مهران فره راز

0 %
مهران فره راز
مشاور مارکتینگ
متخصص فروش
09353637700
  • محل سکونت:
    تهران
  • شهر:
    تهران
  • سن:
    36
فرانسوی
انگلیسی
ترکی استانبولی
مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ
فروش
تولید محتوا
خدمات پس از فروش و امور مشتریان
سوشال مدیا
روابط عمومی
رسانه
سئو
ووردپرس
  • وورد
  • اکسل
  • پاورپوینت
  • پرزی
  • ووردپرس
  • فتوشاپ

راهنمای کامل نوشتن پروپوزال دیجیتال مارکتینگ

2 مارس 2021

درست مثل هر پروپوزال ، یک پیشنهاد خوب بازاریابی دیجیتال نیز باید به‌گونه‌ای باشد که مشتری شما را از تمام اطلاعاتی که نیاز دارد ، ارائه دهد. یک پیشنهاد خوب بازاریابی دیجیتال برای مشتریان باید شامل اطلاعات زیر باشد:

هدف کمپین بازاریابی دیجیتال چیست؟

چه کاری انجام خواهید داد ، و چه خدمات بازاریابی دیجیتال ارائه می دهید؟

چه موقع کار خود را تمام می‌کنید؟

هزینه خدمات شما چقدر است؟

دانستن اینکه چگونه می‌توانید الگوی پیشنهادی SEO خود را ایجاد کنید یا یک پروپوزال شبکه اجتماعی را بنویسید ترسناک به نظر می‌رسد ، اما لازم نیست که چنین باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی ساختن هر م componentلفه پیشنهادی ایده‌آل برای بازاریابی دیجیتال که می‌تواند به شما کمک کند مشتریان رویاهای خود را به دست آورید ، ادامه مطلب را بخوانید.

بررسی اجمالی و اهداف

هر پیشنهاد خوب بازاریابی دیجیتال باید شامل یک نمای کلی واضح از پروژه و اهداف مشتری شما باشد. وقت بگذارید و بفهمید مشتری شما چه می‌خواهد و به چه چیزی احتیاج دارد ، مانند اینکه روند فروش وی چگونه است ، در یک کمپین بازاریابی دیجیتال به‌دنبال چه چیزی است و چه خدمات بازاریابی دیجیتال می‌تواند برای او مفید باشد. اگر قادر به شناسایی اهداف یا خواسته های آن‌ها در پیشنهاد خود نیستید ، احتمالاً پیشنهاد بازاریابی دیجیتال شما برای مشتری بالقوه شما مناسب نیست.

محدوده کار

بازاریابی دیجیتال می‌تواند شامل طیف گسترده ای از اجزای مختلف باشد. پیشنهاد بازاریابی دیجیتال شما باید شامل اطلاعاتی در مورد تمام م componentsلفه های مختلفی باشد که قصد دارید برای موفقیت در کمپین بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید که هر م componentلفه را همیشه در چارچوب اهداف مشتری خود تنظیم کنید و دقیقاً چگونگی مطابقت برنامه های شما با نیازهای آن‌ها را نشان دهید.

سئو

ارائه خدمات سئو برای مشتریانی که امیدوار هستند بتوانند ترافیک ارگانیک وب سایت خود را افزایش دهند بسیار جذاب است. تهیه پیش نویس الگوی پیشنهادی سئو که در آن کلیه خدمات سئو ارائه شده توسط شما (اعم از بهینه‌سازی در صفحه ، استراتژی محتوا ، تحقیق درباره کلمات کلیدی یا سئو فنی) را در نظر داشته باشید و سپس آن را متناسب با نیازهای هر مشتری خاص تنظیم کنید. به یاد داشته باشید که در بحث درباره خدمات SEO که ارائه می دهید و نتیجه ای که آن‌ها می‌توانند برای مشتری شما داشته باشند ، تا حد ممکن مشخص باشید تا نشان دهد که شما واقعاً نیازهای او را درک می‌کنید و قادر به رفع آن‌ها هستید.

READ  راهنمای نوشتن پروپوزال شبکه های اجتماعی برای فروشگاه های اینترنتی

PPC

PPC می‌تواند گزینه خوبی برای مشتریانی باشد که می‌خواهند سرعت تبدیل خود را نسبتاً سریع افزایش دهند. باز هم ، هنگام بحث در مورد تبلیغات پولی یا اجتماعی با هزینه در پیشنهاد رسانه های اجتماعی خود ، خاص باشید. تا جایی که می‌توانید بیشتر روشن کنید ، چه تعیین اینکه چه کسی صفحات فرود را ایجاد می‌کند یا چه مقدار بهینه‌سازی هنگام مدیریت تبلیغات. به روشنی نشان دادن اینكه شما روند بازاریابی مشتری خود را می فهمید ، و دانستن جایی كه در آن قرار دارید ، می‌تواند پیشنهاد شما را برجسته كند.

رسانه های اجتماعی

تولید و مدیریت شبکه‌های اجتماعی دو م componentsلفه زمانبر برای یک کمپین موفق بازاریابی دیجیتال است. اطمینان حاصل کنید که پیشنهاد شما به‌طور واضح مشخص می‌کند که شما در پیشنهاد بازاریابی دیجیتال مسئولیت کدام یک (یا هر دو) را بر عهده دارید و از تجربیات ، بودجه و اهداف خود برای پشتیبانی منطقی خود استفاده کنید. یک پیشنهاد رسانه اجتماعی به وضوح نوشته شده به یک مشتری بالقوه نشان می‌دهد که شما مهارت هایی دارید که می‌توانید به آن‌ها در رسیدن به اهداف خود کمک کنید – و به شما کمک می‌کند تا در آینده از دامنه ها جلوگیری کنید.

استراتژی محتوا

استراتژی محتوا می‌تواند به معنای انواع مختلفی باشد ، از ایجاد یک وب سایت یا محتوای وبلاگ گرفته تا تولید محتوای رسانه های اجتماعی یا حتی درک اینکه رقابت مشتری چه کاری انجام می‌دهد. برای جلوگیری از سردرگمی و اثبات اینکه اهداف مشتری خود را به روشنی می فهمید ، در مورد خدمات محتوایی که می‌توانید با اهداف آن‌ها همسو باشید ، مشخص باشید.

READ  ترندزهای دیجیتال مارکتینگ 2021

طرح

اگر طرحی بخشی از پیشنهاد بازاریابی دیجیتال شما است ، فراموش نکنید که نمونه هایی از کارهای گذشته خود را ذکر کنید. پورتفولیوی قوی نه‌تنها به مشتریان نشان می‌دهد که چه مهارت هایی دارید بلکه می‌تواند نشان دهد که شما تجربه انجام کارهایی را دارید که می‌خواهند در کمپین بازاریابی دیجیتال خود ببینند. گنجاندن عناصر بصری در زیر و بم یک روش آسان برای تقویت پیشنهاد و کمک به برجسته بودن شما است.

جدول زمانی

جنبه مهم هر پیشنهاد بازاریابی دیجیتال ، یک جدول زمانی مشخص است. اگر مشتری شما تاریخ مشخصی دارد که تا آن زمان نیاز به تکمیل کار شما دارد ، جدول زمانی خود را در آن زمینه تنظیم کنید. در مورد زمان انجام کارها یا پروژه های خاص صریح و مشخص باشید؛ تاریخ هایی را که در آن شما می‌توانید هر یک از محصولات تحویل پذیر را ارائه دهید یا خدمات بازاریابی دیجیتال خود را ارائه دهید ، ذکر کنید. علاوه بر این ، فراموش نکنید که هرگونه گلوگاه را از قبل در استراتژی خود بگنجانید تا مشتری شما بتواند برای آن‌ها برنامه‌ریزی کند.

به‌طور کلی ، شکستن تمام م theلفه های پروژه خود و تعیین جدول زمانی برای هر یک از موارد اساسی است. ارائه جدول زمانی چیزی فراتر از یک تمرین مفید است – این اولین قدم در ایجاد پیوند اعتماد و احترام با مشتری شما است.

قیمت و هزینه ها

قیمت گذاری لایه‌ای

چه شما فقط خدمات سئو ارائه دهید و چه انواع بیشتری از خدمات بازاریابی دیجیتال ، دامنه یک کمپین بازاریابی دیجیتال می‌تواند بسیار متفاوت باشد. درنظرگرفتن یک سیستم قیمت گذاری طبقه بندی شده (به‌عنوان مثال ، یکی از بهترین ، بهتر ، بهترین) برای اینکه به مشتریان خود اجازه دهید گزینه قیمت گذاری و دامنه را انتخاب کنند که برای آن‌ها و اهداف آن‌ها بهتر باشد.

READ  راهنمای نوشتن پروپوزال دیجیتال مارکتینگ برای مدیران مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ

نوع نامزدی

هنگام نوشتن پیشنهاد بازاریابی دیجیتال ، نوع تعامل را در نظر بگیرید که برای خدمات بازاریابی دیجیتالی که پیشنهاد می‌کنید بیشتر منطقی باشد (به‌عنوان مثال ، نگهدارنده ، ساعتی یا مبتنی بر پروژه). دانستن این واقعیت ساده به شما کمک می‌کند تا طرح قیمت گذاری خود را تنظیم کرده و میزان شارژ مشتری خود را تعیین کنید.

مدت زمان در مقابل ارزش بازار

قیمت گذاری اغلب یک معامله ظریف بین مدت زمان طولانی شدن یک پروژه و ارزش آن در بازار است. اگر سال‌ها تجربه دارید که ارزش کار شما را نسبت به شخصی که تازه در زمینه بازاریابی دیجیتال شروع کرده ، ارزشمندتر می‌کند ، مطمئن شوید که قیمت و پیشنهاد شما منعکس کننده آن است.

چگونه پیشنهاد بازاریابی دیجیتال خود را ارائه دهیم

هرچه خدمات بازاریابی دیجیتال در پروپوزال خود داشته باشید ، اطلاعات بیشتری نیز برای ارائه نیاز خواهید داشت. اگر جزئیات مربوط به طیف گسترده ای از خدمات را ارائه می‌کنید ، حتماً اطلاعات زیادی در مورد هر یک از اجزای کار پیشنهادی خود وارد کرده و آن‌ها را به‌صورت منسجم ارائه دهید. افزودن اطلاعات تکمیلی ، مانند مطالعات موردی ، همچنین می‌تواند به پشتیبانی از پیشنهادهای با هزینه بالاتر یا دقیق‌تر کمک کند.

بازاریابی دیجیتال به‌عنوان مثال

یک پیشنهاد عالی بازاریابی دیجیتال مهارت های شما را به نمایش می گذارد و به روشنی نشان می‌دهد که چگونه می‌توانند با اهداف مشتری بالقوه همسو شوند. اگر به‌دنبال نمونه پیشنهادی بازاریابی دیجیتال هستید ، سازنده پیشنهاد رایگان ما را بررسی کنید و امروز در مورد ایجاد یک پیشنهاد قوی و مؤثر شروع کنید.

ارسال شده در تبلیغات, دیجیتال مارکتینگ, مارکتینگبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید
© تمامی حقوق برای مهران فره راز محفوظ است.