مهران فره راز

0 %
مهران فره راز
مشاور مارکتینگ
متخصص فروش
09353637700
  • محل سکونت:
    تهران
  • شهر:
    تهران
  • سن:
    36
فرانسوی
انگلیسی
ترکی استانبولی
مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ
فروش
تولید محتوا
خدمات پس از فروش و امور مشتریان
سوشال مدیا
روابط عمومی
رسانه
سئو
ووردپرس
  • وورد
  • اکسل
  • پاورپوینت
  • پرزی
  • ووردپرس
  • فتوشاپ

7 نکته کلیدی که مدیران فروش باید در مورد فروش در سال 2021 بدانند

12 ژانویه 2021

امسال Fortune 500 از 20 شرکت جدید در لیست خود استقبال کرد. دو شرکت از آن در یک سال گذشته ایجاد شده است. کاملا باورنکردنی ، درسته؟

موفقیت سریع این شرکت‌ها و بسیاری دیگر را می‌توان تا حدودی به فروشندگان نسبت داد. اکثر مشاغل برای رشد به نیروی فروش مستعد بستگی دارند و بااین‌حال ، برنامه های مقدماتی برای افرادی که وارد فروش می‌شوند بسیار کم است.

این یک آسیب پذیری برای شرکت‌هایی است که موفقیت آینده آن‌ها به توانایی آن‌ها در بستن انواع درست آگهی ها بستگی دارد.

ما اخیرا دو گزارش چشم نواز منتشر کرده ایم که شامل وضعیت تجارت و برنامه های آموزشی و آموزشی افرادی است که در این صنعت کار می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نیاز متخصصان فروش و صنعت در حال توسعه ، به مطالعه ادامه دهید.

1) 46٪ از فروشندگان قصد نداشتند به حرفه فروش بپردازند.

براساس وزارت کار ، فقط در ایالات متحده حدود 9 میلیون نفر در نقش فروش غیر خرده‌فروشی حضور دارند. این تقریبا 2.8٪ از جمعیت است. بااین‌حال ، وقتی از پاسخ دهندگان خود س askedال کردیم ، فقط 39٪ گفتند که قصد فروش دارند.

نتایج از نظر جنسیت بسیار متفاوت بود – فقط 30٪ از زنان در مقایسه با 47٪ از مردان قصد فروش داشتند.

قصد دارد به sales.png مراجعه کند: منبع: فروشندگان چگونه می آموزند

2) کسانی که قصد فروش ندارند ، کمتر به‌دنبال آموزش خارج از کار هستند.

ازآنجاکه افراد بدون آموزش رسمی وارد فروش می‌شوند ، از پاسخ دهندگان خود پرسیدیم که کجا فرصت های جدید آموزش و یادگیری را دنبال می‌کنند. ما کشف کردیم که فروشندگانی که قصد فروش دارند ، از رفتن به کنفرانس های فروش خارج و رویدادهای شبکه لذت می‌برند ، درحالی‌که کسانی که اعتماد زیادی به مربیگری 1: 1 یا آموزش های داخلی ندارند.

READ  چگونه از سایت یا وبلاگ کسب درآمد کنیم؟

این اعتماد به مدیران برای مربیگری بیشتر در بین زنان دیده می‌شود. اگر مدیر نتواند یا مایل به راهنمایی تکرار فروش خود نیست ، فروشندگان زن بیشتر تحت تأثیر قرار می‌گیرند.

با توجه به اینکه 46٪ از فروشندگان قصد فروش ندارند ، شرکت‌ها باید اختصاص منابع اضافی را برای آموزش کارکنان فروش خود اختصاص دهند تا آن‌ها برای موفقیت آمادگی و قدرت خود را احساس کنند.

Improve.png

3) فروشندگان قسمت قابل توجهی از روز خود را صرف کارهای اداری می كنند.

ما می‌دانیم که فروشندگان برای فروش استخدام می‌شوند ، اما آیا آن‌ها بیشتر وقت خود را به این ترتیب می گذرانند؟ ما دریافتیم که متخصصان فروش بخش قابل توجهی از روز خود را صرف کارهای اداری می‌کنند. درحالی‌که آن‌ها مقدار قابل توجهی از وقت خود را صرف فروش می‌کنند ، بیشتر روزشان صرف نوشتن نامه‌های الکترونیکی ، انجام ورود اطلاعات ، جستجوی اطلاعات و جلسات برنامه‌ریزی می‌شود. خوشبختانه ، ابزارهای رایگان بسیاری وجود دارد که می‌تواند به شما در کاهش بار وظایف اداری کمک کند تا فروشندگان بتوانند تمرکز خود را برای رسیدن به اهداف خود حفظ کنند.

زمان صرف شده در فروش. png

4) 17٪ پاسخ دهندگان در کالج چهار ساله شرکت نکرده اند.

ازآنجاکه کالج کالایی برای فروش وجود ندارد ، ما کنجکاو شدیم که قبل از ورود به نیروی کار ، فروشندگان چه چیزهایی را مطالعه کردند. بر اساس پاسخ دهندگان ما ، ما دریافتیم که 24٪ از فروشندگان رشته تجارت و بسیاری دیگر دارای سابقه مهندسی ، هنرهای آزاد ، ارتباطات و ریاضیات هستند.

علاوه بر این ، ما یاد گرفتیم که 17٪ از پاسخ دهندگان در کالج چهار ساله شرکت نکرده اند.

READ  چگونه یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم؟

Major.png

5) بستن معاملات بیشتر از اولویت های اصلی فروش است.

طبق گزارش ایالت ورودی ، 71٪ از متخصصان فروش می گویند بستن معاملات بیشتر اولویت اصلی آن‌ها است. به‌دنبال آن کارایی قیف فروش (44٪) و فروش اجتماعی (29٪) بهبود یافت.

بااین‌حال ، 28٪ از فروشندگان معتقدند که بسته شدن معاملات چالش برانگیزترین قسمت فروش محصولات تکرار است ، که نشان‌دهنده نیاز به آموزش جدید یا اضافی است.

این اولویت های اصلی و استراتژی های فروش نیاز به تغییر عمده‌ای از سوی مشاغل و فروشندگان دارد. این می‌تواند کمی مشکل ساز شود زیرا آخرین تحقیقات ما نشان می‌دهد که فروشندگان به محض یافتن روش فروش مناسب برای آن‌ها ، به آن پایبند هستند.

Priorities.png منبع: گزارش وضعیت ورودی 2017

6) بیشتر انتظار دارند که امسال 10 هزار دلار یا کمتر برای فناوری‌های فروش و آموزش هزینه کنند.

بخش عمده‌ای از فروشندگان قصد خرید و فروش ندارند ، در آموزش های خارجی شرکت نمی کنند و بیشتر روز خود را برای کارهای اداری می گذرانند. با وجود این ، اکثر شرکت‌ها انتظار دارند امسال کمتر از 10 هزار دلار برای فناوری‌های فروش و آموزش هزینه کنند.

$ در آموزش فروش. png

7) افراد فروش در روند خرید اعتماد ندارند.

وقتی از مشاغل پرسیدیم که هنگام خرید یک نرم‌افزار تجاری به چه اطلاعاتی اعتماد می‌کنند ، فروشنده آخرین منبع اطلاعات بود. برای دسترسی به نظرات شخص ثالث ، راهنماهای فروشنده و موارد دیگر ، مهم است که فروش با بازاریابی کار کند. این امر به شما اطمینان می‌دهد که بهترین کیفیت منجر شده است.

READ  9 نکته کلیدی برای نوشتن یک پروپوزال کسب و کار موفق

تصمیم خرید. png

آیا تجارت شما در ابزارهای فروش و آموزش های اضافی سرمایه‌گذاری می‌کند؟ به ما اطلاع دهید چه چیزی به شما و تیم فروش شما در رسیدن به اهداف شما کمک کرده است!

ارسال شده در فروشبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید
© تمامی حقوق برای مهران فره راز محفوظ است.