مهران فره راز

0 %
مهران فره راز
مشاور مارکتینگ
متخصص فروش
09353637700
  • محل سکونت:
    تهران
  • شهر:
    تهران
  • سن:
    36
فرانسوی
انگلیسی
ترکی استانبولی
مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ
فروش
تولید محتوا
خدمات پس از فروش و امور مشتریان
سوشال مدیا
روابط عمومی
رسانه
سئو
ووردپرس
  • وورد
  • اکسل
  • پاورپوینت
  • پرزی
  • ووردپرس
  • فتوشاپ

بهترین منابع برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ در سال 2021

13 مارس 2021

با نزدیک شدن سریع سرعت نفوذ تلفن های هوشمند به 100٪ ، تقریباً همه مشاغل در حال انتقال به رسانه دیجیتال هستند. این جایی است که مشتری و پول در آن هستند.

مشاغل اکنون باید در دیجیتال مارکتینگ سرمایه‌گذاری کنند. این تنها راه موفقیت ماندن ، کسب مشتری و حفظ مشتری ، ایجاد آگاهی از برند و افزایش سودآوری است.

مسئله این است که دیجیتال مارکتینگ همیشه در حال پیشرفت است. دامنه گسترده و مقیاس دیجیتال مارکتینگ آن را به یک عرصه پیچیده و چالش برانگیز تبدیل کرده است. اما برای اینکه یک گردش ثابت هدفمند برای تبدیل ترافیک به سرنخ و فروش داشته باشید ، باید دانش کافی داشته باشید. و این جایی است که منابع بازاریابی دیجیتال می‌توانند به شما کمک کنند هر آنچه برای دانستن وجود دارد یاد بگیرید ، چشم اندازهای عمیقی کسب کنید و از روند فعلی مطلع شوید تا به گسترش تجارت خود کمک کنید.

جنبه های دیجیتال مارکتینگ

شما قبلاً می دانید که دیجیتال مارکتینگ از چندین ملفه تشکیل شده است.

برای موفقیت و موفقیت آمیز بودن یک کمپین دیجیتال مارکتینگ ، باید اصول اساسی این حوزه های تخصصی را درک کنید. اما ممکن است بخواهید روی چند مورد تمرکز کنید بسته به اینکه کدام یک از آن‌ها با اهداف شخصی شما همسو باشد.

شما همچنین باید بهترین اقدامات را برای حضور همه جانبه در کانال گسترده‌تر و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای دستیابی به موفقیت بیشتر در نظر بگیرید. علاوه بر این ، استفاده از جنبه های مختلف تعامل با مشتری ، مانند دستیابی به معیارهای مناسب ، تجزیه و تحلیل داده ها ، تجربه کاربر و … برای حضور پررنگ آنلاین ضروری است.

منابع مختلف بازاریابی

چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد دیجیتال مارکتینگ وجود دارد. برخی از برترین منابع بازاریابی دیجیتال عبارت‌اند از:

  • وبلاگ ها
  • دوره‌های آنلاین
  • کارگاه های آموزشی
  • سمینارها
  • جوامع رسانه های اجتماعی
  • انجمن های آنلاین
  • کتابهای الکترونیکی
  • وبینارها
  • پادکست ها

با مصرف ترکیبی از مطالب مرتبط با دیجیتال مارکتینگ ، شما یک فرصت عالی برای آموزش خود در مورد موارد مهم و چگونگی ایجاد بهترین نتایج را دارید.

برخی از بهترین منابع دیجیتال مارکتینگ که باید در سال 2021 در نظر گرفت

با تمایل به یادگیری ، صبر و استقامت ، می‌توانید در هر جنبه از زندگی خود فاصله بگیرید. و بازاریابی دیجیتال تفاوتی ندارد.

مرکز آموزش Moz SEO

این فقط ممکن است یکی از بهترین مکانهایی باشد که می‌توانید بازی SEO خود را یاد بگیرید یا آن را کامل کنید. بنابراین چه تازه وارد باشید و چه به تازه سازی سریع هر SEO احتیاج دارید ، Moz دوباره به شما بازگشت.

منبع دیجیتال مارکتینگ مرکز یادگیری موز

از وبلاگ ها گرفته تا فیلم‌ها ، آن‌ها دارای محتوایی هستند که برای موفقیت شما مفید است. موضوعات رایج سئو به‌صورت مفصل مورد بحث قرار گرفته است ، از جمله رتبه بندی و قابلیت مشاهده ، پیوندها و ایجاد لینک ، جستجوی کلمات کلیدی و کلمات کلیدی ، سئو محلی و بین‌المللی ، سئو در سایت ، سئو موبایل و موارد دیگر.

READ  پروپوزال مارکتینگ آژانس های مسافرتی

اما موارد دیگری غیر از سئو وجود دارد. منابع اضافی در مورد بازاریابی محتوا ، تجزیه و تحلیل و گزارشگری ، رسانه های اجتماعی و بازاریابی تأثیرگذار و غیره وجود دارد.

و آیا ذکر کردم که همه اینها رایگان است!

شبکه آژانس دیجیتال

اگر آخرین منابع بازاریابی را از آژانس های دیجیتال برجسته در سراسر جهان می‌خواهید ، نیازی به جستجوی بیشتر نیست. در شبکه آژانس دیجیتال ، گزارش های پژوهشی ، روزنامه های سفید ، جعبه ابزار ، دستورالعمل ها ، نظرسنجی ها ، اینفوگرافیک ها ، مجلات و پادکست ها را پیدا خواهید کرد.

اما بیشتر از این ، شما آخرین اخبار بازاریابی را در دستان خود خواهید داشت و اطلاعاتی در مورد رویدادهایی که همه اقدامات در آن اتفاق می‌افتد را خواهید داشت.

آکادمی HubSpot

این شانس شما است که مهارت های دیجیتال مارکتینگ خود را به سطح بالاتری برسانید. یاد بگیرید که مثل یک حرفه‌ای فکر کنید و رفتار کنید. آکادمی HubSpot منابع آنلاین و رایگان ، از دوره‌های کوتاه تا گواهینامه های جامع و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

تمام موضوعات محبوب در دسترس هستند ، از جمله سئو ، بازاریابی محتوا ، بازاریابی از طریق ایمیل ، بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی و غیره. در این سایت مقدار باورنکردنی محتوایی وجود دارد. پاسخ سوالات شما مطمئناً پیدا خواهد شد.

دیجیتال را با Google بیاموزید

این یک دوره جامع آنلاین برای مبتدیان است. این چندین مفاهیم مقدماتی مربوط به دیجیتال مارکتینگ ، بازاریابی موتور جست‌وجو ، تبلیغات جست‌وجو ، تلفن همراه ، اجتماعی ، تجزیه و تحلیل و ویدئو را پوشش می‌دهد.

نیل پاتل

هیچ فهرستی بدون این نام هرگز کامل نمی‌شود. نیل پاتل به‌عنوان استاد راهنمای دیجیتال مارکتینگ منبع شما برای بازاریابی همه چیز است. از وبلاگ ها گرفته تا فیلم‌ها ، او می‌داند که برای ایجاد بازدید و فروش بیشتر به یک وب سایت چه کاری لازم است. و او اینجا است تا شما را تا آخر راهنمایی کند. ترکیبی از سرویس‌ها مانند ابزار کلمات کلیدی Ubersuggest ، SEO Analyzer و لینک های رایگان جستجوگر پیوند را پیدا خواهید کرد.

درحالی‌که وبلاگها دارای اطلاعات و سرشار از بینش هستند ، اکنون نیل پاتل ویدیوهای کوتاه و تا حدی ارائه می‌دهد که به‌طور منظم تاکتیک های جدید بازاریابی را به بینندگان یاد می‌دهد. اما مهم نیست که از کدام منابع استفاده می‌کنید ، درک و پیروی از دستورالعمل های گام به گام برای همه ساده است.

دانشگاه PPC WordStream

آیا می‌خواهید تکنیک های بازاریابی پرداخت به ازای هر کلیک را کامل کنید؟ دانشگاه WordStream’s PPC مکانی است که باید در آن حضور داشته باشید. این منبع آموزش آنلاین رایگان به شما کمک می‌کند استراتژی های مقرون‌به‌صرفه ای را که بهترین نتیجه را دارند ، بیاموزید. علاوه بر این ، بسته به سطح تخصص شما ، سه جریان در دسترس است: مبتدی (PPC 101) ، متوسط ​​(PPC 102) و PPC پیشرفته.

READ  Social Media Marketing with Facebook and Twitter: linkedin certificate

اما در اینجا ، شما موارد دیگری غیر از تحقیقات PPC خواهید یافت. منابع دیگر شامل ابزارهای کلمات کلیدی ، مبانی بازاریابی جست‌وجو ، ابزارهای بازاریابی آنلاین ، نکات صدور گواهینامه AdWords و موارد دیگر است. و با داشتن تعداد زیادی وبینار و مقاله سفید در تلفن های همراه ، می‌توانید آموزش دیجیتال مارکتینگ خود را در حین کار افزایش دهید.

دانشگاه مؤسسه بازاریابی محتوا

دانشگاه انستیتوی بازاریابی محتوا با پشتیبانی از تحقیقات و مشاوره های مختلف ، می‌تواند به شما در دستیابی به بهترین استراتژی بازاریابی کمک کند.

با کمک آموزش آنلاین ، چاپی و رویدادهای حضوری ، شما به منابع مختلفی دسترسی پیدا می‌کنید که به شما امکان می‌دهد بر هر آنچه در مورد دیجیتال مارکتینگ می دانید تسلط داشته باشید.

برنامه های آموزش مجازی ابداع شده است تا به افراد اجازه دهد با سرعت خود کار کنند. و با مهارت های مناسب ، می‌توانید کار خود را بهتر و مؤثرتر انجام دهید ، و حرفه خود را به‌عنوان بازاریاب رشد دهید.

یوتیوب

باور کنید یا نکنید ، در این کانال چیزهای فراتر از سرگرمی وجود دارد. این پلتفرم در واقع دارای مجموعه‌ای عظیم از محتوای ارزشمند در مورد بازاریابی دیجیتال و همه موارد مرتبط است. به‌سادگی موضوع را جست‌وجو کنید و صدها نتیجه از راهنماها گرفته تا آموزشها تا راهنماها برای مشکلات خاص ظاهر می‌شود.

اما به‌عنوان توصیه ، به یاد داشته باشید افراد برجسته ای را که توصیه های صحیح ارائه می‌دهند ، انتخاب کنید. گزینه‌های بهتر شامل هر یک از نام های ذکر شده در بالا ، یا دیگران مانند SEMrush ، Gary Vaynerchuk ، Seth Godin و Jay Baer است.

منابع دیجیتال مارکتینگ چه مزایایی دارند؟

1. اگر فکر خود را به آن بسپارید ، می‌توانید تقریباً در مورد هر چیزی یاد بگیرید.

با دیجیتال مارکتینگ ، مفاهیم به‌طور مداوم در حال تغییر هستند. آنچه از چند ماه پیش قابل اجرا بود ، ممکن است امروز اعمال نشود. بنابراین همیشه خوب است که با جدیدترین روندها در جریان باشید. این شامل استفاده از برخی از برنامه های گواهی دیجیتال مارکتینگ آنلاین و همچنین مشترک شدن در منابع آنلاین دیجیتال مارکتینگ است. اما با این اوصاف ، هر منبع آنلاین ، هر چقدر هم قدیمی باشد ، می‌تواند به شما در پیشرفت مهارت های اساسی کمک کند.

۲. دانش عمیق جمع کنید.

علاوه بر اصول اولیه ، افراد این فرصت را دارند که استراتژی های مختلف مربوط به مولفه های متعدد دیجیتال مارکتینگ را درک و اجرا کنند. شنیدن آنچه متخصصان مجرب برای گفتن می گویند می‌تواند شما را در مسیر درست پیش ببرد. اکنون می‌توانید خود را از اشتباهاتی که در غیر این صورت مرتکب می شدید نجات دهید.

READ  بازاریابی دیجیتال در سال 2021

۳. باعث صرفه‌جویی در وقت می‌شود.

از آنجا که مقدار زیادی محتوای آنلاین در دسترس است ، می‌توانید روش هایی برای مصرف محتوای متناسب با انتخاب سبک زندگی خود پیدا کنید. برای کسانی که وقت خواندن دارند ، وبلاگ ها و کتاب های الکترونیکی منبع اطلاعاتی شگفت انگیزی هستند. اما برای کسانی که محدودیت زمانی دارند پادکست ها گزینه بسیار خوبی ارائه می‌دهند.

۴. انواع گزینه‌های ارزان.

درحالی‌که بسیاری از کارآفرینان سرمایه زیادی برای تحصیل رسمی در این زمینه سرمایه‌گذاری می‌کنند ، بنابراین دیگر کسانی که بودجه کافی ندارند و باید روشی جایگزین پیدا کنند. در واقع ، بسیاری از منابع رایگان دیجیتال مارکتینگ به هر کسی کمک می‌کنند و همه افراد در آن پرواز می‌کنند. منابعی را انتخاب کنید که متناسب با بودجه ، اولویت و سبک یادگیری شما باشد.

5- عضوی از جامعه بازاریابی دیجیتال شوید.

همه افراد تجربیاتی برای به اشتراک گذاشتن دارند. تعامل با همفکرانی که ممکن است در همان قایق باشند همان‌طور که می‌توانید توانایی یادگیری را افزایش دهید.

در جستجوی مجموعه بهترین مقاله های بازاریابی دیجیتال در مورد آخرین استراتژی ها ، روندها ، ابزارهای مختلف و ایده‌های بازاریابان دیجیتال باشید.

نکاتی برای یادگیری بازاریابی آنلاین

  • در اینجا چندین دستورالعمل وجود دارد که می‌توانند کل روند را تا حد ممکن ساده نشان دهند:
  • با ایجاد مهارت های SEO شروع کنید. این مفهوم در زمینه های دیگر بازاریابی دیجیتال مانند بازاریابی محتوا و بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی قابل استفاده است.
  • پس از درک یک استراتژی ، آن را اجرا کنید نتایج را اندازه گیری کنید و روشهای بهینه‌سازی آن‌ها را بیاموزید. مهم‌تر از این ، از اشتباهات خود بیاموزید.
  • به تمرین ادامه دهید.
  • بازاریابی دیجیتال در حال پیشرفت با سرعت سریع است. بنابراین تصور نکنید که همه چیزهایی که برای یادگیری وجود دارد را یاد گرفته اید.
  • با روندهای فعلی در جریان باشید.
  • با کار در کنار بازاریاب های حرفه‌ای دیجیتال تجربه دست اول را کسب کنید.
  • گواهینامه بگیرید

افکار نهایی

درک زیر و بم های دیجیتال مارکتینگ به فداکاری بسیار زیادی نیاز دارد. این چیزی فراتر از صرف جمع آوری و درک اطلاعات است. شما باید بتوانید همه چیز را پیاده کنید و تاکتیک هایی را که مناسب ترین مارک تجاری شما هستند ، شناسایی کنید.

دیجیتال مارکتینگ بیش از پیروی از مجموعه‌ای از قوانین از پیش تعیین شده مربوط به آزمون و خطا است ، هیچ راه حلی متناسب با همه وجود ندارد. شما باید با استراتژی های متعدد آزمایش کنید یا ایده‌ها را با هم ترکیب کنید تا به حداکثر نتیجه برسید.

ارسال شده در دیجیتال مارکتینگ, سوشال مدیا, مارکتینگبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید
© تمامی حقوق برای مهران فره راز محفوظ است.