مهران فره راز

0 %
مهران فره راز
مشاور مارکتینگ
متخصص فروش
09353637700
  • محل سکونت:
    تهران
  • شهر:
    تهران
  • سن:
    36
فرانسوی
انگلیسی
ترکی استانبولی
مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ
فروش
تولید محتوا
خدمات پس از فروش و امور مشتریان
سوشال مدیا
روابط عمومی
رسانه
سئو
ووردپرس
  • وورد
  • اکسل
  • پاورپوینت
  • پرزی
  • ووردپرس
  • فتوشاپ

چگونه دیجیتال مارکتینگ را آنلاین یاد بگیرم؟

13 مارس 2021

هیچ کس نمی تواند این واقعیت را انکار کند که رشد دیجیتال تغییری در پارادایم ایجاد کرده است در شیوه ای که بازاریاب ها در اعمال خود برای تقویت تبدیل و افزایش تعامل مخاطبان ، انقلابی ایجاد کرده‌اند.

بدیهی است که ، من در مورد تحول دیجیتال مارکتینگ صحبت می کنم. من بد نیستم که دیجیتال مارکتینگ را به‌عنوان یک هنر در نظر بگیرم ، زیرا پر از نوآوری ، تاکتیک های جدید و خلاقیت کلی است.

آیا شما توانایی در دنیای سایبر دارید ، اما در عین حال ، آیا از برنامه نویسی و ریاضیات پیچیده متنفر هستید؟ به من اجازه دهید کورکورانه به شما یاد بدهم که دیجیتال مارکتینگ را به‌صورت آنلاین یاد بگیرید!

راجر که ، ما در یک قایق هستیم و باور کنید ، این یک کیف فرصت طلایی است که یک مجموعه مهارت جدید و چشمگیر است. تنها چیزی که می توانم پیش‌بینی کنم این است که پتانسیل بسیار بالایی برای آینده وجود دارد و احتمال ایجاد یک حرفه موفق به‌شدت زیاد است. بنابراین ، به‌عنوان یک شروع کننده ، برخی از بهترین دانشگاهها و دوره‌های آن‌ها را برای یادگیری آنلاین بازاریابی دیجیتال به شما توصیه می کنم.

اینترنت

آموزش آنلاین امتیازات خاص خود را دارد ، بی‌نظیر در محوطه دانشگاه که در آن شما می‌توانید در مواردی مانند جابجایی ، مسکن ، بودجه و حمل‌و‌نقل فاکتور بگیرید. دانشگاه های بین‌المللی به‌طور فزاینده ای دوره‌های خود را در یک محیط آنلاین گسترش می‌دهند ، و آموزش از راه دور را عملی تر و ترجیح می‌دهند.

دیجیتال مارکتینگ یک دوره کاملاً سازگار است که می‌توان آن را از راه دور آموزش داد.

ابتدا ، بیایید بهترین دانشگاه هایی را که دوره‌های دیجیتال مارکتینگ را به‌صورت آنلاین ارائه می‌دهند ، بررسی کنیم.

دانشگاه ایلینوی

کورسرا با دانشگاه معتبر ایلینوی همکاری دارد. بنابراین ، اعتبار این دوره هرگز جای سؤال ندارد. درحالی‌که این دوره چندین موضوع جالب مانند استراتژی های محصول ، آمیخته بازاریابی و بازاریابی موبایلی را پوشش می‌دهد ، اما هرگز با اصول اساسی مانند سئو و رسانه های اجتماعی شکست نمی خورد.

دانشگاه ورمونت دارای چندین اعتبار جهانی است که آن را به یک دانشگاه معتبر در ایالات متحده و سراسر جهان تبدیل می‌کند. این یک برنامه خارق‌العاده با هدف مبتدیان مطلق است که مایل به یادگیری دیجیتال مارکتینگ به‌صورت آنلاین هستند. این دوره 8 هفته‌ای گواهینامه حرفه‌ای آنلاین دیجیتال مارکتینگ مبانی است.

جنبه های کلیدی تحت پوشش این برنامه بهینه‌سازی موتور جست‌وجو ، PPC ، تجزیه و تحلیل وب و بازار ، بازاریابی از طریق ایمیل ، بازاریابی رسانه های اجتماعی و Capstone است. این هشت هفته می‌تواند شروعی شگفت‌انگیز در زمینه حرفه‌ای بازاریابی دیجیتال شما را در یک استارتاپ خوب فراهم کند.

هزینه تحصیل در این دوره 1695 دلار است. اگر ملیت آمریکا باشید می‌توانید از چندین تخفیف و بورس تحصیلی بهره‌مند شوید.

اگر شما علاقه‌مند به ایجاد پایه ای برای ادامه تحصیل در همان زمینه هستید ، من به شما توصیه می کنم در این دوره دیجیتال مارکتینگ ثبت نام کنید.

دانشگاه تورنتو

دانشگاه تورنتو یکی از دانشگاههای برجسته جهانی است که برنامه های متنوعی را ارائه می‌دهد. گواهینامه مدیریت دیجیتال مارکتینگ یکی از این موارد است که در آن دانشجویان باید سه واحد اصلی را پوشش دهند. این ماژول ها شامل مبانی مدیریت دیجیتال مارکتینگ ، بازاریابی موتور جست‌وجو و استراتژی رسانه های اجتماعی هستند. این مفاهیم به خوبی با جزئیات آموزش داده می‌شوند!

READ  چگونه در یک محیط پویا در ترندز بازار باقی بمانیم

این دانشگاه به دلیل دانشکده کلاس جهانی خود بسیار شناخته شده است و من مطمئن هستم که این برنامه نیز از این قاعده مستثنی نیست!

بهترین قسمت این برنامه انعطاف پذیری آن است ، جایی که شما 3 سال وقت دارید که تمام ماژول ها را کامل کنید و واجد شرایط دریافت گواهینامه شوید. اگر می‌خواهید فرهنگ کانادایی را تجربه کنید ، می‌توانید در دانشگاه یک ماژول نیز بگیرید. در واقع ، یک گواهی بازاریابی دیجیتال از دانشگاه تورنتو قطعاً در CV شما بدرخشد.

کالج دانشگاه برکلی

دانشگاه UC Berkely از شهرت بالایی برخوردار است و یک دانشگاه نخبه در ایالات متحده است. بااین‌حال ، دارای رتبه های بالایی در سراسر جهان است. UC Berkely یک برنامه گواهی قوی در دیجیتال مارکتینگ ارائه می‌دهد ، دانش آموزان را قادر می‌سازد تا با کیفیت بالا قرار بگیرند.

مدیریت بازاریابی ، تحقیقات ، استراتژی و بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی هسته اصلی این دوره را تشکیل می‌دهد و استفاده از آن را برای یک واسطه ایده‌آل می‌کند. این دانشگاه به دلیل دانشکده مدیریت بازرگانی بسیار شناخته شده است و این برنامه از سخنرانی ها و آموزش های برخی از بهترین اساتید حرفه‌ای در زمینه های مربوطه برخوردار است.

در حالت ایده‌آل ، این دوره می‌تواند در کمتر از دو سال تحصیلی که شامل 150 ساعت آموزش است ، به پایان برسد. این برنامه انعطاف پذیر است ، جایی که شما می‌توانید جریان سخنرانی آنلاین ، امتحانات و سایر مولفه ها را با توجه به‌راحتی برنامه‌ریزی کنید. آخرین و نه مهم‌ترین ، شما همچنین می‌توانید کلاسهایی را در محوطه دانشگاه زیبا واقع در سانفرانسیسکو شرکت کنید.

دانشگاه پنسیلوانیا

UPEN یا دانشگاه پنسیلوانیا به دلیل دانشکده تجارت وارتون محبوب است.

دوره ای به نام برنامه گواهی دیجیتال مارکتینگ از راه دور در اینجا برای دانشجویان از هر ملیت ارائه می‌شود. ممکن است از دروس متنوعی که برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ به‌صورت آنلاین فرا می گیرید متعجب شوید. این گزینه ها با اصول مختلفی مانند “تجزیه و تحلیل و ابزارهای بازاریابی” ، “روابط مشتری” ، “ایده‌های فروش” و “رسانه های اجتماعی و تجارت الکترونیکی” متمرکز شده‌اند.

کل دوره 24 هفته طول می کشد و به نظر من ، اگر یک بازاریابی دیجیتال را به‌عنوان جریان اصلی خود در نظر بگیرید ، این یک دوره مفید است.

یک گواهینامه از UPEN برای رزومه شما مهم است. بااین‌حال ، باید توجه داشته باشید که هزینه دوره 2340 دلار است که می‌تواند برای برخی از دانشجویان زیاد باشد. از این رو مهم است که پس از ملاحظات و مقایسه با سایر دوره‌های ذکر شده ، در این دوره سرمایه‌گذاری کنید.

دانشگاه کرنل

خوب ، ما همه ستایش ها را در مورد دانشگاه کرنل شنیده ایم ، مگر نه؟

دانشگاه کرنل به دلیل استفاده از فناوری پیشرفته و بهترین در دانشکده کلاس مشهور است. در حال حاضر ، یک دوره آنلاین درخشان دیجیتال مارکتینگ را نیز ارائه می‌دهد. کل برنامه به چهار ماژول تقسیم شده است و زمان اتمام آن فقط دو ماه است. اگرچه این دوره برای توسعه حرفه‌ای خود کارآفرینان آینده و مدیران بازاریابی است ، اما هر کسی که علاقه زیادی به این زمینه داشته باشد می‌تواند آن را بگذراند. این دوره وقتی که قرار است در معرض عملی قرار بگیرد از یک لبه بالایی برخوردار است ، زیرا واحد اصلی آن کاملاً بر اجرای استراتژی های دیجیتال مارکتینگ متمرکز است.

READ  9 نکته کلیدی برای نوشتن یک پروپوزال کسب و کار موفق

استاد اصلی / مدرس این دوره فارغ التحصیلان دانشگاه هاروارد است ، به چه چیز دیگری نیاز دارید؟

ناگفته نماند که یک گواهینامه از طرف کرنل بیشتر به یک دارایی قیمت دار شباهت دارد ، که می‌تواند بسیاری از استخدام کنندگان را به نفع شما متقاعد کند. با مزایای عالی ، هزینه های تحصیل در این دوره 3600 دلار است ، اما شهرت آن ارزش هر پنی را دارد.

دانشگاه واشنگتن

آخرین و نه مهم‌ترین دانشگاه واشنگتن در لیست ما است. این دانشگاه در ایالات متحده محبوب است و دارای دانشکده مسلط است. گواهینامه داستان سرایی و استراتژی محتوا دوره اصلی ارائه شده توسط آن‌ها است.

همان‌طور که از نامش پیدا است ، این دوره بیشتر در ایجاد مهارت نوشتن و نوشتن خلاقانه دانش آموز و بازاریابی مؤثر آن برای مشتریان احتمالی است. بهترین قسمت در مورد این دوره ، تجربه عملی آن است که در آن دانشجو می‌تواند حسابرسی های تجاری را انجام دهد ، استراتژی های محتوا را برای مشتریان واقعی ایجاد کند و یاد بگیرد که بر استفاده از ابزارهای وب مانند Google Analytics تسلط پیدا کند. در واقع ، این یک دوره فنی است!

دانشگاه واشنگتن برای دانشجویان واجد شرایط بورسیه تحصیلی ارائه می‌دهد. این دوره به مدت هشت ماه طراحی شده است و می‌تواند به‌صورت آنلاین و هم در دانشگاه دانشگاه واشنگتن در شهر شلوغ سیاتل برگزار شود. اگر در اصول کاملاً مسلط هستید یا دوره‌های آنلاین رایگان را گذرانده اید ، من قطعاً این دوره را توصیه می کنم.

در مورد یادگیری به‌رایگان یا با هزینه کمتر چطور؟

فهرستی که در بالا ذکر شد عمدتا شامل گواهینامه های پولی دانشگاه است که یادگیری آنلاین دیجیتال مارکتینگ را تسهیل می‌کند. بله ، هزینه تحصیل برای بعضی از افراد می‌تواند بسیار زیاد باشد ، درحالی‌که برخی از علاقه مندان که فقط می‌خواهند علایق خود را تجربه کنند. بنابراین ، من می خواهم برخی از دوره‌های آنلاین بازاریابی دیجیتال را که مقرون‌به‌صرفه است و برخی کاملا رایگان هستند ، معرفی کنم.

هیچ چیز غنی سازی بیشتر از یادگیری یک نقاشی از خود هنرمند آن نیست! به همین ترتیب ، اگر فرد تازه نفس تری هستید ، دیجیتال مارکتینگ به معنای پیروزی بر Google و سیاست‌های آن است. هیچ معلمی بهتر از گوگل نمی تواند وجود داشته باشد!

Google یک برنامه صدور گواهینامه برای بیش از 25 دوره در دیجیتال مارکتینگ ارائه می‌دهد. اگر به‌دنبال یک روش ساده برای یادگیری آنلاین هستید ، من با اطمینان این دوره را توصیه می کنم.

Udemy

Udemy یک پلت فرم مشهور برای یادگیری سریع اصول و مفاهیم است. دوره زیر برای شروع و ایجاد یک پایه خوب قابل‌توجه است. تا آنجا که به مطالب دوره مربوط می‌شود ، می‌توان فهمید که آن‌ها طیف گسترده ای از موضوعات را شامل می‌شوند ، از مارک وب سایت گرفته تا استراتژی رسانه های اجتماعی. از این رو ، این یک انتخاب عالی برای مبتدیان است.

READ  نمونه پروپوزال دیجیتال مارکتینگ به همراه محاسبه هزینه ها

Nanodegree دیجیتال مارکتینگ Udacity یک دوره خارق‌العاده برای دانشجویانی است که تلاش می‌کنند در زمینه های حرفه‌ای فعالیت کنند. این موضوعات مختلفی از جمله مدیریت رسانه های اجتماعی ، بهینه‌سازی موتور جست‌وجو و نام تجاری شخصی را پوشش می‌دهد. بااین‌حال ، آنچه این دوره را منحصر‌به‌فرد می‌کند ، رویکرد آن درمورد بازاریابی دیجیتال به‌عنوان یک گزینه مشاغل قانونی است.

آن‌ها با مصاحبه ، CV ، ارتباط برقرار شده و ارتباطات کارفرمایی پشتیبانی می‌کنند.

یوتیوب

بیش از 1.3 میلیارد فیلم در Youtube وجود دارد! حیرت زده؟ هر دقیقه ، 300 ساعت فیلم بارگذاری می‌شود. با بیش از 50 میلیون سازنده محتوای عظیم ، من مطمئن هستم که پسر خود را پیدا خواهید کرد که نمونه کارهای شگفت انگیزی از آموزش بازاریابی دیجیتال دارد!

تجربه‌های دست اول سازندگان معمولاً الهام بخش آموزش های YouTube است. از این رو راهی عالی برای کاوش در جنبه های عملی دیجیتال مارکتینگ است. سازندگان نکات و هک هایی را ارائه می‌دهند که غالباً در دوره‌های اصلی آموزشی مورد بحث قرار نمی گیرند. از این رو YouTube را بررسی کنید. خوب ، بگذارید چند کانال خوب را توصیه کنم:

گری واینرچوک

گری خالق شگفت انگیزی است که بخاطر ساخت فیلم‌های رایگان برای یادگیری آنلاین بازاریابی دیجیتال شهرت دارد. به‌عنوان یک سخنران با اعتماد به نفس ، گری شناخته شده است که هر بیننده ای را که تحت تأثیر قرار داده تحت تأثیر قرار می‌دهد.

نیل پاتل

کانال یوتیوب دیجیتال مارکتینگ

Neil’s Youtube به دلیل فیلم‌های توصیفی خود در مورد روند بازاریابی بسیار شناخته شده است. به‌عنوان مالک یک ابزار محبوب بازاریابی دیجیتال ، Uber Suggest ، می توانم اطمینان دهم که این شخص تجربه فوق‌العاده ای در این زمینه داشته است. اگر این مسئله شما را تحت تأثیر قرار ندهد ، مطمئن هستم که تصاویر کوچک جذاب او تأثیر خواهند گذاشت!

هوگان چوا

هوگان چوا ممکن است به اندازه پیشینیان صنعت شناخته نشود ، اما شما نمی توانید این سازنده را دست کم بگیرید. هوگان مستقر در استرالیا مخاطبان زیادی از دانشجویان جوان دارد که مایل به دیدن فیلم‌های جذاب در مورد وردپرس ، تجارت الکترونیکی و تکنیک های جستجوگرها هستند. ویدئوهای یک ساعته او ، همه مباحث ضروری را با مثالهای عملی و نمایش زنده پوشش می‌دهد

نتیجه

به‌طور خلاصه ، روش‌های زیادی برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ به‌صورت آنلاین وجود دارد ، هم به‌رایگان و هم به‌صورت پولی. بدون شک دوره‌های پولی شهرت و جزئیات بیشتری دارند. اما ، عاقلانه است که قبل از یک سرمایه‌گذاری قابل‌توجه ، ابتدا یک دوره رایگان بگذرانید و در مورد علاقه خود به این موضوع قضاوت کنید.

در پایان ، می خواهم برای شما در زمینه یادگیری آنلاین دیجیتال مارکتینگ آرزوی موفقیت داشته باشم. در کسب این مهارت ها هیچ دانش موشکی دخیل نیست و یافتن دوره‌های آنلاین به‌صورت منطقی آسان است. اگر با جدیت و فداکاری برخورد شود ، این یک زمینه مهیج و بسیار سودآور است.

ارسال شده در دیجیتال مارکتینگ, سوشال مدیا, مارکتینگبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید
© تمامی حقوق برای مهران فره راز محفوظ است.