مهران فره راز

0 %
مهران فره راز
مشاور مارکتینگ
متخصص فروش
09353637700
  • محل سکونت:
    تهران
  • شهر:
    تهران
  • سن:
    36
فرانسوی
انگلیسی
ترکی استانبولی
مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ
فروش
تولید محتوا
خدمات پس از فروش و امور مشتریان
سوشال مدیا
روابط عمومی
رسانه
سئو
ووردپرس
  • وورد
  • اکسل
  • پاورپوینت
  • پرزی
  • ووردپرس
  • فتوشاپ

راهنمای کامل و جامع نوشتن پروپوزال ایمیل مارکتینگ

21 آوریل 2021

یک پروپوزال ایمیل مارکتینگ می‌تواند برای دستیابی به اهداف کلی بازاریابی شما حیاتی باشد. این تعداد فرصتها را در اختیار بازاریابانی قرار می‌دهد که می‌خواهند مخاطبان خود را گسترش دهند.

قانع نشده اید؟

به این آمار نگاهی بیندازید:

یک نظرسنجی توسط مؤسسه بازاریابی محتوا نشان داد که 87٪ از بازاریابان B2B برای توزیع محتوای خود از ایمیل استفاده می‌کنند. بعلاوه ، 77٪ آن‌ها از خبرنامه های ایمیل به‌عنوان نوع محتوای دلخواه استفاده می‌کنند.

یک پروپوزال بازاریابی الکترونیکی خوش ساخت می‌تواند به شما در هدایت تبدیل ها و افزایش درآمد کمک کند. و اگر درست انجام شود ، میزان بازگشت سرمایه از طریق ایمیل می‌تواند بالا باشد. طبق گزارش DMA’s Marketer Email Tracker 2020 ، شما می‌توانید برای هر 1 دلار هزینه متوسط ​​35.40 دلار بازده انتظار داشته باشید.

بدیهی است که یک پروپوزال ایمیل مارکتینگ می‌تواند ROI بالایی را برای شما به همراه داشته باشد.

ایمیل مارکتینگ این پتانسیل را دارد که به شما کمک کند سریع تجارت خود را رشد دهید.

مشکل چیست؟

اکثر افراد مطمئن نیستند که چگونه برنامه های ایمیل خود را به درستی برنامه‌ریزی و اجرا کنند. برای یادگیری نحوه استفاده حداکثر از پروپوزال ایمیل مارکتینگ خود ، این راهنمای کوتاه را بررسی کنید.

مواردی که برای یک پروپوزال ایمیل مارکتینگ مورد نیاز هستند:

  1. اهداف خود را مشخص کنید
  2. یک لیست ایمیل ارگانیک ایجاد کنید
  3. لیست های ایمیل خود را تقسیم‌بندی کنید
  4. لیست ایمیل خود را پاک کنید
  5. خطوط موضوعی جذاب صنایع دستی
  6. لحن و زمان‌بندی را درست انجام دهید
  7. از یک طرح جذاب استفاده کنید
  8. A / B ایمیل های خود را آزمایش کنید
  9. ایمیل های خود را برنامه‌ریزی کنید
  10. ایمیل های خود را برای دستگاه‌های تلفن همراه بهینه کنید
  11. لغو اشتراک افراد را آسان کنید

 

راهنمای شما برای ایجاد یک پروپوزال موفقیت آمیز ایمیل مارکتینگ

ایجاد یک پروپوزال مؤثر ایمیل مارکتینگ برای موفقیت در فعالیت‌های ایمیل شما یا مشتری های شما بسیار مهم است. اگر پروپوزال روشنی ندارید ، ممکن است در تاریکی تیر هم بزنید.

اما ، چگونه می‌توانید یک پروپوزال ایمیل مارکتینگ ایجاد کنید؟

بیایید نگاهی به برخی از مراحلی که باید برای ایجاد یک پروپوزال موفق ایمیل مارکتینگ دنبال کنید ، بیاندازیم.

1. اهداف خود را مشخص کنید

قبل از شروع برنامه‌ریزی پروپوزال ایمیل مارکتینگ ، تعیین اهداف خود مهم است. آنچه را می‌خواهید در پایان کارزار بازاریابی ایمیل مارکتینگ خود به دست آورید تعیین کنید.

برخی از متداول ترین اهداف ایمیل مارکتینگ شامل موارد زیر است:

  • قابلیت مشاهده برند را افزایش دهید
  • افزایش فروش
  • مشتریان جدیدی پیدا کنید
  • ایجاد ارتباط با مشتریان موجود
  • وفاداری به برند را افزایش دهید
  • میزان بازدید وب سایت را افزایش دهید

شرح اهداف پروپوزال ایمیل مارکتینگ شما بسیار مهم است. این به شما کمک می‌کند در تمام مراحل مختلف مبارزات خود متمرکز باشید.

۲. یک لیست ایمیل ارگانیک ایجاد کنید

ایجاد یک لیست ایمیل ارگانیک برای موفقیت پروپوزال ایمیل مارکتینگ شما بسیار مهم است. بازاریابان زیادی هستند که لیست های ایمیل را خریداری می‌کنند. مطمئناً ، این یک میانبر است که در یک بازه زمانی کوتاه به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید. همچنین به تلاش کمتری نیاز دارد.

اما این کار را نکن

چرا؟

در نهایت ممکن است با استفاده از لیست های قرض گرفته شده ، اسقاط شده یا خریداری شده به اعتبار خود آسیب برسانید. استفاده از لیست های ایمیل ایده خوبی نیست زیرا ممکن است ایمیل های شما در پوشه هرزنامه قرار گیرند. همچنین ، بسیاری از مخاطبان در لیست های ایمیل خریداری شده ممکن است جعلی باشند.

چرا این مسئله برای شما ایجاد شده است؟

وقتی ایمیل های شما به صندوق ورودی شخصی که علاقه ای ندارد ختم می‌شود ، آن‌ها به‌راحتی آن را نادیده می‌گیرند. این بدان معنا است که ممکن است نرخ کلیک یا نرخ باز خوبی نداشته باشید.

برای ایجاد یک پروپوزال موفق ایمیل مارکتینگ ، ارسال ایمیل به مخاطبان هدف خود مهم است. شما باید برای افرادی که علاقه‌مند به صنعت ، صنعت یا محصولات شما هستند ایمیل ارسال کنید.

یک راه آسان برای ایجاد یک لیست عالی ارگانیک ، قرار دادن یک دکمه “اشتراک” در وب سایت خود است. برای ثبت شناسه های ایمیل ، باید این دکمه را به یک فرم انتخاب پیوند دهید.

چه چیز دیگری؟

یکی دیگر از پروپوزال های محبوب ایمیل مارکتینگ برای تشویق اشتراک ها ، ارائه چیزی به کاربران در ازای شناسه های ایمیل آن‌ها است. این می‌تواند از آزمایش های رایگان گرفته تا وبینارها و پادکست ها باشد.

همچنین می‌توانید از محتوای دروازه دار برای ساختن لیست های ایمیل خود استفاده کنید. به‌سادگی یک منبع محتوای مفید ایجاد کنید که مخاطبان هدف شما می‌خواهند. در صورت ارائه اطلاعات ایمیل خود ، آن‌ها را به‌صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار دهید.

۳. لیست های ایمیل خود را تقسیم‌بندی کنید

هنگامی که لیست ایمیل خود را دریافت کردید ، آن را براساس پارامترهای مربوطه تقسیم‌بندی کنید. تقسیم‌بندی لیست ایمیل می‌تواند کمک زیادی به سازماندهی و تأثیرگذاری پروپوزال ایمیل مارکتینگ شما کند.

در اینجا چند پارامتر وجود دارد که می‌توانید هنگام تقسیم‌بندی لیست های ایمیل خود در نظر بگیرید:

  • مراحل چرخه زندگی کاربران
  • جمعیت شناسی – جنسیت ، مکان ، سن ، عنوان شغلی
  • رفتار و تعامل کاربر
  • فرکانس خرید

با ایجاد بخشهایی در لیست ایمیل خود ، می‌توانید ارتباطات ایمیل خود را متناسب با نیازهای یک بخش خاص تنظیم کنید. تقسیم‌بندی به‌جای ارسال ایمیل های عمومی ، به شما امکان می‌دهد شخصی‌سازی ایمیل های خود را اضافه کنید.

READ  اینفلوئنسر شبکه های اجتماعی: مگا ، ماکرو ، میکرو یا نانو

تقسیم‌بندی در هسته اصلی هر پروپوزال موفق ایمیل مارکتینگ قرار دارد. به شما کمک می‌کند مشترکان خود را بشناسید و چگونه می‌توانید آن‌ها را هدف قرار دهید.

به‌دنبال یک مثال خوب هستید؟

Sephora از این پروپوزال ایمیل مارکتینگ برای افزایش میزان ماندگاری مشتری خود استفاده می‌کند. وقتی مشتری خریدی انجام می‌دهد ، مدت ماندگاری محصول را محاسبه می‌کنند. اگر تخمین زده شود که محصول به مدت یک ماه دوام داشته باشد ، آن‌ها یک یادآوری ایمیل برای ارسال مجدد آن زمان ارسال می‌کنند.

به این ترتیب ، آن‌ها مشتریانی را که ممکن است به‌دنبال خرید مجدد محصول باشند تقسیم‌بندی می‌کنند. با ارسال ایمیل به آن‌ها برای ذخیره مجدد در زمان مناسب ، آن‌ها شانس خود را برای گرفتن کلیک به حداکثر می رسانند.

۴. لیست ایمیل خود را پاک کنید

بزرگ‌ترین دارایی هر پروپوزال ایمیل مارکتینگ لیست مشترکان است. بنابراین ، ضروری است که لیست خود را در فواصل زمانی منظم بررسی و به روز کنید. داده‌های مشتری خود را به روز کنید و همه کاربران را از لیست خود که اشتراک شما را در ایمیل شما لغو نکرده اند حذف کنید.

آیا به نظر ضد تولید می‌رسد؟

این نیست با نگه داشتن کاربران غیرفعال در لیست های ایمیل خود ، کاهش سطح تعامل خود را مشاهده خواهید کرد.

اکثر ارائه دهندگان ایمیل این گزینه را دارند که مشترکان غیرفعال را به‌طور خودکار حذف کنند. بنابراین ، شما مجبور نیستید ساعت ها تلاش کنید تا لیست را به‌صورت دستی به روز کنید.

۵. خطوط موضوعی جذاب صنایع دستی

چرا خطوط موضوعی مهم هستند؟

وقتی مشترک ایمیل شما را دریافت می‌کند ، اولین چیزی که احتمالاً متوجه آن می‌شود موضوع شما است. این می‌تواند عامل تعیین کننده ای باشد برای اینکه کاربر ایمیل شما را باز کند یا نه.

خطوط موضوعی ایمیل برای پروپوزال ایمیل مارکتینگ شما بسیار مهم است زیرا مستقیماً روی نرخ باز شدن شما تأثیر می گذارد. خطوط موضوعی جذاب می‌تواند حس کنجکاوی خوانندگان شما را برانگیزد و توجه آن‌ها را به خود جلب کند.

فرمول جادویی برای ساخت خطوط موضوعی جذاب ایمیل چیست؟

هیچ فرمول ثابتی وجود ندارد.

بااین‌حال ، خطوط موضوعی که نام گیرنده را شامل می‌شوند ، احتمالاً بیشتر مورد توجه قرار خواهند گرفت.

به همین ترتیب ، ایده خوبی است که جدیدترین پیشنهاد‌ها و تخفیفان را در موضوعات موضوعی خود قرار دهید. آن‌ها می‌توانند به کاربران انگیزه دهند ایمیل را باز کرده و خرید کنند.

در اینجا برخی دیگر از نکات ایمیل مارکتینگ وجود دارد که به شما در نوشتن موضوعات جذاب کمک می‌کند:

  • خطوط موضوعی خود را کوتاه نگه دارید.
  • از استفاده از عبارات ناخواسته مانند “رایگان” و “کسب درآمد” خودداری کنید. آن‌ها می‌توانند ایمیل های شما را در پوشه هرزنامه قرار دهند.
  • خطوط موضوعی خود را طوری بیان کنید که گویی از گیرندگان خود سوالی می پرسید. به نظر جذاب تر و مکالمه ای می آید.

خط آخر چیست؟

موضوعات جذاب می‌تواند پروپوزال ایمیل مارکتینگ شما را به سطح بالاتری برساند. بنابراین ، خطوط موضوعی خوبی ایجاد کنید و برای بهینه‌سازی آن‌ها از آزمایشگرهای موضوعی استفاده کنید.

۶. لحن و زمان‌بندی را درست انجام دهید

علاوه بر ساخت جذاب موضوعات ، باید محتوای با کیفیتی نیز بنویسید تا در مخاطبان شما طنین انداز شود. از این گذشته ، محتوا در هسته پروپوزال ایمیل مارکتینگ شما قرار دارد.

هنگام نوشتن محتوا برای ایمیل های خود ، به صدای مارک خود وفادار بمانید. علاوه بر این ، دکمه های برجسته فراخوان برای عمل را اضافه کنید تا کاربران را وادار به اقدام کنند.

عامل دیگری که باید در نظر بگیرید زمان ایمیل شما است. در اینجا یک معضل مشترک وجود دارد که بازاریابان با آن رو‌به‌رو هستند:

چه زمانی بهترین زمان برای ارسال ایمیل است؟

پاسخ روشنی برای این سؤال وجود ندارد.

بهترین زمان به مخاطبان و اهداف شما بستگی دارد. زمان های مختلف را آزمایش کنید و نرخ باز بودن خود را بررسی کنید تا بهترین زمان برای ارسال ایمیل های خود را پیدا کنید.

۷. از یک طرح جذاب استفاده کنید

یک طراحی ایمیل زیبا می‌تواند کمک زیادی به تبدیل شما کند. این یک عامل کم اهمیت و در عین حال مهم در ایجاد پروپوزال ایمیل مارکتینگ است.

بنابراین ، چگونه می‌توانید ایمیل های جذابی را طراحی کنید؟

در اینجا برخی از عواملی وجود دارد که باید هنگام طراحی الگوهای ایمیل خود به خاطر داشته باشید:

  • از طرح عمودی استفاده کنید
  • از فضای سفید کافی استفاده کنید
  • جملات و پاراگرافهای خود را کوتاه نگه دارید
  • دکمه تماس برای عمل خود را برجسته کنید
  • از استفاده بیش از حد از تصاویر خودداری کنید
  • دکمه هایی را برای اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی اضافه کنید
  • مشخصات کامل تماس خود را در پاورقی ارائه دهید

شما همچنین می‌توانید از سیستم عامل های پروپوزال ایمیل مارکتینگ مانند Sendinblue استفاده کنید که الگوهایی با طراحی زیبا و سازنده کشیدن و رها کردن را در اختیارتان قرار می‌دهد. آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند ایمیل هایی با ظاهری حرفه‌ای ایجاد کنید و با گزینه‌های پیشرفته شخصی‌سازی ، نسخه الکترونیکی ایمیل خود را شخصی‌سازی کنید.

یکی دیگر از مزایای استفاده از این پلتفرم ارائه ویژگی بهینه‌سازی ارسال زمان با استفاده از یادگیری ماشین است.

چه ویژگی فوق‌العاده ای در این ویژگی وجود دارد؟

همچنین می‌توانید از سازندگان الگوی ایمیل برای طراحی الگوهای ایمیل سفارشی خود استفاده کنید.

READ  پروپوزال مارکتینگ برای رستوران ها و فست فود ها

۸. A / B ایمیل های خود را آزمایش کنید

از مبارزات ایمیل خود نتیجه مطلوبی نمی گیرید؟

A / B ایمیل های خود را آزمایش کنید. تست A / B می‌تواند بینشی ارزشمند ارائه دهد که می‌تواند به شما کمک کند تا پروپوزال ایمیل مارکتینگ شما را برای نتایج بهتر بهینه کند.

برای آزمایش A / B ، باید چندین الگوی ایمیل را قبل از ارسال آن‌ها آماده کنید. نسخه های مختلف خطوط موضوع ، طرح و محتوای ایمیل خود را آزمایش کنید. از طریق تست A / B می‌توانید بفهمید که کدام الگوهای ایمیل بهترین عملکرد را دارند.

برنامه عملیاتی چیست؟

با اندازه قلم ، رنگ و دکمه های مختلف تماس برای عمل آزمایش کنید.

ایمیل های خود را به‌طور کامل در دستگاه‌های مختلف آزمایش کنید و بررسی کنید کدام یک از آن‌ها بهترین پاسخ را دارند.

وقتی ایمیل خود را ارسال کردید ، مدتی وقت بگذارید تا بفهمید واکنش کاربران در برابر آن‌ها چیست. نرخ باز ، نرخ کلیک و نرخ گزاف گویی خود را پیگیری و تحلیل کنید.

آزمایش و تجزیه و تحلیل نتایج خود تنها راهی است که می‌توانید پروپوزال ایمیل مارکتینگ خود را بهبود ببخشید.

۹. ایمیل های خود را برنامه‌ریزی کنید

پروپوزال ایمیل مارکتینگ یک روش عالی برای ایجاد روابط قوی با مشتریان است. برای ایجاد یک پروپوزال ایمیل مؤثر ، مهم است که شما تمرکز خود را روی برقراری ارتباط با مشتریان خود بگذارید.

توصیه می‌شود با یک برنامه مشخص ایمیل ارسال کنید ، بنابراین به‌طور مرتب با آن‌ها در ارتباط هستید.

بااین‌حال ، از ارسال ایمیل های زیاد خودداری کنید. اگر مشترکان ایمیل خود را اذیت کنید ، ممکن است در نهایت لغو اشتراک شوند.

بنابراین ، بهترین راه برای رسیدن به آن چیست؟

قبل از ارسال اولین ایمیل ، یک برنامه ایمیل را نهایی کنید. بر اساس اهداف کمپین خود ، در مورد تعداد دفعات و زمان ایمیل خود تصمیم بگیرید.

برای اطمینان از اینکه ارسال ایمیل را فراموش نمی کنید ، بهتر است کمپین‌های پروپوزال ایمیل مارکتینگ خود را خودکار کنید. اتوماسیون ایمیل پیگیری از طریق مشتریان را آسان می‌کند.

شما می‌توانید از ابزارهای پروپوزال ایمیل مارکتینگ برای کارآمدتر کردن فعالیت‌های ایمیل خود یا مشتری خود استفاده کنید.

Mailerlite ، Mailchimp ، Sendinblue و HubSpot از بهترین گزینه ها برای انتخاب شما هستند.

 

10. ایمیل های خود را برای دستگاه‌های تلفن همراه بهینه کنید

طبق نظرسنجی Litmus موبایل یکی از محبوب‌ترین محیط ها برای خواندن ایمیل ها است.

در مورد آن فکر کنید

بسیاری از ما وقتی در حال مسافرت هستیم یا وقت بیکاری داریم ایمیل می خوانیم. و موبایل راحت‌ترین راه برای بررسی ایمیل های شما در هر کجا که هستید است.

هنگام طراحی پروپوزال ایمیل مارکتینگ خود ، این مورد را در نظر بگیرید.

چرا طراحی ایمیل های خود برای صفحه های موبایل مهم است؟

اگر طراحی ایمیل خود را برای تلفن همراه بهینه نکنید ، ممکن است مشترکان ایمیل شما تصاویر بسیار بزرگی را مشاهده کنند که به سختی در صفحه تلفن همراه قرار می‌گیرند.

این ممکن است باعث شود آن‌ها ایمیل های شما را بدون حتی خواندن ببندند. و ، شما قطعاً چنین چیزی را نمی‌خواهید.

بنابراین ، چه کاری می‌توانید انجام دهید؟

در اینجا چند نکته بهینه‌سازی ایمیل وجود دارد که به شما در بهبود پروپوزال ایمیل مارکتینگ کمک می‌کند:

  • فایلهای تصویری بسیار بزرگ را در ایمیل های خود قرار ندهید.
  • اندازه تصاویر خود را متناسب با صفحه‌نمایش بیننده تغییر دهید.
  • متن خود را بشکنید. از جملات و پاراگرافهای کوتاه و مختصر استفاده کنید.
  • از الگوی ایمیل پاسخگو استفاده کنید.
  • از دکمه های CTA به اندازه مناسب استفاده کنید.
  • با استفاده از رنگ‌های متضاد دکمه های CTA خود را برجسته کنید.
  • اندازه پیوندهای خود را افزایش دهید.
  • قبل از ارسال ایمیل های خود ، آن‌ها را از طریق تلفن های همراه پیش‌نمایش کنید

11. لغو اشتراک افراد را آسان کنید

ممکن است آسان باشد که مشترکان خود را برای انصراف از انتخاب راحت بدانند. پس از همه ، شما می‌خواهید یک مشترک از دست بدهند ، درست است؟

چگونه می‌تواند برای پروپوزال ایمیل مارکتینگ شما مفید باشد؟

در کوتاه مدت ، اینطور نیست.

اما از منظر طولانی مدت بسیار مفید است.

اگر کسی نمی خواهد از شما ایمیل دریافت کند ، اگر مدام ایمیل شما را دریافت کند ، ناامید خواهد شد. ممکن است به هیچ وجه ایمیل های شما را باز نکنند. یا حتی آن‌ها را به‌عنوان هرزنامه علامت گذاری می‌کنند.

در هر دو مورد ، شما کسی هستید که می بازید.

نه‌تنها با تجزیه و تحلیل ایمیل شما بهم ریخته است بلکه می‌تواند اعتبار برند شما را کاهش دهد. بنابراین ، ایده خوبی است که به افراد اجازه دهید اشتراک خود را به‌راحتی لغو کنند.

سوالات متداول

Q1 پروپوزال ایمیل مارکتینگ چیست؟

یک پروپوزال ایمیل مارکتینگ شامل همه برنامه‌ها و تاکتیک هایی است که شما به‌عنوان بازاریاب برای رسیدن به اهداف خود از طریق تبلیغات الکترونیکی استفاده می‌کنید. این روش‌ها به شما امکان می‌دهد با مشتریان احتمالی ارتباط برقرار کنید و آن‌ها را به سمت تبدیل هدایت کنید.

Q2 چگونه پروپوزال ایمیل مارکتینگ را توسعه می دهید؟

موارد زیر مراحلی است که باید هنگام تدوین پروپوزال ایمیل مارکتینگ خود دنبال کنید:

  • اهداف پروپوزال ایمیل مارکتینگ را مشخص کنید.
  • به‌صورت ارگانیک یک لیست ایمیل ایجاد کرده و آن را تقسیم‌بندی کنید.
  • موضوعات جذاب و کپی جالب را بنویسید.
  • ایمیل های جذاب طراحی کنید.
  • ویژگی‌های آزمون A / B ، از جمله خطوط موضوع ، محتوا ، تماس برای عمل و غیره
  • بدون مشترکین آزار دهنده ایمیل های منظم ارسال کنید.
  • برای موبایل بهینه‌سازی کنید.
  • لیست مشترکان خود را به‌طور منظم پاک کنید.
  • نتایج خود را کنترل و بهبود دهید.
READ  راهنمای نوشتن پروپوزال شبکه های اجتماعی برای فروشگاه های اینترنتی

Q3 چگونه از پروپوزال ایمیل مارکتینگ استفاده می‌کنید؟

برخی از موارد رایج در پروپوزال ایمیل مارکتینگ شامل موارد زیر است:

ایجاد روابط با مشتریان بالقوه و فعلی از طریق مشارکت های شخصی.

محصولات یا نام تجاری خود را در ذهن خود نگه دارید تا زمانی‌که چشم اندازها آماده تعامل یا تبدیل هستند.

به اشتراک‌گذاری محتوای ارزشمند با مشتریان احتمالی و فعلی.

تولید سرنخ و بازاریابی محصولات.

پرورش منجر به روی آوردن می‌شود.

Q4 آیا بازاریابی از طریق ایمیل هنوز مؤثر است؟

بله ، این یک کانال بازاریابی مؤثر است.

طبق آمار ، بیشترین روشی است که مصرف‌کنندگان می‌خواهند مارک ها با آن‌ها تماس بگیرند. همچنین 42 دلار در ازای هر دلار هزینه بازاریاب ارائه می‌دهد.

بازاریابی از طریق ایمیل به شما امکان می‌دهد پیام ها را بر اساس علایق ، نیازهای مخاطب ، رفتار مرور و مرحله قیف شخصی‌سازی کنید. این نام تجاری شما را قادر می‌سازد تا در بالای ذهن مصرف‌کنندگان باقی بماند و شانس انتخاب کالای شما را در نهایت آمادگی برای خرید افزایش دهد.

Q5 آیا می توانم برای مشتریان خود ایمیل های بازاریابی ارسال کنم؟

بله ، شما می‌توانید ، اما فقط درصورتی که رضایت داده باشند و تصمیم به دریافت آن ایمیل ها بگیرند.

همچنین باید فقط ایمیل هایی ارسال کنید که به زندگی مخاطبان شما ارزش افزوده می‌دهند تا احتمال پاسخ خوب را افزایش دهند. علاوه بر این ، این ایمیل ها باید به تیم بازاریابی شما کمک کنند تا منجر به تبدیل شود.

Q6 چرا پروپوزال ایمیل مارکتینگ مهم است؟

موارد زیر دلایلی است که برند شما باید دارای یک پروپوزال ایمیل مارکتینگ باشد:

این روشی آسان و ارزان برای دسترسی به تعداد زیادی از مصرف‌کنندگان است.

به شما این امکان را می‌دهد که بسته به اطلاعات جمعیتی ، علایق ، تعاملات با نام تجاری شما و غیره ، شخصاً منجر به هدایت خود شوید.

به شما امکان می‌دهد در هر زمان که برای مصرف‌کنندگان مناسب است با مشتریان صحبت کنید.

به‌راحتی قابل اندازه گیری است. می‌توانید نرخ پرش ، نرخ تحویل ، نرخ لغو اشتراک ، نرخ باز و نرخ کلیک را ردیابی کنید.

Q7 آیا برای ارسال ایمیل های بازاریابی به اجازه نیاز دارم؟

بله ، شما انجام می دهید.

چندین قانون ، از جمله قانون CAN-SPAM و قوانین CASL ، استفاده از پروپوزال ایمیل مارکتینگ را کنترل می‌کنند.

به‌عنوان مثال ، شما باید ضمنی یا مجوز ارسال پیام های تبلیغاتی را داشته باشید.

اجازه ضمنی از طرف کسانی است که با آن‌ها ارتباط فعلی دارید. به‌عنوان مثال ، مشتریان فعلی ، اعضای فعال باشگاه شما و غیره

اجازه اکسپرس به این معنی است که کسی با وارد کردن اطلاعات تماس خود در فرم اشتراک ، موافقت خود را برای دریافت پیام های کمپین اعلام کرده است.

Q8 چند ایمیل بازاریابی می توانم در هفته ارسال کنم؟

دفعات ارسال ایمیل شما به محصول ، اهداف و مشتریان شما بستگی دارد.

به‌عنوان مثال ، اگر تبلیغات منظمی را انجام می دهید ، می‌توانید هفته‌ای دو یا سه بار ایمیل ارسال کنید. اما اگر مدل کسب‌و‌کار شما با این مدل متفاوت باشد ، این تغییر می‌کند.

بهترین گزینه شما است؟

فرکانس خود را متناسب با مشتریان خود تنظیم کنید. به آن‌ها اجازه دهید فرکانس را از طریق گزینه Preferences انتخاب کنند. سپس آن‌ها می‌توانند در مورد نوع پیام های بازاریابی و چند بار که می‌خواهند آن‌ها را دریافت کنند تصمیم بگیرند.

Q9 آیا ارسال ایمیل در شب بی ادبانه است؟

به نوع مخاطب شما بستگی دارد.

چه زمانی احتمال دارد صندوق ورودی خود را بررسی کنند؟

حال ، درحالی‌که برخی از افراد اولین‌بار صندوق ورودی خود را چک می‌کنند ، دیگران قبل از خواب آن‌ها را چک می‌کنند. از طرف دیگر ، اگر مخاطبان هدف شما شیفت شب کار می‌کنند ، انتظار برای ارسال ایمیل تا صبح می‌تواند یک فرصت شغلی را از دست بدهد.

بنابراین ، آزمایش ، آزمایش و ایجاد زمان عالی برای ارسال ایمیل برای نوع مخاطبان خود.

Q10 چگونه می توانم به‌طور قانونی آدرس های ایمیل را جمع آوری کنم؟

از خرید لیست های پستی ، وام گرفتن آن‌ها یا استفاده از خدمات جمع آوری ایمیل خودداری کنید.

در عوض ، تاکتیک های اهرم مانند:

جمع آوری آدرس های ایمیل در وب سایت خود با استفاده از فرم های ثبت نام یا پنجره های بازشو.

ارائه پیشنهاد‌ها یا محتوای ارزشمند به مخاطبان که باعث می‌شود بتوانید به آن‌ها پیام دهید.

برای جمع آوری کارت‌های بازرگانی یا اشتراک شرکت‌کنندگان در خبرنامه خود از رویدادها بهره می گیرید.

درخواست رضایت مشتری در مراحل ثبت نام یا تسویه حساب.

آماده ایجاد پروپوزال ایمیل مارکتینگ خود هستید؟

پروپوزال ایمیل مارکتینگ یک معدن طلای فرصت برای بازاریابان دیجیتال است. پروپوزال ایمیل مارکتینگ می‌تواند سود شما را افزایش داده و به شما در ایجاد روابط بهتر با مشترکان کمک کند.

برای استفاده بیشتر از پروپوزال بازاریابی ایمیلی ، داشتن درک عمیق از مخاطبان هدف مهم است.

پس برای چی منتظری؟

وقت شروع است

ارسال شده در تبلیغات, دیجیتال مارکتینگ, مارکتینگبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید
© تمامی حقوق برای مهران فره راز محفوظ است.