مهران فره راز

0 %
مهران فره راز
مشاور مارکتینگ
متخصص فروش
09353637700
  • محل سکونت:
    تهران
  • شهر:
    تهران
  • سن:
    36
فرانسوی
انگلیسی
ترکی استانبولی
مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ
فروش
تولید محتوا
خدمات پس از فروش و امور مشتریان
سوشال مدیا
روابط عمومی
رسانه
سئو
ووردپرس
  • وورد
  • اکسل
  • پاورپوینت
  • پرزی
  • ووردپرس
  • فتوشاپ

پروپوزال دیجیتال مارکتینگ برای فریلنسرها

2 مارس 2021

این نمونه پیشنهاد بازاریابی دیجیتال 100٪ به بازاریاب شبکه‌های اجتماعی (SMM) کمک می‌کند تا شغل مورد نظر خود را برنده شود.

بازاریابی دیجیتال و بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM) زمینه گسترده ای در فریلنسینگ دارند. این یکی از مهم‌ترین موارد در تجارت الکترونیکی بوده است. بیایید ببینیم: نمونه خلاصه مشخصات بازاریاب دیجیتال.

بیایید بارگیری کنیم: همه نمونه پیشنهاد‌ها فریلنسر 2021

یک فریلنسر قبل از اینکه آماده کار شود باید این موارد را واضح بداند. در اینجا ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می‌توانید پیشنهاد‌ها قاتل برای بازاریابی دیجیتال و SMM را بنویسید. برای بهترین پیشنهاد برای بازاریابی دیجیتال و SMM ، باید نکاتی را بیاموزید و به شما کمک می‌کند تا یک نمای کلی از قاتلان بنویسید. اگر می‌خواهید شغل خوبی پیدا کنید ، نمای کلی شما باید بهتر از دیگران باشد.

از دست ندهید: نمونه خلاصه مشخصات فریلنسر 2021

نکاتی که باید برای نوشتن یک پیشنهاد بازاریابی دیجیتال به خاطر بسپارید

در بازاریابی رسانه های دیجیتال و اجتماعی استاد باشید

نشان دهید تمام وقت در دسترس هستید حتی نیستید

Facebook ، Twitter ، LinkedIn ، Pinterest ، Instagram ، تکنیک های تقویت را بشناسید

تا آنجا که می‌توانید پروفایل ها را تماشا کنید و یکی از بهترین ها را ایجاد کنید

از کسی کپی نکنید

کلمات غیررسمی را به‌صورت رسمی بنویسید تا پیشنهاد کوتاه تری ارائه دهید

با کلمات خود در مورد مشتری خود تأثیر خوبی ایجاد کنید

سعی کنید بر اساس پیشنهاد شما ، آنچه مشتریان درخواست می‌کنند ، پیدا کنید

فقط با توجه به توضیحات شغلی بهترین مهارت های همسان را نشان دهید

سعی کنید تا جایی که می‌توانید دقیق باشید

یک نمای کلی جذاب ایجاد کنید

بیایید ببینیم: Upover Cover Letter Sample 2021

شما باید جذابیت خود را بر اساس پیشنهاد خود ایجاد کنید. سخنان شما در این زمینه بسیار گران‌بها است. قبل از نوشتن به مهارت هایی نیاز دارید و بعضی از مشق شب را انجام می دهید. مشتریان می‌خواهند با نیازهایشان مطابقت داشته باشند و تنها راه دیدن آن‌ها این است که با دیدن پیشنهاد شما. ما برخی نکات ویژه را به شما ارائه خواهیم داد تا فریلنسرها بتوانند پیشنهاد خوبی برای بازاریابی دیجیتال و SMM ارائه دهند.

READ  پروپوزال ایمیل مارکتینگ به روش مهران فره راز

بیایید ببینیم: نمونه نمای کلی مشخصات Upwork 2021

مهارت های فنی برای نوشتن پیشنهاد بازاریابی دیجیتال

هرگز حتی نقاط ضعف خود را نشان ندهید

شما باید نشان دهید که همه چیز راجع به دیجیتال مارکتینگ و SMM می دانید. به مشتری خود بگویید چرا شما برای این کار بهترین هستید ،

مهارت های ارتباطی خود را نشان دهید و از طریق هر فناوری که مشتری شما درخواست می‌کند ، برای برقراری ارتباط آماده باشید

شما باید پیشنهاد خود را کوتاه تر با 200-250 کلمه بنویسید و همیشه سعی کنید هنگام نوشتن خلاق باشید

اعتماد مشتری خود را جلب کنید ، قابل اعتماد باشید ، در مورد شغل سوال کنید ، حرفه‌ای بودن خود را نشان دهید ، به مشتریان خود بگویید که شما برای شغل او مناسب هستید

همیشه سعی کنید نکات پنهان شده را در پست های کاری مشتری خود پیدا کنید. آن‌ها به‌دنبال کسی هستند که قادر به درک نیاز مشتری باشد.

هرگز هر چیزی که متعلق به شما نیست را کپی و پیست کنید. مشتریان شما به‌راحتی متوجه می‌شوند که شما دروغ می گویید. با خلاقیت به روش خود از خودتان بنویسید.

به مشتری چند دلیل بدهید که چرا باید شما را انتخاب کند. هنگام نوشتن پروپوزال اشتباه نکنید. با مهارت و تجربه مشتری های خود را تحت تأثیر قرار دهید. همیشه نشان دهید که تجربه زیادی دارید هرچند که نداشته اید.

در پیشنهاد و پاسخ دادن به مشتری خود سریع باشید.

مثالها را دنبال کنید و پروپوزال خود را برای ایجاد پیشنهاد قاتل ایجاد کنید.

نمونه پیشنهاد فریلنسر برای بازاریابی دیجیتال و SMM (01)

آقای عزیز (نام مشتری)

صبح بخیر

من (نام شما) اهل (کشور شما) هستم. من پست شغلی شما را در فریلنسر دیده ام و فکر می کنم بهترین شغل شما هستم.

بازاریابی دیجیتال علاقه من است. من حرفه‌ای بودن را در علاقه خود قرار داده ام و روش هایی را ایجاد کرده ام تا بتوانم آن‌ها را در برخی کارهای خلاقانه قرار دهم. من با موفقیت در برخی از کارگاه های آموزشی بازاریابی دیجیتال شرکت کردم و با موفقیت آمدم. من زمان زیادی برای تحصیل در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده و بهترین مهارت ها را در این زمینه جمع آوری کرده ام.

READ  بازاریابی دیجیتال در سال 2021

من متخصص بازاریابی رسانه های دیجیتال و اجتماعی هستم. من در پنج سال گذشته به‌عنوان بازاریاب دیجیتال کار کرده ام و مقدار قابل توجهی از تجربه را در مورد خواسته ها و نیازهای واقعی مردم جمع آوری کرده ام. بازاریابی مانند فروش شانه به شخص طاس است و با این دیدگاه من در تلاش هستم تا مشتریانم بتوانند بیشترین بهره را از من ببرند. من آماده هستم تا بهترین حرفه‌ای بودن را انجام دهم تا بتوانم کار را با موفقیت انجام دهم.

من فکر می کنم که در هر دو زبان بنگالی و انگلیسی مهارت برقراری ارتباط عالی دارم. من درک کافی در خواندن ، نوشتن ، صحبت کردن و گوش دادن دارم. من مطمئن هستم که می توانم اهداف مهارت های ارتباطی خود را متقاعد کنم.

من طبق مشتری کار می کنم. من آماده ام تا خودم را در معرض دید مشتری خود قرار دهم و همیشه آماده یادگیری و ایده‌های جدید هستم.

در صورت نیاز به من در فیس بوک ، توییتر ، اسکایپ و وایبر در دسترس هستم. من به‌طور کلی هفته‌ای 50 ساعت کار می کنم. رضایت مشتری قول من است.

ارادتمند شما

(اسم شما)

بازاریابی دیجیتال و پیشنهاد SMM

نمونه پیشنهاد فریلنسر برای بازاریابی دیجیتال و SMM (02)

جناب آقای X

با درود

من یک راک استار در زمینه بازاریابی دیجیتال و بازاریابی رسانه های اجتماعی هستم. من همه چیز را در این زمینه که شما بدنبال آن هستید می دانم و بهترین گزینه برای شغل شما هستم. لطفا پروفایل من را بررسی کنید

من یک بازاریاب دیجیتال حرفه‌ای هستم. من علاقه زیادی به دیجیتال مارکتینگ و SMM دارم. من اشتیاق خود را به یک حرفه تبدیل کرده ام. من قبل از آمدن به این حرفه بسیار مطالعه کرده ام و اکنون آماده هستم تا نیازهای شما را برآورده کنم. اگر با من کار کنید حرفه‌ای بودن را پیدا خواهید کرد.

من مهارت ارتباط صوتی دارم. من می دانم که بازاریابی دیجیتال به شخصی نیاز دارد که بتواند کشتی را در بیابان بفروشد. من یک مهارت قانع‌کننده عالی دارم. می توانم به شما اطمینان دهم که هرکسی را که به من بگویید می توانم راضی کنم.

READ  نمونه پروپوزال دیجیتال مارکتینگ به همراه محاسبه هزینه ها

من در پنج سال گذشته به‌عنوان بازاریاب دیجیتال کار می کنم. در این سال‌ها چیزهای زیادی آموخته ام. من همیشه آماده اتخاذ کارهای جدید برای انجام بازاریابی دیجیتال و SMM هستم. شما می‌توانید نمونه کارهای من را بررسی کنید. من بسیاری از کارها را با سوابق موفق انجام داده ام. من کارمند مشتری هستم ، همیشه همان‌طور که توصیف می‌شود کار می کنم.

بازاریابی دیجیتال به برخی مهارت های معمول نیاز دارد که برای همه غیر معمول است. من این مهارت ها را دارم و این باعث می‌شود من در شغل شما مناسب باشم. می توانم به شما قول دهم که تمام تلاشم را می کنم تا بهترین نتیجه را به شما بدهم و این باعث می‌شود من گزینه مناسبی برای کار باشم.

من روزی بیست ساعت در خدمت شما هستم. مرا می‌توانید در اسکایپ و وایبر پیدا کنید. من به‌طور کلی 55 ساعت در هفته کار می کنم. من آماده هستم تا هر چالشی را که به من می دهید بردارم.

بهترین آرزوها

(اسم شما)

بازاریابی دیجیتال و پیشنهاد SMM

نمونه 01: ارسال شغل در بازاریابی دیجیتال و SMM

ما به‌دنبال یک متخصص در مدیر بازاریابی دیجیتال هستیم که می‌تواند مبارزات دیجیتالی ما را مدیریت کند. وظیفه شما مدیریت سیستم عامل های دیجیتال خواهد بود. شما باید برای افزایش ترافیک ، ایجاد برنامه هایی برای انتشار جدید مقالات یا پست های وبلاگ ، استراتژی ایجاد کنید. همچنین شما مسئول نظارت بر عملکرد خواهید بود.

وظایف و مسئولیت

برای بررسی به‌روزرسانی ها ، طرح‌ها ، تجربه کاربر و بازخورد ، مدیریت را تحت نظر داشته باشید

پیام ها و پست های روزانه را کنترل کنید

پیام‌رسان ماهرانه و جذاب مؤثر تبلیغ تبلیغات تجاری

به سوالات مشتری پاسخ دهید

تحلیل گزارش

شرایط و شرایط

حداقل BA در بازاریابی

مهارت ارتباطی عالی

5+ سال تجربه

دانش خوب در تجارت الکترونیک ، PPC ، SEO و SEM

تا بتواند استراتژی های جدیدی ایجاد کند

ارسال شده در تبلیغات, دیجیتال مارکتینگ, مارکتینگبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید
© تمامی حقوق برای مهران فره راز محفوظ است.