مهران فره راز

0 %
مهران فره راز
مشاور مارکتینگ
متخصص فروش
09353637700
  • محل سکونت:
    تهران
  • شهر:
    تهران
  • سن:
    36
فرانسوی
انگلیسی
ترکی استانبولی
مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ
فروش
تولید محتوا
خدمات پس از فروش و امور مشتریان
سوشال مدیا
روابط عمومی
رسانه
سئو
ووردپرس
  • وورد
  • اکسل
  • پاورپوینت
  • پرزی
  • ووردپرس
  • فتوشاپ

پروپوزال دیجیتال مارکتینگ برای شرکت های حسابداری و حسابداران (مقاله ای که تمامی حسابدار ها باید بخوانند)

11 آوریل 2021

دیجیتال مارکتینگ به‌طور مداوم در حال پیشرفت است. چندی پیش نبود که مارکتینگ بخشی از تبلیغات سنتی به حساب می آمد و اکنون این صنعت به خودی خود است.

دیجیتال مارکتینگ حتی در تصویر نبود و در بیشتر موارد ، خرید آگهی راه‌حل اکثر مشکلات تبلیغاتی بود. اما در این عصر دیجیتال مارکتینگ ، همه چیز تغییر کرده است.

امروز ، شرکت‌های حسابداری باید از حلقه مجازی ایجاد شده از طریق تلاش‌های مارکتینگ آگاه باشند و روشهای لازم را برای رشد و شکوفایی شرکت خود در پیش بگیرند. دیجیتال مارکتینگ به زمان و تلاش نیاز دارد. خوشبختانه خدمات دیجیتال مارکتینگ آژانس مهران فره راز برای شرکت‌های حسابداری به شرکت‌های حسابداری برای ایجاد خطوط لوله تولید سرب کمک کرده است.

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که حسابداران با مارکتینگ خود مرتکب می‌شوند تمرکز بر همگام بودن با رقبا است. مطمئناً ، شما می‌خواهید ترافیک بیشتری جذب کنید و یک استراتژی بازاریابی را اتخاذ کنید که به شما کمک می‌کند رقبا را از بین ببرید ، اما پیروزی در بازار دیجیتال فقط پیروزی بر رقابت نیست. این موضوع به خوبی به مخاطبان خود خدمت می‌کند ، خواه این کار را از طریق مارکتینگ از طریق ایمیل، مارکتینگ در شبکه‌های اجتماعی یا تبلیغات موتور جست‌وجو انجام دهید. مشتری های احتمالی شما آنجا هستند و می‌خواهند از شما بشنوند. از همه مهم‌تر ، آن‌ها می‌خواهند بدانند که می‌توانند به شما اعتماد کنند.

اگر در تلاش برای کشف نحوه مارکتینگ شرکت حسابداری خود بوده اید ، احتمالاً قبلاً کشف کرده‌اید که تاکتیک های مارکتینگ “امتحان شده و درست” دیروز به‌صورت آنلاین کار نمی کنند. این یک بازی کاملاً جدید با توپ است. آنچه در مورد دیجیتال مارکتینگ برای شرکت‌های حسابداری شگفت‌انگیز است این است که دسترسی شما بی حد و مرز می‌شود. مخاطبان شما آنجا هستند و باید استراتژی مارکتینگ شما طوری طراحی شود که آن‌ها را مستقیماً به سمت در منزل هدایت کند.

این پست روی روش‌های دیجیتال مارکتینگ است که شما باید برای ارتقا accounting شرکت حسابداری خود و جلب مطالب خود در مقابل افرادی که احتمالاً به خدمات شما احتیاج دارند استفاده خواهد کرد.

دیجیتال مارکتینگ برای شرکت‌های حسابداری چیست؟

دیجیتال مارکتینگ برای حسابداران مجموع تلاش‌های بازاریابی است که با هدف دستیابی افراد به اطلاعات از طریق دستگاهی مانند تلفن هوشمند ، تبلت یا رایانه انجام می‌شود. دیجیتال مارکتینگ ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • بازاریابی ایمیلی

  • بازاریابی موتور جست‌وجو

  • بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

  • بازاریابی محتوا

هدف از دیجیتال مارکتینگ این است که مشتری های بالقوه بتوانند شرکت شما را به‌صورت آنلاین پیدا کنند. برنامه مارکتینگ شما باید شامل مجموعه‌ای قوی از استراتژی های دیجیتالی باشد که برای کمک به شما در رشد شرکت شما و افزایش سود شما طراحی شده است.

چرا در دیجیتال مارکتینگ برای شرکت‌های حسابداری سرمایه‌گذاری کنیم؟

امروزه متداول ترین روش یافتن مشاغل یا خدمات توسط افراد ، جستجوی اینترنتی است. این بدان معنا است که شما باید جستجوی شما را برای مشتریان بالقوه آسان کنیم. از آنجا که بیشتر جستجوها شامل سؤال است ، یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از اینکه مردم می‌توانند شما را پیدا کنند ، پاسخ دادن به متداول ترین سوالاتی است که احتمالاً می پرسند.

مشتری بالقوه ای که برای کسب اطلاعات در مورد مالیات جست‌وجو می‌کند ، ممکن است جست‌وجو کند “کدام کسر مالیات را برای تجارت خود بگیرم؟” اگر در وب سایت خود به این سال پاسخ دهید ، احتمال حضور شما در صفحه نتایج جستجوی Google زیاد می‌شود و این بدان معنا است که احتمال جذب سرنخ های جدید نیز افزایش می یابد. این زیبایی بازاریابی محتوا است: با ارائه اطلاعات ارزشمند به شما کمک می‌کند تا با مخاطب مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید.

نحوه بازاریابی در یک شرکت حسابداری: 25 استراتژی بازاریابی برای شرکت‌های حسابداری

بسیاری از استراتژی های بالقوه بازاریابی وجود دارد که می‌توانید در سال 2021 برای جلب نظر مشتریان و مشتریان جدید استفاده کنید. در اینجا 25 مورد آورده شده است که فکر می‌کنیم ارزش توجه شما را دارند.

1. یک حضور آنلاین قوی ایجاد کنید

اولین قدم برای هر استراتژی دیجیتالی موفق ، ایجاد یک نام تجاری قدرتمند و حضور آنلاین است. اگر این کار را نکنید ، هر کار دیگری که انجام می دهید اتلاف وقت و پول است. شما به‌عنوان یک شرکت CPA در حال رشد ، باید در مورد کارهایی که برای ایجاد یک کمپین دیجیتال مارکتینگ انجام می‌شود صبور باشید. وقتی یک شرکت محلی CPA با حضور آنلاین شدید پیدا کردید ، می‌توانید شرط بندی کنید که رسیدن به این موقعیت مدتی طول کشید. ما خیلی دوست داریم که بتوانیم به شما بگوییم ساختن یک برند یک کار سریع است اما اینطور نیست. خبر خوب این است که می توانیم کمک کنیم.

بیایید یک دقیقه وقت بگذاریم و درمورد اینکه چرا ایجاد حضور آنلاین ضروری است صحبت کنیم. مشتری های احتمالی شما برای پاسخ دادن به همه چیز از آنچه باید برای ناهار بخورند تا میزان پولی که برای بازنشستگی پس انداز می‌کنند ، به تلفن های هوشمند خود مراجعه می‌کنند. این بدان معنا است که شما باید مطمئن شوید شرکت شما شانس دیده شدن و شنیدن آنلاین را از دست نمی دهد.

چندین عنصر برای حضور آنلاین شدید شامل موارد زیر است:

  • یک وب سایت جذاب و کاربرپسند
  • بهینه‌سازی موتور جست‌وجو
  • یک وبلاگ فعال و آموزنده که مرتباً آن را به روز می‌کنید
  • لیست های تجاری استاندارد شده
  • بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
  • بازاریابی محتوا
  • بررسی ها و توصیفات

این ممکن است خیلی زیاد به نظر برسد ، اما اگر تمرکز کنید و هدف خود را درک کنید می‌توانید این کار را انجام دهید. و بیایید بپذیریم که فقط یک هدف مهم است: رشد کسب‌و‌کار شما.

در مورد بسیاری از این نکات به جزئیات بیشتری خواهیم پرداخت ، بنابراین خواهید فهمید که چگونه آن‌ها را در استراتژی دیجیتال مارکتینگ خود پیاده‌سازی کنید.

۲. به‌صورت حرفه‌ای وب سایت خود را طراحی کنید

بیایید با وب سایت شما شروع کنیم ، که پایگاه اصلی هر کاری است که به‌صورت آنلاین انجام می دهید. حضور آنلاین شما باید به مخاطبان هدف شما کمک کند تا در مورد خدمات شما اطلاعات کسب کنند و آن‌ها را به سمت محتوای شما و وب سایت شما هدایت کنند. این بهترین راه برای رشد تجارت شما است.

وب سایت شما برای تأثیرگذاری در تصمیم‌گیری امروز در ثانیه ثانیه ، باید چند مورد اصلی داشته باشد. شما به یک پیام قوی ، یک مارک جسورانه ، یک تماس منحصر‌به‌فرد برای اقدام ، یک دعوت از بازدیدکنندگان وب سایت خود برای پرس و جو با شما و توانایی یافتن در Google و سایر موتورهای جست‌وجو نیاز دارید. اما شما نمی توانید این چیزها را به‌طور تصادفی به پایین پرتاب کنید. شما باید بفهمید که با چه کسی آنلاین صحبت می‌کنید. ما می توانیم به شما کمک کنیم تا نتایج مورد انتظار خود را بدست آورید.

  • طراحی با قابلیت پاسخگویی به تلفن همراه که استفاده از آن در هر دستگاهی آسان است.
  • فونت های جذاب و خوانا.
  • رنگ هایی که نشان‌دهنده برند شما هستند و از نظر چشم آسان هستند.
  • تصاویر اصلی و مرتبط که نمایانگر نام تجاری شما هستند.
  • منوی کاربر پسند و پیمایش که بازدیدکنندگان را در یافتن آنچه در وب سایت شما نیاز دارند ساده می‌کند.
  • گاهی اوقات ما با یک شرکت حسابداری کار خواهیم کرد و می توانیم صرفاً با به‌روزرسانی الگوی طراحی وب سایت آن‌ها ، بلافاصله در تولید سرب آن‌ها پیشرفت کنیم.
  • موبایل دوستانه

یکی از جنبه های طراحی وب که ممکن است شما آن را به اندازه کافی جدی نگیرید ، موبایل پسند بودن است. از سال 2020 ، بیش از 53٪ از کل ترافیک وب مربوط به دستگاه‌های تلفن همراه است و پیش‌بینی می‌شود این تعداد به‌طور مداوم افزایش یابد.

وب سایت شما باید دارای یک طراحی مناسب برای موبایل باشد که بلافاصله با دستگاه مورد استفاده برای دسترسی به آن تطبیق یابد ، خواه این گوشی هوشمند ، تبلت یا رایانه باشد. ارائه تجربه متقابل کانال بدون درز برای هر کاربر ضروری است.

وب سایت خود را به‌عنوان یک نقشه راه برای تجارت خود در نظر بگیرید. اگر افراد نتوانند به‌راحتی آن را پیدا کنند ، بخوانند و پیمایش کنند ، به‌دنبال خدمات حسابداری مورد نیاز خود در جای دیگری می گردند.

۳. وب سایت خود را برای موتورهای جست‌وجو بهینه کنید

بهینه‌سازی موتور جست‌وجو یک تخصص پیچیده در دیجیتال مارکتینگ است. برای شرکت‌های حسابداری کوتاهی در این زمینه آسان است زیرا این حوزه تخصص آن‌ها نیست. در آژانس مهران فره راز ، این تخصص ماست و در مارکتینگ شرکت‌های حسابداری نقشی اساسی دارد.

بیایید در مورد اینکه چرا SEO مهم است صحبت کنیم. تا سال 2019 ، بیش از 4.33 میلیارد نفر از اینترنت استفاده می‌کنند. این تعداد زیادی مخاطب است و فقط بخش کوچکی از آن‌ها در بازار خدمات حسابداری در منطقه شما هستند. شما باید راهی برای تعریف مخاطبان خود و هدایت آن‌ها به وب سایت خود پیدا کنید.

سئو محلی

سئو محلی راهی عالی برای هدف قرار دادن افرادی در منطقه شما است که از موتور جست‌وجو برای یافتن اطلاعات حسابداری / مالی استفاده می‌کنند.

سئو محلی با صفحات منفرد برای هر خدماتی که ارائه می دهید شروع می‌شود. هر صفحه باید برای کلمات کلیدی محلی مانند موارد زیر مورد هدف قرار گیرد:

  • [شهر شما] حسابدار
  • [کد پستی شما] CPA
  • [محله شما] خدمات مالیاتی

بازاریابی SEO را برای بهترین روش‌های حسابداری دنبال کنید و کلمه کلیدی مورد نظر خود را در این موارد وارد کنید:

  • عنوان صفحه شما
  • URL صفحه شما
  • متن موجود در صفحه شما
  • متن alt تصویر شما
  • متن لنگر شما (پیوندهای پیوندی)

همچنین باید با Google برای کسب‌و‌کار من یک نمایه تنظیم کنید. بدون نمایه ، شرکت شما در نتایج جستجوی “بسته محلی” Google که در بالای لیست های ارگانیک ظاهر می‌شود ، ظاهر نمی‌شود:

اطمینان حاصل کنید که نمایه Google برای کسب‌و‌کار من نشان داده شده است:

  • ساعت اداری دقیق
  • آدرس و شماره تلفن شما
  • عکس‌های کسب‌و‌کار شما
  • دسته های مناسب تجاری

Google از همه این اطلاعات برای بازگرداندن نتایج خدمات مبتنی بر مکان استفاده می‌کند. اگر کسی “خدمات مالیاتی نزدیک من” را جست‌وجو کند و نمایه شما آدرس نداشته باشد ، در نتایج نشان داده نمی‌شود.

همچنین باید نحوه نمایش لیست های کسب‌و‌کار در وب را بررسی کنید. آیا نام ، آدرس و شماره تلفن (NAP) شما در Yelp! ، دایرکتوری های محلی ، سازمان های حرفه‌ای و سایت‌های بررسی سازگار است؟ در غیر این صورت ، آن‌ها را در اسرع وقت اصلاح کنید.

مهم است که NAP خود را ثابت نگه دارید زیرا Google از این اطلاعات برای تعیین مشروعیت تجارت شما استفاده می‌کند. اگر کسب‌و‌کار شما در مکانی “John Smith، CPA” و در مکان دیگر “Jones Accounting Associated” ظاهر شود ، Google به کسب‌و‌کار شما اعتماد کمتری خواهد داشت و رتبه خود را در نتایج جست‌وجو کاهش می‌دهد.

جستجوی صوتی

گرچه SEO محلی به‌طور غیر قابل انکاری مهم است ، روند جستجوی دیگری نیز وجود دارد که باید به آن بپردازید. دستیارهای مجازی مانند سیری ، الکسا و کورتانا بسیار محبوب هستند و محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند. در واقع ، از سال 2020 ، 50٪ از کل جستجوهای آنلاین جستجوهای صوتی است. این بدان معنا است که بخش قابل توجهی از مخاطبان شما احتمالاً از جستجوی صوتی برای یافتن خدمات مورد نیاز خود به‌صورت آنلاین استفاده می‌کنند.

READ  نحوه نوشتن پروپوزال به روش مهران فره راز

بنابراین ، بهینه‌سازی برای جستجوی صوتی یک جز component ضروری مارکتینگ برای حسابداران است. کلمات کلیدی جستجوی صوتی بیشتر از کلمات کلیدی جستجوی متن هستند. به‌عنوان مثال ، کسی که به یک حسابدار برای کمک به آن‌ها در تهیه مالیات خود کمک می‌کند ، اگر از متنی برای جست‌وجو استفاده می‌کند ، ممکن است “حسابدار مالیات نزدیک من” را جست‌وجو کند. جستجوی صوتی به احتمال زیاد به این شکل است:

سیری ، کجا می توانم یک حسابدار مالیاتی نزدیک خودم پیدا کنم؟

از جمله کلمات پرسشی مانند چه کسی ، چه چیزی ، کجا ، چرا ، چه زمانی ، کدام یک و چگونه می‌تواند به شما در بهبود رتبه خود برای جستجوی صوتی کمک کند.

در اینجا برخی از اجزای اصلی دیگر بهینه‌سازی جستجوی صوتی وجود دارد:

  • روی کلمات کلیدی دنباله دار تمرکز کنید که سوالات را کامل می‌کنند.
  • برای مکالمه بیشتر سوالات خود ، کلمات پرکننده ای از جمله ، و ، از ، در ، و برای را اضافه کنید.
  • تا آنجا که ممکن است ، روی سوالهایی تمرکز کنید که افراد مخاطب شما به احتمال زیاد از آن‌ها سال می‌کنند.

از هر کلمه کلیدی که استفاده می‌کنید ، اطمینان حاصل کنید که آن‌ها را در مکان های مهم محتوای خود قرار دهید ، از جمله:

  • در برچسب عنوان شما
  • در عناوین شما
  • در متن شما
  • در هایپر لینک ها
  • در برچسب های alt برای تصاویر
  • در توضیحات متای شما

این جنبه های فنی سئو ممکن است ناچیز به نظر برسد ، اما اگر بخواهید مطمئن شوید مشتریان بالقوه شما می‌توانند شما را به‌صورت آنلاین پیدا کنند ، بسیار مهم هستند.

۴. محتوای جذاب ایجاد کنید

بازاریابی محتوایی یکی از مولفه های اساسی هر استراتژی دیجیتال مارکتینگ است. وب سایت‌های دارای وبلاگ 55٪ بازدید بیشتری نسبت به وب سایت‌هایی که وبلاگ ندارند جذب می‌کنند. دلایل زیادی برای آن وجود دارد ، اما یکی این است که یک وبلاگ اطمینان می‌دهد که محتوای سایت شما به‌طور مداوم تازه می‌شود. در زیر درباره نحوه استفاده از وبلاگ نویسی در بازاریابی محتوای شما بیشتر صحبت خواهیم کرد.

البته ، وبلاگ ها تنها شکل محتوایی نیستند که می‌توان برای مارکتینگ استفاده کرد. همچنین ممکن است امتحان کنید:

  • مقالات

  • پست های مهمان

  • کتابهای الکترونیکی

  • پادکست ها

  • وبینارها

  • کاغذهای سفید

  • مطالعات موردی

  • پست های شبکه‌های اجتماعی

در بیشتر موارد ، بازاریابی محتوا به معنای تبلیغ مستقیم تجارت شما نیست. در عوض ، هدف آن پاسخگویی به سوالات مردم در مورد حسابداری و امور مالی است. با ارائه محتوای ارزشمند و قابل استفاده ، شرکت حسابداری خود را به‌عنوان یک مرجع معتبر قرار می دهید. برای الهام گرفتن از بازاریابی حسابدار ، به بخش “رهبری اندیشه” Peterson Sullivan LLP در وب سایت خود نگاه کنید:

بازاریابی محتوا همچنین به کسب‌و‌کار شما کمک می‌کند تا اعتماد ایجاد کرده و از مشتریان بالقوه ای که هنوز در مورد نیاز به حسابدار تصمیم نگرفته اند ، بهره‌مند شود.

به‌عنوان مثال ، می‌توانید یک جلسه پرسش و پاسخ رایگان برگزار کنید و مردم را به پرسیدن سوالات مربوط به امور مالی دعوت کنید. مردم احتمالاً به این پاسخ خواهند داد زیرا چیزی ارزشمند را به‌رایگان به آن‌ها ارائه می‌دهد. در پایان ، این مهارت ها و مهارت های شما را بدون بازاریابی مستقیم به آن‌ها نشان می‌دهد.

بازاریابی محتوا همچنین سئو را بهبود می بخشد. هرچه صفحات بیشتری در سایت خود داشته باشید ، باید در موتورهای جست‌وجو رتبه بیشتری داشته باشید. پست های وبلاگ خود را برای کلمات کلیدی محلی بهینه کرده و محتوای خود را در مکان های دیگر وب به بازار عرضه کنید. پست های وبلاگ برای بهینه‌سازی جستجوی صوتی ایده‌آل است. می‌توانید از سوالات متداول به‌عنوان عنوان برای جلب بازدید بیشتر سایت خود استفاده کنید.

بازاریابی محتوا برای بنگاه های حسابداری چگونه کار می‌کند؟

بازاریابی محتوا برای شرکت‌های حسابداری در مورد تولید سرنخ است. محتوایی که ایجاد می‌کنید باید:

  • به سوالات متداول پاسخ دهید
  • برای مشکلات رایج راه‌حل ارائه دهید
  • به راهنمایی های بالقوه کمک کنید تا در مورد شرکت و خدمات شما اطلاعات کسب کنند
  • تخصص و اقتدار خود را نشان دهید

بازاریابی محتوا ممکن است شامل بازاریابی از طریق ایمیل ، وبلاگ نویسی ، ویدئو ، پادکست و پست های رسانه های اجتماعی باشد. مخاطبانی که شما هدف قرار می دهید تعیین می‌کنند که شما کدام نوع از محتوا را ایجاد کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

وبلاگ نویسی به رشد شرکت حسابداری شما کمک می‌کند

درحالی‌که وبلاگ نویسی به سختی یک استراتژی مارکتینگ جدید است ، اما همچنان یکی از بهترین راه‌ها برای افزودن محتوای تازه به وب سایت شما و دادن راهنمای بالقوه راهی برای یافتن آسان شما است.

هدف قرار دادن کلمات کلیدی دم بلند و صوتی به شما کمک می‌کند تا قابلیت مشاهده سایت خود را هم‌زمان افزایش دهید. وقتی پاسخ سوالات متداول را ارائه می دهید ، به Google علامت می دهید که سایت شما با ارزش است و باید از طریق وب سایت‌های شرکت‌های دیگر برجسته شود.

مهم‌ترین چیز رعایت یک برنامه منظم وبلاگ نویسی است. شما باید حداقل دو بار در ماه وبلاگ نویسی کنید. وبلاگ های طولانی مدت می‌توانند با نگاهی عمیق به مشکلات حسابداری و نشان دادن اینکه شرکت شما دانش و تخصص مورد نیاز مشتریان بالقوه را دارد ، بازدید بیشتری را به خود جلب کنند.

5- شرکت حسابداری خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید

ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا حضور پررنگ و آنلاین داشته باشید ، اما یکی از مواردی که می‌توانید به سرعت پیشرفت بزرگی را در آن مشاهده کنید ، رسانه های اجتماعی است. درحالی‌که تشخیص می دهیم برخی از شرکت‌های حسابداری تمایلی ندارند که شبکه‌های اجتماعی را بخشی از استراتژی دیجیتال مارکتینگ خود قرار دهند ، اما ما آن را توصیه می‌کنیم زیرا می‌دانیم این یکی از بهترین راه‌ها برای دستیابی به مخاطبان شما است.

انتخاب سایت‌های رسانه های اجتماعی

اولین قدم این است که مشخص کنید مخاطبان شما از کدام سایت‌های رسانه های اجتماعی استفاده می‌کنند تا بتوانید آن‌ها را در دیجیتال مارکتینگ برای شرکت حسابداری خود بگنجانید. به‌عنوان مثال ، فیس بوک بزرگ‌ترین سایت رسانه های اجتماعی است و برای مارکتینگ مستقیم به مصرف‌کننده بسیار کارآمد است. اگر شرکت شما در حسابداری کسب‌و‌کار تخصص داشته باشد ، LinkedIn بهترین است.

برای پیام های سریع ، بینش ، مشاوره یا به‌روزرسانی درباره مواردی مانند مقررات مالیاتی ، Twitter ممکن است گزینه مناسبی برای ارتباط با مخاطبان و مشتریان بالقوه شما باشد. و مشتریانی که از قبل با آن‌ها کار می‌کنید را فراموش نکنیم. برقراری ارتباط با مشتریان فعلی و درگیر کردن آن‌ها در تمام مدت قرارداد خود با مشاغل یا خانواده آن‌ها ضروری است.

حفظ حضور در هر سایتی اتلاف وقت است. برای حسابداران بازاریابی بعید به نظر می‌رسد ارزش حضور در اینستاگرام یا اسنپ چت را داشته باشد. این سایت‌ها عمدتاً بصری هستند و خود را به بازاریابی غنی از اطلاعات که معمولاً برای شرکت‌های حسابداری رایج است ، نمی دهند.

یکی از کارهایی که ما در آژانس مهران فره راز انجام می دهیم کمک به مشتریان حسابداری ما برای ایجاد شخصیت مشتری ایده‌آل به نمایندگی از مشتری است که شما بیشتر می‌خواهید خدمت کنید. وقتی بدانید که به چه کسانی می‌خواهید در شرکت CPA خود خدمت کنید ، یافتن آن افراد به‌صورت آنلاین و ایجاد محتوایی که مورد علاقه آن‌ها باشد آسان خواهد شد.

اگر فقط برای یک سایت رسانه اجتماعی وقت و بودجه دارید ، بسته به مخاطبی که می‌خواهید هدف قرار دهید ، Facebook یا LinkedIn را به شما پیشنهاد می دهیم. به یاد داشته باشید که مارکتینگ در شبکه‌های اجتماعی نیاز به نظارت مداوم دارد ، بنابراین بهتر است حضور پررنگ در یک سایت داشته باشید تا ضعیف در چندین سایت.

نمایه خود را تنظیم کنید

قبل از شروع ، می‌خواهید مطمئن شوید که پروفایل های شبکه‌های اجتماعی خود را به‌طور کامل تنظیم کرده‌اید. شما به یک تصویر نمایه ، یک عکس روی جلد ، یک توضیحات ، یک لینک به وب سایت خود و اطلاعات اولیه در مورد شرکت حسابداری خود ، از جمله آدرس و ساعات کار خود نیاز خواهید داشت.

اگر بیش از یک حساب در شبکه‌های اجتماعی نگه‌داری می‌کنید ، مطمئن شوید که از همان عکس نمایه برای هر یک استفاده می‌کنید. سازگاری به افراد کمک می‌کند شما را به‌صورت آنلاین پیدا کنند و محتوای شما را با دیدن آن تشخیص دهند.

نوع درست مطالب را به اشتراک بگذارید

یکی از کلیدهای دیجیتال مارکتینگ برای شرکت‌های حسابداری دانستن اینکه چه نوع محتوایی را باید در شبکه‌های اجتماعی ارسال کنید. محتوای دیجیتالی می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد ، اما همه مطالب برای شبکه‌های اجتماعی مناسب نیستند.

بهترین روش‌ها نشان می‌دهد که 80٪ آنچه ارسال می‌کنید باید آموزنده یا سرگرم کننده باشد ، درحالی‌که فقط 20٪ باید شامل سطح فروش مستقیم باشد. شرکت حسابداری شما باید حضور معتبری داشته باشد ، محلی که مشتریان شما می‌توانند برای کسب اطلاعات ارزشمند و پاسخ به سوالات خود در آنجا به آنجا مراجعه کنند. هدف از محتوای شبکه‌های اجتماعی جذب مخاطبان شما به وب سایت شما است ، جایی که می‌توانید مکالمه را به‌صورت آفلاین ادامه دهید.

به اشتراک گذاشتن لحظاتی مانند داوطلب کردن ، برنده شدن ، جشن ها یا ترویج کارگاه های آموزشی برای تشکیل پرونده مالیات یا رویدادهای شرکت ، همه راه‌های آسان برای رسیدن به مخاطب هدف شما در همه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، نه فقط Facebook یا LinkedIn است.

یک نکته مهم: هنگام برخورد با اطلاعات حساس مانند برنامه‌ریزی مالی ، مالیات و مقررات ، پست های شبکه‌های اجتماعی شما باید مطابق با مقررات SEC باشد. ما می توانیم به شما کمک کنیم عناصر روی حیله و تزویر پست در شبکه‌های اجتماعی را هدایت کنید.

بهترین روش دیگر در رسانه های اجتماعی ، تصحیح مطالب از منابع دیگر است. مقالات روزنامه یا مقامات مالی مکان خوبی برای شروع است. بهتر است برداشت خود را به هر محتوایی که ارسال می‌کنید اضافه کنید.

ویژوال را وارد کنید

هر محتوایی که در شبکه‌های اجتماعی ارسال می‌کنید باید شامل یک عکس بصری باشد ، خواه عکس ، تصویر ، نمودار یا فیلم. تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که یک مطلب را می خوانند ، تنها 10٪ آن را سه روز بعد به خاطر می آورند. اما ، وقتی تصویری در آن گنجانده می‌شود ، آن‌ها 65٪ از آنچه خوانده اند را به خاطر می آورند.

ایده خوبی است که نتایج محتوایی را که از طریق Facebook Insights ارسال می‌کنید ردیابی کنید. متوجه خواهید شد که کدام محتوا بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد و می‌توانید از داده‌های جمع آوری شده برای اصلاح استراتژی دیجیتال مارکتینگ خود استفاده کنید.

READ  16 نکته برای راه اندازی یک کسب ‌و ‌کار موفق

۶. ایمیل مارکتینگ

مارکتینگ از طریق ایمیل بخشی اساسی از هر طرح دیجیتال مارکتینگ است. گرچه ممکن است به اندازه سایر استراتژی های مارکتینگ مورد توجه قرار نگیرد ، اما مقرون‌به‌صرفه ، کارآمد و راهی عالی برای ایجاد اعتماد و اقتدار با مخاطبان است. این همچنین یک روش خوب برای تبدیل مشترکان غیررسمی به مشتریان جدید برای شرکت شما است زیرا شما می‌توانید از آن برای توضیح خدمات خود استفاده کنید و نشان دهید که چرا آن‌ها باید شرکت حسابداری شما را نسبت به دیگران در منطقه انتخاب کنند.

محتوای ایمیل می‌تواند نوشتاری یا تصویری باشد. هر ایمیلی که ارسال می‌کنید باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

  • یک موضوع جذاب

  • یک تبریک شخصی

  • زبان شفاف و مستقیم

  • فضای سفید فراوان (پاراگرافهای کوتاه با تصاویر جدا شده)

  • دعوت به عمل

از ایمیل های شما می‌توان برای پرورش سرب یا ارتقا. خدمات خاص استفاده کرد. شاید بخواهید یک خبرنامه ماهانه راه اندازی کنید و آن را در رسانه های اجتماعی و وب سایت خود تبلیغ کنید. میزان بازگشت سرمایه به ایمیل به‌طور متوسط ​​4400٪ است ، به این معنی که وقتی 1 دلار برای نامه الکترونیکی هزینه می‌کنید می‌توانید در ازای آن 44 دلار درآمد کسب کنید.

۷. شرکت حسابداری خود را به‌صورت آنلاین بررسی کنید

نمی‌توان اهمیت بررسی آنلاین را به‌عنوان مولفه دیجیتال مارکتینگ برای شرکت‌های حسابداری بیش از حد ارزیابی کرد. و بهترین چیز در مورد بررسی این است که آن‌ها به مارکتینگ رایگان تبدیل می‌شوند. شغل شما سه قسمت دارد:

  • به‌عنوان بخشی از استراتژی دیجیتال خود ، لیست خود را در سایت‌های بررسی ادعا کنید.
  • مشتریان خود را به ترک نظرات شرکت حسابداری خود تشویق کنید.
  • به بررسی های مثبت و منفی پاسخ دهید.

ادعای لیست شما شامل تأیید مالک بودن شرکت شما و سپس به‌روزرسانی لیست خود با اطلاعات دقیق ، از جمله ساعت ، خدمات و مکان شما است. شما باید به لیست های بررسی خود به‌عنوان بخشی از برنامه کلی دیجیتال مارکتینگ خود نگاه کنید. اطمینان حاصل کنید که توصیفات غنی از کلمات کلیدی درباره مشاغل خود بنویسید ، عکس‌ها و سایر اطلاعات مربوطه را در آن بگنجانید و لیست های خود را به روز نگه دارید.

تشویق برای بازبینی مواردی است که به نظر ما بهتر است به‌صورت آفلاین انجام شود. درحالی‌که تمرکز ما روی دیجیتال مارکتینگ است ، یک مولفه آفلاین وجود دارد که نباید از آن غافل شوید. داشتن کارکنان خود از مشتریان بخواهید که در زمان مناسب نظرات خود را بگذارند – یعنی وقتی آن‌ها از خدمات شما راضی و راضی هستند – ضروری است.

عنصر نهایی پاسخ به بررسی ها است. شما باید به یک عضو هیئت مدیره این توانایی را بدهید که بر بررسی ها نظارت کند و به آن‌ها پاسخ دهد و در مورد بررسی های منفی فرصتی برای نشان دادن اقتدار و دلسوزی خود فکر کنید.

بررسی های بد یا جعلی را با دقت مدیریت کنید

یک نظرسنجی توسط Dimensional Research نشان می‌دهد که بررسی های منفی بر تصمیمات خرید اکثریت (86٪) پاسخ دهندگان تأثیر دارد ، بنابراین آن‌ها اهمیت دارند. در صورت تهیه یکی باید چه کار کنید؟ شنیدن اینکه خدمات شما انتظارات مشتریان حسابداری را برآورده نمی‌کند ممکن است گمراه کننده باشد.

اول ، به یاد داشته باشید که مردم لزوماً انتظار کامل بودن شما را ندارند. آنچه آن‌ها می‌خواهند پاسخگویی و پاسخ حرفه‌ای است اگر اشتباه کنید یا آن‌ها را ناامید کنید. پاسخ شما – توانایی شما در حفظ خونسردی و اصلاح وضعیت – تعیین می‌کند مشتری که از بررسی خارج شده است همچنان با شرکت شما باقی بماند.

اگر نگران بررسی های مخرب یا جعلی هستید ، می‌توانید نظرات شخص ثالث خود را نیز تأیید کنید. به‌عنوان مثال ، انجمنی مانند TruWeb Verified می‌تواند منبع بررسی و ادعاهایی را که مطرح می‌کند بررسی کند. پس از تأیید اعتبار ، آن‌ها می‌توانند نشان TruWeb Verified را به آن‌ها اعتبار دهند. مشتریان به این نوع منبع اعتماد دارند و شما می‌توانید با اطمینان از اینکه نظرات شما دقیق است ، خیالتان راحت باشد.

۸. تبلیغات پولی

بازاریابی به نظم خاص خود تبدیل شده است ، اما تبلیغات پولی همچنان در دنیای دیجیتال مارکتینگ ضروری است. هم تبلیغات پولی موتور جست‌وجو و هم تبلیغات پولی رسانه های اجتماعی جایگاهی دارند و می‌توانند به شما کمک کنند تا با آگهی های بالقوه ارتباط برقرار کرده و شرکت خود را رشد دهید.

تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک یکی از موثرترین انواع تبلیغات آنلاین است زیرا کلمات کلیدی را هدف قرار می‌دهد و شما فقط زمانی پرداخت می‌کنید که یک منتخب احتمالی روی اقدام شما کلیک کند. به‌طور متوسط ​​، تبلیغات PPC 200٪ ROI دارند و می‌توانند شناخت برند را تا 80٪ افزایش دهند.

برای یک تبلیغ PPC مؤثر ، به موارد زیر نیاز دارید:

  • عنوانی مقاومت ناپذیر
  • تصویری جذاب
  • کپی آگهی آموزنده
  • فراخوانی قوی برای اقدام

یک صفحه فرود که با آگهی شما همسو شده و لیدها را جمع می‌کند

آژانس فره راز وب تجربه گسترده ای در تبلیغات PPC برای ساخت تبلیغاتی دارد که نتایج لازم را ارائه می‌دهد.

۹. بازاریابی موبایل

شما قبلاً می دانید که وب سایت حسابداری شما باید سازگار با موبایل باشد ، اما اگر می‌خواهید شرکت خود را رشد دهید باید از این فراتر بروید. بازاریابی مستقیم به کاربران تلفن همراه از قبل مهم است و هرچه سهم موبایل از بازار تبلیغات افزایش یابد به‌طور فزاینده ای تبدیل خواهد شد.

از سه‌ماهه دوم سال 2020 ، بازاریابی موبایل نرخ تبدیل 2.12٪ دارد. این میزان هنوز کمتر از دسک تاپ است اما نسبت به سه‌ماهه مشابه سال 2019 افزایش 16 درصدی را نشان می‌دهد. استفاده از تلفن همراه روزانه در حال افزایش است و جستجوی تلفن همراه در حال حاضر بر جستجوهای دسک تاپ مسلط است.

همه اینها برای شما چه معنایی دارد؟ شما باید با مبارزات مارکتینگ خود مستقیماً کاربران تلفن همراه را هدف قرار دهید. به‌عنوان مثال ، اجرای یک تبلیغ فیس بوک با ویژگی “اکنون تماس بگیرید” به کاربران موبایلی که تبلیغ شما را می بینند با یک ضربه انگشت با شرکت شما تماس می‌گیرند.

همچنین ممکن است بخواهید منجر به انتخاب پیام های متنی شود که می‌تواند به‌عنوان وسیله ای برای پرورش سرنخ بسیار مؤثر باشد.

10. بازاریابی مشترک

مارکتینگ مشترک چیز جدیدی نیست اما ممکن است شما آن را در نظر نگرفته باشید. مارکتینگ مشترک شامل همکاری با یک شرکت دیگر با همان مخاطبان هدف شما برای تولید هدایت و تجارت است.

اگر تصمیم دارید مارکتینگ مشترک را امتحان کنید ، به سایر شرکت‌هایی فکر کنید که خدماتی را ارائه می‌دهند که مشتریان شما ممکن است از آن‌ها استفاده کنند. به‌عنوان مثال ، ممکن است با یک مؤسسه حقوقی که برنامه‌ریزی املاک را انجام می‌دهد جفت شوید و محتوایی با هدف افرادی که هم به حسابدار و هم به وکیل املاک نیاز دارند ، ایجاد کنید.

محتوایی که ایجاد می‌کنید باید ضمن ارائه خدمات قابل ارائه ضمن ارائه خدمات شما ، در خدمت مشتریان بالقوه باشد. هنگامی که یک سرنخ فرم شما را تکمیل می‌کند و محتوا را بارگیری می‌کند ، هم شما و هم شریک بازاریابی مشترک شما اطلاعات آن لید را دریافت خواهید کرد. از آنجا ، وظیفه هر یک از شما این است که سرب را پرورش دهید و آن‌ها را به مشتری پرداخت کننده تبدیل کنید.

البته ایجاد محتوا با هم تنها یک شکل از بازاریابی مشترک است. همچنین ممکن است سعی کنید از یک رویداد یا وبلاگ نویسی مهمان در وب سایت‌های یکدیگر حمایت مالی کنید.

11. روابط عمومی دیجیتال

روابط عمومی فرایند افزایش مشخصات شرکت شما با بیانیه های مطبوعاتی و ایجاد روابط با دیگران در صنعت و جامعه شما است. روابط عمومی دیجیتال همین اصل را رعایت می‌کند و آن را در دیجیتال مارکتینگ شما اعمال می‌کند و به شما امکان می‌دهد رتبه وب سایت خود را بهبود بخشید و با مخاطبان هدف خود به چشم بیایید.

نکته اصلی در روابط عمومی دیجیتال استفاده از ترکیبی از تکنیک ها برای کمک به مردم در مورد شرکت حسابداری شما است. به‌عنوان مثال ، با وبلاگ نویسان ، روزنامه نگاران آنلاین و تأثیرگذارانی که ممکن است در مورد شرکت شما مثبت صحبت کنند ، ارتباط برقرار کنید.

روابط عمومی دیجیتال همچنین ممکن است شامل تاکتیک هایی برای افزایش قرار گرفتن در معرض رسانه باشد. گاهی اوقات ، ممکن است در معرض رسانه قرار گرفتن در فضای مجازی به اندازه یک بک لینک در یک نشریه صنعت یا روزنامه آنلاین باشد. ممکن است در پادکست حسابداری یا مصاحبه با اخبار محلی ظاهر شوید. هر چیزی که نمایه آنلاین شما را بالا ببرد می‌تواند واجد شرایط Digital PR باشد.

12. وقایع حامی مالی

وقایع حمایت مالی می‌تواند به شما در جذب مشتری جدید کمک کند. درحالی‌که از رویدادهای حضوری غالباً برای جلب مشاغل استفاده می‌شود ، رویدادهای سال 2020 اهمیت تازه ای به رویدادهای آنلاین داده است. کنفرانس ها و جلسات بزرگنمایی راهی را برای جمع آوری و تبادل نظر آنلاین در اختیار مردم قرار می‌دهد.

نوع رویدادی که حمایت مالی می‌کنید ممکن است به اهداف شما بستگی داشته باشد. به‌عنوان مثال ، اگر می‌خواهید نمایه خود را بالا ببرید و با انجمن ارتباط برقرار کنید ، می‌توانید از یک رویداد محلی خیرخواهانه یا جمع آوری کمک مالی حمایت کنید. اگر می خواستید با مشاغل دیگر شریک شوید ، می‌توانید یک کنفرانس با موضوع قوانین مالیاتی شهر و ایالت و مقررات تجاری خود را برگزار کنید.

البته مزیت این است که نام شرکت شما در دعوتنامه ها و علائم رویداد نشان داده می‌شود. شما به‌عنوان یک حامی مالی شناخته خواهید شد و این می‌تواند به ایجاد نام تجاری شما و ایجاد اقتدار کمک کند.

13. میزبان وبینار: مشاوره رایگان یا مشاوره مالیاتی ارائه دهید

وبینارها کلاسهای آنلاین هستند که اطلاعات ارزشمندی را به افراد مخاطب شما ارائه می‌دهند. میزبانی یکی از آن‌ها نیازی به زمانبر نیست. وبینارها می‌توانند تخصص و اقتدار شما را به افرادی که از آن استفاده می‌کنند نشان دهند و احتمال استفاده آن‌ها از خدمات شما را بیشتر کند.

یکی از راه‌هایی که شرکت‌های حسابداری می‌توانند از وبینارها به نفع خود استفاده کنند این است که وبینار را به خدماتی که ارائه می‌دهند متصل کنند. به‌عنوان مثال ، شما می‌توانید یک مشاوره حسابداری رایگان یا برخی مشاوره رایگان مالیاتی ارائه دهید. وقتی چیزی رایگان ارائه می دهید ، تعصب شناختی به نام متقابل ایجاد می‌کنید ، که باعث می‌شود مردم نسبت به شما احساس تقدیر کنند.

وبینارها ممکن است در وب سایت شما ارائه شده و در فیس بوک و سایت‌های دیگر تبلیغ شوند. دسترسی به وبینار به افرادی امکان‌پذیر است که فرم سرشماری شما را تکمیل کنند.

14. ایجاد فیلم درباره محتوای مخاطب شما در حال جست‌وجو است

نمی‌توان انکار کرد که ویدئو یکی از موثرترین انواع محتوا برای بازاریابی آنلاین است. تحقیقات نشان می‌دهد که 84٪ از کل مصرف‌کنندگان می گویند که پس از تماشای یک فیلم به خرید یک محصول یا استفاده از خدمات متقاعد شده‌اند. همچنین ، ویدئو مورد علاقه بازاریابان است که 83٪ از آن‌ها می گویند به آن‌ها کمک کرده است تا منجر به تولید جدید شوند.

READ  چگونه دیجیتال مارکتینگ را آنلاین یاد بگیرم؟

برای استفاده از محتوای ویدیویی به نفع خود ، درباره موضوعات و سوالاتی که مخاطب شما قبلاً در جستجوی آن است ، فیلم بسازید. اگر می دانید از افرادی که می‌خواهند کسر مالیات را بفهمند ، ترافیک زیادی دریافت می‌کنید ، ایجاد ویدیویی که متداول ترین موارد و نحوه اعمال آن‌ها را توضیح دهد می‌تواند مفید باشد.

جست‌وجو در Google Analytics می‌تواند به شما کمک کند عبارات جست‌وجو را که برای یافتن وب سایت شما استفاده می‌شود ، شناسایی کنید. همچنین می‌توانید برای الهام بخشیدن به سوالات متداول خود مراجعه کنید زیرا احتمالاً شما با موضوعات مهم‌ترین نگرانی مشتریان خود رو‌به‌رو خواهید شد.

به خاطر داشته باشید که برخی از قالب های ویدئویی به خوبی می‌توانند موضوعات پیچیده را توضیح دهند. به‌عنوان مثال ، یک فیلم وایت برد می‌تواند برای انتقال سریع اطلاعات زیاد مفید باشد.

15. وثیقه بازاریابی را در مکان های عمومی قرار دهید

حتی تکنیک های غیر دیجیتالی نیز می‌توانند به بازاریابی دیجیتال شما کمک کنند. به‌عنوان مثال ، قرار دادن وثیقه بازاریابی – بروشور یا بروشور – در مکان های عمومی می‌تواند به افراد کمک کند تا در مورد شرکت شما اطلاعات کسب کنند و وب سایت شما را پیدا کنند.

خرید فضا در یک بیلبورد و درج نشانی اینترنتی وب سایت یا صفحات شبکه‌های اجتماعی شما به افراد کمک می‌کند تا شما را به‌راحتی پیدا کنند.

16. به یک گروه شبکه محلی بپیوندید

شبکه در داخل جامعه یکی از بهترین راه‌ها برای دریافت معرفی و افزایش شناخت و نمایه برند شما است. گروه های شبکه محلی ممکن است شامل موارد زیر باشند:

  • اتاق بازرگانی محلی
  • انجمن های حرفه‌ای
  • مشاوران جامعه

اکثر گروه های شبکه محلی شامل صاحبان مشاغل و متخصصان هستند. این افراد می‌توانند منبع ارجاع باشند و همچنین ممکن است شرکای احتمالی بازاریابی مشترک باشند. به خاطر داشته باشید که هر دو گروه حضوری و گروه های آنلاین مزایای خود را دارند.

17. از جامعه حمایت کنید

شرکت‌های حسابداری مشاغل محلی هستند و این بدان معنی است که جامعه شما به‌دنبال پشتیبانی و رهبری شما است. با درگیر شدن در رویدادهای محلی و حمایت از سازمان های محلی و موسسات خیریه می‌توانید نمایه خود را افزایش داده و چهره برند خود را بهبود بخشید.

حمایت جامعه می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد. به‌عنوان مثال ، شما می‌توانید – همان‌طور که قبلا ذکر شد – از یک کمک مالی برای یک مؤسسه خیریه محلی حمایت مالی کنید. می‌توانید در یک رویداد محلی غرفه ای را اداره کنید و به سوالات مردم پاسخ دهید. می‌توانید به اهداف محلی کمک مالی کنید یا برای بچه های محلی بورس تحصیلی تعیین کنید.

بهترین پشتیبانی جامعه زمانی اتفاق می‌افتد که یک شرکت عللی را که به آن اهمیت می‌دهد و مربوط به خدمات آن است شناسایی کند. به‌عنوان مثال ارائه مشاوره مدیریت مالی به فارغ التحصیلان جدید کالج یا مشاوره بازنشستگی در مرکز ارشد محلی است.

18. وارد روزنامه شوید

روزنامه های چاپی ممکن است حافظه پنهانی (یا تیراژ) قبلی را نداشته باشند ، اما تقریباً هر روزنامه محلی یک نسخه آنلاین دارد. با مقاله محلی خود تماس بگیرید و داوطلب شوید تا منبعی برای نقل قول در مورد مسائل مالی و مالیاتی در جامعه خود باشید.

فایده این تکنیک این است که به شما اجازه می‌دهد راهی رایگان برای معرفی نام خود در مقابل عموم و ایجاد شناخت برند داشته باشید. همچنین می‌توانید از روش قبلی استفاده کنید. هنگامی که از جامعه حمایت می‌کنید و درگیر رویدادهای محلی می شوید ، احتمال ذکر نام شرکت در روزنامه را افزایش می دهید.

19. پادکست را شروع کنید

پادکست بسیار محبوب است. طبق Podcasthosting.org ، 55٪ از کل آمریکایی ها حداقل یک پادکست گوش داده‌اند و 81٪ از همه شنوندگان پادکست به تبلیغات پادکست توجه دارند. بیش از 1.75 میلیارد پادکست وجود دارد.

شاید از خود بپرسید که آیا شروع پادکست با این همه رقابت منطقی است ، اما واقعیت این است که مردم می‌خواهند اطلاعات مربوط به حسابداری و پادکست یک راه آسان برای دادن آن به آن‌ها باشد. اگر پادکستی آموزنده و سرگرم کننده ایجاد کنید که به سوالات کلیدی مخاطبان هدف شما پاسخ دهد ، مردم گوش خواهند داد.

برای ضبط به یک میکروفون خوب و مکان آرام احتیاج دارید ، اما بسیاری از پادکسترها با استفاده از رایانه های معمولی و تجهیزات کمتری ضبط می‌کنند. قاعده اکثر پادکست ها یک قسمت جدید در هفته است و در صورت تمایل می‌توانید کسی را استخدام کنید تا برای شما اسکریپت بنویسد.

20. یک برنامه ارجاع را شروع کنید

آیا می دانید 84٪ از مصرف‌کنندگان نسبت به معرفی هر کسی که بیش از هر شکل دیگری از مارکتینگ می شناسند اعتماد دارند؟ این تعداد باید کافی باشد تا شما را متقاعد کند که شروع یک برنامه ارجاع کاری ارزشمند است.

مراجعه زمانی صورت می‌گیرد که یکی از مشتریان موجود شما (یا یک شریک ارجاع تجاری) شخصی را که می شناسد راهنمایی کند تا خدمات شما را امتحان کند. کلید ایجاد یک برنامه موفقیت آمیز برای ارجاع این است که افراد را ترغیب کنیم مشتری ها را به شما ارجاع دهند و افراد را برای پیگیری عملکرد برنامه ردیابی کنید.

برای شرکت‌های حسابداری ، انگیزه ممکن است هزینه تخفیف یا خدمات رایگان مانند مشاوره مالیاتی باشد. شما باید به کارمندان خود آموزش دهید تا در مورد برنامه ارجاع به مشتریان اطلاع دهند. همچنین ممکن است تصمیم بگیرید که از طریق یک کمپین ایمیل به مشتریان اطلاع دهید و پیوندی به فرم مراجعه آنلاین خود را در اختیار آن‌ها قرار دهید.

21. یک بستر آموزش آنلاین تنظیم کنید

خدمات حسابداری ضروری است زیرا مردم همیشه نمی دانند چگونه پول خود را مدیریت و تصمیم‌گیری کنند. یکی از بهترین راه‌ها برای تأمین ارزش فوری برای مشتریان بالقوه حسابداری ، ایجاد یک بستر آموزش آنلاین است.

یادگیری آنلاین بیش از هر زمان دیگری محبوب است. افراد حرفه‌ای مشغول یک روش آسان و راحت برای یادگیری آنچه باید در مورد موضوعاتی بدانند مانند:

  • ثبت مالیات
  • مدیریت امور اقتصادی
  • برنامه‌ریزی املاک
  • پس انداز کالج

با ایجاد مکانی که آن‌ها بتوانند برای یادگیری موضوعاتی از این قبیل به آنجا بروند ، ارزش و تخصص خود را به افرادی نشان می دهید که به احتمال زیاد مشتری شما می‌شوند. حتی افرادی که ممکن است اکنون برای یک حسابدار در بازار نباشند ممکن است بخاطر داشته باشند که شما اطلاعات ارزشمندی را در اختیار آن‌ها قرار داده اید – و خدمات خود را در این زمینه مشغول کنید.

22- در نمایشگاه ها و کنفرانس های تجاری شرکت کنید

بسیاری از شرکت‌های حسابداری در کمک به مشاغل در صنایع منتخب تخصص دارند. در صورت بروز چنین شرایطی ، حضور و شرکت در نمایشگاه ها و کنفرانس های تجاری در این صنایع می‌تواند مفید باشد ، به‌ویژه هنگامی که به‌صورت محلی اتفاق می‌افتد.

به‌عنوان مثال ، یک شرکت حسابداری که با مشاغل کشاورزی کار می‌کند ممکن است در کنفرانس های کشاورزی شرکت کند. حضور – و حمایت مالی از یک غرفه – می‌تواند به شما کمک کند تا در مورد نگرانی های افراد این صنعت اطلاعات کسب کرده و آن‌ها را با خدمات خود آشنا کنید.

23. یک صفحه منابع ایجاد کنید

بسیاری از اوقات ، وقتی مشتریان بالقوه به‌دنبال یک شرکت حسابداری می گردند ، آن‌ها به‌دنبال منابعی برای کمک به آن‌ها در مدیریت پول خود هستند. شما می‌توانید با دادن آنچه لازم دارند ارزش زیادی را ارائه دهید.

منابع ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • پیوند به مقالات خبری
  • پیوند به منابع دولتی (IRS ، سازمان های مالیاتی ایالتی و غیره)
  • پیوند به پست های وبلاگ
  • منابع قابل بارگیری (کتابهای الکترونیکی ، تصاویر سفید و غیره)
  • ماشین حساب
  • فیلم‌های
  • وبینارها

شما می‌توانید یک صفحه منبع کلی ایجاد کنید ، اما همچنین می‌خواهید صفحات تخصصی ایجاد کنید. به‌عنوان مثال ، بسیاری از شرکت‌های حسابداری برای کمک به مشتریان خود در یافتن اطلاعات در مورد مرکز مالیات و مالی COVID-19 صفحات منابع ایجاد کرده‌اند.

24. بازاریابی Giveaway

بازاریابی Giveaway از این ایده ساده استفاده می‌کند که مردم عاشق گرفتن چیزها به‌رایگان هستند و آن را به راهی برای تولید سرنخ تبدیل می‌کنند. اجرای یک مسابقه در شبکه‌های اجتماعی یا یک نامه الکترونیکی می‌تواند به شما کمک کند فردی را که در تعامل با سرویس‌های شما مردد است و آن‌ها را به مشتری پرداخت کننده تبدیل کنید.

برخی از هدایا که ممکن است برای حسابداران کارساز باشد عبارت‌اند از:

  • مشاوره مالیاتی رایگان یا بررسی اظهارنامه مالیاتی اخیر

  • مشاوره رایگان تجاری

  • مشاوره رایگان برنامه‌ریزی املاک

  • جلسه رایگان برنامه‌ریزی دانشگاه

محصول باید با اهداف بازاریابی شما همسو باشد. به‌عنوان مثال ، اگر شرکت شما مشتریان پیرتر را با درآمد بالا هدف قرار داده است ، برنامه‌ریزی املاک می‌تواند تمرکز خوبی برای تلاش‌های شما باشد.

25. ابزارها و الگوهای رایگان را ارائه دهید

سرانجام – و ادامه راه دادن چیزی رایگان به‌عنوان راهی برای جذب سرنخ – شرکت‌های حسابداری باید ایجاد مجموعه‌ای از ابزارها و الگوهای رایگان را برای استفاده مشتریان بالقوه در نظر بگیرند. ابزار رایگان ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • یک ماشین حساب مالیات بر درآمد
  • اظهارکننده و بازپرداخت مالیات
  • برآورد كننده ماليات

این ابزارها می‌توانند به سرعت و به‌راحتی ایجاد شوند ، اما ارزشی که آن‌ها به مشتریان می‌دهند بسیار فراتر از هزینه ایجاد آن‌ها برای شما است.

الگوها می‌توانند همان عملکرد را پر کنند. برخی از نمونه هایی که اگر به‌دنبال مشتری های تجاری بیشتری هستید ممکن است ارائه دهید:

  • یک الگوی فاکتور فروش
  • یک الگوی کاربرگ
  • یک الگوی فیش حقوقی

باز هم ، ایجاد الگوها مدت زیادی طول نمی کشد. اما با ایجاد آن‌ها ، به مشتریان بالقوه منبعی ارزشمند در اختیار آن‌ها قرار می دهید که می‌توانند بارها و بارها از آن‌ها استفاده کنند – و دلیلی برای درگیر کردن خدمات شما.

آیا برای دیجیتال مارکتینگ برای شرکت‌های حسابداری به کمک نیاز دارید؟

وقتی نوبت به ایجاد یک کمپین دیجیتال مارکتینگ می‌رسد که مهم است ، شما کسی را می‌خواهید که بتوانید به او اعتماد کنید. شخصی که فقط آنچه را که معتقدند موثر است پیشنهاد می‌کند و این به نفع شما است. همکاری با یک آژانس بازاریابی معتبر و متخصص در دیجیتال مارکتینگ برای حسابداران می‌تواند تفاوت در تلاش و نتیجه کار شما باشد. درحالی‌که قرار نیست همه مشتری شما باشند ، ما در آژانس Farahraz می توانیم با همکاری در کنار شما برای توسعه ، برنامه‌ریزی و اجرای استراتژی دیجیتال مارکتینگ ، به شما در دستیابی به اهداف بازاریابی کمک کنیم.

نتیجه

دیجیتال مارکتینگ برای شرکت‌های حسابدار در صورتی که بخواهید تجارت خود را توسعه داده و مشتریان جدیدی جذب کنید ضروری است. درحالی‌که دیجیتال مارکتینگ می‌تواند یک امر پیچیده باشد ، به یاد داشته باشید که شما همیشه می‌توانید شرکتی را استخدام کنید که خدمات مارکتینگ را برای کمک به شما ارائه می‌دهد.

آیا برای شرکت خود به کمک دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید؟ امروز با ما تماس بگیرید تا بدانید چگونه مهران فره راز می‌تواند به شما کمک کند!

ارسال شده در دسته‌بندی نشده, دیجیتال مارکتینگ, سوشال مدیا, مارکتینگبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید
© تمامی حقوق برای مهران فره راز محفوظ است.