مهران فره راز

0 %
مهران فره راز
مشاور مارکتینگ
متخصص فروش
09353637700
  • محل سکونت:
    تهران
  • شهر:
    تهران
  • سن:
    36
فرانسوی
انگلیسی
ترکی استانبولی
مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ
فروش
تولید محتوا
خدمات پس از فروش و امور مشتریان
سوشال مدیا
روابط عمومی
رسانه
سئو
ووردپرس
  • وورد
  • اکسل
  • پاورپوینت
  • پرزی
  • ووردپرس
  • فتوشاپ

چگونه می‌توان یک کار را شروع کرد: راهنمای راه اندازی یک کسب‌ و ‌کار

10 مارس 2021

کارآفرینی ایده ای است که مورد توجه بسیاری قرار می‌گیرد ، اما چگونگی راه اندازی کسب‌و‌کار ممکن است گاهی اوقات طاقت فرسا باشد و مردم را از این طریق ترساند. چه چیزی باید بفروشید؟ به کی باید بفروشی؟ چگونه مشتری خواهید گرفت؟

اگر این کافی نیست ، به نظر می‌رسد هر هفته دیگر روند کسب‌و‌کار آنلاین جدیدی وجود دارد. ربات های چت ، تبلیغات فیس بوک ، تأثیرگذارهای اینستاگرام و موارد دیگر وجود دارد. باید به چه نکاتی توجه کنید؟ چه چیزی واقعاً مهم است؟

اگر در شروع کار جدی هستید ، بیش از حد فکر نکنید و برای تحقق آن کار را شروع کنید.

در این مقاله ، ما به شما گام به گام نحوه راه اندازی مشاغل را در 2021 مرور خواهیم کرد

منتظر شخص دیگری نباشید تا این کار را انجام دهد. خود را استخدام کنید و شروع به فراخوانی عکس کنید.

نحوه راه اندازی تجارت

شروع کار شامل برنامه‌ریزی ، تصمیم‌گیری مالی ، انجام تحقیقات بازار و کسب دانش در مناطقی است که هرگز فکر نمی کردید قبلاً درباره آن‌ها یاد بگیرید. ما این راهنمای 14 مرحله ای برای راه اندازی مشاغل را ایجاد کردیم تا به شما کمک کند امروز بهترین قدم را بردارید.

ذکر این نکته مهم است که برای شروع یک کار تجاری یک اندازه متناسب با تمام مدل‌ها وجود ندارد ، اما این مراحل به شما کمک می‌کند تا افکار خود را سازماندهی کنید ، و جزئیات مهم را از بین ببرید ، بنابراین هنگام راه اندازی کسب‌و‌کار خود به تمام سوالات مهم راه اندازی پاسخ داده اید.

مرحله 1. از خود بپرسید که آیا آماده هستید

هیچ وقت زمان مناسبی برای شروع کار وجود نخواهد داشت. اگر ستاره ها نتوانستند با رومئو و ژولیت همسو شوند ، احتمالاً برای شما هم تراز نخواهند شد. اما شما می‌توانید به‌عنوان چیزی که مانع شروع شما می‌شود به آن نگاه کنید یا از آن استفاده می‌کنید تا شما را از امروز شروع کند.

وقتی نوبت به تصمیم‌گیری می‌رسد که آیا برای شروع یک کار آماده هستید ، این بیشتر به فکر فکر است تا زمان‌بندی. آیا اکنون در چارچوب ذهنیت برای پیروزی هستید؟ اگر بله روی صفحه رایانه خود فریاد نکشید ، شاید لازم باشد که بررسی کنید آیا کارآفرینی راه درستی برای شما است.

واقعیت این است که می گویید شما قصد راه اندازی یک کار تجاری را دارید آسان است. اما انجام این کار ، تبدیل هیچ چیز به چیزی که باعث درآمد می‌شود ، می‌تواند کل سخت‌تر باشد.

و شما باید از نظر ذهنی آماده باشید تا چیزی را بر عهده بگیرید. چرا؟ خوب ، چالش هایی مانند ایجاد تبلیغاتی که فروش ایجاد می‌کند وجود دارد. و اگر ذهنیت شما در جای مناسب نباشد ، هرگونه شکست می‌تواند شما را نابود کند. اما اگر ذهنیت درستی داشته باشید ، KAPOW خواهید کرد! شکست ها تا اینکه در نهایت شروع به زدن پیروزی های بزرگ خود کنید.

ستارگان تراز می‌شوند

مرحله ۲. مشخص کنید که چه نوع شغلی را شروع کنید

مرحله بعدی شروع کار این است که بفهمیم چه نوع کاری را باید شروع کنیم.

آیا طاقچه ای وجود دارد که شما علاقه خاصی به آن داشته باشید؟ آیا به‌دنبال مشاغلی هستید که فعالانه در آن کار می‌کنید یا فقط صاحب آن هستید؟ آیا می‌خواهید سرگرمی خود را به یک تجارت تبدیل کنید؟ اینها تنها چند سوال است که باید قبل از شروع کار از خود بپرسید.

می‌توانید همه کارها را از فروشگاه Shopify مانند MVMT Watches تا تجارت آزاد شروع کنید. شما می‌توانید با مالکیت یک مشاغل مشاوره ای خود به ایجاد مشاغل بپردازید یا می‌توانید یک شرکت را با تیمی مانند یک شرکت تولیدی یا یک رستوران ایجاد کنید.

چگونه یک کسب‌و‌کار راه اندازی کنیم

برای اینکه بفهمید چه نوع شغلی را می‌خواهید شروع کنید ، فهرستی از مواردی که به آن‌ها علاقه دارید ایجاد کنید. به‌عنوان مثال ، یوگا ، دارایی شخصی ، سگ ، فیلم ، غذا و لباس.

بعد ، از ابزاری مانند Keywords Everywhere برای جستجوی حجم جست‌وجو در لیست خود در Google استفاده کنید. این به شما کمک می‌کند تا درک کنید که لیست ایده‌های شما چقدر محبوب است. همچنین می‌توانید از Google Trends استفاده کنید تا بررسی کنید روند رو به بالا است یا رو به پایین ، یا اینکه برای تعیین ماندگاری درازمدت طاقچه ، ثبات دارد.

سپس ، به سه کلید واژه محبوب در لیست خود نگاه کنید و به این سوال پاسخ دهید ، “در پنج سال دیگر ، کدام طاقچه نه‌تنها صبح من را از رختخواب بیرون می‌آورد ، بلکه به اندازه کافی برای ادامه تولید محتوا / محصولات من را هیجان زده می‌کند / ابزارهایی برای آن؟ ”

بنابراین ، ایده بزرگ تجارت شما چیست؟ در صورت تمایل می‌توانید در نظرات خود به اشتراک بگذارید.

مرحله ۳. یک مدل تجاری انتخاب کنید

پس از ارائه یک ایده تجاری ، به این فکر کنید که چگونه می‌خواهید آن را در جای خود اجرا کنید. اینجا است که یک مدل تجاری به کار می‌رود.

مدل کسب‌و‌کار یک استراتژی برای چگونگی ارائه ارزش با ایده خود و درآمدزایی از مشتری است.

هنگام یادگیری نحوه راه اندازی یک کسب‌و‌کار ، به شما کمک می‌کند تا در مورد برخی از مدل‌های تجاری آزمایش شده اطلاعات کسب کنید.

در اینجا شش نوع مدل تجاری برای بررسی وجود دارد:

بازاریابی وابسته: محصولات و خدمات سایر مشاغل را به‌صورت آنلاین تبلیغ کنید و برای هر فروش که با این ایده درآمد منفعل انجام می دهید ، کمیسیون دریافت کنید.

فریلنسینگ: با استفاده از مهارتی که دارید از قبیل تبلیغات ، نوشتن ، طراحی یا برنامه نویسی خدماتی را به افراد و مشاغل دیگر ارائه دهید.

مربیگری و مشاوره: مربی یا مشاور شوید و تخصص ، مشاوره و راهنمایی خود را بفروشید.

محصولات اطلاعاتی: تخصص خود را در کتاب های الکترونیکی ، کاربرگ ها ، الگوها و دوره‌های آنلاین بسته‌بندی و فروش کنید.

نرم‌افزار به‌عنوان سرویس (SaaS): یک نرم‌افزار یا برنامه ایجاد کنید و از کاربران هزینه اشتراک مکرر دریافت کنید.

تجارت الکترونیکی: برای راه اندازی وب سایت و فروش آنلاین محصولات فیزیکی از خدماتی مانند Shopify استفاده کنید.

مرحله ۴. تحقیقات بازار را انجام دهید

بعد ، شما باید در بازار هدف خود روشن شوید. به عبارت دیگر ، قرار است به چه کسی خدمت کنید؟

READ  10 مقاله برتر بازاریابی دیجیتال CMSWire در سال 2020

این مرحله کاملاً حیاتی است.

همان‌طور که یک بار بازاریاب فیلیپ کوتلر گفت ، “تنها یک استراتژی پیروزی وجود دارد. این تعریف دقیق بازار هدف و هدایت یک پیشنهاد برتر به آن بازار هدف است. ”

این ترفند این است: اطمینان حاصل کنید که شما بخشی از مخاطبان خود هستید.

در مورد آن فکر کنید اگر تمام زندگی خود را در اردو می گذرانید ، مشکلات ، خواسته ها و زبان سایر اردوگران را درک خواهید کرد. در نتیجه ، فروش آنلاین محصولات کمپینگ بسیار آسان‌تر خواهد بود.

بعلاوه ، بازاریابی شما موفقیت بیشتری خواهد داشت زیرا درک بهتری از نحوه برقراری ارتباط با سایر اردوگاه ها خواهید داشت.

از طرف دیگر ، اگر در زندگی خود هرگز اردو نگذاشته اید ، احتمالاً – بسیار – برای فروش آنلاین محصولات کمپینگ تلاش خواهید کرد.

بنابراین ، هنگام انتخاب مخاطب هدف ، از خود بپرسید:

سرگرمی ها و علاقه های من چیست؟

آیا چیزی هست که من درباره آن چیزهای زیادی بلدم؟

بیشتر وقتم را به فکر ، صحبت و خواندن می گذرانم؟

همان‌طور که مشاور تجارت پیتر اف دراکر گفت ، “هدف از بازاریابی شناخت و درک مشتری از مشتری است که محصول یا خدمات متناسب با او باشد و خودش بفروشد.”

مرحله ۵. برای حل یک مسئله پیدا کنید

هنگام یادگیری نحوه راه اندازی مشاغل آنلاین ، توجه به یک نکته مهم مهم است: همه مشاغل یک مشکل را حل می‌کنند.

لوله کش ها لوله های نشتی را برطرف می‌کنند. فیلم‌های هالیوود کسالت ، کنجکاوی ، علاقه و نیاز به فرار و آرامش مردم را برآورده می‌کنند. مارک های لباس به مردم کمک می‌کنند تا خود را بیان کنند و احساس جذابیت کنند.

این قانون طلایی است: هرچه مشکلی که می‌توانید حل کنید بزرگتر است – و هرچه بهتر آن را حل کنید – پول بیشتری حاضر به پرداخت مردم هستند.

به‌عنوان مثال ، از خدمات بهداشتی استفاده کنید. آن‌ها یک مشکل بزرگ را حل می‌کنند ، به همین دلیل تقریباً همه مایل به صرف هزینه های زیادی برای آن هستند.

از طرف دیگر ، افراد زیادی به شما پول نمی دهند تا میزهایشان از لرزیدن جلوگیری کند. این یک مشکل بزرگ نیست و آن‌ها برای حل آن نیازی به کمک ندارند.

خط پایین: اگر می‌خواهید نحوه راه اندازی یک تجارت آنلاین را شناسایی کنید ، باید یک مشکل خوب برای حل آن پیدا کنید.

در اینجا سه ​​مثال آورده شده است:

بازار هدف: پسران نوجوان آگاه به مد

مشکل: افراد آگاه به مد می‌خواهند بدون صرف هزینه زیاد در میان مردم متمایز شوند.

راه‌حل: یک خط لباس پر زرق و برق و مناسب برای بودجه ایجاد کنید.

بازار هدف: مدیران بازاریابی در شرکت‌های نرم‌افزاری چند ملیتی.

مشکل: مشاغل باید به وب سایت‌های خود مراجعه کنند.

راه‌حل: مقالاتی را بنویسید که در صفحه اول Google رتبه بندی می‌کنند تا میزان بازدید را افزایش دهند.

بازار هدف: مادران شاغل با کودکان خردسال.

مشکل: بسیاری از مادران می‌خواهند به‌طور منظم تمرین کنند ، اما وقت زیادی ندارند.

راه‌حل: یک برنامه و برنامه تناسب اندام با صرفه‌جویی در وقت ایجاد کنید.

چگونه می‌توانید مشکلی برای حل آن پیدا کنید؟

به گروه های فیس بوک و تالارهای گفتگوی آنلاین بپیوندید و از مردم بپرسید که در چه مواردی به کمک نیاز دارند.

از Google Ads استفاده کنید تا بفهمید افراد به‌دنبال چه چیزی هستند.

مشاغل آنلاین موفق پیدا کنید و مشکلی که آن‌ها حل می‌کنند را شناسایی کنید ، سپس به‌دنبال راه‌هایی برای انجام بهتر آن باشید.

هدف جستجوی تبلیغات گوگل

مرحله ۶. اهداف و انتظارات واقع بینانه را تعیین کنید

یکی از بزرگ‌ترین دلایل شکست در تجارت ناشی از انتظارات ساده لوحانه است. دائماً داستانهایی از مردم می شنوم که هزاران دلار در تبلیغات می ریزند و فکر می‌کنند پول خود را سه برابر یا چهار برابر می‌کنند تا در نهایت به آن صفر بزرگ و چربی برسند.

بنابراین ، بیایید سعی کنیم نقاشی کنیم که یک سناریو واقع بینانه به نظر می‌رسد. اولین سال کاری شما تماماً مربوط به شکست است. چرا؟ چون اولین کار شما است

بیشتر افراد با احساس خوش بینی کاذب به اولین کارشان نزدیک می‌شوند. اگر آن پسر بتواند این کار را انجام دهد ، من هم می توانم ، شما عادتاً با خود فکر می‌کنید. اما چیزی که شما به‌راحتی نادیده می گیرید این واقعیت است که آن پسر در چهارمین تجارت خود است یا هفت سال است که آن را اداره می‌کند.

من با شروع یادگیری نحوه راه اندازی کسب‌و‌کار ، مردم را بسیار هیجان زده دوست دارم ، دوست دارم ، دوست دارم. اما اگر به این فکر بپردازید که روز اول جهان را تسلط خواهید یافت ، به دلیل ناامیدی شدید در طی چند ماه شکست خواهید خورد.

تفاوت بین یک تجارت موفق و یک تجارت ناموفق ، پشتکار است. آیا پس از گذشت یک ماه مشتری یا بازدید کننده وب سایت ، آنچه را که لازم است برای ادامه کار خود ادامه دهید ، ندارید؟ آیا شما آنقدر زرنگ و دانا هستید که می دانید چه زمانی یک استراتژی جواب نمی دهد؟ و آیا شما آنقدر صبور هستید که بازی آهسته و ثابت را انجام دهید (به این معنی که ممکن است بلافاصله فروش را مشاهده نکنید اما در جاده ها بازدهی بیشتری خواهید دید)؟

حالا که می دانید در چند ماه اول هر اونس شلوغی شما را خواهد گرفت ، چگونه می‌توانید در مرحله بنیان کسب‌و‌کار خود به اهداف خود نزدیک شوید؟

شاید به‌جای تمرکز روی اولین فروش خود ، روی ایجاد محتوا تمرکز کنید تا ترافیک مربوطه را هدایت کند. یا شاید قبل از شروع یک کار تجاری ، ایجاد موارد زیر را در اینستاگرام انتخاب کنید تا وقتی زمان راه اندازی می‌رسد مخاطب داشته باشید.

شما می‌توانید از اهداف SMART برای هدایت هدف خود استفاده کنید اما در نهایت اهدافی که براساس تجربه و نوع تجارت خود برای خود تعیین می‌کنید برای شما بسیار شخصی خواهد بود.

اهداف هوشمند

اعتبار تصویر: کرافورد توماس

مرحله ۷. یک طرح کسب‌و‌کار یک صفحه ای ایجاد کنید

مگر اینکه برای دریافت وام به بانک بروید ، نیازی نیست که زمان زیادی را برای برنامه کاری خود صرف کنید. روی یک تکه کاغذ ، برنامه ای برای تجارت خود بنویسید. اگرچه این ممکن است کمی voodoo باشد (متأسفم!) ، من متوجه می شوم که هر زمان اهداف را دست نویس می کنم ، همیشه احتمال دستیابی به آن‌ها وجود دارد. من همیشه اهدافم را با خود حمل می کنم که به من یادآوری می‌کند بنابراین نمی توانم از آن‌ها فرار کنم.

READ  راهنمای کامل نوشتن پروپوزال دیجیتال مارکتینگ

اکنون به توصیه های دنیای واقعی برگردیم. در برنامه کاری یک صفحه ای خود ، موارد زیر را حتماً ذکر کنید:

مشکلی که مشاغل شما حل می‌کند

زمین آسانسور یک جمله ای (تجارت شما چه می‌کند)

فهرستی از مخاطبان هدف شما (به‌عنوان مثال افرادی که سگ دارند ، افرادی که حساب های سگ را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند)

تجزیه و تحلیل SWOT (نقاط قوت ، ضعف ، فرصت ها و تهدیدهای تجارت شما)

طرح بازاریابی (فهرستی از ایده‌ها در مورد چگونگی ارتقا business تجارت خود)

برنامه مالی (لیست هزینه های کسب‌و‌کار ، نحوه درآمدزایی برای پرداخت هزینه تجارت در ابتدا و چگونگی کسب درآمد کسب‌و‌کار)

پیش‌بینی های مالی برای هر سه‌ماهه (به‌عنوان مثال ژانویه تا مارس ، آوریل تا ژوئن و غیره)

مرحله ۸. بازخورد دریافت کنید

بنابراین اکنون که ایده شما را بدست آورده اید ، برخی اهداف را تعیین کرده‌اید و برنامه ای را ایجاد کرده‌اید ، وقت آن است که درباره ایده خود بازخورد بگیرید. شناخته شده است که این مرحله بسیاری از ایده‌ها (و حتی گاهی ایده‌های خوب) را از بین می‌برد.

نکته مرحله بازخورد گرفتن نظر دوم در مورد چگونگی بهبود ایده شما است. به‌جای درخواست بازخورد درباره ایده کسب‌و‌کار ، از یک مولفه خاص آن بازخورد بخواهید. و هر کاری که می‌کنید ، از کسی که دوستش دارید ، نپرسید. به من اعتماد کن.

در بیشتر شهرها مراکز تجاری وجود دارد که می‌توانید با یک کارآفرین داخلی صحبت کنید و در مورد چگونگی راه اندازی کسب‌و‌کار به شما بازخورد می‌دهد. بعضی از شهرها حتی برنامه هایی برای بزرگسالان جوان تر دارند که به شما امکان می‌دهد توسط یک کارآفرین در زمینه خود راهنمایی شوید. خواه قصد دارید روی ایده‌های تجاری آزمایش شده یا غیرمعمول کار کنید ، حتماً از افراد مناسب بازخورد بگیرید تا به شما در رسیدن به موفقیت در کسب‌و‌کار نزدیک شوند.

مرحله ۹. راهی برای پرداخت هزینه کسب‌و‌کار خود پیدا کنید

متداول ترین راه پرداختی مردم برای کارشان 9 تا 5 شغل است. تا زمانی‌که برای پرداخت هزینه ها ، مالیات ها و هزینه های خود با باند شش ماهه درآمد کافی نداشته باشید ، از ترک کنسرت روزانه خودداری کنید. در ابتدای کار ، به احتمال زیاد نمی توانید هزینه خود را پرداخت کنید ، زیرا باید درآمد خود را مجدداً در کسب‌و‌کار خود سرمایه‌گذاری کنید تا بتوانید سریع‌تر مقیاس کسب‌و‌کار را تعیین کنید.

بااین‌حال ، برخی از مشاغل بسیار کم هزینه دارند ، مانند مشاغل آزاد که ممکن است به برخی از نرم‌افزارها یا رایانه‌ای نیاز داشته باشید که ممکن است قبلاً مالک آن باشید یا به آن دسترسی داشته باشید.

مرحله 10. با یک شریک جفت شوید

شغل انفرادی در حال افزایش است و بنابراین این در مورد همه صدق نخواهد کرد. اما موفقیت در تجارت گاهی به‌صورت دوتایی حاصل می‌شود. رم در یک روز ساخته نشد و هیچ تجارت موفقی نیز نبود. وقت و منابع زیادی برای کار شما وجود خواهد داشت. و داشتن کسی که به شما اعتماد می‌کند در کنار خود بسازید می‌تواند به شما این امکان را بدهد تا حجم کار را کاهش دهید تا سریع‌تر پیشرفت کنید. همچنین برای پاسخگو بودن شما عالی است.

نکته مهمی که باید در مورد مشارکت فشار بیاورید این است که شما واقعاً باید بدانید که چقدر با شخصی خوب کار می‌کنید. آیا این شخص قابل اعتماد است؟ آیا قبلاً با هم کار کرده‌اید؟ شما در گذشته چگونه درگیری ها را مدیریت کرده‌اید؟ آیا مهارت های شما تعادل یکدیگر را برقرار می‌کند؟ آیا یک رابطه تجاری رابطه / دوستی فعلی شما را از بین می‌برد؟ اطمینان حاصل کنید که همه سوالات سخت را بپرسید زیرا انتخاب شریک زندگی اشتباه ، اگر حتی تصمیم به داشتن آن دارید ، می‌تواند پیامدهای منفی داشته باشد.

چگونه یک شغل را با یک شریک راه اندازی کنیم

مرحله 11. تجارت خود را نام ببرید

به دست آوردن نام تجاری کامل می‌تواند سخت باشد ، به‌خصوص اگر می‌خواهید دامنه .com با آن همراه شود. می‌توانید برای ایجاد نام از یک تولید کننده نام تجاری رایگان استفاده کنید.

اکثر مارک ها سعی می‌کنند کلمه کلیدی خود را مانند Fashion Nova در نام تجاری وارد کنند. بااین‌حال ، برخی از مارک ها نام منحصر به فردی ایجاد می‌کنند ، مانند Oberlo.

نام تجاری انتخابی شما باید جذاب ، به یادماندنی باشد ، هنگام شنیدن آسان هجی شود ، نام های کاربری و دامنه در دسترس داشته باشد و مختصر باشد.

گاهی اوقات بهترین ایده‌های نام‌گذاری پس از تندرست شدن نام با یک دوست به‌عنوان نظر دوم به شما کمک می‌کند تا دیدگاه دیگری داشته باشید. بنابراین اگر در هنگام انتخاب نام تجاری مناسب گیر افتادید ، در صورت نگرفتن نظر دوم را جلب کنید.

نحوه انتخاب نام تجاری

مرحله 12. کسب‌و‌کار خود را ثبت کنید

در برخی از شهرها یا ایالت ها ، تا زمانی‌که مبلغ مشخصی از درآمد یا سود خود را کسب نکنید ، نیازی به ثبت مشاغل خود ندارید ، بنابراین باید تلاش خود را انجام دهید تا ببینید چه قوانینی برای شما اعمال می‌شود.

بااین‌حال ، برخی از کارآفرینان برای جلوگیری از مسئولیت ، کار خود را در روز اول ثبت می‌کنند. به‌عنوان مثال ، اگر در روز اول عضو شوید و در مراحل اولیه تجارت خود از شما شکایت شود ، کسب‌و‌کار شما به‌جای شما ضربه می زند. بنابراین ، هرچه زودتر تجارت خود را وارد کنید ، از نظر حقوقی (به شخصه) ایمن تر هستید.

البته ، شرکت تنها نوع مشاغل موجود در اختیار شما نیست. شما همچنین می‌توانید یک شرکت انحصاری یا یک مشاغل تجاری ایجاد کنید. برای تعیین اینکه کدام یک از ساختارهای تجاری برای شرایط شما مناسب است ، لازم است قبل از شروع یک کار تحقیق کنید.

مرحله 13. اولین محصول یا خدمات خود را ایجاد کنید

تعدادی از محصولات یا خدمات وجود دارد که می‌توانید هنگام راه اندازی تجارت برای فروش به مخاطبان خود ایجاد کنید.

در تجارت الکترونیکی ، می‌توانید از Oberlo برای انتخاب میلیون‌ها کالایی که می‌توانید از طریق هر محبوبیتی مانند مد ، جواهرات ، دکوراسیون منزل ، خودرو ، زیبایی ، الکترونیک و غیره بفروشید ، استفاده کنید.

READ  گوگل مارکتینگ: 5 اصل راهنمای تیم های رسانه ای در پی شیوع COVID-19

نحوه انتخاب محصولات برای تجارت خود

اگر یک متخصص صنعت هستید ، می‌توانید محصولات دیجیتالی مانند کتاب های الکترونیکی ، دوره ها ، موسیقی یا سایر محتوای دیجیتال را برای فروش به دیگران ایجاد کنید. شما می‌توانید از تخصص خود با محصولات درآمد کسب کنید و با خدمات از فروش بالاتری برخوردار شوید.

در مورد مشاغل نرم‌افزاری ، شما می‌توانید یک محصول SAAS ایجاد کنید که به مشاغل دیگر کمک کند. یا اگر مشاور هستید ، می‌توانید برنامه های سخنرانی ، مربیگری یا مهارت های خود را ارائه دهید.

محصولاتی که برای تجارت خود ایجاد می‌کنید بستگی زیادی به مهارت و نوع تجارت شما خواهد داشت. بااین‌حال ، محصولات بی شماری وجود دارد که می‌توان آن‌ها را سفارش داد یا ایجاد کرد که می‌توانید آن‌ها را به مخاطب بفروشید.

نکته حرفه‌ای: اگر قصد دارید به‌صورت آزاد ، مربیگری یا مشاوره شروع کنید ، Shopify این امکان را دارد که بسیاری از ابزارهای معروف مانند بارگیری دیجیتال (Digital Downloads) را برای فروش آنلاین محصولات دیجیتالی ، ReCharge برای فروش آنلاین اشتراک ها و SendOwl را برای فروش آنلاین فیلم‌ها متصل کنید.

مرحله 14. تجارت خود را تبلیغ کنید

مهم‌ترین قسمت شروع کار مرحله ارتقا is است. کسب‌و‌کار خود در حضور مردم به شما کمک می‌کند تا فروش ایجاد کنید تا ایده شما به یک تجارت تبدیل شود. در اینجا چند روش وجود دارد که می‌توانید ایده تجاری خود را ارتقا دهید:

فیس بوک: با دنبال کردن علایق “گسترده” و درج مارک های مربوطه به‌عنوان علاقه برای جذب مخاطبان ، می‌توانید تبلیغات فیس بوک را اجرا کنید. شما همچنین می‌توانید در گروه های فیس بوک به‌عنوان صفحه طرفداران خود پست بگذارید که برای مشاغل با مخاطبان خاص عالی است.

اینستاگرام: دنبال کنندگان اینستاگرام خود را رشد دهید تا بتوانید با هر پست اینستاگرامی فروش داشته باشید. همچنین می‌توانید لینک مستقیم را در Instagram Stories اضافه کنید تا فروش بیشتری را به خود اختصاص دهید.

Pinterest: تخته های گروهی یک روش عالی برای ایجاد دید در پست های شما هنگام شروع کار است. همچنین می‌توانید برای تبلیغ محتوای خود تابلوهای اختصاصی ایجاد کنید. برای جلوگیری از ایجاد حساب کاربری خود به‌عنوان هرزنامه ، حتماً محتوای نام تجاری دیگر را تبلیغ کنید.

LinkedIn: با ایجاد پست و به اشتراک گذاشتن افکار درباره مقالات در LinkedIn ، نام تجاری شخصی خود را بسازید. از کاربران مربوطه دعوت کنید تا برای افزایش دسترسی شما را دنبال کنند.

سئو: با بهینه‌سازی وب سایت خود برای جست‌وجو و ایجاد محتوای وبلاگ ، می‌توانید منجر به ایجاد بیشتر ، مشترکان ایمیل و ترافیک وب سایت شوید.

Quora: برای ارتقا website وب سایت خود به سوالات مورد علاقه در Quora پاسخ دهید. برای کمک به افزایش دید خود در سیستم عامل ، می‌توانید از ابزارهای جستجوگرها برای یافتن کلمات کلیدی Quora با رتبه بالا استفاده کنید.

کلاب هاوس: اتاقی را شروع می‌کنید که می‌توانید بحث پیرامون نام تجاری خود را برانگیزید. همچنین می‌توانید به اتاق های دیگر مربوط به جایگاه خود بپیوندید و با صاحبان مشاغل دیگر ارتباط برقرار کنید. سعی کنید روابطی ایجاد کنید تا افراد پروفایل شما را دنبال کنند و تجارت شما را به دیگران توصیه کنند.

منابع اضافی برای شروع کار

شروع یک کار کوچک نیست. برای برداشتن جهش ، به شجاعت ، خلاقیت ، انگیزه و موارد دیگر نیاز دارید. بنابراین در اینجا برخی منابع اضافی Oberlo آورده شده است که به شما کمک می‌کند تا در سال 2021 شغل خود را شروع کنید:

دلایل شروع کار: به‌دنبال دلایلی برای شروع کار هستید؟ ما از کارآفرینان پرسیدیم که چرا آن‌ها شغلی را شروع کرده‌اند و آن‌ها آنقدر جواب ما را دادند که باور نمی کنید!

چگونه می‌توان برای راه اندازی یک تجارت جانبی موفق وقت یافت: آیا آماده نیست که ابتدا در یک کار تمام وقت غواصی کنم؟ ما اسرار صرفه‌جویی در وقت خود را به اشتراک می گذاریم که می‌توانید قبل از اینکه به ایده تمام وقت خود بپردازید ، از طریق راه اندازی یک تجارت جانبی سعی کنید.

30+ ایده کسب‌و‌کار کوچک که در سال 2021 باعث درآمد شما خواهد شد: آیا می‌خواهید یک فروشگاه تجارت الکترونیکی راه اندازی کنید اما مطمئن نیستید چه چیزی را بفروشید؟ این ایده‌های کسب‌و‌کار کوچک برای کارآفرینان جدیدی که به‌دنبال راه اندازی شرکت خود هستند بسیار مناسب است.

ایده‌های فروشگاه یک محصول برای سال 2020: قلب در یک فروشگاه تک کالایی تنظیم می‌شود؟ ما برای کمک به شروع کار 10 ایده فروشگاه یک محصول را به اشتراک می گذاریم.

انگیزه شما چیست؟ 11 بازرگان دلایل خود را برای راه اندازی مشاغل مشترک بیان می‌کنند: آیا از شروع کار نگران هستید؟ دلایل مختلفی برای شروع کار وجود دارد و انگیزه شما ممکن است با دیگران کاملا متفاوت باشد. دلیل شما هرچه باشد ، مهم است که در طول سفر کارآفرینی الهام بگیرید. ما با 11 تاجر موفق صحبت کردیم و دلیل آن‌ها را برای راه اندازی مشاغلی برای کمک به شما کشف کردیم.

10 دوره آنلاین رایگان برای کارآفرینان: خواه شما نیاز به تسلط بر تبلیغات فیس بوک ، یادگیری بازاریابی از طریق ایمیل یا مدیریت زمان خود به‌طور عاقلانه داشته باشید ، ما شما را به دوره‌های رایگان راهنمایی می‌کنیم که می‌خواهید بلافاصله از آن‌ها یاد بگیرید.

بودجه Dropshipping واقع بینانه برای سال 2021: ویدئوی YouTube با عملکرد برتر ما شما را راهنمایی می‌کند که چگونه با همکاری با Oberlo و Shopify می‌توانید یک کار بازپرداخت راه اندازی کنید که کم خطر و کم هزینه باشد.

نتیجه

اکنون که می دانید چگونه یک کار را شروع کنید ، یک ماجراجویی هیجان انگیز برای ایجاد یک کسب‌و‌کار در انتظار شما است.

تحت فشار قرار دادن خود برای اینکه سرانجام زندگی را در شاخ بکشید و برداشتن اولین قدم ممکن است کمی ترسناک باشد. اما به محض شروع کار متوجه می شوید که روند شروع کار می‌تواند بسیار سرگرم کننده باشد.

در این مسیر چالش‌ها و سد راه‌هایی وجود خواهد داشت ، اما تا زمانی‌که جلو بروید و از اشتباهات درس بگیرید ، هیچ چیز مانع موفقیت شما نمی‌شود.

تمام کاری که اکنون باید انجام دهید اینست که اولین قدم را بردارید و در راه شروع کار خود هستید.

ارسال شده در تبلیغات, دیجیتال مارکتینگ, مارکتینگبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید
© تمامی حقوق برای مهران فره راز محفوظ است.