مهران فره راز

0 %
مهران فره راز
مشاور مارکتینگ
متخصص فروش
09353637700
  • محل سکونت:
    تهران
  • شهر:
    تهران
  • سن:
    36
فرانسوی
انگلیسی
ترکی استانبولی
مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ
فروش
تولید محتوا
خدمات پس از فروش و امور مشتریان
سوشال مدیا
روابط عمومی
رسانه
سئو
ووردپرس
  • وورد
  • اکسل
  • پاورپوینت
  • پرزی
  • ووردپرس
  • فتوشاپ

پروپوزال ایمیل مارکتینگ به روش مهران فره راز

3 آوریل 2021

پروپوزال مارکتینگ از طریق ایمیل و نکاتی برای فعالیت‌های موفق با الگوهای بازاریابی ایمیل انعطاف پذیر Mailchimp و طراح بصری ، ارسال ایمیل هایی که واقعاً کلیک می‌کنند آسان است.

ایمیل مارکتینگ چیست و از کجا شروع شده است؟

اولین ایمیل ارسال شده توسط ری تاملینسون در سال 1971 یا 1978 بسته به منبع شما ، آغاز دوران ارتباطات مدرن است. پیام چیز خاصی نبود ، مجموعه‌ای از اعداد و حروف که بیشتر شبیه رمز عبور بودند تا پیام ، اما اهمیت آن عمیق بود.

این ایمیل از طریق یک رایانه به رایانه دیگر ارسال می‌شود و از طریق شبکه‌ای از ماشین ها حرکت می‌کند ، بی شباهت به اینترنت امروزی که می شناسیم. تاملینسون همچنین نماد “@” را در آدرس های ایمیل به جهانیان معرفی کرد.

گری تورك ، مدیر بازاریابی در Digital Equipment Corp ، اولین ایمیل تجاری را سال‌ها بعد ارسال كرد ، جایی كه پیام به فهرستی از آدرسهای ایمیل رسید. و voila ، بازاریابی از طریق ایمیل متولد شد. فقط چند صد نفر در این لیست بودند ، اما همین کافی بود تا Thuerk ادعا کند گوشته ، “پدر هرزنامه”.

امروز ، ما مملو از کمپین‌های بازاریابی از طریق ایمیل هستیم ، و بله ، برخی از آن‌ها هنوز احساس ناخوشایند هستند ، اما تأثیری که یک پیام خوش ساخت می‌تواند روی مشتریان شما بگذارد قابل انکار نیست – بدون ذکر CRM و پرورش سرب.

بازاریابی از طریق ایمیل به شما کمک می‌کند تا برای ارتقا your برند خود و افزایش فروش با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. شما می‌توانید بسیاری از کارها را با ایمیل انجام دهید ، مانند فروش محصولات ، به اشتراک گذاشتن برخی اخبار ، بهبود نرخ رها شدن از سبد خرید یا تعریف یک داستان.

با سازنده کمپین Mailchimp ، یافتن الگوهای ایمیل مناسب برای هر پیام آسان است – خواه از مشترکین جدید استقبال می‌کنید ، هم از فروش کالا به مشتریان اطلاع می دهید یا تولد شما را به شخصی تبریک می گویید.

نیک ساپیا ، مدیر ارشد دیجیتال Alps & Meter

“بزرگ‌ترین مزیت سازنده ایمیل Mailchimp این است که استفاده از آن آسان است. از بارگذاری سریع در پالت رنگ و فونت نام تجاری خود ، می توانیم ایمیل ها را به‌راحتی مانند پسوند وب سایت خود جلوه داده و احساس کنیم. ”

Nick Sapia ، مدیر ارشد دیجیتال Alps & Meters بیاموزید که چگونه از Mailchimp برای ارسال نامه‌های الکترونیکی متناسب با نام تجاری خود استفاده می‌کند

آیا بازاریابی از طریق ایمیل کار می‌کند؟

هنگامی که می‌خواهید چیزی در مورد نام تجاری خود با یکدیگر در میان بگذارید یا وسایل خود را بفروشید ، بازاریابی از طریق ایمیل یکی از مقرون‌به‌صرفه ترین روش‌های انجام این کار است.

در حقیقت ، یک مطالعه در سال ۲۰۱۵ توسط DMA نشان داد که به ازای هر 1 دلار هزینه شده ، ایمیل به‌طور متوسط ​​38 دلار بازگشت سرمایه (ROI) دارد. وقتی خریداران آماده خرید چیزی هستند ، اغلب به‌دنبال ایمیل فروشگاه‌های مورد علاقه خود می گردند.

هنوز هم ، مردم بیشتر و بیشتر ایمیل می‌گیرند و برجسته شدن در صندوق های ورودی کامل می‌تواند چالش برانگیز باشد. به همین دلیل Mailchimp ابزار لازم برای درخشش را در اختیار شما قرار می‌دهد (به‌علاوه ، ما نکات زیادی را در مورد ارسال ایمیل های برجسته ارائه داده ایم) و توسعه کمپین‌های بازاریابی ایمیل مؤثر. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی بازاریابی از طریق ایمیل ، آمار بازاریابی ایمیل ما را توسط صنعت بررسی کنید.

چگونه می توانم لیست ایمیل دریافت کنم؟

هنگام تهیه و نگه‌داری لیست مشترکان مشترك ، متشكل از افرادی كه می‌خواهند پیام های شما را دریافت كنند (و افرادی كه عمداً انتخاب كرده اند) ، بالاترین میزان بازگشت سرمایه را مشاهده خواهید كرد. اگرچه ساختن یک لیست پاک می‌تواند کار بیشتری را در ابتدای استراتژی بازاریابی از طریق ایمیل انجام دهد ، اما لیست های Mailchimp دارای ابزارهای داخلی برای کمک به شما در این راه هستند.

روش‌های زیادی برای یافتن افرادی وجود دارد که مشتاقانه منتظر دریافت ایمیل های شما هستند ، اما ما تعدادی از آن‌ها را که بهترین کار را دارند جمع آوری کرده ایم.

برای ایجاد یک لیست ایمیل:

  • فرم ثبت نام در وب سایت خود ایجاد کنید. وقتی افرادی برای اولین‌بار به وب سایت شما می آیند و آنچه را می بینند دوست دارند ، راهی برای کسب اطلاعات در مورد نام تجاری شما می‌خواهند. برای ثبت نام در خبرنامه فرم ایجاد کنید و برای جمع آوری داده‌های مشتری از بازدید کنندگان خود ، یک پنجره بازشو نصب کنید.
  • از یک برگه ثبت نام به روش قدیمی استفاده کنید. چه در فروشگاه آجر و ملات شما باشد ، چه در رویدادی که در آن میزبانی می‌کنید یا در آن شرکت می‌کنید ، وقتی افرادی که مشغول انجام کاری هستند احاطه شده‌اند ، مکانی برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در اختیار آن‌ها قرار دهید.
  • ثبت نام را از طریق رسانه های اجتماعی انجام دهید. اگر لیست ایمیل قابل توجهی ندارید (یا فقط می‌خواهید رشد کنید) ، اما یک رسانه اجتماعی جذاب را دنبال می‌کنید ، روی آن منبع ضربه بزنید. فرم ثبت نام خود را در کانال های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.
READ  6 دارایی دیجیتال مارکتینگ که امروز باید از آنها استفاده کنید

برای افزودن مشترکان بیشتر به لیست موجود:

  • یک مسابقه برگزار کنید یا تخفیف بدهید. ما طرفداران زیادی هستیم که به مردم انگیزه می دهیم تا در لیست ایمیل شما ثبت نام کنند – و می‌دانیم که مسابقات کار می‌کنند. سعی کنید برای اولین مشترک خوش شانس یا یک کد تخفیف برای اولین خرید جایزه ارائه دهید.
  • اشتراک ایمیل های خود را آسان کنید. هنگامی که ایمیل های زیبا و جذاب ایجاد می‌کنید ، با بسیاری از اطلاعات ارزشمند مردم می‌خواهند آن‌ها را به اشتراک بگذارند. Mailchimp به شما امکاناتی می‌دهد (مانند دکمه های اشتراک‌گذاری و سازندگان پست در شبکه‌های اجتماعی) که اجازه می‌دهد حرف در مورد ایمیل های شما به سرعت پخش شود.
  • از طریق Mailchimp یک صفحه فرود ایجاد کنید. صفحات فرود یک روش دیگر برای رشد لیست ایمیل شما ارائه می‌دهند. با استفاده از بهترین تصاویر و محتوای خود ، صفحات دستیابی به مردم فراخوانی واضح برای اقدام می‌دهند و راه ثبت نام از طریق ایمیل را افزایش می‌دهند.

آیا می توانم لیست ایمیل بخرم؟

نه. شما نباید یک لیست ایمیل خریداری کنید (و اگر از Mailchimp استفاده می‌کنید ، نمی توانید از لیست ایمیل خریداری شده استفاده کنید).

لیست های خریداری شده بی اثر هستند و بر همه افرادی که از Mailchimp استفاده می‌کنند نیز تأثیر می گذارند. اگر به فهرستی از افرادی که اطلاعات تماس خود را خریداری کرده‌اید ایمیل ارسال کنید ، بسیاری از نامه‌های الکترونیکی به‌عنوان هرزنامه شناخته می‌شوند و همچنین نرخ های لغو اشتراک بالایی دریافت خواهید کرد. اگر هر کسی با همان IP در گذشته هرزنامه ارسال کرده باشد ، برخی از فیلترهای هرزنامه ایمیل یک کمپین ایمیل را پرچم گذاری می‌کنند. وقتی از Mailchimp استفاده می‌کنید ، ایمیل شما از طریق سرورهای ما تحویل داده می‌شود ، بنابراین اگر یک نفر هرزنامه ارسال کند ، می‌تواند از رسیدن ایمیل های سایر کاربران به صندوق های ورودی جلوگیری کند. اما با منع کاربران Mailchimp از لیست های خریداری شده ، قابلیت تحویل را برای همه افزایش می دهیم.

  • به همین دلیل است که ما هوشیارانه تلاش می‌کنیم تا اعتبار ارسال خود را دست نخورده نگه داریم و مهم است که همه کاربران از شرایط استفاده ما که قوانین ضد هرزنامه را اعمال می‌کنند ، پیروی کنند. برای پیروی از شرایط استفاده ما 3 قانون اصلی وجود دارد که باید آن‌ها را دنبال کنید.
  • از لیست های شخص ثالث استفاده نکنید. این شامل لیست های پستی خریداری شده یا اجاره ای و لیست های خراشیده شده از منابع شخص ثالث ، از جمله وب سایت‌های عمومی است.
  • اجازه گرفتن. همه افرادی که در لیست شما هستند باید برای دریافت ایمیل از شما تصمیم بگیرند و اجازه آن‌ها باید صریح و قابل تأیید باشد. اگر از یکی از گزینه‌های فرم ثبت نام ما استفاده می‌کنید ، این مجوز را برای شما پیگیری می‌کنیم.
  • پیوند لغو اشتراک را وارد کنید. قوانین فدرال ضد اسپم شما را ملزم می‌کند تا در هر کمپینی که ارسال می‌کنید راهی برای لغو اشتراک در لیست خود داشته باشید. ما از شما می خواهیم از لینک لغو اشتراک ما استفاده کنید.

من برای بازاریابی از طریق ایمیل آماده هستم ، اما از کدام بستر استفاده کنم؟

چه اولین مبارزات بازاریابی ایمیلی خود را شروع کنید و چه طرفدار ایمیل فصلی باشید ، Mailchimp ابزارها و پشتیبانی مورد نیاز شما را دارد. با مجموعه‌ای گسترده از ویژگی‌ها ، همه کارها از اتوماسیون بازاریابی گرفته تا ابزار ردیابی تا بهینه‌سازی ایمیل های شما از طریق آزمایش تقسیم ، شما را از ابتدا تا انتها تحت پوشش قرار می دهیم.

خوب ، اما چقدر هزینه دارد؟

هنگام ایجاد حساب Mailchimp ، این گزینه را دارید که یک طرح رایگان یا پولی انتخاب کنید. این گزینه به شما امکان می‌دهد با ابزارهای کاربر پسند ما آزمایش کنید و نحوه استفاده بهینه از بستر بازاریابی همه در یک خود را دریابید. بنابراین اگر تازه از زمین خارج می شوید ، می‌توانید باهوش تر به بازار بیاموزید تا بتوانید سریع‌تر رشد کنید. شما می‌توانید در برنامه Free بمانید تا زمانی‌که 2000 مخاطب یا تعداد کمتری از مخاطبان خود داشته باشید.

با ادامه رشد مخاطبان ، برنامه های قیمت گذاری ما نیز در کنار نیازهای شما مقیاس می‌گیرند ، برای پیشبرد نیازهای تجاری ما همچنین یک طرح برتر ارائه می دهیم.

بعلاوه ، ما شما را با بسیاری از توصیه های خوب (و نکات سرگرم کننده بازاریابی از طریق ایمیل!) در مورد نحوه عملکرد بر اساس داده‌های مخاطبان خود ، به شما توانمند می‌کنیم تا بتوانید ایمیل هایی را که مردم در واقع می خوانند ارسال کنید. ما به شما کمک خواهیم کرد تا کمپین‌های موفق بازاریابی ایمیل را ایجاد کنید.

من در بازاریابی از طریق ایمیل تازه وارد هستم ، و ممکن است کمی کمک لازم داشته باشم.

وقتی شما به ما احتیاج دارید ما اینجا هستیم. در طول 30 روز اول حضور در Mailchimp ، ما امکان دسترسی رایگان به پشتیبانی کلاس 24/7 را به شما ارائه می دهیم تا بتوانید از حساب خود بیشترین بهره را ببرید.

اگر می‌خواهید از طریق گپ آنلاین یا ایمیل با تیم پشتیبانی ما در تماس باشید ، از 9،99 دلار در ماه به برنامه ضروری ما ارتقا دهید. خواه با ایمیلی که در حال نوشتن هستید سد معبر شوید یا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه کار چیزی بخواهید ، کمک به‌صورت شبانه روزی در دسترس است. و هنگامی که شما آماده هستید تا ایمیل خود را به سطح بالاتری برسانید ، ما نیز برای آن برنامه داریم.

READ  سوشال مدیا در کرونا

حتی اگر به یک حساب پولی ارتقا ندهید ، همیشه می‌توانید به آموزش گام به گام و اطلاعات عمیق درباره نحوه کارکرد ویژگی‌های ما (همچنین نکات و راهنماهای عیب‌یابی) مراجعه کنید.

راهنمای زمینه بازاریابی از طریق ایمیل

بازاریابی از طریق ایمیل یکی از مقرون‌به‌صرفه ترین روشهای تبلیغات تجاری شما است ، خواه هدف شما ساختن برند شما باشد یا فروش چیزهای بیشتر. راهنمای بازاریابی میدانی ما استراتژی های بازاریابی از طریق ایمیل و هر چیز دیگری را که باید برای استفاده بهتر از این بستر بدانید ، فراهم می‌کند. بیاموزید که چگونه یک برنامه بازاریابی از طریق ایمیل ایجاد کنید ، ایمیل های م effectiveثر را در طول کانال فروش خود طراحی کنید ، آن‌ها را آزمایش کنید و نرخ تحویل را بهبود ببخشید. سپس به قدرت اتوماسیون بازاریابی و نحوه سنجش موفقیت ایمیل های خود پی ببرید.

راهنمای طراحی ایمیل

ارائه همه چیز است ، یا تقریباً آن‌ها می گویند. با در نظر داشتن این ضرب المثل قدیمی ، ما بهترین نکات خود را برای هرکسی که می‌خواهد ایمیل ارسال کند ، مشترکان برای دستیابی به یک راهنمای طراحی ایمیل آماده کرده ایم. ما هر جنبه طراحی را پوشش می دهیم: محتوا ، الگوها ، هویت ، رنگ ، تصاویر ، طرح ، فونت ها و فراخوان برای اقدام. طراحی به همان اندازه که علم است ، علمی هم هست و ما حدس می زنیم چالش برانگیزترین قسمت ارسال ایمیل های خوب است.

مرجع طراحی ایمیل

اگر می‌خواهید ایمیل های خود را رمزگذاری کنید ، آزادی این کار را دارید. اما این یک مهارت پیشرفته است که نیاز به کمی دانش فنی دارد. در اینجا همان چیزی است که شما برای جهش کدگذاری نیاز دارید – چه تازه شروع کرده‌اید ، چه در مورد اصول ایمیل های HTML تعجب می‌کنید ، یا به‌دنبال راهنمای کدگذاری آن‌ها هستید. همچنین با تبدیل شدن به یک ایمیل حرفه‌ای قابل تأیید ، چند منبع دیگر را که ممکن است لازم داشته باشید جمع آوری کرده ایم. اگر سیستم عامل دیگری را در نظر دارید ، قبل از تصمیم‌گیری ، راهنمای مقایسه ما را بررسی کنید.

آیا می توانم ایمیل های خود را آزمایش کنم؟

البته که می توانی! با استفاده از ابزارهای تست A / B ، مانند ابزارهای ارائه شده توسط Mailchimp ، می‌توانید آزمایش تقسیم را انجام دهید و به اندازه سه تغییر برای کمپین‌ها آزمایش کنید.

همچنین می‌توانید خطوط موضوعی ، محتوا ، از نام ها و زمان ارسال را امتحان کنید. شما می‌توانید میزان دسترسی خود را نیز آزمایش کنید. همین تعداد افراد ایمیل شما را دریافت می‌کنند. همیشه ایمیل های خود را برای نتایج بهتر بهینه کنید.

چگونه ایمیل های خود را آزمایش کنیم؟

ابتدا عاملی را تعیین کنید که موفقیت را برای شما تعریف می‌کند. این می‌تواند کلیک ، باز یا پول بدست آمده باشد. ما نتایج را جمع آوری کرده و برنده را به شما نشان خواهیم داد. و می‌توانید آن را نیز خودکار کنید. فقط به میلچیمپ بگویید تا به‌طور خودکار کمپین برنده را ارسال کند. واقعاً خیلی راحت است.

برای شروع به شما نکات بازاریابی ایمیل ارسال کنید

1. یک طرح بازاریابی از طریق ایمیل ایجاد کنید.

برای سهولت بخش برنامه‌ریزی ، ما بهترین روش هایی را که می‌خواهید هنگام تدوین استراتژی برای بازاریابی از طریق ایمیل خود در نظر بگیرید ، برجسته کردیم.

  • مخاطبان خود را تعریف کنید

مهم نیست که چه چیزی را می فروشید ، باید ایده روشنی از مخاطبان خود داشته باشید تا بتوانید به‌طور مؤثر با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. Mailchimp به شما امکان می‌دهد کمی عمیق تر شوید و کاربران را در بین مخاطبان تقسیم کنید ، بنابراین می‌توانید برای آن‌ها ایمیل شخصی و هدفمندی بفرستید که به افزایش تعامل ، ایجاد روابط قابل اعتماد و تولید بازگشت سرمایه بیشتر کمک می‌کند.

  • منابع ثبت نام

برخی از با ارزش ترین داده هایی که فرم ثبت نام شما ارائه می‌دهد نحوه و مکان ثبت نام مشترکان در لیست شما است. اگر مشاغل تجارت الکترونیکی هستید که فروشگاه خود به Mailchimp متصل است ، دانستن اینکه مشتریان شما به چه مکانی به لیست شما پیوسته اند ، می‌تواند ایده بهتری در مورد نحوه برقراری ارتباط با آن‌ها و اینکه ممکن است بخواهید تلاش‌های بازاریابی خود را در آینده متمرکز کنید ، به شما ارائه دهد.

  • بخشها و گروهها

پس از شناسایی مجموعه های کوچکتر از افراد در بین مخاطبان بیشتر ، قادر خواهید بود گروه ها و بخشهایی را برای ارسال ایمیل های مرتبط و شخصی تر به گیرندگان خود ایجاد کنید – و هرچه کمپین بیشتر مرتبط باشد ، نتایج بهتر است. مواقعی وجود دارد که می‌خواهید به کل لیست خود ارسال کنید ، اما با تقسیم‌بندی کاربران و استفاده از ابزار تقسیم‌بندی Mailchimp می‌توانید نرخ کلیک و سفارشات تجارت الکترونیکی را که کمپین‌های شما ایجاد می‌کند ، به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

  • تصمیم بگیرید چه چیزی بنویسید
READ  چگونه یک فروشگاه اینستاگرام راه اندازی کنیم؟

اکنون که دانستید برای چه کسی نامه می نویسید ، وقت آن است که به محتوای خود فکر کنید. می‌خواهید به مخاطبان خود چه بگویید؟ استراتژی بازاریابی محتوای شما چیست؟ شما می‌خواهید ایمیل هایی را با هدف ارسال کنید که در واقع با مشترکان شما صحبت می‌کنند ، بنابراین همیشه به خاطر داشته باشید که آن‌ها برای چه کاری وارد سیستم شده‌اند.

  • فرکانس و اهداف ارسال خود را تعیین کنید

در مورد اینکه هر چند وقت یک بار باید به مشتریان خود ایمیل بفرستید ، چیز مهمی وجود ندارد ، اما اگر زیاد ارسال کنید ، مشترکین شما احتمالاً آنچه را برای گفتن شما تنظیم می‌کنند یا به‌طور کلی اشتراکتان را لغو می‌کنند. برخی از کاربرانی که یک وبلاگ یا وب سایت خبری را اداره می‌کنند ممکن است تصمیم بگیرند که به‌روزرسانی های روزانه را به مشترکان خود ارسال کنند ، درحالی‌که کاربران دیگر فقط دو بار در ماه ارسال می‌کنند تا مشترکان از ایمیل های خود هیجان زده شوند. انتخاب کنید که کمپین ایمیل خود را با سرعت خود بفرستید و نرخ لغو اشتراک و نرخ کلیک را بررسی کنید تا در صورت لزوم فرکانس را تنظیم کنید.

  • برنامه‌ریزی کنید

یکی از راه‌های اطمینان از ادامه مسیر ، ایجاد تقویم محتوا برای برنامه‌ریزی کمپین‌ها ، پست های وبلاگ ، پست های رسانه های اجتماعی و موارد دیگر است.

برنامه بازاریابی ایمیل شما به صنعت ، نوع محتوایی که ارسال می‌کنید (استراتژی بازاریابی محتوا) و فرکانس ارسال شما بستگی خواهد داشت.

۲. ایمیل های خود را طراحی کنید

  • نکات طراحی

هنگام طراحی کمپین‌های ایمیل ، روی پیام خود تمرکز کنید و طراحی خود را ساده نگه دارید. ما پیشنهاد می‌کنیم همه عناصر کمپین خود را در یک سلسله مراتب ذکر کنید ، مهم‌ترین اطلاعات یا اصلی‌ترین روش را به سمت بالا قرار دهید تا افراد در صورت کمبود وقت بتوانند به سرعت ایمیل شما را اسکن کنند.

  • الگوهای خود را کد کنید

آیا می‌خواهید کنترل بیشتری بر طراحی ایمیل خود داشته باشید؟ شما این امکان را دارید که الگوی HTML خود را کدگذاری کرده و به Mailchimp وارد کنید.

۳. ایمیل های خود را تست کنید

  • در سرویس گیرنده های ایمیل و ISP مختلف تست کنید

همه سرویس گیرنده های ایمیل متفاوت ایجاد شده‌اند ، به این معنی که کمپینی که در Mailchimp طراحی کرده‌اید ممکن است در صندوق های مشترکین شما کمی متفاوت باشد. حتما ایمیل ها را در دستگاه‌های تلفن همراه بررسی کنید و همچنین می‌توانند در طراحی های پاسخگو متفاوت به نظر برسند.

  • ایمیل های آزمایشی را برای دوستان و همکاران خود ارسال کنید

اگر دوستان یا همکارانی دارید که می‌توانند ایمیل شما را از نظر غلط املایی بررسی کنند و درباره طرح آن بازخوردی به شما بدهند ، می‌توانید برای آن‌ها ایمیل آزمایشی ارسال کنید تا بتوانند مستقیماً در صندوق ورودی خود از کمپین پیش‌نمایش کنند.

  • با مبارزات آزمایشی A / B بهترین نسخه را پیدا کنید

مطمئن نیستید کدام موضوع بیشترین باز و کلیک را خواهد داشت؟ فکر می‌کنید ممکن است زمان خاصی از روز باشد که مشتریان شما به احتمال زیاد از طریق کمپین شما خرید می‌کنند؟ اجرای یک آزمون A / B به شما امکان می‌دهد نسخه های مختلف ایمیل های خود را آزمایش کنید تا ببینید تغییرات ایجاد شده بر نتایج شما چگونه تأثیر دارد.

4- کاری که می‌توانید با اتوماسیون بازاریابی انجام دهید

برخلاف کمپین‌های عادی ، اتوماسیون یک ایمیل یا مجموعه‌ای از ایمیل های هدفمند است که می‌توانید تنظیم کنید و فراموش کنید. از یک مجموعه ایمیل خوش آمد گویی برای پیگیری ایمیل ها پس از خرید تا پاداش دادن به انگیزه ویژه مشتریان ، اتوماسیون به شما کمک می‌کند ارتباطات خود را با مشتریان ساده کنید بنابراین فرصت بیشتری برای تمرکز بر ایجاد محتوا و افزایش بازگشت سرمایه (ROI) دارید. به‌علاوه ، می‌توانید برای به‌روزرسانی مشتریان در خریدهایی که از فروشگاه شما انجام داده‌اند ، اعلان های سفارش را طراحی ، ارسال و پیگیری کنید.

۵. عملکرد خود را بسنجید

داده‌های تجزیه و تحلیل بازاریابی جمع آوری شده در گزارش های Mailchimp به شما کمک می‌کند استراتژی بازاریابی خود را در جهت پیشرفت اصلاح کنید.

  • باز می‌شود و کلیک می‌کند

اینها واضح ترین آمار برای اندازه گیری میزان درگیری در کمپین هستند ، زیرا نشان می‌دهد خطوط موضوعی و محتوای کمپین شما با یک لیست خاص چقدر طنین انداز است. اما مهم است که در نظر بگیرید که نرخ باز کردن و کلیک کردن در مقایسه با سایر شرکت‌های صنعت شما چگونه است – در غیر اینصورت در خلا statistics به آمار خود نگاه می‌کنید.

  • داده‌های تجارت الکترونیکی

اگر فروشگاه خود را به Mailchimp متصل کرده‌اید و ردیابی پیوند تجارت الکترونیکی را برای کمپین‌های خود روشن کرده‌اید ، می‌توانید داده‌های خرید مشترکان خود را در گزارش های کمپین ، نمایه های مشترک و داشبورد حساب مشاهده کنید.

  • ترافیک وب سایت

کمپین هایی که ارسال می‌کنید می‌توانند به شما کمک کنند بازدید بیشتری را به وب سایت یا فروشگاه آنلاین خود هدایت کنید. و چند ادغام وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را با Mailchimp همگام‌سازی کنید ، بنابراین می‌توانید پس از ارسال یک کمپین ، روندهای بازدید در وب سایت یا فعالیت‌های تجارت الکترونیکی را ردیابی کنید.

ارسال شده در تبلیغات, دیجیتال مارکتینگ, مارکتینگبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید
© تمامی حقوق برای مهران فره راز محفوظ است.