به شما کمک می‌کند تا با واکنش منفی رو‌به‌رو شوید و به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی اطلاعات شرکایی را که با آن‌ها کار خواهید کرد ارائه دهید.

موفقیت خود را مرتباً بسنجید: برای موفقیت در برند شخصی برخی از KPI ها تعیین کنید تا بدانید که به مسیر درستی می روید. حتی بردهای کوچک را نیز جشن بگیرید تا انگیزه خود را برای دستیابی به اهداف بیشتر حفظ کنید.

بنابراین پس از انجام همه اینها از کجا می دانید که در ساخت یک برند شخصی موفق بوده اید؟ چند KPI با ارزش عبارت‌اند از:

هنگامی که فروش از طریق وبلاگ شما تبدیل می‌شود

وقتی از شما خواسته می‌شود در یک مراسم یا پادکست صحبت کنید

وقتی کسی شما را به مشتری بالقوه ارجاع می‌دهد

وقتی نشریه ای دعوت می‌شود تا شما را به وبلاگ مهمان دعوت کند

وقتی افراد شروع به یادآوری شما از طریق اینترنت ، در شبکه‌های اجتماعی ، وبلاگ خود یا سایر رسانه های مهم می‌کنند

جایی که برند سازی شخصی موفقیت آمیز نبوده است

برندسازی از خود کار ساده‌ای نیست. وقت گیر ، کند و گاهی معده سخت است. دریافت بازخورد منفی به‌صورت آنلاین حتی اگر برنامه ارتباطی خوبی داشته باشید می‌تواند شما را از پا در آورد و گاهی احساس نمی کنید برندی باشید که ساخته اید. ما چند مورد را برجسته می‌کنیم که باید هنگام مارک زدن به خود توجه کنید تا بتوانید سریع برند خود را بهبود ببخشید.

نادیده گرفتن سایر تأثیرگذارها: این احتمال وجود دارد که شما تنها شخصی در صنعت خود نباشید که برند شخصی خود را بسازد و دیگران مدت بیشتری آنجا بوده‌اند. تحقیقات خود را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که آنچه را که قصد دستیابی به آن را داشته اید قبلا انجام نشده است. رقبای خود را لیست کنید ، آن‌ها را مرتباً کنترل کنید تا بدانند چه کاری انجام می‌دهند و ببینید آیا می‌توانید ایده یا دو ایده از آن‌ها را قرض بگیرید. شرکای احتمالی خود را که می‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید شناسایی کرده و از آن‌ها مشاوره بگیرید ، بنابراین وقت خود را برای کارهای بی ارزش از دست نمی دهید.

READ  7 سوال برای بهینه سازی هزینه های عملیات بازاریابی

نادیده گرفتن پیروان خود: پس از ایجاد حتی یک پیرو کوچک ، اطمینان حاصل کنید که به صحبت های آن‌ها گوش می دهید. اگر محصولی را تبلیغ می‌کنید و آن‌ها آن را دوست ندارند ، دلیل آن را بیابید و تصمیم بگیرید که آیا این بهترین محصول برای شریک شدن است. نظرات خود را پس از ارسال در شبکه‌های اجتماعی بخوانید تا ایده خوبی در مورد لذت افراد زیر دریافت کنید و از یک موتور جست‌وجو برای جستجوی آنلاین نام خود استفاده کنید. ممکن است چیزی راجع به خودتان کشف کنید که قبلا از آن اطلاع نداشتید.

تولید محتوای Subpar: کسل کردن هرگز انتخاب درستی نیست ، به‌ویژه هنگامی که می‌خواهید در اطراف دانش خود در این زمینه برند بسازید. خود را با صنعت خود هماهنگ نگه دارید و اگر نویسنده خوبی نیستید ، رسانه دیگری را برای تبلیغ خود انتخاب کنید یا یک فریلنسر استخدام کنید تا به شما در پیشرفت بازی کمک کند.

خودتان را نامناسب معرفی کنید: بدون تحقیق درست می‌توانید یک مارک شخصی بسازید که هیچ کس نمی خواهد از آن عقب بماند. اگر صنعت شما از مد افتاده است و می‌خواهید به آن روح تازه دهید ، حتماً تحقیق کنید که آیا این با مثبت رو‌به‌رو می‌شود یا خیر. وارد صنعت شوید و ابتدا س yourselfالات سخت را بپرسید قبل از اینکه بخواهید خودتان را به روش کاملا نامناسبی معرفی کنید. در اینجا ذکر این نکته مهم است که مارک شخصی شما باید خود واقعی شما باشد و نه چیزی که ایجاد می‌کنید. هرچه طبیعی تر باشید ، ثابت ماندن با گذشت زمان آسان‌تر است.

منسجم نبودن: ثابت قدم بودن مهم‌ترین عنصر برندسازی شخصی است. به افرادی که در پایین کلاه سیستم اعتقادی خود را تغییر می‌دهند نمی‌توان به آنچه در محتوای خود می گویند اعتماد کرد. اعتماد در نهایت همان چیزی است که پیروان می‌خواهند. پیروان با ساختارهای فکری خاصی همذات پنداری می‌کنند ، و افرادی را دنبال می‌کنند که مانند آن‌ها فکر می‌کنند. اگر این باورهای اساسی را تغییر دهید ، پیروان دیگر به مارک شخصی شما اعتماد نخواهند کرد.

فراموش کردن مدت طولانی تر: برای یک برند شخصی ، طولانی مدت ضروری است تا بدانید مارک شما به کجا می‌رود. اگر قصد دارید ویدیوهایی برای نحوه آرایش تهیه کنید که مخاطبان شما مبتدی یا جوانان علاقه‌مند به بهبود توانایی آرایش هستند ، آیا می‌خواهید با پیشرفت فالوورهای خود این ویدیوها را طولانی مدت پیش ببرید یا خوشحال خواهید شد که در همان سطح بمانید ، همیشه آموزش های مبتدی ارائه می‌شود؟ درباره این موارد باید در مراحل اولیه روند برنامه‌ریزی خود فکر کنید تا بتوانید به آرامی در مسیر درست حرکت کنید.

خودتان مارک بزنید: 10 نکته شخصی در مورد مارک تجاری

معتبر باشید: نکات شخصی در مورد مارک تجاری

وقتی صحبت از برندسازی می‌شود ، اصالت داشتن بسیار ضروری است. اما معنی این چیست؟ یعنی خودت باش. هرکسی کنجکاوی خودش را دارد. شاید شما به‌طور تصادفی در میانه مکالمه به آواز سر بزنید. یا شاید شما واقعاً روش دیگری برای لباس پوشیدن داشته باشید. چیزی در مورد شما وجود دارد که شما را اصیل می‌کند. و اگر در مورد برندسازی جدی هستید ، اکنون وقت آن است که با کنجکاوی خود کنار بیایید. حقیقت این است که این ویژگی خاص همان چیزی است که شما را در یک سیاره 7 میلیاردی برجسته می‌کند. اختلافات را جشن بگیرید و بگذارید خود واقعی شما نشان داده شود.

نمونه های تجاری شخصی: گری واینرچوک

گری واینرچوک – نمونه های مارک شخصی

چه کسی معتبرترین فرد است که به ذهن شما خطور می‌کند وقتی به مارک تجاری فردی فکر می‌کنید؟ بله ، کسی غیر از گری واینرچوک نیست. من چند سال پیش در کنفرانس ترافیک و تبدیل در لابی هتل با او ملاقات کردم و او به همان اندازه واقعی است. نکته قابل‌توجه در مورد او این است که او فقط خودش را سانسور نمی‌کند. احتمالاً او احتمالاً یک برنامه سخنرانی را که از او می‌خواهد فحش را کاهش دهد ، رد می‌کند تا اینکه در واقع آن را کاهش دهد. اما این چیزی است که ما در مورد او دوست داریم. او همان‌طور که با دوستانتان صحبت می‌کنید با شما صحبت می‌کند. او با کت و شلوار گران‌قیمت راه نمی رود و یادآوری می‌کند که شما موفق‌تر از شما است. حتی اگر او باشد. او نوعی آدم خاکی است.

من یک بار در اینستاگرام به او پیام دادم و او ظرف 10 دقیقه به من پاسخ داد. چه کسی این کار را می‌کند؟ هيچ كس.

سفر شخصی به نام تجاری گری واینرچوک هنگامی که وی در حال تبلیغ فروشگاه آنلاین Wine Library خود بود ، در YouTube آغاز شد. آیا تا به حال فیلم‌ها را دیده اید؟ این اولین ویدیوی اوست. این فیلم با وجود اینکه مربوط به سال ۲۰۰۶ بود ، شبیه یک فیلم خانگی مربوط به دهه 90 بود. او فقط جلوی دوربین نشست و شراب نوشید. چرا این را ذکر می کنم؟ زیرا حتی گری واینرچوک با کمترین بودجه ممکن ساخت یک برند شخصی را آغاز کرد. بنابراین شما نیز می‌توانید.

وبلاگ نویسی برای نام تجاری شخصی: نکات شخصی در مورد مارک تجاری

وبلاگ نویسی برای نام تجاری شخصی استراتژی است که توسط بسیاری از افراد تأثیرگذار استفاده می‌شود. چرا کار می‌کند؟ خوب امروز ، شما ممکن است کسی باشید که هیچ صدایی ندارد. اما اگر حداقل به مدت حداقل یک تا دو سال در محفظه خود به‌طور مداوم محتوا ایجاد کنید ، در نهایت مخاطب خود را ایجاد خواهید کرد. دو روش برای نزدیک شدن به وبلاگ نویسی برای نام تجاری شخصی وجود دارد. ابتدا می‌توانید وبلاگ خود را بسازید. این استراتژی شخصی مارک گذاری به بیشترین کار پیشگامانه نیاز دارد اما در نهایت پاداش آورترین خواهد بود. یا می‌توانید پست های مهمان را در وبلاگ های برتر در جای خود بنویسید. به شما این امکان را می‌دهد که سریع‌تر مخاطب بسازید اما هیچ یک از ویژگی‌های مجازی را ندارید.

نمونه های تجاری شخصی: راشل پارسل

Rachel Parcell – یک مارک شخصی بسازید

راشل پارسل با وبلاگ خود Pink Peonies ساخت نام تجاری شخصی خود را آغاز کرد. در وبلاگ خود ، او در مورد مد ، زیبایی و سبک زندگی می نویسد. او سال‌ها در فضای وبلاگ نویسی مد بوده و به‌عنوان یک تأثیرگذار شهرت یافته است. در نتیجه ، او در حال حاضر بیش از 973،000 فالوئر را فقط در اینستاگرام جمع کرده است. او تصمیم گرفت با ایجاد یک فروشگاه اینترنتی با نام خود Rachel Parcell از وبلاگ خود کسب درآمد کند. او چه می فروشد؟ روش. و او نیز خط لباس خودش را مدل می‌کند. نام تجاری شخصی او نتیجه داد. چگونه می‌توانید نتیجه مشابهی بگیرید؟ فروشگاه آنلاین شما دارای یک بخش وبلاگ است. استفاده کنید وبلاگ نویسی برای نام تجاری شخصی یک روش عالی برای ایجاد مخاطب در اطراف شما است و درحالی‌که از طریق فروش فروشگاه خود درآمد کسب می‌کنید.

ارائه ارزش: نکات شخصی در مورد مارک تجاری

وقتی مردم می گویند ارزش را تأمین کنید معمولاً شبیه کرک است. معنی آن این است: بگویید شما محصولات آرایشی می فروشید. شما می‌توانید برندی باشید که فقط تبلیغات را انجام می‌دهد. یا می‌توانید مارک شخصی خود را در جایی ایجاد کنید که فیلم‌های آموزشی آرایش ایجاد می‌کنید ، مقالاتی درباره سوالات رایج آرایش می نویسید ، و ایده‌های الهام بخش آرایش را برای فصول یا رویدادهای مختلف میزبانی می‌کنید. اگرچه مشتری به خوبی می‌تواند از مارک تجاری که فقط تبلیغات را پخش می‌کند خرید کند ، اما احتمال خرید آن‌ها از تبلیغاتی که توسط یک تأثیرگذار ارائه می‌دهد بسیار ارزش دارد. چرا؟ زیرا آن تأثیرگذار به آن‌ها کمک کرد و حتی قبل از اینکه آماده خرید باشند چیز جدیدی به آن‌ها آموخت. آن برند در راس ذهن است.

READ  نحوه نوشتن پروپوزال به روش مهران فره راز

نمونه های تجاری شخصی: Mimi Ikonn

میمی ایکن – نام تجاری شخصی

استراتژی نام تجاری شخصی Mimi Ikonn در مورد تأمین ارزش است. او با کانال YouTube خود برای نام تجاری Luxy Hair به شهرت رسید. او در فیلم‌های خود ، آموزش های مویی را ایجاد می‌کند که مردم می‌توانند با آن‌ها همراه شوند. او بدون اینکه فیلم‌های موردعلاقه خود را در مرکز فیلم‌های خود قرار دهد ، با ظرافت موهایش را در فیلم‌های خود نشان می‌دهد. گاهی اوقات او می توانست فیلم هایی در مورد اکستنشن مو ایجاد کند ، اما حتی در آن زمان تمرکز بر محتوای مبتنی بر ارزش مانند نحوه انتخاب رنگ مناسب و نحوه کلیپ کردن آن‌ها است. تعجب آور نیست که او در حال حاضر 3.1 میلیون مشترک زیر را ایجاد کرده است. اکنون اینگونه مارک شخصی کارآمد ایجاد می‌کنید.

از مرکز توجه خارج شوید: نکات شخصی درباره مارک تجاری

من می دانم که به نظر خلاف ادعا می آید اما دائماً در کانون توجه بودن می‌تواند لطمه ای به زندگی شما وارد کند. بعلاوه ، گاهی اوقات افراد باید کمی دلتنگ شما شوند تا بفهمند که در زندگی شما به چه میزان به شما احتیاج دارند. به تیلور سویفت فکر کنید. قبل از اینکه آخرین آلبوم خود را به نام Reputation راه اندازی کند ، نزدیک به یک سال بود که در شبکه‌های اجتماعی پست نکرده بود. با شروع به شناخت جنبه سمی شهرت ، او کاملا از کانون توجه خارج شد. هنگام ساخت یک مارک شخصی ، متوجه خواهید شد که توجه بیش از حد منفی دارد. اشکالی ندارد که هر از چندگاهی از کانون توجه خارج شوید و خود را به عقب برسانید.

نمونه های تجاری شخصی: کایلی جنر

کایلی جنر – نام تجاری شخصی

کایلی جنر جدا از طایفه کارداشیان همیشه یک چهره عمومی خواهد بود. چه نمایش واقعی خانواده اش باشد ، چه جلد یک تابلوی تبلیغاتی و چه موفقیت برند کایلی آرایشی او ، از کانون توجهات برای وی فراری نیست. بااین‌حال ، او با خصوصی نگه داشتن بارداری خود همه را شوکه کرد. او از بیرون رفتن در ملاقات های عمومی اجتناب می‌کرد ، هرگز در بارداری خود در شبکه‌های اجتماعی صحبت نکرد. او لحظه مهمی از زندگی خود را سپری کرد و تا زمان آماده شدن آن را از کانون توجهات دور نگه داشت. پس از تولد دخترش ، وی برای طرفداران خود توضیح داد که چرا مهم است خصوصی آن را حفظ کند.

سازگار باشید: نکات مربوط به مارک شخصی

سازگاری همان سس مخفی مشترک برندهای شخصی است. سازگاری فقط ارسال هر روز در شبکه‌های اجتماعی نیست. این در مورد متحد کردن نام تجاری و پیام است.

آیا همه پست های شما در شبکه‌های اجتماعی متفاوت به نظر می‌رسد یا به نظر یکسان است؟ برخی به شما خواهند گفت که شما باید از نظر محتوای متنوعی داشته باشید اما حقیقت این است که هرچه از ثبات بیشتری برخوردار شوید ، به‌راحتی می‌توانید افراد بیشتری را دنبال کنید. اگر خواننده پاپ مورد علاقه شما ناگهان آلبوم جاز ایجاد کند ، احتمالاً دیگر علاقه خود را از دست نخواهید داد زیرا موسیقی اصلی را که آن‌ها خلق کرده‌اند ترجیح می دهید. همان مارک تجاری شخصی. مخاطبان شما عاشق شیوه ارائه محتوا می‌شوند. اگر آهنگ را تغییر دهید ، آن‌ها به کشتی پرش می‌کنند.

نمونه های تجاری شخصی: مانی گوتیرز

مانی گوتیرز – نام تجاری خود

نام تجاری شخصی مانی گوتیرز کاملا سازگار است. او یک تأثیرگذار زیبایی در YouTube است که در کانال خود آموزش های آرایش ایجاد می‌کند. اگر حساب اینستاگرام او را بررسی کنید ، خواهید دید که بیشتر تصاویر مربوط به ظاهر آرایشی مجلل است. قابل‌توجه است ، بیشتر آرایش با رنگ‌های زنده که دارای پاپ اضافی هستند ، نمایشی تر است. بنابراین دوستداران آرایش که به‌دنبال ظاهری چشمگیرتر هستند ، احتمالاً حساب اینستاگرام او را دنبال می‌کنند و در کانال YouTube او مشترک می‌شوند تا سبک مشابهی را امتحان کنند. وی همچنین یک فروشگاه آنلاین به نام Manny Mua دارد که به وی امکان می‌دهد از کانال YouTube خود درآمد بیشتری کسب کند. متوجه خواهید شد که یک زن و شوهر تی شرت و یک سوکت پاپ زبان زشتی دارد. این احتمالاً به این دلیل است که او اغلب به ویدیوهای YouTube خود قسم می خورد که ثبات نحوه ارتباط او حتی در سراسر محصولاتش را حفظ می‌کند.

شبکه: نکات نام تجاری شخصی

اگر هرگز خود را در این مکان قرار ندهید ، تسلط بر نام تجاری خود دشوار است. آن وبلاگ را شروع کنید ، آن رویداد Meetup را برپا کنید ، در کنفرانس ها با مردم درگیر شوید ، آن فنجان قهوه را با یک غریبه بگیرید ، هر روز در شبکه‌های اجتماعی پست کنید. هرچه بیشتر با مردم تعامل داشته باشید ، شبکه شما نیز بزرگتر می‌شود. گرچه ممکن است وسوسه شوید که به یک شبکه متمرکز در مکان های ویژه متصل شوید ، اما هوشمندانه ترین کار این است که در دسته های دیگر گسترش پیدا کنید. شما هرگز نمی دانید چه موقع با شخصی رو‌به‌رو می شوید که دیدگاه متفاوتی ارائه می‌دهد یا دارای تخصص در زمینه ای است که باید در مورد جاده بیشتر بدانید.

نمونه های تجاری شخصی: پاگ را داگ کنید

Doug The Pug – نمونه های تجاری شخصی

من می دانم که اضافه کردن یک پاگ شایان ستایش به این لیست می‌تواند کمی عجیب باشد ، اما وقتی 6.1 میلیون طرفدار در فیس بوک و 3.2 میلیون طرفدار در اینستاگرام دارید ، بسیار راحت است بگویید که شما پادشاه مارک شخصی هستید یا به‌عنوان Doug the پاگ می گفت پادشاه فرهنگ پاپ. داگ پاگ یکی از شبکه‌ای ترین سگ های جهان است. او به‌طور منظم در مراسم سگ ها ، مصاحبه های رسانه ای ، کنسرت ها و موارد دیگر شرکت خواهد کرد. هنگامی که پست های وی در شبکه‌های اجتماعی شامل تصاویری از او نیست که توسط پیتزا احاطه شده است ، اغلب شامل عکس هایی از او در کنار سایر افراد تأثیرگذار است. چرا این مؤثر است؟ ازآنجاکه این افراد تأثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی خود تصویر را به اشتراک می گذارند که وی را علامت گذاری می‌کند که به افزایش پیروی اجتماعی او کمک می‌کند. و با رشد پیروان خود می‌تواند محصولات بیشتری را در فروشگاه پاگ داگ خود بفروشد. بنابراین وقتی با دیگر تأثیرگذاران در ارتباط هستید ، سریع عکس بگیرید و آن را در قسمت اجتماعی قرار دهید زیرا می‌تواند به شما در تقویت برند شخصی کمک کند.

خالق شوید: نکات شخصی درباره مارک تجاری

برخی با بحث برانگیز یک مارک شخصی می‌سازند. این ممکن است بعضا نتیجه معکوس دهد و منجر به تبلیغات منفی زیادی شود. مطمئن ترین راه برای ایجاد یک برند شخصی عالی ، خالق شدن است. اینکه آیا شما فروشگاه آنلاین خود ، یک محصول منحصر‌به‌فرد یا یک محتوا ایجاد می‌کنید ، اهمیت ایجاد را دست کم نگیرید. بهترین تأثیرگذاران ، خالقین و انجام دهندگان هستند. بنابراین آن فروشگاه آنلاین را راه اندازی کنید ، آن کانال YouTube ایجاد کنید و در واقع متعهد شوید که هر هفته پست کنید یا مقالات مهمان را در وبلاگ های برجسته بنویسید. پنهان شدن در پشت رایانه و گذراندن تعطیلات آخر هفته خود به تماشای Netflix به هیچ عنوان به برندسازی کمک نمی‌کند.

READ  سرتیفیکیت ادونس گوگل آنالیتیکس

نمونه های تجاری شخصی: Carli Bybel

Carli Bybel – نکات شخصی درباره مارک تجاری

داستان مارک شخصی کارلی بیبل در YouTube شروع شد. او به‌طور مداوم در کانال خود ظاهر زیبایی را ایجاد می‌کند. او برای کسب درآمد بهتر از نفوذ خود ، کیت آرایش نیز ایجاد کرد که اغلب در کانال خود استفاده می‌کند. درحالی‌که او فروشگاه زیبایی خود را ندارد ، اما محصول خود را در وب سایت محبوب BH Cosmetics می فروشد. این محصول به قدری محبوب است که سفارش بیش از چهار مورد از آن در مشتریان محدود می‌شود. بنابراین ، نشان دادن اینکه چگونه یک مارک شخصی می‌تواند به رشد فروش قوی تر کمک کند. به غیر از ایجاد فیلم‌های YouTube و محصول زیبایی خود ، او همچنین وبلاگ خود را ایجاد کرد که در آن به پوشش مد ، زیبایی و مو پرداخته است. او تصاویری از خودش را ارسال می‌کند که مدل‌های مختلف را با برخی مطالب نوشتاری در این بین مدل می‌کند.

یک متخصص باشید: نکات شخصی در مورد مارک تجاری

هنگامی که تخصص ندارید ، خودتان مارک بزنید ممکن است سخت باشد. هر تأثیرگذار جایگاه خاص خود را دارد. اگر فروشگاه اینترنتی ابزار فروش دارید ، ممکن است بخواهید مطمئن شوید که در کار نجاری ، طراحی مبلمان یا نوعی طاقچه مرتبط تخصص دارید. اگر قطعات خودرو می فروشید ، احتمالاً باید در صنعت خودروسازی تخصص خود را افزایش دهید تا بتوانید ارزش خود را تأمین كنید. روش دیگر برای بررسی این موضوع ، ایجاد یک مارک تجاری در حیطه تخصص خودتان است.

هر تأثیرگذار جایگاه خاص خود را دارد. اگر فروشگاه اینترنتی ابزار فروش دارید ، ممکن است بخواهید مطمئن شوید که در کار نجاری ، طراحی مبلمان یا نوعی طاقچه مرتبط تخصص دارید. اگر قطعات خودرو می فروشید ، احتمالاً باید در صنعت خودروسازی تخصص خود را افزایش دهید تا بتوانید ارزش خود را تأمین كنید. روش دیگر برای بررسی این موضوع ، ایجاد یک مارک تجاری در حیطه تخصص خودتان است. بگویید که شما پنج سال در یک آرایشگاه کار کردید ، ممکن است یک مارک شخصی بسازید که در هنگام فروش محصولات مو ، تخصص خود را در مورد مسائل مو به اشتراک بگذارید.

نمونه های تجاری شخصی: میشل فان

میشل فان – نام تجاری شخصی

قبل از اینکه میشل فان شروع به برندسازی از طریق YouTube کند ، وی در رشته هنر در یک آموزشگاه هنر فعالیت می‌کرد. او مدرک خود را برای هنر آرایش اعمال کرد و به سرعت طرفداران وفاداری را در YouTube ایجاد کرد که در آن میزبان آموزش های آرایش است. سرانجام ، او دیگر ایجاد فیلم‌های YouTube را متوقف کرد و بر مارک های خود تمرکز کرد. او دو مارک را تأسیس و ایجاد کرد: Ipsy و EM Cosmetics. توجه به تجربه وی در زمینه آموزش آرایش برای ایجاد مارک های آرایش برای حرفه وی منطقی بود. مارک شخصی وی به پیشرفت تجارت وی کمک کرد زیرا ارزش تجارت وی در سال ۲۰۱۵ 500 میلیون دلار بود.

خود را تقویت کنید: نکات شخصی در مورد مارک تجاری

در اوایل این مقاله ، در مورد اصیل بودن صحبت کردیم. تقویت خود مرحله دوم است. در یک جهان شلوغ ، برجسته کردن ممکن است دشوار باشد. تقویت خود جایی است که شما ذات آنچه را که هستید می گیرید و با آن وحشی می شوید. به‌عنوان مثال ، بگویید که شما یک فرد ریسک پذیر هستید. اگر می‌خواهید مارک شخصی خود را در مورد چگونگی عاشق ریسک کردن بسازید ، ممکن است محتوایی از خود بسازید که یک سری فعالیت‌های جسورانه را انجام می‌دهد. نوعی از چگونگی عبور نیک والاندا از آبشارهای نیاگارا یا فلیکس باومگارتنر که از لبه فضا مافوق صوت را انجام داد. ممکن است شما به‌عنوان افراطی کاری انجام ندهید اما فعالیت‌های افراطی بیشتری انجام دهید که یک فرد معمولی انجام ندهد.

نمونه های تجاری شخصی: Simeon Panda

Simeon Panda – نمونه های مارک شخصی

Simeon Panda یک نام تجاری شخصی در اطراف ظاهر فیزیکی خود ایجاد کرده است. بعلاوه ، سخت است که به‌عنوان یک متخصص تناسب اندام جدی گرفته شوید اگر متناسب نیستید. او بخاطر هیکل چشمگیرش در جلد مجله ها دیده می‌شود. فقط این نیست که او در شکل خوبی است ، عضلات او در مقایسه با یک فرد عظیم الجثه بزرگ هستند. او ظاهر فیزیکی خود را تقویت کرد تا در جایگاه تناسب اندام برجسته شود. او در فروشگاه آنلاین خود ، سیمون پاندا ، به فروش مطالب آموزش آنلاین و تجهیزات تناسب اندام می پردازد. اگر او ظاهر فیزیکی خود را تقویت نمی‌کرد ، فیلم‌های آموزش آنلاین او چندان جذاب نبودند. بااین‌حال ، کسانی که دوست دارند عضلات بزرگتر و بدن قوی تری داشته باشند ممکن است محصولاتی را که او می فروشد برای کمک به بدنه مشابه انتخاب کنند.

اجتماعی باشید: نکات شخصی درباره مارک تجاری

مارک های شخصی بدون تعامل انسانی ساخته نمی‌شوند. البته بسیاری از اینفلوئنسرها سرانجام به جایی می رسند که کمی با طرفدارانشان تعامل دارند. اما اگر به‌تازگی نام تجاری خود را شروع کرده‌اید ، احتمالاً می‌خواهید به پیام های پیروان خود پاسخ دهید. این فقط برای تجارت خوب است. هر روز برای تعامل با پیروان خود در شبکه‌های اجتماعی وقت بگذارید. آیا کسی شما را در پستی برچسب گذاری کرده است؟ به آن پاسخ دهید آیا یکی از مقالات شما در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است؟ متشکرم آیا مشتری در مورد محصول شما س questionالی دارد؟ به آن‌ها پاسخ دهید مردم پاسخ سریع می‌خواهند. مهم است که نام تجاری شخصی خود را انسانی کنید.

نمونه های تجاری شخصی: اریک بندهولز

Eric Bandholz – خودتان مارک بزنید

اریک بندهولز ، بنیانگذار Beard Brand ، در واقع با پیروان خود در شبکه‌های اجتماعی ارتباط برقرار می‌کند. درحالی‌که او به DM در اینستاگرام پاسخ نمی دهد ، با وجود داشتن بیش از 26 هزار دنبال کننده ، به نظرات عمومی پاسخ می‌دهد. همچنین گاهی اوقات در کانال YouTube مارک وی پیام هایی از وی پیدا خواهید کرد.

نتیجه

ایجاد یک مارک شخصی می‌تواند کسب‌و‌کار شما را به ارتفاعات جدید برساند. با پیروی از ترکیبی از نکات شخصی در زمینه مارک تجاری مانند اصیل ، سازگار و اجتماعی بودن ، به افزایش شانس موفقیت در حرفه خود کمک می‌کنید. من می دانم که قرار دادن خود در آنجا ترسناک است اما پاداش آن بسیار بیشتر از خطر است. شما می‌توانید قدرت تأثیرگذاری واقعی در جهان را داشته باشید. میراث شما در دستان شما است.

آیا در نظر دارید یک برند شخصی بسازید؟ به ما در کامنت ها اطلاع دهید!

ارسال شده در دیجیتال مارکتینگبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید
© تمامی حقوق برای مهران فره راز محفوظ است.