مهران فره راز

0 %
مهران فره راز
مشاور مارکتینگ
متخصص فروش
09353637700
  • محل سکونت:
    تهران
  • شهر:
    تهران
  • سن:
    36
فرانسوی
انگلیسی
ترکی استانبولی
مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ
فروش
تولید محتوا
خدمات پس از فروش و امور مشتریان
سوشال مدیا
روابط عمومی
رسانه
سئو
ووردپرس
  • وورد
  • اکسل
  • پاورپوینت
  • پرزی
  • ووردپرس
  • فتوشاپ

فروش اجتماعی: راهنمای فروش مجدد برای موفقیت در رسانه های اجتماعی

12 ژانویه 2021

همراهی با استراتژی های جدید فروش چالش برانگیز است – به‌خصوص امروز. بااین‌حال ، آخرین استراتژی – فروش اجتماعی – چیزی بیش از یک کلمه حرف زدن است و ثابت شده است که درآمد شرکت را 16٪ افزایش می‌دهد! اما ، آن چیست و چگونه کار می‌کند؟

نمایندگان فروش که از فروش اجتماعی استفاده می‌کنند ، فروش بیشتری دارند و سریع‌تر به اهداف خود می رسند. بااین‌حال ، 75٪ از فروشندگان از آن به‌عنوان بخشی از استراتژی فروش کلی خود استفاده نمی کنند. چرا فقط چند نماینده فروش از فروش اجتماعی استفاده می‌کنند؟

دلیل – آن‌ها نمی دانند که چگونه شروع به کار کنند. ببینید ، فروش اجتماعی چیزی فراتر از به اشتراک گذاشتن محتوا در LinkedIn و امید به سرانجام رسیدن است. در اینجا ، ما 8 نکته فروش اجتماعی را به اشتراک می گذاریم که امروز می‌توانید استفاده کنید.

این راز نیست

فروشندگان با تولید سرنخ های جدید دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

روزهایی که می‌توانید تلفن را بردارید ، چند تماس سرد برقرار کنید تا به یک چشم انداز جدید برسید و یک جلسه یا یک نسخه‌ی نمایشی برگزار کنید ، گذشته است.

اگر امروز تماس سرد را امتحان کنید ، به‌طور متوسط ​​حداقل 8 تماس تلفنی طول می کشد.

و وقتی به آن‌ها رسیدید ، می دانید چه اتفاقی می‌افتد؟

آن‌ها نمی خواهند با شما صحبت کنند!

در حقیقت ، بیش از 90٪ مدیران هرگز به تماس های سرد پاسخ نمی دهند یا از آن‌ها خرید نمی کنند.

به‌راحتی می‌توان گفت که ما به‌عنوان افراد فروش ، کار خود را قطع می‌کنیم.

با توجه به این چالش‌ها ، چگونه می‌توان برجسته شد؟ چگونه می توانیم منجر به تولید بیشتر شویم؟

ما این کار را از طریق فروش اجتماعی انجام می دهیم.

فروش اجتماعی چیست؟

فروش اجتماعی زمانی است که افراد فروش از شبکه‌های اجتماعی برای یافتن و تعامل با چشم اندازهای جدید استفاده می‌کنند. افراد فروش از رسانه های اجتماعی برای پاسخگویی به سوالات ، پاسخ دادن به نظرات و به اشتراک گذاشتن محتوا در کل مراحل خرید – از آگاهی تا بررسی ، تا زمان آماده شدن چشم انداز برای خرید ، از ارزش های احتمالی در آینده برخوردار هستند.

فروش اجتماعی مدل فروش جدید یا فروش 2.0 است.

فروش اجتماعی 2.0

درحالی‌که مدل فروش قدیمی قبلا در مورد تماس های سرد ، دموی فروش و آگهی های واجد شرایط بود ، روش جدید فروش B2B به معنای استفاده از شبکه‌های رسانه های اجتماعی برای دستیابی به چشم اندازهای جدید ، آموزش آن‌ها در مورد چگونگی شرکت شما می‌تواند به آن‌ها در رشد تجارت خود کمک کند و آن‌ها را پرورش دهد. از طریق محتوا

رشد استفاده از رسانه های اجتماعی عاملی اساسی در پذیرفتن فروش اجتماعی بوده است و چندین مطالعه نشان می‌دهد خریدار B2B از رسانه های اجتماعی به‌عنوان بخشی مهم از روند تحقیق خود استفاده می‌کند.

مطالعه تدارکات Accenture’s State of B2B نشان می‌دهد که 94٪ از خریداران B2B قبل از خرید شغلی ، با 55٪ حداقل برای نیمی از خریدهای خود ، تحقیقات آنلاین را انجام می‌دهند.

و خریداران B2B از چه کانال هایی برای تحقیق استفاده می‌کنند؟

بله ، حدس زدید این شبکه‌های اجتماعی است.

تحقیقات انجام شده توسط IDC نشان داده است که

91٪ از خریداران B2B اکنون فعال و درگیر شبکه‌های اجتماعی هستند

84٪ از مدیران ارشد از رسانه های اجتماعی برای حمایت از تصمیمات خرید استفاده می‌کنند

75٪ از خریداران B2B به‌طور قابل توجهی تحت تأثیر رسانه های اجتماعی قرار دارند

این فقط یک تغییر در روند خرید B2B نیست که تغییر کرده است.

خریداران سن B2B و مهم‌تر از همه تصمیم گیرندگان نیز تغییر کرده‌اند.

مطالعه‌ای که توسط گوگل و Millward Brown Digital انجام شد نشان داد که 46 درصد تصمیم گیرندگان اکنون بین 18 تا 34 سال سن دارند (درحالی‌که در سال ۲۰۱۲ این میزان 27 درصد بود) ، که به‌طور تصادفی بزرگ‌ترین اطلاعات جمعیتی کاربران شبکه‌های اجتماعی است.

تصمیم گیرندگان B2B براساس سن

ما می توانیم انتظار داشته باشیم که این سرعت ادامه یابد و هزاره های تصمیم‌گیری (خریداران بین 18 تا 34 سال) بیشترین سهم را در آینده نزدیک داشته باشند.

بنابراین فروش اجتماعی چه مزایایی دارد؟

چگونه فروش اجتماعی می‌تواند تجارت شما را رشد دهد

جیمی شنکس از Sales for Life یافته های اصلی خود را در یک مطالعه فروش اجتماعی در بیش از 45000 نماینده فروش و 200 شرکت به اشتراک گذاشت. آنچه او یافت این بود:

به ازای هر 1 دلار سرمایه‌گذاری در فروش اجتماعی ، ROI 5 دلار است.

درست است!

هر دلار سرمایه‌گذاری شده در فروش اجتماعی به بازدهی پنج دلاری منجر شد.

علاوه بر این ، گروه آبردین مطالعه‌ای در مورد تأثیر فروش اجتماعی منتشر کرد.

این مطالعه نشان داد که وقتی تمام شاخص های فروش شاخص (شاخص های کلیدی عملکرد) را بررسی می‌کنید – دستیابی به سهمیه ، نرخ تمدید و صحت پیش‌بینی – هنگام استفاده مجدد فروش از رسانه های اجتماعی ، همه این معیارها بهتر هستند (همان‌طور که در زیر نشان داده شده است).

READ  دو نکته کلیدی در مرکز استراتژی فروش

نمایندگان با فروش اجتماعی فروش بیشتری دارند

این تحقیق همچنین نشان داد که تعداد فروشانی که از فروش اجتماعی استفاده می‌کنند به‌طور متوسط ​​45٪ فرصت بیشتری پیدا می‌کنند. علاوه بر این ، فروش اجتماعی به شرکت‌های برتر کلاس کمک می‌کند تا 16 درصد درآمد سالانه داشته باشند.

این چهار برابر بهتر از شرکت‌هایی است که از فروش اجتماعی استفاده نمی کنند!

یافته های کلیدی واضح است: نمایندگان فروش در صورت استفاده از شبکه‌های اجتماعی فروش بیشتری دارند.

و به همین دلیل فروش اجتماعی سومین اولویت مهم تیم های فروش در سال جاری است.

از مزایای دیگر فروش اجتماعی می‌توان به افزایش تعداد منجر ، بهبود نرخ تبدیل و دوره‌های فروش کوتاه تر اشاره کرد.

مزایای فروش اجتماعی

اما چیزی که در اینجا وجود دارد:

فقط 1 در 4 تکرار فروش می‌داند که چگونه از رسانه های اجتماعی برای فروش استفاده کند.

بنابراین ، چگونه تجارت شما می‌تواند یک استراتژی فروش اجتماعی را در پیش بگیرد؟

نترس

ما شما را با 8 نکته فروش اجتماعی قابل اجرا تحت پوشش قرار داده ایم!

از همه بهتر ، این 8 نکته همه مطابق با GDPR است.

8 راه برای شروع فروش اجتماعی

فروش اجتماعی در نهایت مربوط به ایجاد روابط است. اما ، قبل از ساختن آن‌ها ، باید مطمئن شوید که شبکه مناسب را انتخاب کرده‌اید. سپس ، می‌توانید روابط جدیدی ایجاد کنید ، برای چشم اندازها ارزش قائل شوید و منجر به پرورش شوید.

اکنون ، من دوست دارم آنچه را که من تبلیغ می کنم تمرین کنم ، بنابراین من از همه تاکتیک های زیر استفاده کرده ام و آن‌ها واقعاً م workثر هستند.

در اوایل سال جاری ، من به‌طور کامل به فروش اجتماعی اعتراف کردم و به‌طور فعال در حال آزمایش استراتژی ها ، تجزیه و تحلیل داده ها و نظارت بر روند چگونگی ارتباط مردم با دیگران ، یادگیری و خرید از افرادی که در صنعت خود متخصص هستند ، می باشم. تماشای آن جذاب است و حتی دیدن آن در عمل جذابیت بیشتری دارد.

من به‌شدت توصیه می کنم خودتان این کار را انجام دهید. متعهد باشید که حداقل 6 ماه بدون هیچ چشمداشتی فعال باشید و شما نیز خواهید دید که فروش اجتماعی تا چه اندازه می‌تواند برای تجارت شما مؤثر باشد.

آماده؟ بیایید شروع کنیم!

1. مرتبط ترین شبکه اجتماعی را انتخاب کنید

گرفتار شدن در شبکه اجتماعی بزرگ بعدی آسان است ، اما برندگان واقعی فروش اجتماعی ، فروشندگانی هستند که در همان بستر مشتریان بالقوه خود فعالیت می‌کنند. این پایه و اساس موفقیت در فروش اجتماعی است.

به همین دلیل است که فروشندگان مد در Pinterest برتری دارند و به همین دلیل تکرارهای فروش B2B منجر به ایجاد لینک از LinkedIn می‌شوند.

پس از کجا شروع میکنی؟

شما با شناسایی شبکه‌های اجتماعی متناسب با مشتری بالقوه خود شروع می‌کنید:

استفاده از رسانه های اجتماعی ، توسط گروه جمعیتی درحالی‌که یوتیوب و فیس بوک سهم شیر گروه های سنی را دارند ، تحقیقات فارستر نشان داده است که تصمیم گیرندگان در درجه اول از توییتر و لینکدین استفاده می‌کنند.

بنابراین اگر محصولی را می فروشید که مورد علاقه نوجوانان است ، باید از فیس بوک و اینستاگرام استفاده کنید. و اگر محصولات یا خدماتی را با هدف مشاغل و تصمیم گیرندگان می فروشید ، از LinkedIn یا Twitter استفاده کنید.

با تعداد کاربری بیش از 750 میلیون عضو ، بسیاری از مشتریان شما از قبل در LinkedIn حساب کاربری دارند ، بنابراین ارزش دارد که LinkedIn را به‌عنوان یکی از سیستم عامل های اجتماعی خود جست‌وجو کنید.

۲. کاربران Twitter را به درستی دنبال کنید

برای ساخت شبکه خود ، از ابزاری مانند Followerwonk استفاده کنید.

Followerwonk به شما امکان می‌دهد پروفایل های توییتر را بر اساس موضوع یا کلمه کلیدی جست‌وجو کنید و فهرستی به ترتیب کاربران دارای رتبه برتر توییتر را برای شما فراهم می‌کند. به‌عنوان مثال ، می‌توانید جستجوی خود را با “CRM” ، “فروش” و “بازاریابی” آغاز کنید.

چشم اندازها را در توییتر پیدا کنید

با استفاده از Followerwonk ، می‌توانید چندین کاربر توییتر را به‌جای اینکه از هر پروفایل جداگانه بازدید کرده و درخواست پیگیری کنید ، به سرعت دنبال کنید ، که این کار وقت گیر است. یا می‌توانید لیست کاربران را صادر کرده و سپس به پروفایل های مرتبط تر فیلتر کنید.

۳. لیست خواسته های شرکت‌ها را ایجاد کرده و آن‌ها را دنبال کنید

آیا شما هرگز رویای امضای یک مارک تجاری به‌عنوان مشتری جدید را دارید؟

من می دانم که دارم

خوب ، لازم نیست که فقط یک رویا باشد.

مشاغل کوچک برای شرکت‌های بزرگ را می‌توان در توییتر ، فیس بوک و لینکدین از طریق پروفایل یا حساب های شرکت یافت. با دنبال کردن این شرکت‌ها ، می‌توانید از اخبار شرکت مطلع شوید ، از جمله وقتی آن‌ها برنده جایزه می‌شوند (می‌توانید برای آن‌ها پیام “تبریک بگویید!”) یا وقتی که آن‌ها توصیه های محصول را درخواست می‌کنند (می‌توانید برای آن‌ها دعوت کنید نسخه‌ی نمایشی).

READ  9 نکته کلیدی برای نوشتن یک پروپوزال کسب و کار موفق

اگر بازاریاب هستید ، این تقریبا همان روشی است که با استراتژی بازاریابی مبتنی بر حساب خود در پیش می گیرید.

در اینجا آنچه شما می‌توانید انجام دهید:

یک لیست آرزو از 10-20 شرکت رویایی که در شبکه‌های اجتماعی فعال هستند ایجاد کنید و از امروز دنبال کنید. لایک کنید ، هر زمان که ممکن است به‌روزرسانی وضعیت آن‌ها را مجدداً تکرار کنید و با آن‌ها درگیر شوید. شاید خیلی بیشتر از این رویا نباشد!

۴. هنگام پیوستن به LinkedIn ، اعلان های فوری دریافت کنید

با استفاده از ویژگی ذخیره شده جستجوی LinkedIn ، می‌توانید براساس نمایه ایده‌آل مشتری خود ، جست‌وجو ایجاد کنید و سپس LinkedIn هر بار که یک ثبت نام جدید با آن نمایه مطابقت داشته باشد ، به شما اطلاع می‌دهد.

برای این کار ، هنگام ورود به سیستم با استفاده از قسمت جستجوی LinkedIn که در بالای LinkedIn پیدا شده است ، یک جست‌وجو را انجام دهید ، معیارهایی را که با مشخصات مشتری ایده‌آل شما مطابقت دارد مانند عنوان شغل یا صنعت وارد کنید و سپس روی دکمه جست‌وجو کلیک کنید.

عملکرد جستجوی LinkedIn

در این مرحله خواهید فهمید که نتایج به دست آمده افرادی را که از قبل با آن‌ها در ارتباط هستید بازمی گرداند. برای حذف اتصالات سطح اول ، روی برگه “اتصالات” در زیر عملکرد جست‌وجو کلیک کنید ، کادر “2” را علامت بزنید و “اعمال” را کلیک کنید.

یافتن اتصالات درجه دو

منظور از اتصالات سطح دوم این است که شما شخص مشترکی را می شناسید ، و این باعث می‌شود آشنایی با یک مشتری راحت‌تر شود.

بعد ، مکان نما را در سمت راست صفحه حرکت داده و روی “ایجاد هشدار جست‌وجو” کلیک کنید.

هشدار جستجوی ذخیره شده

سپس LinkedIn از شما می‌خواهد که چند بار مایل به دریافت اعلان (هفتگی) و در چه قالبی (ایمیل) باشید.

دعوت از اتصالات درجه دو کاری است که اخیرا بیشتر انجام داده ام و یک روش واقعا عالی برای رشد سریع شبکه است.

اما ، به‌جای ارسال ایمیل معمول “آیا می‌توانید مرا به این شخص ارجاع دهید” ، من الگوی زیر را ارسال می کنم.

و هر بار کار می‌کند.

الگوی مراجعه به LinkedIn

5- به گروههای LinkedIn بپیوندید و در آن‌ها شرکت کنید

LinkedIn بیش از 650 میلیون کاربر دارد.

به‌عنوان یک پلت فرم ، LinkedIn مزایایی را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید شبکه کنید ، برای مراجعه و تعداد بیشتری فرصت بخواهید!

یکی از بزرگ‌ترین مزایای LinkedIn در گروهها نهفته است.

گروه های زیادی در LinkedIn وجود دارد و در حال حاضر ، بیش از 1.8 میلیون گروه وجود دارد.

به گفته وین بریتبارت ، متخصص لینکدین ، ​​تنها 16٪ از کل کاربران LinkedIn به 100 گروه پیوسته اند.

برای یافتن یک گروه ، موضوع تخصصی خود را جست‌وجو کنید. به یاد داشته باشید ، شما به‌دنبال معاشرت با افراد فروشنده در اینجا نیستید ، زیرا کار آن‌ها فروش محصول خود است. کاری که می‌خواهید انجام دهید اشتراک دانش و تخصص با مشتریان بالقوه است.

اگر مشتری ایده‌آل شما صاحب مشاغل کوچک است ، گروه های مربوط به مشاغل کوچک را جست‌وجو کنید.

اگر نرم‌افزار خدمات مشتری می فروشید ، گروه هایی را که به مدیران خدمات مشتری اختصاص داده شده‌اند جست‌وجو کنید و به آن‌ها بپیوندید.

در حال جست‌وجو برای گروه ها در LinkedIn

۶. با LinkedIn با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید

وقتی شروع به مشارکت در گروه ها می‌کنید ، متوجه خواهید شد که افراد بیشتری نمایه شما را مشاهده می‌کنند.

وقتی شخصی نمایه شما را مشاهده کرد ، برای او دعوت نامه ارسال کنید.

اما ، هر کاری که می‌کنید ، یکی از اینها را برای آن‌ها ارسال نکنید – دعوت نامه پیش‌فرض و غیر شخصی:

دعوت پیش‌فرض LinkedIn

درعوض ، چیزی ساده مانند “سلام متشکرم که نمایه من را مشاهده کردید ، امتحان کنید. آیا می‌خواهید در LinkedIn متصل شوید؟ “.

این یک روش عالی برای شروع مکالمه با مشتری بالقوه ای است که به کاری که انجام می دهید علاقه نشان داده است.

راه دیگر برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه ، برقراری ارتباط با افراد هم گروه است. این یک الگوی است که من برای درخواست های اتصال استفاده می کنم.

دعوت از LinkedIn شخصی شده

 

۷. به مکالمات موجود درباره نام تجاری خود کمک کنید

شرکت‌های بزرگ بینایی دریافتند که 74٪ از خریداران نماینده فروش را انتخاب می‌کنند که برای اولین‌بار در فرایند خرید ارزش افزوده ایجاد می‌کند.

اینجا است که وارد می شوید – ارزش افزوده.

برای افزودن ارزش ، یک استراتژی شنیداری اجتماعی را پیاده کنید و شروع به پاسخگویی به آنچه مردم درباره نام تجاری شما می گویند ، کنید.

READ  7 نکته کلیدی که مدیران فروش باید در مورد فروش در سال 2021 بدانند

می‌توانید این کار را با جستجوی توییتر انجام دهید تا مکالمات را پیدا کنید و ببینید چه کسی در مورد شما صحبت می‌کند.

یک کلمه کلیدی را جست‌وجو کنید و سپس از طریق فید پیمایشی کنید و به‌راحتی با retweet یا “پسندیدن” پست های آن‌ها یا پاسخ دادن به پیشنهاد‌ها و س questionsالاتی که از آن‌ها می‌شود ، با کاربران درگیر شوید.

در مثال زیر ، من “پیشنهاد‌ها نرم‌افزار CRM” را جست‌وجو کردم و صدها توییت پیدا کردم!

یک نرم‌افزار CRM خوب چیست که می توانیم برای مشاغل کوچک بررسی کنیم؟

از چه چیزی استفاده کرده‌اید که خوب کار کرده باشد؟ پیشنهادی دارید؟

– Darren (@ Darren_Gooden) 30 جولای 2018

 

با مشارکت در این مکالمات ، شما به یک شبکه چشم انداز ارزش افزوده و نام خود را در رادار آن‌ها قرار می دهید.

۸. با به اشتراک‌گذاری مطالب مرتبط ارزش را فراهم کنید

بیش از 50٪ خریداران B2B به‌دنبال اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات در شبکه‌های اجتماعی هستند.

بنابراین ، شما فرصتی عالی برای ایجاد محتوای جدید بر اساس آنچه افراد قبلا به‌دنبال آن هستند ، دارید.

محبوب‌ترین نوع محتوایی که آن‌ها به‌دنبال آن می گردند کدام است؟

پاسخ مقاله های سفید است – زیرا 49٪ از خریداران B2B هنگام ارزیابی یک خرید فناوری ، مقاله سفید مصرف می‌کنند.

انواع محتوای مصرف شده توسط خریداران فناوری

بااین‌حال ، این بدان معنا نیست که اگر هنوز یک مقاله سفید ایجاد نکرده اید ، نمی توانید هر نوع محتوای دیگری را به اشتراک بگذارید.

امروزه 60-70٪ از محتوای سازمانهای B2B استفاده نمی‌شود. اگر در مکالمه هایی که انجام می دهید اطلاعاتی در مورد بهترین روش‌ها درخواست می‌شود ، یک پست وبلاگ را از وبلاگ شرکت خود به اشتراک بگذارید. اگر گروه LinkedIn در مورد توصیه های محصول بحث می‌کند ، می‌توانید یک ویدیوی پخش آنلاین یا محصول را به اشتراک بگذارید.

این یک فرصت عالی است تا سرانجام تیم های فروش و بازاریابی در یک راستا قرار بگیرند. با هم می‌توانید محتوا را بر اساس س questionsالات ، نظرات و موضوعاتی که در شبکه اجتماعی خود شما ارسال می‌شود ، ایجاد و به اشتراک بگذارید.

اکنون ، محدودیتی در آنچه می‌توانید با ارائه محتوا ارزش افزوده به مکالمه را به اشتراک بگذارید وجود ندارد.

اما ، هیچ راهی سریع‌تر برای از دست دادن علاقه از یک مشتری غیر از اشتراک محتوای بی ربط و خود تبلیغاتی وجود ندارد.

مطالعه موردی فروش اجتماعی SuperOffice

در سال 2016 ، تیم فروش SuperOffice هلند Jan Willem Alphenaar را استخدام کرد تا آن‌ها را در هنر فروش اجتماعی آموزش و آموزش دهد.

قبل از آموزش ، از رسانه های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن محتوای بازاریابی از پروفایل های مارک دار استفاده می‌شد. اما ، آن‌ها می دانستند که در صورت استفاده صحیح ، اجتماعی می‌تواند یک ابزار قدرتمند برای تولید سرب باشد. در طول آموزش ، یان ویلم استراتژی هایی را در مورد نوع محتوای ارسال آنلاین ، چند بار و چگونگی استفاده از رسانه های اجتماعی برای هدف قرار دادن چشم اندازها و تبدیل ارتباطات به سرنخ به اشتراک گذاشت.

البته ، فروش اجتماعی یک استراتژی فروش طولانی مدت است ، اما در طی چند ماه گذشته ، ما شاهد نتایج خارق‌العاده ای هستیم ، از جمله:

همسویی قویتر بین فروش و بازاریابی

61٪ افزایش بازدید از کانال های رسانه های اجتماعی به وب سایت‌های ما

افزایش از 1000 نمایش به 50،000 نمایش در نمایه های مارک دار ما

افزایش 168 درصدی منجر به کسب‌و‌کار از کانال های رسانه های اجتماعی

از همه مهم‌تر ، ما شاهد افزایش 24 درصدی در درآمد کسب‌و‌کار جدید هستیم.

تأثیر فروش اجتماعی بر درآمد

نتیجه

شکی نیست فروش اجتماعی به شما کمک می‌کند تا فروش بیشتری داشته باشید.

این 8 نکته فروش اجتماعی به شما کمک می‌کند تا چشم اندازهای LinkedIn و Twitter را پیدا کنید ، بسترهایی که می‌توانید تصمیم گیرندگان را پیدا کنید ، اما بهترین نتایج حاصل از فروش اجتماعی زمانی است که هدف اصلی خود را تأمین ارزش برای چشم اندازها و ایجاد روابط قرار دهید. .

فروش اجتماعی فعالیت یک‌باره نیست و باید در کنار تکنیک های موجود در جستجوی فروش مورد استفاده قرار گیرد. اگرچه ممکن است شروع کار دشوار باشد ، به‌خصوص اگر تازه وارد شبکه‌های اجتماعی هستید ، مزایای آن بسیار بیشتر از چالش‌ها است.

یک چیز واضح است: چشم اندازها ، مشتریان و رقبا همه از شبکه‌های اجتماعی برای تجارت استفاده می‌کنند. آن را در آغوش بگیرید و شاهد رشد فروش خود باشید یا آن را نادیده بگیرید و عقب بمانید. ساده است.

نظر شما در مورد فروش اجتماعی چیست؟ آیا علاقه‌مند هستید که فروش اجتماعی را امتحان کنید؟

در زیر به من اطلاع دهید

P.S. اگر از این پست وبلاگ چیز ارزشمندی دریافت کردید ، به یاد داشته باشید که در اینجا درباره آن توییت کنید!

 

 

 

 

ارسال شده در فروشبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید
© تمامی حقوق برای مهران فره راز محفوظ است.