مهران فره راز

0 %
مهران فره راز
مشاور مارکتینگ
متخصص فروش
09353637700
  • محل سکونت:
    تهران
  • شهر:
    تهران
  • سن:
    36
فرانسوی
انگلیسی
ترکی استانبولی
مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ
فروش
تولید محتوا
خدمات پس از فروش و امور مشتریان
سوشال مدیا
روابط عمومی
رسانه
سئو
ووردپرس
  • وورد
  • اکسل
  • پاورپوینت
  • پرزی
  • ووردپرس
  • فتوشاپ

6 دارایی دیجیتال مارکتینگ که امروز باید از آنها استفاده کنید

5 می 2021

دیجیتال مارکتینگ یکی از محبوب ترین روش های ایجاد آگاهی از برند و دستیابی به هدف کلی تبدیل شماست. این یک روش بسیار موثر برای دستیابی به مخاطب مورد نظر و ترغیب آنها برای خرید محصولات یا خدمات شما است.

اما برای ایجاد یک کمپین دیجیتال مارکتینگ موفق باید در ابزارها و دارایی سرمایه گذاری کنید که به سود استراتژی دیجیتال مارکتینگ شما باشد. بنابراین در اینجا 6 دارایی دیجیتال مارکتینگ قدرتمند آورده شده است که امروز باید برای بهترین نتیجه استفاده کنید.

1. BuzzSumo

کمپین دیجیتال مارکتینگ شما با ایجاد محتوای جامد شروع می شود. بدون محتوا ، واقعاً نمی توانید یک کمپین مارکتینگ موثر داشته باشید که نتیجه دهد. اما این بدان معنا نیست که شما هرگونه محتوای تصادفی ایجاد خواهید کرد.

شما به عنوان بازاریاب باید بدانید که مخاطبان شما چه نوع محتوایی را دوست دارند و به آن پاسخ می دهند. با ایجاد محتوای مورد علاقه آنها ، به راحتی می توانید شانس تبدیل مخاطبان خود را به فروش ، دنبال کننده یا مشترک افزایش دهید. اما از کجا می دانید مخاطبان شما چه چیزی را می خواهند بخوانند؟

این زمانی است که BuzzSumo وارد بازار می شود. با استفاده از این ابزار ، فقط با چند کلیک می توانید ایده های محتوا را کشف کنید. کافیست کلمه کلیدی خود را در قسمت داده شده اضافه کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. این صدها ایده را نشان می دهد که می توانید از آنها سرقت کنید.

این یک ابزار درخشان برای تحقیقات محتوا ، کشف محتوا ، نظارت و ردیابی موارد ذکر شده و کشف روندها و به روزرسانی ها است. این مانند ابزاری همه در یک است که می تواند مخاطبان هدف شما را بخواند شناسایی و کشف کنید.

می توانید با استفاده از نسخه آزمایشی آن به مدت 30 روز شروع به دیدن چگونگی پسندیدن آن کنید. اگر از آن راضی هستید ، می توانید آن را به نسخه حرفه ای ارتقا دهید که هزینه شما در هر ماه 99 دلار خواهد بود.

READ  راهنمای کامل نوشتن پروپوزال دیجیتال مارکتینگ

2. تجزیه و تحلیل عنوان CoSchedule

وقتی موضوع خود را دانستید ، وقت آن است که با یک عنوان قدرتمند روبرو شوید. عنوان شما اولین چیزی است که یک خواننده متوجه می شود. این عنوان پست شما است که تصمیم خواهد گرفت که آیا بازدید کننده روی آن کلیک خواهد کرد یا نه.

به نوعی اولین برداشت ها را از خواننده ایجاد می کند. به همین دلیل برای شما بسیار مهم است که آن را به اندازه کافی قوی تر کنید تا مخاطب خود را متقاعد کنید که روی آن کلیک کند.

CoSchedule Headline Analyzer ابزاری مناسب برای کمک به شما در تهیه یک عنوان عالی است. این یک ابزار رایگان است که به شما می گوید عنوان شما چقدر قدرتمند است. با انجام این کار ، آن را به درستی تجزیه و تحلیل می کند تا تعادل احساسات ، وضوح ، خوانایی ، تعداد کلمات و عوامل مختلف دیگر را بررسی کند. می توانید از این تحلیل برای بهبود عنوان خود (در صورت لزوم) و قدرتمندتر کردن آن استفاده کنید.

3. Ahrefs

یکی از اصلی ترین عواملی که باعث موفقیت کمپین دیجیتال مارکتینگ شما می شود ، سئو سایت شما است. اما برای اینکه سئو سایت شما کار کند ، ابتدا باید آن را به درستی درک کنید. Ahrefs ابزاری است که سئو را برای بازاریابان ساده می کند.

با داشتن این ابزار در کنار خود ، نیازی نیست که یک متخصص SEO باشید تا در موتورهای جستجو رتبه بالاتری کسب کنید. می توانید از آن برای پیگیری عملکرد کلمات کلیدی ، انجام تجزیه و تحلیل بک لینک ، کاوش موضوعات پرطرفدار و کارهای بسیار بیشتر استفاده کنید. با استفاده از این ابزار می توانید رقبای خود را به راحتی پشت سر بگذارید و موقعیت بالایی را در نتایج جستجوی گوگل کسب کنید.

می توانید این ابزار را به مدت 7 روز و با قیمت پیشنهادی 1 دلار در روز امتحان کنید. اگر آن را دوست دارید ، آن را به قیمت عادی خود در ماه 99 دلار ارتقا می دهید.

READ  پروپوزال دیجیتال مارکتینگ به روش مهران فره راز

4. بوم

طراحی گرافیک یکی از عناصر اصلی دیجیتال مارکتینگ است. با استفاده از گرافیک با کیفیت و حرفه ای ، می توانید بر روند تصمیم گیری خریدار تأثیر بگذارید و فروش خود را افزایش دهید.

اما هرکسی نمی تواند تصویری ایجاد کند که بتواند تأثیر بگذارد. اگر شما نیز فردی هستید که از نظر تصاویر مهارت ندارد ، سعی کنید از Canva استفاده کنید. این به شما امکان می دهد گرافیک های زیبا را فقط با چند کلیک طراحی کنید. شما می توانید طرح های خود را از ابتدا خلق کنید یا برای سرعت بخشیدن به کارها از یکی از طرح های اولیه آن استفاده کنید. این آسان ترین راه ها برای ایجاد پوسترهای رسانه های اجتماعی ، اینفوگرافی ها ، خبرنامه ها و موارد دیگر را به شما ارائه می دهد.

خوشبختانه Canva به صورت رایگان در دسترس است. اما برخی از عناصر و طرح بندی وجود دارد که ممکن است مجبور شوید برای آنها هزینه کنید.

5. بافر

ابزار مهم بعدی که هر بازاریاب دیجیتال به آن نیاز دارد ، Buffer است. با استفاده از Buffer ، برنامه ریزی پست های خود برای سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، اینستاگرام ، LinkedIn ، توییتر و … بدون هیچ گونه مداخله دستی برای شما آسان تر می شود.

با ایجاد یک کمپین بازاریابی موثر در شبکه های اجتماعی ، می توانید به راحتی پیروان بیشتری کسب کنید ، فروش خود را افزایش دهید ، لیست ایمیل خود را افزایش دهید و همه کارهایی که برای رسیدن سریعتر به اهداف تبدیل خود نیاز دارید را انجام دهید.

اگرچه Buffer به طور گسترده ای به عنوان یک ابزار اتوماسیون رسانه های اجتماعی شناخته می شود ، اما ویژگی های بسیار بیشتری از برنامه ریزی پست برای سیستم عامل های اجتماعی را ارائه می دهد. این به شما امکان می دهد پست های شبکه های اجتماعی خود را برای تعامل ردیابی و ردیابی کنید ، گزارش های سفارشی بسازید و آنها را با تیم خود به اشتراک بگذارید ، برای پست های اینستاگرام خود هشتگ ایجاد کنید ، ذخیره کنید و سازماندهی کنید.

READ  گوگل مارکتینگ: 5 اصل راهنمای تیم های رسانه ای در پی شیوع COVID-19

6. Google Analytics

کمپین های دیجیتال مارکتینگ وقتی بهترین کارایی را داشته باشند که بدانید کمپین شما چقدر کارآمد است. برای این منظور ، باید بتوانید کمپین خود را رصد کرده و ردیابی کنید تا تشخیص دهید آیا نتیجه می دهد. بدون آن ، نمی دانید که کمپین به تغییر یا تغییراتی نیاز دارد.

اینجاست که Google Analytics وارد بازار می شود. این یک ابزار قدرتمند تجزیه و تحلیل وب است که به شما امکان می دهد جزئیات دقیق وب سایت خود را بدون هزینه تجزیه و تحلیل کنید. به شما امکان می دهد تعداد بازدیدکنندگان وب سایت خود ، میزان تعامل رسانه های اجتماعی را که دریافت می کنید ، تعداد کل بازدید از صفحه ، نرخ پرش و موارد دیگر را به طور دقیق ردیابی کنید. همچنین به شما امکان می دهد منبع ترافیک ، تعداد کاربران فعال در زمان واقعی ، دستگاهی که وب سایت شما بر روی آن مشاهده می شود و غیره را بشناسید.

با استفاده از همه این بینش ها ، می توانید برای یک کمپین بازاریابی قدرتمند که نتایج موثری دارد ، استراتژیک و برنامه ریزی کنید.

موفقیت یک کسب و کار بستگی زیادی به چگونگی اجرای مبارزات دیجیتال بازاریابی آن دارد. اما همه افراد یک تیم بازاریابی اختصاصی ندارند که کارها را روان و یکپارچه کند. ابزارهایی مانند مواردی که در بالا مورد بحث قرار گرفتند ، حتی در صورت داشتن تیم قدرتمند و حرفه ای برای کار کردن ، می توانند به شما در ایجاد یک کمپین بازاریابی قدرتمند کمک کنند.

ارسال شده در دیجیتال مارکتینگبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید
© تمامی حقوق برای مهران فره راز محفوظ است.