مهران فره راز

0 %
مهران فره راز
مشاور مارکتینگ
متخصص فروش
09353637700
  • محل سکونت:
    تهران
  • شهر:
    تهران
  • سن:
    36
فرانسوی
انگلیسی
ترکی استانبولی
مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ
فروش
تولید محتوا
خدمات پس از فروش و امور مشتریان
سوشال مدیا
روابط عمومی
رسانه
سئو
ووردپرس
  • وورد
  • اکسل
  • پاورپوینت
  • پرزی
  • ووردپرس
  • فتوشاپ

نحوه دریافت گواهینامه و سرتیفیکیت Google Ads – گوگل ادز

3 فوریه 2021

Google Ads یکی از موثرترین ابزارهای تبلیغاتی برای جلب بازدید بیشتر به وب سایت شما و تولید آگهی های بیشتر است.

در حقیقت ، بیشتر مشاغل به‌طور متوسط ​​200٪ ROI در Google Ad خود خرج می كنند.

برای ایجاد تبلیغات بهتر و قدرتمندتر در Google ، دریافت گواهی Google Ads می‌تواند مفید باشد. علاوه بر این ، این یک تقویت کننده رزومه عالی است.

اگر به‌دنبال دریافت گواهی Google Ads هستید ، به مکان مناسب رسیده اید. در اینجا ، ما یک راهنما ایجاد کرده ایم که توضیح می‌دهد چرا گواهی Google Ads از طریق Skillshop گوگل مفید است و چگونه می‌توانید گواهینامه خود را آماده کنید.

راهنما ، الگو و برنامه ریز رایگان: نحوه استفاده از Google Ads برای تجارت

Google Skillshop چیست؟

Google Skillshop خانه تمام دوره‌های آموزش الکترونیکی است که توسط کارشناسان محصولات Google ارائه می‌شود. اینجا است که شما باید گواهینامه محصول Google را دریافت کنید ، از جمله در Google Ads ، Google Ad Manager و آکادمی تجزیه و تحلیل.

Google-Skillshop

اینکه آیا شما یک مبتدی هستید که به‌دنبال غواصی در دنیای محصولات Google هستید یا یک متخصص بازاریابی با تجربه و آماده برای ارتقا skills سطح مهارت های خود ، آنچه را که نیاز دارید در Skillshop خواهید یافت.

دانش خود را در اندازه گیری Google Ads Display ، Ads Video ، تبلیغات خرید یا حتی Google Ads افزایش دهید. مطمئن نیستید که چرا باید عمیقتر از درک مفید مجموعه محصولات Google باشید؟ بیایید در زیر “چرا” گواهینامه گرفتن صحبت کنیم.

چرا مجوز Google Ads دریافت می‌کنید؟

سال‌ها پیش هنگامی که برای کار درخواست می کردم ، با دوازده نفر که در صنعت بازاریابی دیجیتال کار می‌کردند مصاحبه کردم تا در مورد شغل خود و روند درخواست اطلاعات کسب کنم. بسیاری بر اهمیت دریافت گواهینامه Google Ads تأکید کردند.

واقعیت این است که بسیاری از کارفرمایان افراد دارای این گواهینامه را در LinkedIn جست‌وجو می‌کنند تا کارمندان تیم بازاریابی خود را پیدا کنند. LinkedIn به‌طور کلی یک استعداد استعدادی با کیفیت بالاتر از تابلوهای کاری استاندارد مانند واقعا ارائه می‌دهد. به‌علاوه ، تقاضا برای بازاریابان ماهر در Google Ads زیاد است ، درحالی‌که عرضه نامزدهای واجد شرایط نسبتا کم است.

با تشکر از اینترنت ، درخواست کار با تلاش کم بیشتر از هر زمان دیگری است ، بنابراین کارفرمایان در انتخاب‌های بی کیفیت شنا می‌کنند.

بنابراین ، برای یافتن کارمندان واجد شرایط ، بسیاری از مدیران استخدام با استفاده از موتور جستجوی LinkedIn هر کسی را که دارای گواهینامه Google Ads باشد پیدا می‌کنند زیرا این یکی از معدود صلاحیت های تعیین کننده است که می‌تواند دانش و مهارت اثبات شده را نشان دهد. گواهینامه به مدیر استخدام نشان می‌دهد که تا حدودی در مورد صنعت باهوش هستید.

خبر خوب این است که بسیاری از استعدادهای تازه در پروفایل LinkedIn یا رزومه خود گواهی ندارند زیرا آن‌ها ارزش آن را نمی دانند. به عبارت دیگر ، در صورت دریافت گواهینامه به‌راحتی می‌توانید برجسته شوید.

حتی اگر نقشی در PPC نمی‌خواهید ، باز هم صدور گواهینامه برای هر بازاریابی مفید است. تبلیغات PPC ، به‌ویژه از طریق Google Ads ، عمده تبلیغات آنلاین را تشکیل می‌دهد. اگر اصول Google Ads را می دانید ، می‌توانید این اصول را به سایر اقدامات بازاریابی ترجمه کنید.

READ  پرسنال برندینگ به روش مهران فره راز

علاوه بر این ، داشتن درک درستی از زمینه های همسایه در بازاریابی به ارتباط شما با اعضای تیم و همدلی کمک می‌کند. در نهایت ، داشتن این گواهینامه در زیر کمربند ابزار تنها باعث می‌شود تا در نظر کارفرمایان ظاهر بهتری داشته باشید.

گواهینامه در صنعت بازاریابی چقدر قابل اجرا است؟

برای اینکه منصفانه و عینی باشیم ، بیایید در مورد صدور گواهینامه تصدیق کنیم.

اولاً ، از نظر مهارت و عمل واقعی ، صدور گواهینامه به‌طور کامل در یک نقش واقعی بازاریابی قابل استفاده نیست. بدون داشتن تجربه واقعی با سیستم عامل ، می‌توانید در این آزمون نمره خوب یا حتی کاملا عالی کسب کنید ، مخصوصاً وقتی جواب آزمون به‌صورت آنلاین وجود دارد.

این آزمون می‌تواند در بعضی مواقع بهترین جواب تئوری را به شما بیاموزد که در عمل به بهترین جواب نزدیک نیست.

من که خودم در سیستم عامل Google Ads بوده ام ، می دانم که چند سؤال غیرضروری پیچیده هستند ، قابل استفاده نیستند یا مغرضانه نسبت به پاسخی متمرکز بر صرف هرچه بیشتر پول در سیستم عامل Google هستند. Google بدون درنظرگرفتن اینکه تبلیغ منجر به فروش شود ، درآمد کسب می‌کند وقتی که شما برای تبلیغات هزینه می‌کنید ، بنابراین اهداف آن‌ها منطقی است.

با تمام آنچه گفته شد ، اکثر س questionsالات هنوز ارزشمند هستند زیرا به شما کمک می‌کنند نحوه پیمایش در سیستم عامل و محاسبات دقیق را بیاموزید. شما می‌توانید از طریق آماده شدن برای این امتحان رشد زیادی کنید حتی اگر در ابتدا اطلاعات کمی از Google Ads داشته باشید و هیچ اطلاعاتی نداشته باشید.

شما باید بدون تقلب در این آزمون شرکت کنید ، از پاسخ های نادرست خود بیاموزید و برای پیشرفت دوباره آن را امتحان کنید. در غیر این صورت ، بعداً ممکن است زمان سختی با پلتفرم داشته باشید ، کاری که برای مبتدیان می‌تواند جزئی و ترسناک باشد.

در اینجا یک دلیل بزرگ دیگر وجود دارد که شما باید گواهینامه بگیرید و اطمینان حاصل کنید که در مراحل آماده‌سازی چیزهای زیادی را یاد می گیرید ، نه اینکه سرعت آن را افزایش دهید – هر آژانس بازاریابی یا دپارتمان مناسبی که می‌خواهید در آن کار کنید قصد دارد شما را در مورد درک شما آزمایش کند اصطلاحات و استدلال پرداخت به ازای هر کلیک در طی مراحل درخواست. آن‌ها قصد دارند بفهمند که آیا شما واقعاً می دانید در مورد چه چیزی صحبت می‌کنید.

بنابراین ، دانشی که امتحانات ارائه می‌دهد دارای ارزش واقعی است. این بدان معنا نیست که شما باید یک هیجان کلی باشید. اما شما باید بیشتر مفاهیم آزمایش شده را درک کنید.

با امتحان Google Ads به‌جای فرصتی برای بررسی لیست ، به‌عنوان فرصتی برای یادگیری رفتار کنید. تغییر ذهنیت شما همه تفاوت را ایجاد می‌کند زیرا شما از هر س askedال پرسیده شده یاد می گیرید ، درحالی‌که دیگران فقط برای پایان دادن به آن امتحان را هجوم می آورند.

READ  اقدامات فوری برای CMO در میان کاهش بودجه مربوط به COVID-19

مباحث و مدت زمان امتحان گواهینامه های Google Ads

عناوین آزمون Google Ads

برای موضوعات مختلف ، از جمله ویدئو ، تلفن همراه ، نمایشگر و تبلیغات خرید ، گواهینامه های Google Ads وجود دارد. مهم‌ترین نسخه آزمون تبلیغات جست‌وجو است ، زیرا بازار مناطقی است که بیشتر اوقات در سیستم عامل استفاده می‌کنند. دومین آزمون آزمایشی Google Ads برای بازاریابان احتمالاً گواهینامه نمایش Google Ads است.

مدت زمان آزمون گواهینامه Google Ads

هر آزمون محدودیت زمانی متفاوتی دارد اما معمولاً بین 60 دقیقه تا دو ساعت است. من از زمانی‌که در کلاس با دوازده نفر در حال شرکت در امتحان نشسته ام درک خوبی داشته ام و دیده ام که مردم با چه سرعتی کار خود را تمام می‌کنند. معمولاً 50-75٪ از زمان اختصاص داده شده طول می کشد. درصد کمی از افراد در صورت تازه کار بودن یا تمرکز بر یادگیری از هر سال ، تمام وقت را به کار می‌گیرند.

نشان های گواهینامه Google Ads

پس از گذراندن آزمون ، یک نشان گواهی دریافت می‌کنید که می‌توانید در نمایه LinkedIn خود را به نمایش بگذارید. افزودن این نشان به نمایه شما به اعتبار افزوده و باعث می‌شود نمایه شما موتور جستجوگرانه تری داشته باشد. همان‌طور که گفته شد ، استخدام کنندگان به‌دنبال این گواهینامه هستند و به آن اهمیت می‌دهند ، بنابراین هنگام جستجوی آن‌ها بیشتر اوقات ظاهر می شوید.

هزینه گواهینامه Google AdWords

دریافت گواهینامه Google AdWords که اکنون به‌عنوان گواهی Google Ads شناخته می‌شود ، کاملا رایگان است. در گذشته هزینه بر بود ، بنابراین اگر بازاریاب هستید ، بهتر است اکنون آن را مصرف کنید ، درحالی‌که رایگان است. شما هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است Google قیمت گذاری خود را تغییر دهد. همچنین چندین بار برای شرکت در امتحان تلاش می‌کنید.

آموزش صدور گواهینامه Google Ads

منابع آموزشی که Google ارائه می‌دهد یک نقطه شروع مفید است. می‌توانید چیزهای زیادی در مورد قالب تست ، سبک س conceptsالات و مفاهیمی که در آزمون نشان داده می‌شوند بیاموزید.

علاوه بر این ، یکی از بهترین راه‌ها برای آمادگی در امتحانات ، آموزش های YouTube ، نمایش‌ها و مقالات آموزشی است. بیشتر افراد یادگیرنده بصری هستند و وقتی خود پلتفرم را با ویدئو ببینند ، بهتر یاد می‌گیرند تا اینکه در مورد آن مطالعه کنند. همان‌طور که گفته شد ، برخی از پست های وبلاگ دارای تصاویر صفحه ای عالی برای کمک به شما در درک بهتر آموزش آن‌ها هستند.

توجه به این نکته مهم است – بسیاری از منابع آنلاین بیش از حد مجاز هستند. برای مبتدیان احساس غرق شدن در جزئیات آسان است. بااین‌حال ، سعی کنید بر یادگیری اصول اساسی تمرکز کنید – مانند اینکه چه چیزی را تغییر دهید تا تأثیر زیادی بر عملکرد داشته باشد.

READ  چگونه می‌توان یک کار را شروع کرد: راهنمای راه اندازی یک کسب‌ و ‌کار

اگر یک مقاله آموزشی 5000 کلمه باشد ، تمام جزئیات سیستم عامل را پوشش می‌دهد ، که برای آزمون صدور گواهینامه بسیار زیاد است.

علاوه بر این ، امتحانات می‌توانند ابزار آموزشی باشند. اگر بار اول را قبول نکردید ، می‌توانید از پاسخ های نادرست خود درس بگیرید و دوباره آن را پس بگیرید. می‌توانید از اولین تلاش خود برای آشنایی با قالب و مدت زمان استفاده کنید. در مورد اینکه چرا سوالی را اشتباه گرفته اید تأمل کنید تا بتوانید پاسخ درست را برای دفعات بعدی به خاطر بسپارید.

برخی از س askedالات مطرح شده با اعداد مختلف بازیافت و تصادفی می‌شوند. با یادگیری اصول محاسبات می‌توانید مهارت های ریاضی قابل استفاده زیادی کسب کنید. متأسفانه ، بسیاری از بازاریابان از یادگیری خود امتحان صرف‌نظر می‌کنند و قسمت عمده‌ای از محل رشد خود را از دست می‌دهند.

به‌جای کامل کردن ، با نگرش یادگیری امتحان دهید.

نکاتی برای زمان شرکت در امتحان

1. یادداشت برداری کنید.

یادداشت های چاپی در دست داشته باشید که هر زمان جزئیات جزئی را در اینجا فراموش کردید ، می‌توانید سریعاً مشورت کنید (هرچند انتظار نداشته باشید که برای کل امتحان به این موارد اعتماد کنید). این یادداشت ها درصورتی‌که گوگل تصمیم بگیرد محدودیت های محدودیت مرور را برای داوطلبان آزمون در آینده اعمال کند ، مفید است.

۲. برای مقدار زیادی باتری برنامه‌ریزی کنید.

مطمئن شوید که رایانه شما به برق متصل است تا در هنگام امتحان عمر باتری شما تمام نشود. این نکته ممکن است واضح به نظر برسد ، اما شما نمی‌خواهید در آن وضعیت دردناک قرار بگیرید.

۳. هنگام پاسخگویی ، سرعت خود را حفظ کنید.

با هر سؤال وقت خود را اختصاص دهید. بیشتر افراد در پایان وقت اضافی دارند. به یاد داشته باشید – این یک ماراتن است ، نه یک سرعت. حداقل برای یک ساعت به سوالات چند گزینه‌ای پاسخ خواهید داد.

4- مراقبت از خود ، پیش آزمون را تمرین کنید.

هیدراته شدن به اندازه کافی خوابیدن. برخی از افراد نکات ساده را نادیده می‌گیرند ، مانند اطمینان از داشتن آب و غذای کافی قبل از معاینه ، که می‌تواند بر عملکرد مغز تأثیر بگذارد. غذاهای حاوی امگا 3 برای قدرت مغز بسیار مناسب هستند.

در نهایت ، دریافت گواهینامه Google Ads سرمایه‌گذاری ارزشمندی برای رشد شغلی شما است. کارفرمایان بازاریابی دیجیتال به‌دنبال هر مدرک معتبری هستند که نشان می‌دهد شما بالاتر از متقاضیان سطح ابتدایی هستید.

5- بدون درک مباحث عجله نکنید.

درحالی‌که قبولی در آزمون بدون درک بسیاری از اصول امکان‌پذیر است ، در دراز مدت خود را به ضرر خواهید انداخت. با امتحان به‌عنوان یک فرایند یادگیری و فرصتی برای تقویت دانش و کاربرد اصطلاحات و روشهای PPC رفتار کنید زیرا به شما در طول مصاحبه شغلی و حرفه شما کمک می‌کند.

لازم نیست همه چیز را درباره Google Ads بدانید زیرا تجربه واقعی می‌تواند به شما در یادگیری کمک کند. اما دانشی که از آمادگی در این آزمون کسب می‌کنید شروع شما را آغاز می‌کند.

 

ارسال شده در تبلیغات, دیجیتال مارکتینگ, فروش, مارکتینگبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید
© تمامی حقوق برای مهران فره راز محفوظ است.