مهران فره راز

0 %
مهران فره راز
مشاور مارکتینگ
متخصص فروش
09353637700
  • محل سکونت:
    تهران
  • شهر:
    تهران
  • سن:
    36
فرانسوی
انگلیسی
ترکی استانبولی
مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ
فروش
تولید محتوا
خدمات پس از فروش و امور مشتریان
سوشال مدیا
روابط عمومی
رسانه
سئو
ووردپرس
  • وورد
  • اکسل
  • پاورپوینت
  • پرزی
  • ووردپرس
  • فتوشاپ

پرسنال برندینگ؛ رمز موفقیت در عصر دیجیتال

19 ژانویه 2021

ثروتمندترین مرد جهان ، جف بزوس ، معروف گفت: “مارک شخصی شما همان چیزی است که مردم وقتی در اتاق نیستید در مورد شما می گویند.” در این عصر دیجیتال ، به عنوان یک شرکت یا فرد ، باید حضور خود را بصورت آنلاین بررسی کنید تا ببینید در صورت جستجوی نام شما ، چه چیزی پیش می آید. به حداکثر رساندن حضور دیجیتالی شما برای شرکت یا برند شخصی شما ضروری است زیرا فروش آنلاین ، منابع ، تحصیلات و فروش به طور سرسام آور افزایش یافته است. خواه یک کارآفرین ، متخصص ، رهبر اندیشه ، مدیر یا صاحب مشاغل باشید ، به حداکثر رساندن حضور دیجیتال شما ارتباطات ، مشتریان و درآمد بیشتری را به همراه دارد.

از زمان همه گیری ، اکثر جلسات اجرایی ، نمایشهای نمایشی فروش و معاملات تجاری بصورت آنلاین انجام می شود. مصرف کنندگان به شدت در حال تحقیق در فضای آنلاین هستند ، به دنبال اتصال مناسب یا نماینده مناسب هستند که بتوانند به آنها اعتماد کنند و با آنها همکاری کنند.

با پایان یافتن یک سال نامعلوم ، کریس دیاز ، متخصص برندینگ و استراتژیست ، با مدیران بیشماری ، مارک های شخصی و مشاغل مختلف همکاری و مشاوره کرده است تا به آنها کمک کند تا استراتژی های خود را برای دستیابی به موفقیت آنلاین اصلاح و تقویت کنند. دیاز سه روند اصلی را نشان می دهد که نشان می دهد چگونه نام تجاری شخصی به رشد تجارت دامن می زند.

مطالب مرتبط: چرا ساختن برند شخصی بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد

READ  پرسنال برندینگ چیست؟ 10 مورد الهام بخش از پرسنال برندینگ برای یادگیری شما

1. مشتریانی که درآمد بالاتری دارند جذب کنید

هنگامی که اقتدار نام تجاری شخصی خود را در صنعت خود تثبیت کردید ، تقاضای شما افزایش می یابد و از این طریق می توانید برای خدمات خود حق بیمه دریافت کنید. نکته اصلی در اینجا تبدیل شدن به نوعی مشتری یا مشتری است که شما می خواهید آن را جذب کنید. به گفته دیاز ، “حفظ استانداردهای بالا و مارک تجاری حرفه ای فروش بیشتر را آسان می کند زیرا از طریق مارک شخصی خود می توانید ارزش خود را نشان دهید.”

مرتبط: شما به مارک شخصی نیاز دارید. در اینجا نحوه ساخت یکی وجود دارد

2. یک مزیت رقابتی بدست آورید

بازار آنلاین توسط میلیاردها نفر به شدت اشباع شده است و عامل اعتماد در بازار در کمترین حد خود قرار دارد. مصرف کنندگان و مشتریان می خواهند بدانند که با چه کسانی تجارت می کنند ، مهم نیست که در صنعت یا صنعت چیست. آنها می خواهند کسی را پیدا کنند که بتوانند به او اعتماد کنند و برای او ارزش قائل باشند. دیاز گفت: “با ایجاد تمایز و جایگاه خود به عنوان مرجع یا متخصص صنعت خود ، اعتبار بسیار بیشتری را در بازار هدف خود ایجاد می كنید.”

مرتبط: 4 استراتژی مارک شخصی که امروز می توانید اجرا کنید

3. با متخصصان ارتباط برقرار کنید و روابط عمیق تری ایجاد کنید

“اتصال ارز جدید است.” Covid-19 بر نحوه اتصال و تعامل آنلاین تأثیر گذاشته است. اقتصاد یک تغییر عمده دیجیتالی به خود گرفته است و اتکا به کارآفرینان در زمینه مارک تجاری آنلاین بسیار مهم شده است. تمام ارتباطات ، دموی فروش و جلسات تجاری ما کاملاً مجازی شده است. شما می خواهید برای چشم اندازهای خود جذاب شوید. مارک شخصی شما قدرتمندترین ابزار بازاریابی ، فروش و شبکه است که امروزه وجود دارد.

READ  راهنمای نوشتن پروپوزال شبکه های اجتماعی برای فروشگاه های اینترنتی

دیاز گفت: “این رزومه امروزی شماست.” ایجاد روابط آنلاین و گسترش شبکه شما باعث معرفی بیشتر ، هدایت ، تجارت و درآمد بیشتر می شود. وی می افزاید: “این مربوط به كسی نیست كه شما می شناسید ، بلكه كسی است كه شما را می شناسد. برای این منظور ، اولین تأثیر شما در مورد مارك شخصی باید درجه یک باشد.”

در عصر دیجیتال امروز ، موفقیت مالی شما با تعداد زیادی از افراد مانند شما که می شناسند و به شما اعتماد دارند متناسب است ، بنابراین ایجاد یک مارک شخصی قوی به نفع شماست.

ارسال شده در دیجیتال مارکتینگبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید
© تمامی حقوق برای مهران فره راز محفوظ است.