مهران فره راز

0 %
مهران فره راز
مشاور مارکتینگ
متخصص فروش
09353637700
  • محل سکونت:
    تهران
  • شهر:
    تهران
  • سن:
    36
فرانسوی
انگلیسی
ترکی استانبولی
مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ
فروش
تولید محتوا
خدمات پس از فروش و امور مشتریان
سوشال مدیا
روابط عمومی
رسانه
سئو
ووردپرس
  • وورد
  • اکسل
  • پاورپوینت
  • پرزی
  • ووردپرس
  • فتوشاپ

نمونه پروپوزال دیجیتال مارکتینگ

27 فوریه 2021

همان‌طور که شما یک پروپوزال دیجیتال مارکتینگ تهیه می‌کنید ، به دانستن همه آنچه که از یک برنامه انتظار می‌رود کمک می‌کند. برای کمک به ما ، اصول اولیه این مراحل را قالب بندی کرده ایم تا یک پیشنهاد بازاریابی دیجیتال ایجاد کنیم که مشتریان جدید را جذب کند.

اگر می‌خواهید یک برنامه بازاریابی داخلی برای شرکت خود رقم بزنید ، ما همچنین یک الگوی پیشنهاد بازاریابی داریم. استفاده از آن به‌طور معمول به کارآفرینان با موفقیت در زمینه موفقیت کمک می‌کند. همچنین جالب است که می‌توانید با خیالی آسوده آن را برای مشتری های آینده یا موارد بعدی ویرایش کنید.

پیشنهاد بازاریابی دیجیتال چیست؟

پیشنهاد بازاریابی دیجیتال سندی است که یا در یک ارائه تجاری یا به‌صورت PDF قالب بندی شده است. این تعریف می‌کند که استراتژی های بازاریابی دیجیتال یک شرکت چیست. آن‌ها بر کسانی که در دوره‌های متنوع هستند استرس دارند و توضیح می‌دهند که چگونه این موارد به‌طور کامل انجام می‌شود. آنچه که به‌دنبال آن است ، تبدیل مشتری و مجبور کردن وی برای استخدام خدمات خاص است. علاوه بر این ، به‌دنبال برنامه‌ریزی استراتژی های موفق برای یک تجارت در کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت است.

در بازاریابی هیچ چیز نمی تواند مضرتر از مشارکت در کسب‌و‌کار بدون داشتن یک برنامه جامع باشد. هرکسی که بخواهد خدمات موفق بازاریابی دیجیتال ارائه دهد ، پیش از موعد خود به یک نقشه راه قدرتمند نیاز دارد. و ارائه آن ازطریق یک سخنرانی جذاب که توجه مشتری را به خود جلب می‌کند بسیار حیاتی است.

در مورد استفاده از شرکت‌های داخلی ، یک برنامه بازاریابی از این دست قصد دارد تا به‌طور کارآمد تلاش‌های بازاریابی یک کسب‌و‌کار را نیز در دوره‌های مختلف انجام دهد.

READ  پروپوزال دیجیتال مارکتینگ به روش مهران فره راز

ایجاد یک طرح بازاریابی دیجیتال به‌عنوان آژانس.

بیاموزید که چگونه یک برنامه بازاریابی دیجیتال بنویسید که مشتری را از پا در بیاورد. این کار را انجام دهید ، به‌خصوص اگر امیدوارید که بتوانید به‌عنوان یک آژانس دیجیتالی عمل کنید که در ارائه این خدمات به دیگران رونق دارد. در واقع ، نوشتن یکی حتی قبل از استخدام آژانس بازاریابی دیجیتال توصیه می‌شود. بنابراین ممکن است مشتریان قبل از مراجعه به شما کمی تکالیف را انجام داده باشند.

آنچه مشتریان انتظار دارند ، یک استراتژی عالی بازاریابی است که برنامه‌ریزی بسیار فنی ، دقیق و منظم تری را نسبت به آنچه می‌توانند تصور کنند و در داخل اداره کنند ، تشکیل می‌دهد.

وقتی پیشنهادی واقعاً قانع‌کننده است و شما با تیمی باتجربه و بسیار توانمند رو‌به‌رو هستید ، خریداران برای گرفتن بازدهی که به آن‌ها اطمینان داده‌اند ، فداکاری می‌کنند. این مورد حتی وقتی پیشنهادی کمی بالاتر از بودجه برای مشاغل جدید باشد.

برای یادگیری نحوه نوشتن یک پروپوزال بازاریابی دیجیتال ، با دنبال کردن مراحل پیش رو برای ایجاد یک پیشنهاد بازاریابی دیجیتال که مشتریان جدید را جذب می‌کند ، شروع کنید.

چگونه یک پیشنهاد بازاریابی دیجیتال بنویسیم

با تکمیل تحلیل SWOT شروع کنید. نقاط قوت ، ضعف ، فرصت ها و تهدیدهای مشتری بالقوه یا خود را بررسی کنید. ما فقط الگویی برای آن داریم که می‌تواند به شما کمک کند.

اهدافی را تعیین کنید و معیارهایی را تعیین کنید که به شما در دستیابی به این اهداف کمک می‌کند. سپس ، اندازه گیری میزان خوب شما درمورد آن‌ها باهوش باشید. به‌عنوان مثال بهینه‌سازی موتور جست‌وجو (SEO) را در نظر بگیرید. رسانه های اجتماعی را وارد کنید. و موقعیت کلی مشتری را در وب مطالعه کنید. شما می‌خواهید حضور آنلاین شرکت را ازطریق همه روش‌های دیجیتالی مرتبط بهینه کنید.

READ  بهترین منابع برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ در سال 2021

برای رسیدن به اهداف خود استراتژی مشخص کنید. مخاطبی را که هدف قرار خواهید داد و محتوایی را که در کدام کانال ها تولید می‌کنید در نظر بگیرید. شما به‌دنبال اجرای یک استراتژی جامع بازاریابی هستید که همه جبهه های مربوطه را کنترل می‌کند.

خدمات خود را شرح دهید از طراحی وب سایت گرفته تا بازاریابی و مدیریت رسانه های اجتماعی ، آنچه را ارائه می دهید توضیح دهید. مدت زمان پیشنهادی و هزینه آن را در آن بگنجانید. دانستن یک بودجه زودتر از زمان و کار متناسب با آن در برنامه شما بسیار مهم است. انجام این کار اهداف متقابل را روشن می‌کند.

یک جدول زمانی کلی مرتبط با اهداف و استراتژی های خود تعیین کنید. مهلت ها و مهلت ها را اضافه کنید. هنگام بازبینی عملکرد و لمس پیشرفت ، آن را اضافه کنید. همچنین ، یک تقویم روی ارسال ها اضافه کنید. تبلیغات و کمپین هایی را که اجرا می‌کنید ، در آن بگنجانید.

مطمئن شوید که ارزش واقعی را ارائه می دهید. هرچند مرتبه و به میزان لازم اصلاح و ویرایش کنید. این کار را انجام دهید تا زمانی‌که پیشنهاد شما به‌عنوان با ارزش ترین گزینه مطرح شود.

طرح خود را جلا دهید. ما نمی توانیم به اندازه کافی استرس داشته باشیم. یک طراحی حیرت انگیز در ارائه حرفه‌ای کسب‌و‌کار مورد نیاز است. اگر این برای توانایی‌های شخصی شما بیش از حد چالش برانگیز است ، استخدام سرویس‌های طراحی را برای کمک به شما در نظر بگیرید.

یک اشاره‌گر دیگر وجود دارد که می خواهیم روی آن گسترش دهیم. و این یکی مربوط به تمام مراحل بالا برای ایجاد یک پیشنهاد بازاریابی دیجیتال است که مشتریان جدید را جذب می‌کند.

READ  رپورتاژ آگهی یا پی آر (PR) چیست؟

برای رقابت ارزش قائل شوید

رقبای شما را تخمین بزنید. برای آن‌ها احترام زیادی قائل باشید. تعداد زیادی از افراد از نوع بازاریابی دیجیتال خدمات ارائه می‌دهند. چه چیزی پیشنهاد شما را برجسته می‌کند؟ چگونه نتایج شما می‌تواند نتایج موجود در بازار را شکست دهد؟ به‌خصوص از نظر درآمد بالقوه و سودآوری برای مشتریان شما. اگر امکان ادغام هر یک از این جنبه های مثبت در خدمات یا پیشنهاد محصول خود وجود دارد ، این جنبه ها را برجسته کنید.

توجه داشته باشید که ما در مورد رقابت با یک آژانس بازاریابی دیجیتال در بالا صحبت می‌کنیم. ارائه دهندگان خدمات باید به همان اندازه که برای جستجوی بازار مشتریان خود نیاز دارند ، از رقبای خود مراقبت و تحقیق کنند. این باید دانش مهمی باشد که بتوان رقبای مشتری بالقوه را در صنعت آن‌ها درک کرد. آن‌ها را مانند کف دست خود بشناسید.

مشتری می‌تواند به‌سادگی تشخیص دهد که آیا شخصی که او را به زمین می اندازد ، تصوری از بازاری که دربرابر آن قرار دارد دارد. این مربوط به هر کسی است که برای مدت طولانی به اندازه هر تازه واردی در یک زمینه خاص بوده است. و این یک عامل حیاتی برای اعتماد است.

استخدام شخصی برای تولید محتوا و استراتژی های بازاریابی به این بستگی دارد که چقدر می‌توانند به رشد و شکوفایی کسب‌و‌کار کمک کنند. مشتریان باید بدانند که شما قبل از اینکه شانس خود را به شما نشان دهند ، در درک جایگاه خود عالی عمل می‌کنید. فقط تا حدی معقول است.

ارسال شده در تبلیغات, دیجیتال مارکتینگ, مارکتینگبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید
© تمامی حقوق برای مهران فره راز محفوظ است.