مهران فره راز

0 %
مهران فره راز
مشاور مارکتینگ
متخصص فروش
09353637700
  • محل سکونت:
    تهران
  • شهر:
    تهران
  • سن:
    36
فرانسوی
انگلیسی
ترکی استانبولی
مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ
فروش
تولید محتوا
خدمات پس از فروش و امور مشتریان
سوشال مدیا
روابط عمومی
رسانه
سئو
ووردپرس
  • وورد
  • اکسل
  • پاورپوینت
  • پرزی
  • ووردپرس
  • فتوشاپ

راهنمای کامل تهیه و نوشتن پروپوزال مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ در سال 2021

24 فوریه 2021

اینکه تازه با بازاریابی محتوا شروع کرده‌اید یا مدتی است که از همین روش استفاده کرده‌اید ، هرگز ضرر نمی‌کند که دوباره از برنامه استراتژی محتوای خود بازدید کنید – مطمئن شوید که به روز ، ابتکاری و جذاب برای چشم اندازهای شما است. و مشتریان ، مهم نیست که چه زمانی و چگونه قصد خرید دارند.

اولین قدم برای دستیابی به رقابت – و درگیر کردن فعال مخاطبان – داشتن یک برنامه محکم و هوشمند برای بازاریابی محتوا است.

اگر برای برنامه‌ریزی برای سال آینده مشکلی دارید یا نیاز به ایده‌های تازه ای دارید که باید در برنامه خود بگنجانید ، ادامه مطلب را بخوانید.

در این پست ، ما خواهیم فهمید که استراتژی محتوا چیست ، چرا کسب‌و‌کار شما به یک برنامه بازاریابی محتوا نیاز دارد و برای ایجاد استراتژی خود چه مراحلی را باید بردارید. بعلاوه ، ما برخی از نمونه های استراتژی های بازاریابی محتوای مؤثر را برای الهام گرفتن بررسی خواهیم کرد.

منابع رایگان

کتاب کار بازاریابی محتوا

برای دسترسی به این کتاب کار فرم را پر کنید.

سلام … اسم شما چیه؟

نام کوچک

جان

نام خانوادگی

اسمیت

سلام null ، آدرس ایمیل شما چیست؟

آدرس ایمیل

john@smith.com

و شماره تلفن شما؟

شماره تلفن

111 222 3333

نام شرکت و وب سایت شما چیست؟

شرکت

HubSpot

سایت اینترنتی

www.hubspot.com

چه تعداد کارمند در آنجا کار می‌کنند؟

کتاب کار رایگان خود را دریافت کنید

استراتژی محتوا چیست؟

استراتژی محتوا استراتژی است که اهداف تجاری شما را می‌گیرد و سپس از محتوا به‌عنوان وسیله اصلی دستیابی به آن اهداف استفاده می‌کند.

به‌عنوان مثال ، اهداف کسب‌و‌کار شما ممکن است افزایش آگاهی از نام تجاری (برای در نهایت درآمد بیشتر) باشد – برای رسیدن به این هدف ، شما ممکن است یک استراتژی محتوا را اجرا کنید که با تمرکز بر SEO برای افزایش دید وب سایت در SERP ها و هدایت بازدید به محصولات یا خدمات خود باشد.

صاحبان مشاغل جدید ممکن است تصور کنند یک استراتژی محتوا “خوبی” است ، اما در اوایل کاملا ضروری نیست. بااین‌حال ، تولید محتوای با کیفیت بالا برای پاسخگویی به نیازهای تجاری می‌تواند به شرکت‌ها در ایجاد اعتماد با مخاطبان جدید کمک کند و در نهایت ، موفق به کسب موفقیت طولانی مدت شوند.

درحقیقت ، یک استراتژی محتوای خوب اغلب پایه و اساس مراحل جذب و لذت شما در سفر خریداران است. در کنار جذب چشم اندازهای جدید به نام تجاری خود ، ممکن است از یک استراتژی محتوا برای امکان فروش و رضایت کلی مشتری نیز استفاده کنید.

به‌علاوه ، با 70 درصد از بازاریابان که به‌طور فعال در بازاریابی محتوا سرمایه‌گذاری می‌کنند ، اغلب ضروری است که شما یک استراتژی محتوای خوب برای رقابت در صنعت خود تهیه کنید.

هنگامی که شما یک استراتژی محتوا تهیه می‌کنید ، چند سؤال برای پاسخ دادن وجود دارد. بیایید در آن‌ها غوطه ور شویم ،

1. چه کسی مطالب شما را می خواند؟

مخاطبان محتوای شما چه کسانی هستند؟ برای چه تعداد مخاطب محتوا ایجاد می‌کنید؟ همان‌طور که تجارت شما ممکن است بیش از یک نوع مشتری داشته باشد ، استراتژی محتوای شما می‌تواند بیش از یک نوع خواننده یا بیننده را تأمین کند.

استفاده از انواع متنوعی از کانال ها به شما کمک می‌کند محتوای متفاوتی را به هر نوع مخاطبی که در ذهن دارید تحویل دهید و هرکسی را که شرکت شما با آن تجارت می‌کند درگیر کنید.

۲. چه مشکلی را برای مخاطبان (مخاطبان) خود حل خواهید کرد؟

در حالت ایده‌آل ، محصول یا خدمات شما مشکلی را حل می‌کند که می دانید مخاطبان شما با آن مواجه هستند. با همین حساب ، محتوای شما با شروع شناسایی و حل مخاطب ، ازطریق این مشکل مربیان و آموزش می‌دهد.

یک استراتژی محتوای صحیح از افراد دو طرف محصول شما پشتیبانی می‌کند: کسانی که هنوز می فهمند چالش‌های اصلی آن‌ها چیست و کسانی که درحال‌حاضر برای غلبه بر این چالش‌ها از محصول شما استفاده می‌کنند. محتوای شما راه‌حل (های) ارائه شده شما را تقویت می‌کند و باعث می‌شود مشتریان شما کاربران با کیفیت تری از محصول شما داشته باشند.

۳. چه چیزی شما را منحصر‌به‌فرد می‌کند؟

رقبای شما به احتمال زیاد محصولی مشابه کالای شما دارند ، این بدان معنا است که مشتریان بالقوه شما باید بدانند که چه چیزی باعث بهتر شدن شما می‌شود – یا حداقل متفاوت. اینجا است که محتوا وارد می‌شود.

برای اینکه ثابت کنید چرا ارزش خرید از آن را دارید ، باید ثابت کنید که چرا ارزش گوش دادن به آن را دارید.

4- روی چه قالب های محتوایی تمرکز خواهید کرد؟

محتوای شما به چه شکل هایی در می آید؟ اینفوگرافیک؟ فیلم‌های؟ پست های وبلاگ؟ با شناسایی موضوعاتی که می‌خواهید در آن موضع گیری کنید ، باید تعیین کنید که برای کدام قالب قالب بندی کنید تا بتوانید آن موقعیت را به بهترین شکل بیان کنید.

5- در چه کانال هایی منتشر خواهید کرد؟

همان‌طور که می‌توانید در قالب های مختلف محتوا ایجاد کنید ، کانال های مختلفی نیز خواهید داشت که می‌توانید در آن‌ها منتشر کنید. کانال ها می‌توانند شامل ویژگی‌های متعلق به خود ، مانند وب سایت و وبلاگ شما باشند. و ویژگی‌های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر. بعداً در این مقاله درباره راهنمای گام به گام در مورد استراتژی محتوای شبکه‌های اجتماعی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

۶. ایجاد و انتشار محتوا را چگونه مدیریت خواهید کرد؟

کشف نحوه ایجاد و انتشار کلیه مطالب خود می‌تواند کاری دلهره آور باشد. برای یک استراتژی محتوا مهم است که بداند چه کسی چه چیزی را ایجاد می‌کند ، از کجا منتشر می‌شود و چه زمانی به‌طور مستقیم پخش می‌شود.

استراتژی های محتوای امروز با مدیریت محتوا از نقطه نظر مبحث از شلوغی جلوگیری می‌کند – همان‌طور که در فیلم بالا توضیح داده شده است. هنگام برنامه‌ریزی تقویم سرمقاله محتوا پیرامون موضوعات ، می‌توانید به‌راحتی پیام شرکت خود را تجسم کنید و با گذشت زمان خود را به‌عنوان یک مرجع در بازار خود معرفی کنید.

چرا بازاریابان نیاز به ایجاد استراتژی بازاریابی محتوایی دارند

بازاریابی محتوا به مشاغل کمک می‌کند تا منابع قابل اعتماد و مقرون‌به‌صرفه بازدید از وب سایت و بازده های جدید را تهیه و برنامه‌ریزی کنند. اگر بتوانید فقط یک پست وبلاگ ایجاد کنید که میزان پایداری ترافیک ارگانیک را بدست آورید ، پیوند تعبیه شده به یک کتاب الکترونیکی یا ابزار رایگان با گذشت زمان ادامه می یابد – مدتها پس از کلیک کردن روی انتشار.

READ  آموزش دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده

تیم وبلاگ HubSpot این موضوع را برای افزایش بازدید به بلاگ فروش با گذشت زمان مهم دانست – در مورد استراتژی وبلاگ آن‌ها اینجا بخوانید.

منبع قابل اعتماد ترافیک و سرنخ های دریافت شده از محتوای همیشه سبز شما ، این امکان را برای شما فراهم می‌کند که سایر روشهای بازاریابی را برای تولید درآمد از جمله محتوای حمایت شده ، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و محتوای توزیع شده تجربه کنید. به‌علاوه ، محتوای شما نه‌تنها به جذب سرنخ کمک می‌کند – بلکه به آموزش چشم اندازهای هدف شما و ایجاد آگاهی برای نام تجاری شما کمک می‌کند.

چگونه یک استراتژی بازاریابی محتوا ایجاد کنیم

حال ، بیایید غواصی کنیم تا ویژگی‌های ایجاد یک برنامه بازاریابی محتوا را بیاموزیم. عجیب است که چگونه HubSpot مسئول سئو محتوا Aja Frost استراتژی محتوای ما را جمع می‌کند؟ قبل از ورود به لیست تاکتیکی ، فیلم زیر را بررسی کنید.

1. هدف خود را مشخص کنید.

هدف شما از تهیه یک برنامه بازاریابی محتوا چیست؟ چرا می‌خواهید محتوا تولید کنید و یک برنامه بازاریابی محتوا ایجاد کنید؟ قبل از شروع برنامه‌ریزی ، اهداف خود را بشناسید و در تعیین بهترین گزینه برای استراتژی خود زمان راحت‌تری خواهید داشت.

برای کمک به کشف اهداف مناسب محتوای ، این الگوی برنامه‌ریزی هدف را بارگیری کنید.

۲. انجام تحقیقات پرسونا.

برای تهیه یک برنامه موفق ، باید مخاطبان محتوای خود را به روشنی مشخص کنید – همچنین به‌عنوان شخصیت خریدار شناخته می‌شود.

این به‌ویژه برای کسانی که شروع به کار می‌کنند یا تازه وارد بازاریابی می‌شوند بسیار مهم است. با شناختن مخاطبان هدف خود ، می‌توانید محتوای مرتبط و ارزشمندتری تولید کنید که آن‌ها مایل به خواندن و تبدیل آن‌ها هستند.

اگر یک بازاریاب باتجربه باشید ، ممکن است هدف شما تغییر کرده باشد. آیا می‌خواهید گروه جدیدی از افراد را هدف قرار دهید یا بازار هدف فعلی خود را گسترش دهید؟ آیا می‌خواهید همان مخاطب را حفظ کنید؟ بازدید مجدد از پارامترهای مخاطبان خود با انجام تحقیقات بازار هر ساله برای رشد مخاطبان بسیار مهم است.

۳. ممیزی محتوا را انجام دهید.

بیشتر افراد کار خود را با ارسال مطالب وبلاگ آغاز می‌کنند ، اما اگر می‌خواهید فعالیت خود را آغاز کنید و محتوای دیگری را تولید کنید ، در نظر بگیرید که کدام یک را می‌خواهید درست کنید.

به‌عنوان مثال ، اگر یک سال گذشته پست های هفتگی وبلاگ را انجام می دهید ، ایجاد یک کتاب الکترونیکی که تمام پست های وبلاگ شما را به یک راهنمای نهایی تقطیر می‌کند ، یکی از راه‌های ارائه اطلاعات در قالب دیگری است. ما انواع مختلفی از محتوا را که می‌توانید در پایین لیست استفاده کنید ، مرور خواهیم کرد.

اگر مدتی مشغول تجارت هستید ، با اجرای ممیزی محتوا ، تلاش‌های بازاریابی محتوا و نتایج حاصل از آن را در سال گذشته مرور کنید. مشخص کنید که چه کاری می‌توانید در سال آینده متفاوت انجام دهید و اهداف جدیدی را برای رسیدن به آن تعیین کنید. اکنون زمان مناسبی است تا اهداف تیم خود را با بقیه اهداف سازمان خود هماهنگ کنید.

4- سیستم مدیریت محتوا را انتخاب کنید.

سیستمی در محل خود داشته باشید که بتوانید محتوای خود را ایجاد ، مدیریت و ردیابی کنید ، در غیر این صورت به‌عنوان سیستم مدیریت محتوا (CMS) شناخته می‌شود. چند بخش حیاتی مدیریت محتوا شامل تولید محتوا ، انتشار محتوا و تجزیه و تحلیل محتوا است.

با HubSpot CMS می‌توانید نتایج خود را در یک مکان برنامه‌ریزی ، تولید ، منتشر و اندازه گیری کنید. CMS معروف دیگر WordPress است که می‌توانید برای فرم های وب رایگان ، گفتگوی زنده ، دسترسی CRM ، بازاریابی ازطریق ایمیل و تجزیه و تحلیل ، افزونه HubSpot WordPress را به آن اضافه کنید.

۵. ایده‌های محتوای طوفان فکری.

اکنون زمان آن فرا رسیده است که ایده‌های مربوط به پروژه محتوای بعدی خود را شروع کنید.

در اینجا چند ابزار برای چرخاندن چرخ وجود دارد:

گریدر وب سایت HubSpot

HubSpot’s Website Grader ابزاری عالی برای استفاده در زمانی است که می‌خواهید با بازاریابی دیجیتال خود بفهمید که در چه مکانی قرار دارید. از تلاش‌های وبلاگ نویسی گرفته تا بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی ، وب سایت Grader حوزه های حیاتی بازاریابی شما را درجه بندی می‌کند و گزارش مفصلی را برای کمک به شما در بهینه‌سازی و بهبود هر حوزه ارسال می‌کند.

با استفاده از این ابزار می‌توانید بفهمید که چگونه وب سایت خود را با سئو سایت دوستانه تر کنید و ایده‌های جدید محتوایی را کشف کنید.

بلاگ درباره

ذهن خود را با استفاده از ایده پرداز محتوای منحصر‌به‌فرد IMPACT ، BlogAbout راهنمایی کنید. این ابزار کمی مانند Mad Libs کار می‌کند ، اما به‌جای جملات شوخی ، قالب های اصلی عنوان را با جاهای خالی به شما نشان می‌دهد که می‌توانید موضوعی را که در ذهن دارید پر کنید.

این روش طوفان فکری به شما کمک می‌کند ایده‌های کلی را در متن هایی قرار دهید که برای مخاطبان شما جذاب باشد. پس از داشتن عنوانی که دوست دارید ، BlogAbout به شما امکان می‌دهد آن را به “نوت بوک” خود اضافه کنید تا بتوانید بهترین ایده‌های خود را ذخیره کنید.

تولید کننده ایده‌های وبلاگ HubSpot

با HubSpot’s Blog Ideas Generator ایده‌های ارسال وبلاگ را برای یک سال کامل دریافت کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که موضوعات عمومی یا اصطلاحاتی را که می‌خواهید در مورد آن‌ها بنویسید وارد کنید و این ایده پرداز محتوا تمام کارها را برای شما انجام می‌دهد.

با تغذیه

خبرخوان RSS Feedly یک روش عالی برای پیگیری موضوعات مرسوم ، مد روز در صنعت شما و یافتن ایده‌های محتوا به‌طور هم‌زمان است.

BuzzSumo

ایده‌ها و مطالب محبوب را در BuzzSumo کشف کنید. این شرکت تعدادی ابزار تحقیق در بازار ارائه می‌دهد که یکی از آن‌ها با استفاده از اشتراک شبکه‌های اجتماعی محبوب یا مورد پسند بودن یک مطلب را تعیین می‌کند. به نوبه خود ، این اطلاعات به شما کمک می‌کند ببینید که اگر بخواهید در مورد آن‌ها محتوایی ایجاد کنید ، کدام ایده‌های محتوا خوب عمل می‌کنند.

READ  10 مقاله برتر بازاریابی دیجیتال CMSWire در سال 2020

عنوان تجزیه و تحلیل عنوان وبلاگ

CoSchedule’s Blog Post Headline Analyzer عناوین و عناوین را تجزیه و تحلیل می‌کند و در مورد طول ، انتخاب کلمه ، دستور زبان و حجم جستجوی کلمات کلیدی بازخورد می‌دهد. اگر ایده ای در ذهن دارید ، چند گزینه عنوان را ازطریق Headline Analyzer اجرا کنید تا ببینید چگونه می‌توانید آن را قوی تر کنید و ایده خود را در روند ایده پردازی بیشتر پیش ببرید.

۶. مشخص کنید که کدام نوع از محتوا را می‌خواهید ایجاد کنید.

گزینه‌های متنوعی برای محتوایی که می‌توانید ایجاد کنید وجود دارد. در بخش زیر ، ما در مورد محبوب‌ترین قالب های محتوایی که بازاریابان ایجاد می‌کنند ، بحث خواهیم کرد ، از جمله برخی از ابزارها و الگوها برای شروع کار.

۷. مطالب خود را منتشر و مدیریت کنید.

برنامه بازاریابی شما باید فراتر از انواع محتوایی باشد که ایجاد می‌کنید – همچنین باید شامل این باشد که محتوای خود را سازماندهی کنید. با کمک یک تقویم سرمقاله ، در مسیر درست انتشار کتابخانه محتوای متعادل و متنوع در وب سایت خود قرار خواهید گرفت. سپس ، یک تقویم محتوای رسانه های اجتماعی ایجاد کنید تا بتوانید محتوای خود را در سایت‌های دیگر تبلیغ و مدیریت کنید.

بسیاری از ایده هایی که فکر می‌کنید همیشه سبز خواهند بود – آن‌ها به همان ماه های فعلی مربوط می‌شوند و امروزه. همان‌طور که گفته شد ، شما نباید مباحث به موقع را نادیده بگیرید. اگرچه ممکن است عمده تقویم تحریریه شما نباشد ، اما می‌توانند به شما کمک کنند تا میزان ترافیک را ایجاد کنید.

بیشتر مردم حساب می‌کنند که تعطیلات معروف مانند سال نو و شکرگذاری را در تلاش‌های بازاریابی خود بگنجانند ، اما لازم نیست خود را به این تاریخ های مهم بازاریابی محدود کنید.

اگر تعطیلات خاصی وجود دارد که ممکن است مخاطبان شما را مجذوب خود کند ، ارزش انتشار مطالب در وبلاگ یا رسانه های اجتماعی شما را دارد. این لیست نهایی از تعطیلات شبکه‌های اجتماعی را بررسی کنید – هنگام برنامه‌ریزی تقویم خود را زیر نظر داشته باشید.

مثالهای استراتژی محتوا

برای درک اینکه یک استراتژی محتوا چیست ، اگر چند نمونه از استراتژی های محتوای واقعی را براساس چند هدف مختلف کسب‌و‌کار بررسی کنیم ، احتمالاً مفید خواهد بود.

برای شروع ، بیایید مثالی از استراتژی محتوا را که برای اهداف SEO استفاده شده است (با هدف نهایی جذب چشم اندازهای جدید به یک وب سایت) بررسی کنیم.

من طرفدار وبلاگ Evernote هستم ، که دانش زیادی را در مورد موضوع بهره وری ارائه می‌دهد. پست وبلاگ ، “چگونه موقتاً سخت بمانیم” ، باعث شد با صدای بلند بخندم – و سپس به من انگیزه داد تا قلم بگیرم و برخی از نکاتی را که بیشتر دوست دارم بنویسم.

اما چرا شرکتی که یک اپلیکیشن یادداشت برداری می فروشد در مورد نظم و انضباط می نویسد؟

زیرا وقتی وبلاگ آن‌ها را جست‌وجو کردم که “چگونه با نظم باقی بمانم” ، این وب سایت آن‌ها را پیدا کردم.

Evernote مثال خوبی از یک استراتژی محتوا است که برای جذب لیدهای جدید استفاده می‌شود. افرادی که علاقه‌مند به خواندن مطالب مرتبط با بهره وری هستند ، احتمالاً همان افرادی هستند که می‌خواهند محصول یادداشت برداری Evernote را بارگیری کنند (زیرا چه چیزی بهتر از یک لیست کار برای کمک به شما در کار است؟).

برعکس ، اگر تیم بازاریابی Evernote صرفاً به منظور افزایش بازدید ، محتوا ایجاد می‌کردند – مانند انتشار “10 آهنگ مورد علاقه ما” – این یک استراتژی محتوا محسوب نمی‌شود. فقط محتوا خواهد بود.

یک استراتژی باید مطالب را با اهداف تجاری همسو کند – در مورد Evernote ، این استراتژی محتوای (پست های وبلاگ درباره بهره وری) را با هدف کسب‌و‌کار جذب افراد (افرادی که به یادداشت برداری علاقه‌مند هستند) به سایت خود تراز می‌کند.

بیایید نگاهی به مثالی دیگر بیندازیم تا ببینیم چگونه یک استراتژی محتوای خوب می‌تواند به کسب و کارهایی با قابلیت فروش کمک کند.

سناریوی زیر را در نظر بگیرید: مشتری احتمالی با نماینده فروش در Wistia تماس می‌گیرد و س questionsالات مربوط به سرویس میزبانی ویدیوی Wistia را می پرسد. همان‌طور که نماینده فروش ویستیا با او صحبت می‌کند ، او یاد می‌گیرد که تجارت وی استفاده از چند ابزار دیگر برای تبدیل منجر به فروش است … از جمله Intercom.

بینگو.

پس از پایان تماس ، نمایندگی فروش با پیگیری یک پست وبلاگ در مورد ادغام ویستیا با اینترکام ، یک ایمیل پیگیری برای مشتری می فرستد ، که به کاربران اینترکام امکان می‌دهد پیام های شخصی شده را براساس داده‌های تماشای ویدئو که ازطریق ویستیا جمع آوری می‌کنند ، شخصی‌سازی کنند.

این یک نمونه بارز از چگونگی استفاده از استراتژی محتوا به‌عنوان ابزاری برای فروش است. در ظاهر ، ممکن است عجیب به نظر برسد که ویستیا محتوای اختصاص داده شده در مورد ابزار دیگر کسب‌و‌کار را ارائه دهد. بااین‌حال ، این محتوا منبع خوبی برای تیم فروش ویستیا است ، به‌ویژه هنگامی که چشم اندازها در مورد چگونگی ادغام محصول ویستیا با نرم‌افزار یا فرایندهای موجود خود نگرانی دارند.

اکنون که چند نمونه از استراتژی های محتوا را بررسی کردیم ، بیایید به انواع مختلف بازاریابی محتوا بپردازیم.

انواع بازاریابی محتوا

پست های وبلاگ

کتابهای الکترونیکی

مطالعات موردی

الگوها

اینفوگرافیک ها

فیلم‌های

پادکست ها

شبکه‌های اجتماعی

این هشت محبوب‌ترین نوع بازاریابی محتوا است که می‌توانید برای خوانندگان و مشتریان خود ایجاد کنید.

1. پست های وبلاگ

اگر قبلا متوجه نشده اید ، در حال خواندن یک پست وبلاگ هستید. پست های وبلاگ در یک وب سایت زندگی می‌کنند و باید به‌طور منظم منتشر شوند تا بازدید کنندگان جدید را به خود جلب کنند.

پست ها باید محتوای ارزشمندی را برای مخاطبان شما فراهم کنند که آن‌ها را وادار به تمایل به اشتراک‌گذاری پست در شبکه‌های اجتماعی و وب سایت‌های دیگر کند. ما توصیه می‌کنیم که طول پست های وبلاگ بین 1000 تا 2000 کلمه باشد ، اما شما باید آزمایش کنید تا ببینید آیا مخاطبان شما خواندن های طولانی تر یا کوتاه تر را ترجیح می‌دهند.

برای نوشتن روشهای عالی ، فهرست بندی ، نظارت ، ارائه SlideShare و ارسال اخبار مربوط به جک اخبار در وبلاگ خود ، از الگوهای ارسال پست وبلاگ رایگان بازدید کنید.

READ  راهنمای نوشتن پروپوزال شبکه های اجتماعی برای فروشگاه های اینترنتی

۲. کتابهای الکترونیکی

کتابهای الکترونیکی ابزاری برای تولید سرب هستند که مشتریان بالقوه می‌توانند پس از ارسال فرم سرب با اطلاعات تماس خود ، آن‌ها را بارگیری کنند. عموماً طولانی تر ، عمیق تر هستند و کمتر از پست های وبلاگ منتشر می‌شوند ، که برای جذب بازدید کننده به یک وب سایت نوشته می‌شوند.

کتاب های الکترونیکی گام بعدی در روند بازاریابی ورودی است: پس از خواندن یک پست وبلاگ (مانند این پست) ، بازدید کنندگان ممکن است اطلاعات بیشتری بخواهند.

این جایی است که تماس برای اقدام (CTA) وارد عمل می‌شود و افراد را به یک صفحه اصلی هدایت می‌کند که در آن می‌توانند اطلاعات تماس خود را ارسال کنند و یک کتاب الکترونیکی را بارگیری کنند تا اطلاعات با ارزش تری را برای تجارت خود کسب کنند. به نوبه خود ، کسب‌و‌کار تولید کننده کتاب الکترونیکی برای تماس تیم فروش هدایت جدیدی دارد.

۳. مطالعات موردی

مطالعات موردی فرصت شما برای روایت داستان مشتری است که با همکاری با شما موفق به حل مشکلی شد. یک مطالعه موردی شاید متنوع ترین نوع بازاریابی محتوا باشد زیرا می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد – بعضی از آن‌ها در این لیست هستند. درست است ، مطالعات موردی می‌تواند به شکل یک پست وبلاگ ، کتاب الکترونیکی ، پادکست … حتی یک اینفوگرافیک باشد.

هدف شما در یک مطالعه موردی این است که به افرادی که محصول شما را در نظر دارند نشان دهید که اثبات آن در پودینگ است. قبل از انتخاب مشتری برای مطالعه موردی ، باید تعیین کنید که فرم ارائه شده از فرم شما چیست و حوزه کسب‌و‌کار شما که می‌خواهید ارزش آن را افزایش دهید.

۴. الگوها

الگوها یک قالب محتوای مفید برای امتحان هستند زیرا ضمن ایجاد ارزش فوق‌العاده برای مخاطبان شما ، منجر به تولید هدایت می‌شوند. وقتی ابزارهای الگویی برای صرفه‌جویی در وقت و کمک به مخاطبان خود در اختیار مخاطبان خود قرار می دهید ، به احتمال زیاد در آینده با محتوای شما ارتباط برقرار می‌کنند.

۵. اینفوگرافیک ها

اینفوگرافیک ها می‌توانند داده ها را به شیوه ای جذاب تر از کلمات به‌تنهایی سازماندهی و تجسم کنند. اینها قالبهای عالی محتوایی هستند که اگر می‌خواهید داده‌های زیادی را به روشی روشن و قابل فهم به اشتراک بگذارید ، از آن‌ها استفاده می‌شود.

اگر آماده شروع هستید ، الگوهای ما را برای ایجاد اینفوگرافی زیبا در کمتر از یک ساعت دریافت کنید.

۶. فیلم‌ها

فیلم‌ها یک محتوای بسیار جذاب هستند و به‌طور یکسان در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و وب‌سایت‌ها قابل اشتراک هستند. ویدئوها نسبت به محتوای نوشته شده به سرمایه‌گذاری بیشتر در وقت و منابع نیاز دارند ، اما با افزایش محبوبیت بازاریابی تصویری – بالاخره 40 برابر بیشتر از سایر محتوا در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود – واسطه ای است که ارزش آزمایش آن را دارد.

HubSpot Research اخیرا دریافت که ویدئو بیشترین ارجحیت را برای محتوای مدنظر دارد. همچنین ویدئو بیش از هر قالب محتوایی توجه دیگران را به خود جلب می‌کند.

۷. پادکست ها

اگر هر روز وقت و علاقه ای به خواندن مطالب نداشته باشند ، شروع یک پادکست به شما کمک می‌کند برند شما را پیدا کنند. تعداد شنوندگان پادکست در حال افزایش است – در سال 2018 ، تقریبا یک سوم از جمعیت ایالات متحده در ماه گذشته به پادکست گوش داده‌اند.

اگر افراد جالبی برای مصاحبه یا گفت‌وگو برای میزبانی دارید ، پادکست را به‌عنوان قالب محتوای دیگری برای آزمایش در نظر بگیرید. (این راهنمای جامع ما برای شروع پادکست است.)

۸. رسانه های اجتماعی

هنگامی که مدتی به‌طور منظم در سایت خود محتوا منتشر می کردید ، وقت آن رسیده است که به فکر توزیع محتوای خود در سایت‌های دیگر باشید. این می‌تواند به معنای استفاده مجدد از محتوا در قالب های جدید و انتشار آن‌ها در وبلاگ شما ، ایجاد محتوای اصلی به‌طور خاص برای سایت‌های خارجی یا انتشار محتوای وب سایت در شبکه‌های اجتماعی مختلف باشد.

بااین‌حال ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی برای تقویت دسترسی برند شما و ارائه محتوای شما به مشتریانی که می دانید آن‌ها وقت خود را می گذرانند ، امری اساسی است. شبکه‌های اجتماعی که مشاغل معمولاً در آن‌ها پست می‌کنند شامل موارد زیر است:

فیس بوک

اینستاگرام

توییتر

LinkedIn

Pinterest

اسنپ ​​چت

یوتیوب

هنگام راه اندازی یک حساب کاربری در هر یک از شبکه‌های اجتماعی بالا ، مهم است که نوع محتوایی را که پیروان شما انتظار دیدن دارند ارسال کنید. به‌عنوان مثال ، در اینستاگرام ، کاربران می‌خواهند عکس‌ها ، فیلم‌ها و گرافیک هایی را نشان دهند که وقایع فعلی را منعکس کند ، محتوای تولید شده توسط کاربر را به نمایش بگذارد یا حتی به پشت صحنه سازمان شما برود.

در فیس بوک ، گزینه‌های شما برای ارسال باید کمی باز شود: نه‌تنها می‌توانید پست های وبلاگ و محتوای وب سایت خود را به اشتراک بگذارید ، بلکه می‌توانید فیلم‌های بومی فیس بوک ، تبلیغات محصول و میم های اصلی را که مورد توجه مشتریان شما است قرار دهید. همچنین می‌توانید با مشاغل دیگری که مخاطبان مشابه مخاطبان شما دارند ارتباط برقرار کنید.

درحالی‌که هدف در سایت‌های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام یا اسنپ چت ارتباط صمیمانه تری با مخاطبان شما است ، اما هدف شما در سیستم عامل هایی مانند فیس بوک و توییتر گسترش مخاطبان ، هدایت ترافیک به سمت وب سایت شما و شروع گفت‌وگو در صنعت شما است. برخی از تحقیقات اساسی بازار را انجام دهید تا بفهمید خریداران شما در کدام سیستم عامل قرار دارند و محتوای خود را مطابق انتظارات آن‌ها شکل دهید.

وقتی برای ایده‌های بیشتر آماده شدید ، انبوهی از انواع مختلف محتوا برای متنوع سازی بازاریابی محتوای شما وجود دارد.

برای رشد استراتژی موفق بازاریابی محتوا ، زمان ، سازمان و خلاقیت لازم است. از ایجاد پایه و اساس برنامه بازاریابی محتوا گرفته تا افزودن ابزاری برای مدیریت بهتر محتوای خود ، اگر مراحل را دنبال کنید و منابع را در اینجا جست‌وجو کنید ، تنظیم استراتژی شما برای سال جدید دردسر ساز نخواهد شد.

برای راهنمایی بیشتر ، از برنامه تولید کننده بازاریابی HubSpot برای ایجاد یک استراتژی 12 ماهه فقط در چند دقیقه استفاده کنید.

ارسال شده در تبلیغات, دیجیتال مارکتینگ, مارکتینگبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید
© تمامی حقوق برای مهران فره راز محفوظ است.