مهران فره راز

0 %
مهران فره راز
مشاور مارکتینگ
متخصص فروش
09353637700
  • محل سکونت:
    تهران
  • شهر:
    تهران
  • سن:
    36
فرانسوی
انگلیسی
ترکی استانبولی
مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ
فروش
تولید محتوا
خدمات پس از فروش و امور مشتریان
سوشال مدیا
روابط عمومی
رسانه
سئو
ووردپرس
  • وورد
  • اکسل
  • پاورپوینت
  • پرزی
  • ووردپرس
  • فتوشاپ

ترندزهای دیجیتال مارکتینگ 2021

24 فوریه 2021

سال 2020 بسیاری از بازاریابان در تلاش بودند تا ادامه دهند. در واقع سالی شبیه هیچ سال دیگری بود و رویدادهای کنونی روندهای بازاریابی دیجیتال را به طرز چشمگیری شکل می داد.

این لیست لباس‌های شسته شده تا زمانی‌که در زیر صخره ای زندگی نکرده باشید ، باید آشنا به نظر برسد: آشفتگی سیاسی-اجتماعی ، از جمله اعتراضات گسترده ، درگیری های خیابانی خشن و انتخابات آینده. اقتصاد خنک‌کننده ایالات متحده ؛ آتش سوزی های مخرب و پدیده های آب و هوایی غیر قابل پیش‌بینی و البته کینه توزی قدیمی و سرسخت ما ، COVID-19.

دلیل این تحولات به‌طور مستقیم بر بازاریابان تأثیر می گذارد ، عدم اطمینان بی سابقه ای است که آن‌ها ایجاد می‌کنند. چه کسی می‌داند ، به‌عنوان مثال ، هزینه های تبلیغات شبکه‌های اجتماعی از یک هفته ، ماه یا سال از این پس چگونه خواهد بود؟ Google چه به‌روزرسانی های جدیدی را در اختیار ما قرار می‌دهد؟ و چه کسی می‌تواند پیش‌بینی کند که “رونق” تجارت الکترونیکی چه مدت به طول خواهد انجامید ، به‌ویژه هنگامی که ما نمی دانیم جهان چراغ سبز را به حالت عادی برگرداند؟

واقعاً چه چیز عادی است و با چه عجله ای جهنم از کجا رخ داد؟

نکته این است که اکنون زمان آن فرا رسیده است که بازاریابان اهداف ، معیارهای عملکرد و KPI خود را دقیقاً بررسی کنند. برای زنده ماندن و رونق دوباره ، بازاریاب ها باید زیرک باشند و استراتژی های جدید را سریع و دقیق تطبیق دهند. همان‌طور که با نمونه کارهای مشتری خود در کاردینال مشاهده کردیم ، آن دسته از مارک ها ، مشاغل و افرادی که می‌توانند راهی برای انعطاف پذیری دربرابر مشکلات پیدا کنند ، در موقعیتی بهتر قرار می‌گیرند که اطراف خود را له کنند ، آن را خرد کنند و مشتاقانه منتظرند 2021

“ما فقط افراد خلاق نیستیم ، بلکه افراد تحلیلی هستیم. در پایان روز ، من فکر می کنم با استفاده از این دانشکده ها بتوانم نه‌تنها محوری بلکه حتی در این وضعیت کارها را انجام دهم ، همان‌طور که امروز وجود دارد ، ما آماده ایم که اخلال را ادامه دهیم. ” – كرت لی هرلی ، مدیر امور مراقبت از خانواده آمریكا ، هنگام مصاحبه با مدیرعامل كاردینال ، الكس ممبریلو

روند بازاریابی دیجیتال 2021: تجزیه و تحلیل و پیش‌بینی ها

خبر خوب این است که همه چیز نابود و تاریک نیست. و بسیاری از سازمان ها با احتیاط نسبت به آینده خوش بین هستند. با توجه به همه دیوانگی ها ، ما فکر کردیم که می توانیم پیش‌بینی های خود را برای سال آینده در روند بازاریابی دیجیتال جمع کنیم. با گذراندن بیشتر سال 2020 درست در ضخامت آن ، کمک به مشتریان در صنایعی مانند قانون ، آموزش و بهداشت و درمان در این اوضاع ناآرام ، ما ایده هایی در مورد جهت کار در چند زمینه اصلی بازاریابی دریافت کرده ایم.

گرچه مطمئناً روندها و فناوری‌های جدیدی برای محاسبه وجود دارد ، اما آنچه شما به‌طور کل خواهید یافت این است که بسیاری از این استراتژی ها و روندهای بازاریابی لزوماً جدید نیستند ، اما در حال پیشرفت در روش‌های قابل توجهی هستند که باید چشم انداز شما را آگاه سازد. رو به جلو.

مطالب مقاله:

ما در شرف شروع یک نظرسنجی جامع هستیم که چگونگی تحول بازاریابی دیجیتال را در سال 2021 بررسی می‌کند. اگر می‌خواهید به یک بخش روند خاص بروید ، از پیوندهای زیر استفاده کنید.

سئو

تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC)

بهینه‌سازی نرخ تبدیل (CRO)

بازاریابی ازطریق رسانه های اجتماعی

پرداخت شده اجتماعی

بازاریابی ویدیویی

بازاریابی ایمیلی

نتیجه

بهینه‌سازی موتور جست‌وجو

بهینه‌سازی موتور جست‌وجو (SEO) همیشه یک هدف متحرک است زیرا الگوریتم های جست‌وجو به‌طور مداوم در حال پیشرفت هستند. این روند منظم مطمئناً در سال 2021 تغییر نخواهد کرد. اما ما روندهای خاصی را مشاهده کرده ایم که قول می‌دهند چیزهای فراتر از تغییرات “فلاش در ظرف” باشد.

این بدان معنا نیست که مواردی مانند COVID-19 تأثیرات ماندگاری بر سئو نخواهد داشت (فقط به روند جستجوی ویروس کرونا در گوگل برای سال 2020 نگاه کنید). اما تغییرات اساسی تری وجود دارد که در کوتاه مدت و بلند مدت دنیای سئو را تحت تأثیر قرار می‌دهد. بنابراین ما پنج روند SEO را در نظر گرفته ایم که فکر می‌کنیم بیشتر در سال 2021 مهم باشد.

روند جست‌وجو در Google

سیستم عامل های Google Trends به بینندگان این امکان را می‌دهند تا نحوه جستجوی اصطلاحات کلیدی را مشاهده کنند. از این به نفع خود در استراتژی سئو استفاده کنید و ببینید که چگونه می‌توانید از کلمات کلیدی استفاده کنید.

تجربه ی کاربر

تجربه کاربر (UX) فقط یک لغت سرگرم کننده نیست و افراد در سئو نمی‌توانند آن را نادیده بگیرند. نه‌تنها طراحی تجارب دیجیتال و سفرهای مشتری از دیدگاه کاربر – و هم برای منافع کاربر – بهترین روش ، اکنون به یک فاکتور اصلی برای رتبه بندی الگوریتم های جست‌وجو تبدیل شده است.

درست است.

طبق یک پست وبلاگ مرکزی Google Webmaster در مه 2020 ، جستجوی Google اکنون اصطلاحاً “سیگنال های UX” را در رتبه بندی خود قرار می‌دهد. این تغییر توسط Core Web Vital های جدید تأکید شده است ، که سازمان ها می‌توانند با استفاده از آن نبض سلامتی UX خود را بگیرند. نویسندگان در Google Webmaster Central می گویند: “Core Web Vital مجموعه‌ای از معیارهای کاربر محور در دنیای واقعی است که جنبه های اصلی تجربه کاربر را کمی می‌کند.” “آن‌ها ابعاد قابلیت استفاده از وب مانند زمان بارگیری ، تعامل و ثبات محتوا را هنگام بارگیری اندازه گیری می‌کنند.”

به بیان ساده: برای حفظ رتبه بندی صفحات در سال 2021 ، UX به همان اندازه SEO در صفحه / خارج از صفحه مهم خواهد بود ، اگر نه بیشتر.

UX توسط اعداد:

باید اعتقاد داشت که این تغییر به سمت رتبه بندی ، حداقل تا حدی مبتنی بر سیگنال های UX ، مبتنی بر یک فرضیه ساده است: اگر تجربه بد باشد ، مردم آنچه را که لازم دارند دریافت نمی کنند و سپس وثیقه می‌دهند. چرا Google صفحاتی را که برای این نوع تجربه ضعیف ایجاد می‌کنند رتبه بندی می‌کند؟

در واقع ، یک بررسی اجمالی از داده ها نشان می‌دهد که چیزی بسیار مهم‌تر از SEO در معرض خطر برای شرکت‌هایی است که قادر به ارائه UX سازگار و خوب طراحی نشده اند:

25 درصد از برنامه های تلفن همراه فقط یک بار در سال 2019 استفاده شده است (Statista)

50 درصد مردم از مارکی که دارای یک سایت موبایل طراحی ضعیف است خرید نمی کنند (با Google فکر کنید)

در صورت عدم موفقیت در دستیابی به خواسته های خود ، 33+ درصد از کاربران تلفن های هوشمند فوراً به سایت شرکت دیگری مراجعه می‌کنند (با Google فکر کنید)

به ازای هر 1 دلار سرمایه‌گذاری شده در UX ، 100 دلار در ازای آن دریافت می‌کنید (فارستر)

54 درصد از افراد با افزایش زمان بارگذاری تلفن همراه ناامیدی بیشتری را تجربه می‌کنند (با Google فکر کنید)

60 درصد از کاربران تلفن های هوشمند با استفاده از نتایج جست‌وجو مستقیماً با یک کسب‌و‌کار تماس گرفته‌اند (با Google فکر کنید)

39 درصد از کاربران تلفن های هوشمند بیشتر احتمال دارد که یک برنامه تلفن همراه را مرور کنند یا خرید کنند زیرا خرید آسان و سریع است (با Google Think)

درصد کاربران گوشی‌های هوشمند بیشتر احتمال دارد که از برنامه یک شرکت برای خرید استفاده کنند

غذای آماده ما؟ مردم در هر مکانی که باشند ، با هر وسیله ای انتظار سرعت ، سهولت و راحتی را دارند. اگر آن‌ها نتوانند آن را پیدا کنند ، ادامه می‌دهند. و گوگل الگوریتم خود را متناسب با آن تنظیم می‌کند.

نحوه اولویت بندی UX در سال آینده:

این بدان معنی است که SEO ها باید علاقه‌مند به اطمینان از مطابقت وب سایت هایشان از دیدگاه UX باشند. این امر نیاز به تأکید بیشتر بر راهکارهای SEO خارج از صفحه و فنی دارد که زندگی را برای بازدیدکنندگان سایت بهتر ، سریع‌تر و قوی تر می‌کند. از آنجا که این سیگنال های به اصطلاح UX راه به جایی نمی برند ، برای اینکه بتوانید رتبه بندی خوبی داشته باشید ، محتوای شما باید کارهای اساسی انجام دهد:

سریع بارگیری کنید. چندین روش برای بهینه‌سازی سرعت صفحه وجود دارد ، از نحوه کار با تصاویر گرفته تا بهینه‌سازی کد CSS و Javascript. ابزار PageSpeed ​​Insights مکانی عالی برای تجزیه و تحلیل URL ها است.

استفاده و یافتن آن آسان باشد. ساختار سایت ، پیمایش و قابلیت استفاده اهمیت دارد. همانند سئو.

در همه دستگاه‌ها و سیستم عامل ها قابل دسترسی باشد. شما می‌توانید از ابزارهایی مانند BrowserStack برای بررسی سایت‌های خود و اطمینان از تجربه سازگار و بدون اشکال ، فارغ از اینکه چه دستگاهی شخصی استفاده می‌کند ، استفاده کنید.

براساس جدیدترین به‌روزرسانی های گوگل ، به‌راحتی می‌توان نتیجه گرفت که به سایت‌هایی که بتوانند این کالیبر تجربه کاربری را ارائه دهند ، از نظر جست‌وجو بهتر پاداش می‌گیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه می‌توانید برای بهبود UX وب سایت خود انجام دهید ، مقاله “Google Core Web Vital: What to Know and How To Prepare” را بخوانید.

جستجوی معنایی

با حرکت به جلو ، بخش عمده‌ای از دنیای جستجوگرها به واسطه چگونگی جستجوی افراد در اینترنت برای چیزها شکل می‌گیرد. و گرچه این یک چیز ساده به نظر می‌رسد ، اما ریشه در چیزی پیچیده تر دارد: معناشناسی. به‌طور کلی ، معناشناسی مطالعه کلمات ، روابط آن‌ها و معنای این روابط در زمینه های خاص است.

نکته عالی برای موتورهای جست‌وجو مانند گوگل ، درست است؟

در سال 2021 و بعد از آن ، جستجوی معنایی به این معنا خواهد بود که موتورهای جست‌وجو چگونه از داده‌های بی شماری برای تعیین زمینه ، هدف و معنای مورد نیاز برای بازیابی بیشترین محتوای ممکن استفاده می‌کنند. در اصطلاح layperson ، جستجوی معنایی این است که چگونه الگوریتم Google می‌تواند پرسش جستجوی ناقص ، دستوری نادرست و به ظاهر تصادفی شما را انجام دهد و دقیقاً همان چیزی را که می خواستید پیدا کند.

در اینجا نحوه تعریف بلاگ الکسا از جست‌وجو معنایی آورده شده است:

“جستجوی معنایی به توانایی موتورهای جست‌وجو برای درنظرگرفتن معنی و مفهوم متن عبارات جست‌وجو هنگام ارائه محتوا به کاربران در وب اشاره دارد.”

جستجوی معنایی به همان اندازه UX است که در مورد SEO نیز فکر می‌کنید. به‌جای اینکه مسئولیت مردم را به دوش بکشند تا دقیقاً از اصطلاحات جستجوی صحیح برای یافتن آنچه که نیاز دارند استفاده کنند – آن دنباله کامل کلمات – موتورهای جست‌وجو این تفکر را بر عهده دارند که زبان ناشایست ، پراکنده و سوالات مبهم ما را تفسیر کنند.

جستجوی معنایی براساس اعداد:

به‌طور فزاینده ای ، افراد در حال تجربه موتورهای جست‌وجو ، اعم از مبتنی بر وب ، تلفن همراه یا صوتی فعال شده ، به‌عنوان مکالمه هستند. آن‌ها از زبان عادی استفاده می‌کنند ، نه از کلمه کلیدی Google صحبت می‌کنند ، که تفسیر این زبان ، جمع کردن معنی و بازگرداندن مهم‌ترین مطالب را به عهده موتورهای جست‌وجو می گذارد. فقط به این آمار جستجوی تلفن همراه از Google نگاه کنید که از تغییر جهت جستجوی معنایی پشتیبانی می‌کند:

READ  راهنمای یادگیری دیجیتال مارکتینگ به روش مهران فره راز

شروع جستجوهای تلفن همراه‌با “آیا می توانم” 85 درصد افزایش یافته است (با Google فکر کنید)

در جستجوهای تلفن همراه برای “آیا من نیاز دارم” 65 درصد افزایش یافته است (با Google فکر کنید)

در جستجوهای تلفن همراه برای “آیا باید” 65 درصد افزایش یافته است (با Google فکر کنید)

جستجوی معنایی برای عبارت “آیا باید”

موتورهای جست‌وجو در حال یادگیری چگونگی تفسیر سوالات خاص جست‌وجو برای افزایش نتایج مرتبط هستند.

این همه مکالمه است که البته ما را به دستیاران صوتی می‌رساند. بدون ذکر دستیارهای صوتی ، نمی توانید واقعاً درباره جستجوی معنایی صحبت کنید. دستیار Google ، آمازون الکسا ، سیری – این دستیارها در مرکز این تغییر گسترده به جستجوی معنایی قرار دارند.

دستیارهای صوتی از نظر ماهیت خود برای تفسیر و پاسخگویی به جستجوهای صحبت شده به زبان طبیعی طراحی شده‌اند. و از قابلیت های جستجوی معنایی پشتیبانی می‌کنند. در واقع ، تقریبا 70 درصد درخواست های دستیار Google “به زبان طبیعی بیان می‌شوند ، نه کلمات کلیدی معمولی که افراد در جستجوی وب تایپ می‌کنند” (با Google فکر کنید). نتیجه می‌شود که این رفتار جست‌وجو به‌طور مستقیم بر الگوریتم های جست‌وجو تأثیر می گذارد.

“اگر در طول 15 سال کار در جستجوی Google چیزی یاد گرفته باشم ، این است که کنجکاوی مردم بی پایان است. ما هر روز میلیاردها جست‌وجو را مشاهده می‌کنیم و 15 درصد از این جستجوها مواردی است که قبلا مشاهده نکرده ایم – بنابراین ما روشهایی برای بازگرداندن نتایج برای درخواستهایی که نمی توانیم پیش‌بینی کنیم ایجاد کرده ایم. ” –پاندو نایاک عضو Google و معاون رئیس جمهور ، جست‌وجو

نحوه اولویت بندی جستجوی معنایی در سال آینده:

بهینه‌سازی برای جستجوی معنایی یک تلاش مداوم است. همان‌طور که محتوای خود را برای سال 2021 برنامه‌ریزی ، اجرا و به روز می‌کنید ، چند سؤال در ذهن داشته باشید. اول و مهم‌ترین ، کاربران شما چگونه و چرا مطالب شما را جست‌وجو می‌کنند؟ مخاطبان هدف شما احتمالاً بدنبال چه پاسخ ها ، اطلاعات ، محتوا یا حتی تجربه‌ای هستند؟ چگونه می‌توانید محتوایی معتبر و غنی سازی برای پاسخگویی به خواسته های این چشم اندازها ، مشتریان ، مشتریان و شرکا ایجاد کنید؟

جستجوی معنایی

از آنجا ، اینجا مناطقی است که توصیه می‌کنیم هنگام جستجوی معنایی روی آن‌ها تمرکز کنید:

محتوایی که به س questionsالات پاسخ می‌دهد. شما می‌توانید کل پست های وبلاگ یا صفحات وب سایت را به س particularال خاصی اختصاص دهید که معمولاً مورد انتظار یا خریداران هدف شما هستند. سالات متداول متن مصاحبه. نکته این است که دقیق ، دقیق و معتبر باشد. موتورهای جست‌وجو به شما پاداش می‌دهند.

محتوای بهینه شده توسط مردم. بدون پر کردن کلمات کلیدی به دلیل رتبه بندی کلمات کلیدی ، ساختار ، جریان و مواد خوب به خطر نیفتد. از نظر قابلیت خواندن ، به جملات قابل فهم ، لیست های بزرگ و مرتب ، سلسله مراتب قابل ویرایش از هدرها و تصاویر و فیلم‌های تکمیلی فکر کنید. اوه ، و شما ممکن است بخواهید یک محتوای تخصصی یا نویسنده تبلیغات استخدام کنید – ارزشش را دارد.

داده‌های ساختاری طرحواره معنایی برای یک محصول ، سؤال ، مقاله ، رتبه بندی یا بررسی مشخص می‌تواند به ربات های جست‌وجو کمک کند صفحات شما را پیدا و درک کنند. با فرض اینکه شما منابع وب و تخصص لازم را برای اجرای صحیح طرحواره دارید ، ممکن است بخواهید داده‌های ساخت یافته را بخشی از استراتژی خود قرار دهید.

پیوند داخلی پیوند بین محتوای شما نه‌تنها دسترسی به محتوای مرتبط را آسان می‌کند ، بلکه یک نقشه ساختاری از محتوا را در اطراف یک موضوع اصلی یا اصطلاح جست‌وجو برای موتورهای جست‌وجو ایجاد می‌کند تا خزنده ، فهرست شوند و در نتایج جست‌وجو قرار گیرند. برخی از ادغام های نرم‌افزاری ، مانند Yoast ، به‌طور خودکار محتوای مربوطه را برای پیوند دادن در یک صفحه وب مشخص پیشنهاد می‌کنند. آن‌ها همچنین به شما در مورد خرابی پیوندهای داخلی ، که می‌تواند به سلامت سایت و سئو سایت شما آسیب برساند ، هشدار می‌دهند.

بهینه‌سازی مبحث (در مقابل بهینه‌سازی کلمات کلیدی). خوشه هایی از محتوای ارزشمند پیرامون موضوعات سطح بالا ایجاد کنید ، که گاهی اوقات به آن‌ها روش “آسمان خراش” یا “خوشه موضوع” می گویند. به‌عنوان مثال یک خوشه موضوع در جستجوی معنایی ، ممکن است شامل زیرموضوعات اختصاص یافته به مواردی مانند طرحواره و نوشتن برای دستیارهای صوتی باشد.

یک شاخص خوب و قابل اندازه گیری از تلاش شما در زمینه جستجوی معنایی ، قطعه های برجسته ، نمودار دانش و سایر ویژگی‌های SERP به دست می آید که همه آن‌ها را می‌توان ازطریق ابزارهای مختلف جستجوگرها (Moz ، Ahrefs ، SEMRush و غیره) ردیابی کرد.

قصد جست‌وجو

ما قاطعانه معتقدیم که تا سال 2021 ، بازاریابانی که هدف مخاطبان خود و سوالاتی را که از آن‌ها می پرسند درک می‌کنند ، به رتبه بندی جستجوی ارگانیک بهتری می رسند (به درمان ما در مورد “جستجوی معنایی” در بالا مراجعه کنید). وقتی که در نظر بگیرید که در سال 2019 ، Google به‌روزرسانی BERT خود را که به “درک بهتر” جستجوهای مردم اختصاص داده شده است ، بحث چندان بحث برانگیزی نیست. در اینجا کمی بیشتر از Google Fender Pandu Nayak در مورد هدف جست‌وجو آورده شده است:

“در هسته اصلی خود ، جست‌وجو در مورد درک زبان است. این وظیفه ما است که بفهمیم چه چیزی را جست‌وجو می‌کنید و اطلاعات مفیدی را از وب ، بدون توجه به نحوه نوشتن یا ترکیب کلمات در جستجوی خود ، ارائه می دهیم. […] با آخرین پیشرفت های تیم تحقیقاتی ما در دانش درک زبان – که با یادگیری ماشینی امکان‌پذیر شده است – ما در حال درک قابل توجهی از چگونگی درک سوالات هستیم ، که نشان‌دهنده بزرگ‌ترین جهش در پنج سال گذشته است و یک مورد بزرگ‌ترین جهش به جلو در تاریخ جست‌وجو. ”

از زمان ارائه این به‌روزرسانی نسبتا گسترده ، تجربه جستجوی Google بسیار گفتگویانه تر شده است. الگوریتم Google اکنون می‌تواند هدف را از انواع سeriesالات زبان طبیعی ، طولانی و کوتاه تفسیر کند. آن عجیب و غریب شگفت‌انگیز دهه 90 که به‌دنبال آن هستید ، اما چیزهای زیادی در مورد فراتر از سه یادداشت اول نمی دانید – به نوعی ، Google به شما کمک می‌کند حتی با مضحک ترین درخواست جست‌وجو نیز آن را پیدا کنید.

در میان کاتالیزورهای دیگر ، این تمرکز بر قصد جست‌وجو تکامل تجربه موتور جست‌وجو برای تطبیق محبوبیت روزافزون دستیارهای صوتی و جستجوی صوتی است (همان‌طور که ذکر شد). به‌جای اینکه متن را با انگشت بزرگ به یک نوار جست‌وجو تبدیل کنید ، اکنون مردم از سیری می پرسند ، این سیستم عامل های مکالمه هوش مصنوعی را به موتورهای جستجوی قدرتمند تبدیل می‌کنند. با پیشرفت ، اولویت برای “جستجوی روش صحبت کردن” فقط قویتر خواهد شد و گوگل به وضوح برای رفع این نیاز سازگار می‌شود.

و این س begال را ایجاد می‌کند: آیا محتوای شما برای تجربه جستجوی بدون لمس بهینه‌سازی شده است؟

هدف را با توجه به اعداد جست‌وجو کنید:

اگر ما بتوانیم راهی برای استنباط و بهینه‌سازی هدف مدنظر مخاطبان خود پیدا کنیم ، به‌طور بالقوه می توانیم از افزایش قابل توجهی در رتبه بندی جستجوی ارگانیک استفاده کنیم. در اینجا چند آمار قصد جست‌وجو وجود دارد که این ادعا را پشتیبانی می‌کند:

تجزیه و تحلیل جامع کلمات کلیدی خرده‌فروشی چهار “هدف” اصلی را نشان داد: اطلاعاتی ؛ تجاری؛ معاملاتی و محلی (موز)

مارک ها بیش از 80 درصد بالابرهای متریک مارک را برای هدف گذاری مبتنی بر هدف در مقایسه با هدف گذاری مبتنی بر جمعیت صرفا مشاهده می‌کنند (با Google فکر کنید)

مارک ها پس از بهینه‌سازی برای هدف جست‌وجو ، به افزایش 677 درصدی ترافیک ارگانیک به یک صفحه فرود دست یافته اند (Ahrefs)

آسانسورهای متریک نام تجاری برای هدف گذاری مبتنی بر قصد

آیا می‌توانید فقط با انسان سازتر کردن همه چیز ، افزایش 600 درصدی ترافیک ارگانیک به یکی از صفحات فرود با ارزش خود را تصور کنید؟ شگفت آور است که چقدر کمی همدلی می‌تواند شما را ببرد. به هر حال ، این همان چیزی است که در واقع بهینه‌سازی برای قصد است.

نحوه اولویت بندی قصد جست‌وجو در سال آینده:

از دیدگاه SEO ، تغییر به سمت قصد به این معنی است که اگر امیدوارید سهم کلمات کلیدی ارگانیک قوی را حفظ کنید ، دیگر نمی توانید فقط روی کلمات کلیدی جالب و کوتاه قرار بگیرید. می‌گوید با Google فکر کنید ، هدف جست‌وجو در تعریف مجدد قیف بازاریابی است:

”بازاریابی را به‌طور متوسط ​​متوقف کنید: مفید باشید. مردم به مارک هایی پاسخ می‌دهند که نیازهای آن‌ها را درک می‌کنند. بنابراین مهم است که رسانه خود را برای ارتباط با مصرف‌کننده و ارزش مادام العمر برای برند بهینه کنید. ”

به عبارت دیگر ، به این فکر کنید که چگونه محتوا را در اطراف چهار هدف اصلی ایجاد و بهینه‌سازی کنید: چگونه می‌توان به سفر ارزش داد. خرید خرید و مقایسه محصولات رفتن به یک وب سایت خاص یا “مکان” دیجیتال. از آنجا ، ما به شما توصیه می‌کنیم:

محتوا را براساس هدف مشتری هدف خود بسازید. اول و مهم‌ترین ، استفاده از جملات روشن و مختصر و نوشتن روش صحبت مردم. اگر یک بخش خاص هدف تجاری را نشان داده است ، محتوایی بنویسید که به آن جستجوها پاسخ دهد و در حالت ایده‌آل ، آن‌ها را نسبت به تصمیم خرید پرورش دهد.

س FAالات متداول را در اطراف سeriesالات طبیعی منتشر کنید و از طرحواره برای این سQالات متداول استفاده کنید تا سیگنالهای قویتری به Google ارسال کنید که محتوای معتبر شما است و برای رتبه بندی آن نیاز است. Google دوست دارد س FAالات متداول یا بخشهای متداول س pullالات متداول را بکشد و آن‌ها را به قطعههایی بریزد که برای پرسش موتور جستجوی مشخص پاسخ کلیک صفر را ارائه می‌دهند.

کلمات کلیدی مدنظر خود را براساس چهار هدف جمع کنید تا به شما در اطلاع‌رسانی استراتژی SEO کمک کند. Ahrefs تجزیه و تحلیل بزرگی از کلمات کلیدی “اصلاح کننده ها” را نشان می‌دهد که نوع خاصی از اهداف (اطلاعاتی ، تجاری ، معاملاتی و محلی) را نشان می‌دهد. مخاطبان شما به‌طور معمول چه نیازهایی را باید پر کنند؟

درباره نیازهای محتوای مبتنی بر قصد تحقیق کنید. به‌عنوان مثال افرادی که مایل به خرید مواردی مانند بررسی اجمالی محصولات ، مرورهای گسترده و بررسی هستند. دیگران صفحات فرود اختصاصی یا پست های وبلاگ را ترجیح می‌دهند SERP ها چیزهای زیادی درباره محتوای مدنظر افراد براساس قصدشان نشان می‌دهد.

نتایج جست‌وجو را با کلیک صفر کلیک کنید

به‌طور فزاینده ای ، نتایج جست‌وجو افراد را به سمت خواص Google مانند فیلم‌های YouTube ، قطعه ها و نمودارهای دانش سوق می‌دهد – مواردی که Google می‌تواند بدون نیاز به “کلیک” از کاربر ، در نتایج جست‌وجو ارائه دهد. چرا؟ زیرا همه چیز درمورد آنچه کاربر نهایی می‌خواهد است. و مردم پاسخ ، اطلاعات یا “چیزی” را که به‌دنبال آن هستند در اسرع وقت می‌خواهند.

READ  پروپوزال مارکتینگ آژانس های مسافرتی

نتیجه جستجوی “کلیک صفر” پاسخ یا اطلاعاتی را که فرد نیاز به بدون نیاز به صرف زمان بیشتری برای کلیک کردن روی یک وب سایت دارد ، فراهم می‌کند. از سال 2019 ، جستجوهای کلیک صفر بیش از 50 درصد از کل جستجوهای Google را تشکیل می‌دهد. جای تعجب نیست که گوگل واقعاً در ارائه همه نیازهای کاربران خود در یک صفحه SERP ازطریق مواردی مانند قطعه های ویژه ، نمودارهای دانش و چرخ فلک های ویدیویی واقعاً خوب است. لیست های تکراری ، جایی که یک دارنده قطعه نیز می‌تواند در لیست سنتی نتایج جست‌وجو رتبه برتر را بدست آورد ، اکنون به گذشته تبدیل شده است.

نمونه هایی از جستجوهای کلیک صفر:

برای نشان دادن تجربه ، “ویروس کرونا” را در Google جست‌وجو کنید و به SERP نگاه کنید. یک واژه نامه با اطلاعاتی درباره علائم ، آمار و آزمایش وجود دارد. اخبار جمع آوری شده از منابع محلی و ملی و همچنین یک نقشه محلی از حجم پرونده برای منطقه شما وجود دارد. از آنجا که SERP خاصیت Google است ، از نظر فضای آزاد و فضای خلاقانه وقتی که می‌خواهند همه چیزهای مورد نیاز را به مردم بدهند ، فضای آزاد و بزرگی دارند.

 

در اینجا چند نمونه دیگر از تجربیات جست‌وجو با کلیک صفر آورده شده است:

نمودار دانش برای یک وضعیت سلامتی خاص. وقتی بگویید ، “سردرد میگرنی” ، Google یک نمودار دانش تعاملی با مرور کلی ، علائم ، روش‌های درمانی و متخصصان را نشان می‌دهد.

یک ماشین حساب ساده برای یک محاسبه مشترک. به‌عنوان مثال ، هنگامی که “ماشین حساب بهره وام مسکن” را جست‌وجو می‌کنید ، یک ماشین حساب تعبیه شده به شما ارائه می‌شود که تنها کاری که باید انجام دهید این است که اعداد را در SERP وارد کنید.

چرخ فلک یک فیلم یا آلبوم. وقتی به‌عنوان مثال “فیلم‌های sofia coppola” را جست‌وجو می‌کنید ، Google یک صفحه افقی مرتب شامل همه فیلم‌های کارگردان محترم به شما ارائه می‌دهد.

نتایج جست‌وجو را با توجه به اعداد کلیک صفر کنید:

نتایج جست‌وجو با کلیک صفر چیز خنده داری است. به نظر می‌رسد داده ها نشان می‌دهند که آن‌ها در حال تبدیل شدن به یک عادت هستند ، با Google دائماً روشهای جدیدی را برای غنی سازی SERP و “نگه داشتن افراد در Google” بدون کلیک کردن روی وب سایت‌های شخص ثالث ابداع می‌کند. بااین‌حال ، این یک نکته مهم است: هرچه Google در ارائه نتایج جست‌وجو با کلیک صفر م getsثرتر باشد ، احتمال اینکه افراد روی وب سایت شما کلیک کنند کمتر است ، که این می‌تواند به معنای از دست دادن بازدید و به‌طور بالقوه تبدیل باشد.

پیچ و تاب جالب ، ها؟ در اینجا چند شماره قابل تأمل دیگر برای بررسی وجود دارد:

نتایج جست‌وجو با کلیک صفر در موبایل رایج می‌شود (Smart Insights)

جستجوهای کلیک صفر موبایل و دسک تاپ طی دو سال گذشته به ترتیب 11 و 9.5 درصد رشد داشته است (SparkToro).

62 درصد از کاربران تلفن همراه هرگز روی نتایج جست‌وجو کلیک نمی کنند (موتور جستجوگر مجله)

داشتن قطعه ویژه CTR را 5.3 درصد کاهش می‌دهد (Sistrix)

جستجوهای گوگل منجر به صفر کلیک می‌شود

بیایید این را درک کنیم: ما واقعاً ، واقعاً ، واقعاً می خواهیم محتوای خود را در SERP رتبه بندی کنیم ، اما الف) اکثر کاربران تلفن همراه هرگز روی یک نتیجه جست‌وجو کلیک نمی کنند و ب) کسب یک قطعه ویژه در واقع CTR را به موجودیت وب ما کاهش می‌دهد؟ مطمئناً هنگام ایجاد استراتژی SEO 2021 ، موضوعی برای جویدن است.

نحوه اولویت بندی نتایج جست‌وجو با کلیک صفر در سال آینده:

با این درک شروع کنید که Google تمام تلاش خود را برای حفظ ترافیک جست‌وجو در نهادهای شخصی خود (جستجوی Google ، Google برای تجارت من و YouTube) انجام می‌دهد. آیا ما آن نقطه را به اندازه کافی به خانه رانده ایم؟ با دانستن این نکته ، می‌توانید محتوا را برای نتایج جست‌وجو با کلیک صفر و کانالهای مرتبط Google بهینه کنید ، امیدوارم بدون اینکه به SEO برای نهادهای وب خود آسیب برسانید.

این به معنای تمرکز بر چند زمینه اصلی است:

ایجاد محتوای ویدیویی بهینه شده و انتشار در YouTube

ایجاد یک لیست تأیید شده ، کامل و به روز شده در Google My Business برای همه مکان های شما

ایجاد طرحواره برای س FAالات متداول ، اطلاعات مکان و رویدادها

این ممکن است کمی شبیه به بیرون انداختن کودک با آب حمام باشد ، این حرکت مداوم به آخرین هوی و هوس های الگوریتم Google است. اما تجربه جستجوی کلیک صفر در واقع برای کاربران بسیار بهتر است (با فرض اینکه مملو از تبلیغات جستجوی پولی نباشد). با توجه به اینکه Google از نظر کاربران ، میزان جست‌وجو و محبوبیت همچنان در بالای رتبه بندی قرار دارد ، نگه داشتن و رتبه بندی صفحات فرصتی نیست که کسب‌و‌کار شما قادر به از دست دادن آن نباشد.

Google برای کسب‌و‌کار من

بسیار خوب ، بیایید از اینجا شروع کنیم: تقاضا برای جستجوی محلی قابل‌توجه است ، هر ماه بیش از یک میلیارد نفر از Google Maps و هر هفته بیش از پنج میلیون برنامه و وب سایت از محصولات Google Maps Platform استفاده می‌کنند. با توجه به این تقاضا ، گوگل به‌طور مداوم ویژگی‌های جدیدی مانند پست ها ، خدمات جدید و گزینه‌های محصول ، COVID-19 و گزینه هایی را برای مشاغل متعلق به سیاه پوستان و حتی یک سازنده وب سایت منتشر می‌کند. Google می‌خواهد این کار را برای بسیاری از افرادی که به‌دنبال محلی می گردند آسان کند:

خدمات

ساعت ها

آدرس ها

شماره تلفن ها

منوها

عکس و فیلم مشتری

وب سایت‌های شرکت

بررسی ها و رتبه بندی ها

این البته فرصتی دیگر برای رتبه بندی و دستیابی به بازارهای محلی ایجاد می‌کند. همچنین به تساوی شرایط بازی برای شرکت‌های کوچکتر کمک می‌کند. بجای اینکه بخواهند در ردیف کلمات کلیدی بسیار اشباع ، کاملا رقابتی و پر بازدید قرار بگیرند ، می‌توانند دید خود را در بازارهای محلی تر ایجاد کنند. همان‌طور که مشخص است ، بسیاری از تصمیم گیرندگان و مصرف‌کنندگان کسب‌و‌کار ابتدا به بازارهای محلی خود روی می آورند.

“من دوست دارم همه چیز را محلی نگه دارم. من همیشه قصد دارم محلی را شروع کنم. من خودم دارای سابقه آژانس تبلیغاتی هستم ، بنابراین از نظر هر آنچه نیاز داریم ، خواه تولیدی باشد یا صوتی ، تصویری یا حتی زمانی‌که چند سال پیش آژانس جدیدی را جست‌وجو می کردیم ، ارتباطات زیادی دارم. من همیشه دوست دارم محلی را شروع کنم. ” – کریسا ریچ ، مدیر بازاریابی – سخنران بازاریابی و سخنران هیئت مدیره – مخترع ، در مصاحبه اخیر با کاردینال بازاریابی دیجیتال

Google برای کسب‌و‌کار من با شماره ها:

اگر لیست Google برای کسب‌و‌کار من همچنان شما را به‌عنوان یک فعالیت با ROI پایین یا در لیست اولویت های شما تحت تأثیر قرار می‌دهد ، ممکن است بخواهید دوباره فکر کنید. در اینجا برخی از داده‌های Google برای کسب‌و‌کار من وجود دارد که ممکن است نظر شما را تغییر دهد:

هر ماه 5 میلیارد نفر از Google Maps استفاده می‌کنند (Google Cloud)

هر هفته 5 میلیون+ برنامه و وب سایت از Google Maps Platform استفاده می‌کنند (Google Cloud)

متوسط ​​تجارت در بیش از 1 هزار جست‌وجو در ماه وجود دارد که 84 درصد آن مربوط به جستجوهای کشف شده است. بین Q4 2017 و Q4 2018 ، جستجوی مستقیم 38 درصد رشد داشته است ، کلیک وب سایت از لیست GMB 29 درصد (BrightLocal)

900 درصد افزایش جستجوهای تلفن همراه برای “___ امروز / امشب نزدیک من” (با Google فکر کنید)

500 درصد افزایش در جستجوهای تلفن همراه “نزدیک من” که حاوی “آیا می توانم خرید کنم” یا “برای خرید” (با Google فکر کنید)

تقاضای جستجوی محلی بسیار عمیق تر از تصور شما است. اکثر افراد با جستجوی آنچه در مجاورت خود می بینند شروع می‌کنند. و استفاده از این تقاضای جست‌وجو می‌تواند یک مزیت رقابتی فوق‌العاده برای تجارت شما ایجاد کند.

نحوه اولویت بندی Google برای کسب‌و‌کار من در سال آینده:

جستجوی مبتنی بر مکان براساس یک فرضیه اساسی بنا شده است: وقتی شخصی واقع در شیکاگو در Google Maps برای “هات داگ به سبک شیکاگو” جست‌وجو می‌کند ، احتمالاً می‌خواهد نتایج محدود به منطقه نزدیک خود را ببیند. به همین دلیل است که فاکتورهای بهینه‌سازی Google برای کسب‌و‌کار من به‌شدت در تجربیات جستجوی محلی است ، و فعالیت و فعالیت در یک لیست GMB سیگنال های رتبه بندی قوی برای Google است.

بهینه‌سازی لیست GMB

اگر جستجوی محلی بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال شما است ، می‌خواهید لیست Google My Business خود را به‌طور مداوم کامل ، دقیق و به روز کنید. اولین کاری که باید انجام دهید ثبت‌نام، ادعای کسب‌و‌کار و تأیید آن ازطریق سرویس Google My Business (روند تأیید ممکن است چند روز یا چند هفته طول بکشد). پس از ایجاد و تأیید مکان ، از لیست Google My Business خود استفاده کنید و هر جنبه از لیست را که می‌توانید بهینه کنید.

در دسترس بودن سرویس و ساعات کاری را به روز کنید. وقتی به‌دنبال کسب و کاری در Google می گردید و ساعات کار خود را ارسال نمی کنید بسیار ناامید کننده است. یا می‌خواهید غذا سفارش دهید و یک رستوران اطلاعات منو یا پیوندی به یک صفحه وب را ارسال نکرده است.

به‌روزرسانی COVID-19 خود را ارسال کنید. مردم به موتورهای جست‌وجو و لیست های کسب‌و‌کار روی می آورند تا ببینند آیا مکان های مورد علاقه آن‌ها باز است ، کدام سرویس‌ها هنوز در دسترس هستند و اینکه COVID-19 چگونه بر عملکرد تأثیر می گذارد. Google برای کسب‌و‌کار من یک فضای اختصاصی برای به‌روزرسانی های COVID-19 در داشبورد خود قرار داده است.

فرم بررسی خود را به اشتراک بگذارید. مرورها چه برای اعتبار دیجیتالی شما و چه به‌عنوان یک عامل رتبه بندی جستجوی محلی بسیار مهم هستند. برای ترغیب بیشتر مشتریان به بررسی مشاغل خود ، در نظر داشته باشید که فرم پیوند را ازطریق پیام های ایمیل ، ارتباطات مشتری و وب سایت خود ایجاد کنید.

مدیران مکان را برای لیست خود اضافه کنید. مدیریت لیست برای چندین مکان می‌تواند برای یک شخص وقت گیر باشد. Google به شما امکان می‌دهد مدیران را به لیست های خاص کسب‌و‌کار اضافه کنید تا با ادامه کار در مکان های جدید ، در زمان و مقیاس صرفه‌جویی کنید.

س FAالات متداول را منتشر کنید. پاسخ به س questionsالات رایج می‌تواند به مشتریان کمک کند بدون نیاز به تماس با شما ، همه را در یک مکان انجام دهند.

عکس هایی از کسب‌و‌کار ، محصول یا خدمات خود اضافه کنید. افراد برای کسب احساس در کسب‌و‌کار ، نام تجاری و تجربه به لیست شما می آیند. به‌عنوان مثال اگر یک رستوران هستید ، مردم به‌دنبال عکس هایی از فضای شما ، غذا و منو می گردند تا تصمیم بگیرند که آیا فضای مناسب برای شب گذرانی است.

ارسال پست های هفتگی در مورد محصولات ، رویدادها یا موارد ویژه. ترافیک Google My Business خود را درگیر و با پستهایی درباره آخرین فروش محصول ، تبلیغات و رویدادهای ویژه خود آگاه کنید. ارسال روزانه ، ارسال هفتگی و به مشتریان و Google بسیاری از مطالب را پیدا کنید.

READ  نمونه پروپوزال دیجیتال مارکتینگ به همراه محاسبه هزینه ها

برای دریافت نکات بیشتر که به شما در تهیه یک لیست جذاب GMB کمک می‌کند به جستجوگران کمک می‌کند و به رتبه بندی شما کمک می‌کند ، “نحوه بهینه‌سازی لیست کسب‌و‌کار من در سال 2020” را بخوانید.

تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC)

اول ، خبر خوب: تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) در سال 2021 به جایی نمی رسد. اگر مواردی باشد ، تبلیغات بسیار هدفمند و بسیار کارآمد برای بازاریابان دیجیتال اهمیت بیشتری خواهد داشت. بااین‌حال ، بازاریابان چگونه می‌توانند کمپین‌های هدفمند و کارآمد PPC را اجرا کنند ، کمی متفاوت به نظر می‌رسد.

آگهی ppc برای یک وکیل

هنگامی که استراتژی PPC 2021 خود را ایجاد می‌کنید ، به یاد داشته باشید که مشاغل همچنان به ازای هر 1 دلار که برای Google Ads هزینه می‌کنند ، 2 دلار بازده دریافت می‌کنند (طبق Google Economy Impact). درحالی‌که دلایل و روندهای اساسی بسیاری وجود دارد – و البته بدون بحث و جدال آن‌ها – تعداد کمی مخالف این مسئله هستند که PPC می‌تواند بسیار مثر باشد. برای این منظور ، ما تمرکز خود را به سه روند PPC کاهش داده ایم که در سال آینده موج می زند.

“یک مدیرعامل ممکن است یک کمپین جستجوی پرداخت شده یا یک کمپین SEO را درک نکند ، اما آن‌ها می‌توانند درک کنند که میزان سرب شما از ورودی 100 درصد افزایش یافته است و این منجر به کیفیت می‌شود و باعث افزایش 20 درصدی تولید درآمد ورودی می‌شود. اینکه شما شروع به صحبت کردن با زبان آن‌ها می‌کنید. بسیاری از این موارد درک مخاطبان شما و ترجمه کارهایی است که انجام می دهید ، که ممکن است تاکتیکی به استراتژی باشد ، اما همچنین نتایج. – کودی لی ، معاون رئیس جمهور ، Summit Partners ، در مصاحبه اخیر با کاردینال بازاریابی دیجیتال.

نکات مربوط به حریم خصوصی و در دسترس بودن اطلاعات محدود

برای متخصصان در دنیای PPC ، اطلاعات پیرامون اصطلاحات جست‌وجو و زبان مردم اطلاعات اساسی است. در سطح بنیادی ، این داده هایی است که ما برای درک رفتار مخاطب و شماره گیری در کارزارهای PPC استفاده می‌کنیم. این چگونگی تعیین مخاطب هدف ، بهینه‌سازی هزینه و ایجاد خلاقیت کمپین پشتیبانی است.

با توجه به افزایش نظارت بر حریم خصوصی داده ها ، از جمله قانون جدید مانند مقررات عمومی حفاظت از داده ها (GDPR) ، دسترسی به کلمات کلیدی و داده‌های جستجوی جست‌وجو در سال 2021 حتی محدودتر خواهد شد. به‌عنوان مثال Google را در نظر بگیرید. اکنون بزرگ‌ترین موتور جستجوگر جهان در دسترس بودن داده‌های جست‌وجو ، از جمله اطلاعات پرس و جو را در گزارش شرایط جست‌وجو که به‌طور گسترده استفاده می‌شود ، محدود می‌کند. در اینجا بیانیه حریم خصوصی داده ها از مدیرعامل شرکت مایکروسافت ساتیا نادلا آمده است:

“در مایکروسافت ، مأموریت ما این است که به هر شخص و هر سازمانی روی کره زمین توانمند شویم تا به اهداف بیشتری دست پیدا کنیم. ما این کار را با ایجاد یک ابر هوشمند ، بازآفرینی بهره وری و فرآیندهای تجاری و شخصی‌سازی محاسبات انجام می دهیم. در همه اینها ، ما ارزش بی‌وقفه حریم خصوصی را حفظ خواهیم کرد و توانایی شما برای کنترل داده‌های خود را حفظ خواهیم کرد. ”

مایکروسافت در دستیابی به این مأموریت بر شش حوزه اصلی تمرکز دارد که مربوط به بحث خود درباره حریم خصوصی هستند:

کنترل

شفافیت

امنیت

حمایت های قانونی قوی

بدون هدف گذاری مبتنی بر محتوا

“مزایای شما”

در اصل ، این تغییرات به منظور محافظت از داده‌های افراد و مطابقت با مقررات حریم خصوصی داخلی و بین‌المللی است. بااین‌حال ، برای افراد PPC که برای کلیک هزینه می‌کنند ، این محدودیت ها به‌طور مستقیم بر توانایی آن‌ها برای اطمینان از کارآیی در مبارزاتشان تأثیر می گذارد. این بدان دلیل است که دانستن کسی بدون دانستن اصطلاحی که کاربر روی آن کلیک کرده است ، کلمه کلیدی هدف کمپین PPC را کلیک کرده است – و صرف بودجه ارزشمند بازاریابی برای این کلیک – تقریبا شبیه کور پرواز است.

برای بازاریابان ، تحول در قوانین حریم خصوصی داده ها چالش‌های جدیدی را در سال 2021 ایجاد می‌کند.

حریم خصوصی داده‌های PPC توسط اعداد:

حریم خصوصی داده ها دیگر چیزی نیست که بازاریابان جست‌وجو بتوانند به‌راحتی از آن چشم پوشی کنند ، دزدکی حرکت کنند یا به مسئولیت شخص دیگری بسپارند. به نظر می‌رسد که نقض داده ها و جرایم کلاهبرداری یکی پس از دیگری اتفاق می‌افتد و اغلب مطبوعات ملی یا بین‌المللی را تولید می‌کند. این حوادث به‌شدت احساسات مصرف‌کننده در مورد جمع آوری داده ها را تحت تأثیر قرار داده است. مردم خسته اند! وقتی به وب سایتی دسترسی پیدا می‌کنند با پنجره های بازشو و افشای اطلاعات بمباران می‌شوند.

و مقررات جدید حریم خصوصی داده ها واقعاً می‌توانند مشت بزنند:

عدم پایبندی یک کسب‌و‌کار به GDPR می‌تواند منجر به جریمه 20 میلیون یورویی یا 4 درصد گردش مالی جهانی شود (PPC.org)

نگرانی های مربوط به اطلاعات و حریم خصوصی چنان فشرده است که گارتنر پیش‌بینی می‌کند 80 درصد بازاریابها شخصی‌سازی را تا سال ۲۰۲۵ “کنار بگذارند” (گارتنر)

تا سال ۲۰۲۳ ، بیش از 30 درصد از کل “فاجعه های روابط عمومی مارک” ناشی از مسائل اخلاقی داده ها خواهد بود (گارتنر)

91 درصد مردم نگران داده هایی هستند که شرکت‌ها می‌توانند روی آن‌ها جمع کنند (ژورنال موتور جست‌وجو)

12 درصد از مصرف‌کنندگان می گویند “از مارک ها کمک سفارشی می‌گیرند” (دقیق‌تر با گارتنر)

همان‌طور که این نمونه داده‌های حریم خصوصی و شخصی‌سازی نشان می‌دهد ، مخاطرات مربوط به حریم خصوصی داده ها زیاد است. بازاریابان PPC رسماً مورد توجه قرار گرفته‌اند ، چیزی که ممکن است در سال‌های گذشته آن را به‌طور قطعی نگفته باشیم.

نحوه اولویت بندی حریم خصوصی داده ها در PPC در سال آینده:

از نظر چگونگی استراتژی کردن برای این تغییرات در سال 2021 ، بازاریابان عاقلانه هستند که در مورد جمع آوری و ردیابی داده ها تجدید نظر کنند. امروز چگونه این کار را انجام می دهید و محدودیت های جدید در دسترسی به داده ها بر این استراتژی ها و تاکتیک ها چگونه تأثیر می گذارد؟ اینجا جای سازگاری دارد. و هنوز راه‌هایی برای هدف قرار دادن اطلاعات جمعیتی خاص درحالی‌که شروع می‌شود کمپین‌های PPC متوسط ​​، متوسط ​​است ، وجود دارد.

بااین‌حال ، مهم‌ترین و مهم‌ترین زمان این است که فرایند امنیت داده سازمان برای سال 2021 اولویت بندی شود. این فرایند باید ذینفعان را ازطریق بازاریابی ، فروش ، فناوری اطلاعات ، خدمات مشتری و غیره به ارمغان بیاورد. با پیشرفت ، توانایی شما در محافظت از داده‌های مصرف‌کننده و عدم رعایت قوانین محافظت از داده احتمالاً موضوع بقا خواهد بود.

اتوماسیون PPC و هوش مصنوعی همچنان بر روند تسلط خواهند یافت

اگر با PPC کاری انجام داده اید ، می دانید که کارایی مبارزات انتخاباتی مقدس است. به‌طور کلی ، این بدان معنی است که حداکثر تبدیل ها درحالی‌که هزینه را به حداقل می‌رساند ، چیزی است که بازاریابان PPC به‌طور مداوم در تلاش و نوآوری هستند. و این تمرکز بر بهره وری کمپین اکنون جای خود را به فناوری اتوماسیون جدید داده است که اساساً ازطریق یادگیری ماشین و هوش مصنوعی (AI) تأمین می‌شود و می‌تواند کارایی کمپین را خودکار کند.

آنچه اتوماسیون PPC را بسیار قدرتمند می‌کند ، توانایی آن‌ها در هدف گیری دقیق‌تر افراد در سطح مطلوب “آمادگی خریدار” است. فناوری‌های جدید اتوماسیون می‌توانند مواردی مانند پیش‌بینی نرخ کلیک (CTR) و تبدیل ها را آزاد کنند و وقت را آزاد کنند تا افراد بازاریاب بتوانند استراتژی و پیام رسانی را بهتر شکل دهند.

برخی از افراد داخلی پیش‌بینی می‌کنند که پیشنهاد‌ها دستی در آینده بسیار نزدیک کاملا ناپدید می‌شود.

اتوماسیون PPC با اعداد:

بیشتر سیستم عامل های تبلیغاتی PPC نوعی اتوماسیون را ارائه می‌دهند. همان‌طور که داده ها نشان می‌دهد ، بسیاری از بازاریاب های PPC برای سهولت کار خود و کارآیی بیشتر فعالیت‌های خود ، از مزایای این کار استفاده می‌کنند:

با استفاده از Maximize Conversions می‌توانید CPC 426 درصد در مقابل پیکربندی دستی (CXL) را بهبود ببخشید

84 درصد بازاریاب های مورد بررسی گزارش دادند که یادگیری ماشین سرعت کار PPC را تسریع می‌کند (Acquisio)

نحوه اولویت بندی اتوماسیون PPC در سال آینده:

اگر راهی برای حداقل خودکار کردن جنبه های وقت گیر در مبارزات PPC خود پیدا نمی کنید ، احتمالاً از رقبایی که در این زمینه هستند عقب می مانید. ترفندهای پیشنهادی مانند موتورهای حاکم و اسکریپت های تبلیغاتی به ذهن خطور می‌کند. همه اینها می‌تواند به‌صورت خودکار انجام شود و زمان بیشتری برای استراتژی PPC باقی بماند ، از جمله افرادی که شما هدف قرار می دهید و کمپین خلاقیتی که برای این کار استفاده می‌کنید.

نکته اصلی این است که بدانید چه چیزی برای تیم شما و مشتریانی که شما مدیریت می‌کنید مفید است. ایده این است که مقدار تبدیل را به حداکثر برسانید ، درست است؟ اگر این یک راه‌حل خودکار است که شما را به این هدف می‌رساند ، خوب – تا زمانی‌که نتایج را ارائه می دهید. در اینجا برخی از مناطق PPC وجود دارد که می‌توانید با توجه به Land Engine Search خودکار کنید:

نسخه تبلیغاتی ایجاد شده به‌صورت پویا براساس محتوای سایت یا داده‌های کاربر شما

گزارش PPC برای معیارهای عملکرد کمپین که بیشتر برای تیم شما مهم است

بررسی خطا برای شناسایی و رفع خطاهای غیرمنتظره که ممکن است بر عملکرد کمپین تأثیر بگذارد

پیشنهاد‌ها براساس تبدیل هدف شما ، محدودیت های هزینه شده یا بازگشت

یه چیز دیگه! همان‌طور که بیشتر و بیشتر کمپین‌های PPC خودکار می شوید ، مطمئن شوید که مکان تبلیغات خود را به دقت بررسی می‌کنید تا در زمان حساس تبلیغ نکنید یا از نگاه عمومی بسیار حساس برخوردار نیستید.

تبلیغات جستجوی پاسخگو (RSA) به‌صورت پیش‌فرض در می آیند

تاکنون ، احتمالاً درباره تبلیغات جستجوی پاسخگو (RSA) شنیده اید. در واقع ، درحال‌حاضر بیشتر بازاریابان PPC نه‌تنها RSA ها را می‌دانند ، بلکه به لطف تلاش گوگل در استفاده از RSA ها به‌عنوان گزینه پیش‌فرض ، از آن‌ها استفاده می‌کنند. این نوع تبلیغات جدید (ish) که در سال 2019 معرفی شده است ، احتمالاً باید تحت اتوماسیون ثبت شود ، زیرا توسط Google AI طراحی شده‌اند. با استفاده از RSA ، Google عناوین ، کپی تبلیغات و CTA شما را براساس مخاطب و عبارات جست‌وجو برای شما بهینه می‌کند. وظیفه شما تهیه مطالب است.

در اینجا تعریف مرتب RSA از Microsoft Advertising آورده شده است:

“تبلیغات جستجوی پاسخگو با حذف نیاز به تشخیص اینکه کدام عناوین و توصیف ها به خوبی با یکدیگر کار می‌کنند ، ایجاد تبلیغات را آسان می‌کنند. شما حداکثر 15 عنوان و 4 شرح را ارائه می دهید و با استفاده از این موارد ، Microsoft Advertising بهترین گزینه ها را برای ایجاد تبلیغات مؤثر برای مشتریان بالقوه ترکیب می‌کند. “

ارسال شده در تبلیغات, دیجیتال مارکتینگ, مارکتینگبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید
© تمامی حقوق برای مهران فره راز محفوظ است.