مهران فره راز

0 %
مهران فره راز
مشاور مارکتینگ
متخصص فروش
09353637700
  • محل سکونت:
    تهران
  • شهر:
    تهران
  • سن:
    36
فرانسوی
انگلیسی
ترکی استانبولی
مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ
فروش
تولید محتوا
خدمات پس از فروش و امور مشتریان
سوشال مدیا
روابط عمومی
رسانه
سئو
ووردپرس
  • وورد
  • اکسل
  • پاورپوینت
  • پرزی
  • ووردپرس
  • فتوشاپ

نمونه پروپوزال دیجیتال مارکتینگ استارت آپ

27 فوریه 2021

در عصر شبکه جهانی وب ، کاملا ضروری است که یک شرکت بتواند با مخاطبان هدف درگیر شود. ممکن است محصولات و خدمات بسیار خوبی ارائه شود که این شرکت ارائه می‌دهد ، اما تا زمانی‌که در میان نتایج جستجوی برتر در موتورهای جست‌وجو نباشد ، نمی تواند به اندازه کافی بازدید از وب سایت (های) خود را جلب کند.

در نتیجه ، ممکن است فرصت های مهم تبدیل مشتری های احتمالی را از دست بدهد. اینجا است که دیجیتال مارکتینگ وارد عمل می‌شود.

درباره ما

آیا می‌خواهید هویت برند خود را افزایش دهید ، تعامل سایت را افزایش داده و فروش بیشتری را تبدیل کنید؟ آیا به یک استراتژی بازاریابی دیجیتال متناسب با اهداف منحصر‌به‌فرد شرکت خود نیاز دارید؟

[نام شرکت] از [سال تأسیس] ارائه دهنده برتر خدمات متخصص بازاریابی دیجیتال است. ما بیش از [دوره زمانی] در ارائه خدمات رسانه های دیجیتال و یک لیست طولانی از مشتریان راضی داریم. [نام شرکت] ترکیبی از روش داده محور با دانش به دست آمده از سال‌ها در بازاریابی دیجیتال است تا نتایج برجسته ای را به مشتریان ما ارائه دهد.

ما با اتخاذ رویکردی عمیق و ایجاد پیشرفت در هر سطح از بازاریابی دیجیتال ، به شما کمک خواهیم کرد تا به‌صورت آنلاین برند خود را تقویت کنید.

خدمات

خدمات ما شامل موارد زیر است.

1. سئو

ما به شما کمک خواهیم کرد برخی از آخرین تکنیک های جستجوگرها را به شما کمک کند که به وب سایت شما کمک می‌کند تا در دراز مدت نتایج جستجوی بهتری داشته باشد. مواردی مانند کلمات کلیدی و عبارات ، دامنه ها و زیر دامنه ها و بک لینک ها در کسب محبوبیت برای یک وب سایت در موتور جست‌وجو مهم هستند.

READ  راهنمای نوشتن پروپوزال طراحی وب سایت

۲. تبلیغات PPC

ثابت شده است که استراتژی منحصر‌به‌فرد ما برای هر کلیک ابزاری اساسی برای به حداکثر رساندن مشتری بالقوه مشتری است. ما از روش PPC تخصصی خود برای کمک به جلب شرکت در میان نتایج برتر جست‌وجو استفاده خواهیم کرد. اگر کلمات مناسب و متناسب با آنچه شرکت شما ارائه می‌دهد را ترکیب کنیم ، می‌توان پایه خوبی در نتایج جست‌وجو بدست آورد.

۳. بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

کمپین‌های نوآورانه بازاریابی شبکه‌های اجتماعی ما هنگام تبلیغ محصولات و خدمات شما به سیستم عامل ها و وب سایت‌های رسانه های اجتماعی ارزش می بخشند. رویکرد ما برای بازاریابی الکترونیکی و بازاریابی دیجیتال در بین مشتریان کاملا محبوب است.

۴. ایمیل مارکتینگ

ما در استفاده از ایمیل برای ارسال تبلیغات ، درخواست تجارت ، یا درخواست فروش یا کمک مالی تخصص داریم. ما همچنین با هدف قرار دادن گروه های کوچکتر از مخاطبان با یک پیام متناسب ، ایمیل های شما را بیشتر مرتبط می‌کنیم و به شما کمک می‌کنیم مشتریان خود را به روشی بهتر درگیر کنید.

۵. [سایر خدمات]

چارچوب پروژه

جدول زمانی هر یک از این وظایف در جدول زیر آورده شده است.

مراحل زمان

جلسه Kickoff [دوره زمانی]

پیاده‌سازی تجزیه و تحلیل ، حسابرسی وب سایت ، تحقیق در مورد محتوا و کلمات کلیدی [دوره زمانی]

توسعه استراتژی دیجیتال [دوره زمانی]

توسعه محتوا [دوره زمانی]

بهینه‌سازی نرخ تبدیل [دوره زمانی]

نظارت بر شبکه‌های اجتماعی [دوره زمانی]

گزارش [دوره زمانی]

هزینه کردن

خدمات شروع قیمت

حسابرسی وب سایت [0.00] دلار

توسعه محتوا [0.00 دلار]

بهینه‌سازی نرخ تبدیل [0.00 دلار]

READ  رپورتاژ آگهی یا پی آر (PR) چیست؟

گزارش [$ 0.00]

کل (شامل کلیه مالیات ها): [0.00 دلار]

تیم ما

ما با افتخار تیم خود را که ازطریق سخت کوشی ، ریخته‌گری و درخشش در ساخت این نام تجاری بزرگ درگیر شده است معرفی می‌کنیم.

[کارگردان]

[تحلیلگر روابط عمومی]

[مجری حساب]

[تحلیلگر بازار]

[روابط رسانه ای]

گواهی مشتری

ما همیشه بهترین تلاش خود را در جلب رضایت مشتری خود با کار خود انجام داده ایم. اینها همان چیزی است که مشتریان ما طی این روزها به ما گفته اند.

[توصیف مشتری 1]

[گواهی مشتری 2]

[گواهی مشتری 3]

شرایط و ضوابط

1. شرایط پرداخت: کلیه پرداخت ها باید به دلار (USD) توسط [روش پرداخت] انجام شود. پرداخت اولیه باید پرداخت شود تا در پروژه همراه باشد. مشتری وقت [دوره زمانی] را دارد تا پرداخت های مربوط به پیشبرد پروژه را انجام دهد. عدم پرداخت بیش از مدت پیش‌فرض منجر به نقض شرایط قرارداد و اقدامات بعدی خواهد شد.

۲. مجوزها ، تأییدها و موافقت نامه‌ها: [نام شرکت] فرض می كند [نام مشتری] از مالك حق استفاده از هر كد ، داده و گزارشی را كه از طرف [نام مشتری] برای درج در مواد تبلیغاتی ارائه شده است استفاده كند و خسارت آن را جبران خواهد كرد. [نام شرکت] از هرگونه ادعا یا دعوی ناشی از استفاده از چنین کاری.

۳. ضمانت خدمات: [نام شرکت] تضمین می‌کند که تمام خدمات در بازه زمانی توافق شده به اتمام می رسند. کلیه اطلاعاتی که توسط مشتری اختصاصی تلقی می‌شود با محرمانه بودن در طول مدت قرارداد و پس از آن اداره خواهد شد. از همه پیشنهادهای بهبود و اصلاحات استقبال می‌شود.

READ  افزایش درآمد در دوران کرونا

پذیرش و امضا

اگر دوست دارید از خدمات ما استفاده کنید ، لطفاً با امضای زیر این امر را تأیید کنید. برای هرگونه کمک یا جزئیات دیگر همیشه می‌توانید با ما تماس بگیرید.

[نام مشتری]

امضا

اختصاص دادن امضا کننده 1

نام

اختصاص دادن امضا کننده 1

تاریخ

اختصاص دادن امضا کننده 1

امضا

اختصاص دادن امضا کننده 2

نام

اختصاص دادن امضا کننده 2

تاریخ

اختصاص دادن امضا کننده 2

برای س quالات بیشتر

از ما در [وب سایت شرکت] بازدید کنید

با ما تماس بگیرید [شماره تماس با شرکت]

برای ما در [ایمیل شرکت] بنویسید

ارسال شده در تبلیغات, دیجیتال مارکتینگ, مارکتینگبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید
© تمامی حقوق برای مهران فره راز محفوظ است.