مهران فره راز

0 %
مهران فره راز
مشاور مارکتینگ
متخصص فروش
09353637700
  • محل سکونت:
    تهران
  • شهر:
    تهران
  • سن:
    36
فرانسوی
انگلیسی
ترکی استانبولی
مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ
فروش
تولید محتوا
خدمات پس از فروش و امور مشتریان
سوشال مدیا
روابط عمومی
رسانه
سئو
ووردپرس
  • وورد
  • اکسل
  • پاورپوینت
  • پرزی
  • ووردپرس
  • فتوشاپ

نحوه نوشتن پروپوزال ایمیل مارکتینگ برای آژانس های تبلیغاتی و کسب و کارها

3 آوریل 2021

مانند هر چیز دیگری ، استراتژی ایمیل مارکتینگ شما نیز نیاز به برنامه‌ریزی و تفکر قابل توجهی دارد.

با صرف زمان کافی برای برنامه‌ریزی استراتژی ایمیل مارکتینگ خود ، می‌توانید اهداف مشتری خود را به‌طور موثرتری برآورده کنید و بهترین کمپین‌های ممکن را به مشترکان ارائه دهید.

این راهنما همه مواردی را که باید هنگام برنامه‌ریزی یک کمپین در نظر بگیرید توضیح می‌دهد و نمونه‌ای دقیق از استراتژی مبارزات ایمیل مارکتینگ و همچنین پرسش و پاسخ را ارائه می‌دهد.

با داشتن یک استراتژی مارکتینگ از طریق ایمیل ، برنامه‌ریزی ضروری است.

به‌عنوان طراح ، ممکن است مرحله برنامه‌ریزی را خارج از محدوده خود بدانیم ، فقط توسط مشتری انجام می‌شود. اگرچه این یک روش معتبر است ، اما می‌تواند به یک ایمیل زیبا طراحی شده اما بی اثر منجر شود.

اگر ما بتوانیم به مشتریان خود در ایجاد کمپین هایی کمک کنیم که در واقع کارساز هستند ، آن‌ها خوشحالتر خواهند شد و ما می توانیم هزینه خدمات خود را به‌عنوان مشاوران استراتژی تخصصی تبلیغات ایمیل دریافت کنیم.

بدون داشتن یک برنامه مشخص در جلو ، ایمیل ممکن است فاقد ساختار باشد و در نتیجه درک یا مسیریابی برای خوانندگان دشوار باشد.

اگر می خواهیم یک خبرنامه ایمیل بسیار مفید ایجاد کنیم ، باید از قبل برنامه‌ریزی بیشتری انجام دهیم. هدف از استراتژی ایمیل چیست؟ افرادی که برای آن‌ها فرستاده می‌شود چه کسانی هستند و انتظار دارند چه کسانی را دریافت کنند؟ موفقیت برای این پروژه چگونه خواهد بود؟

وقتی برای ایجاد یک استراتژی ایمیل HTML به شما مراجعه می‌شود ، وظیفه شما است که قبل از باز کردن فتوشاپ یا ویرایشگر متن مورد علاقه خود ، پاسخ این سوالات را پیدا کنید. در غیر این صورت ، ممکن است به یک ایمیل زیبا و رمزگذاری شده ختم شوید که فقط با فیلتر کردن نرم‌افزار باز شده است.

به‌جای اینکه فقط توضیح دهیم که چگونه می‌توانید اصول برنامه‌ریزی را برای پروژه بعدی خود اعمال کنید ، ما یک مشتری معمولی خواهیم گرفت و از طریق برنامه‌ریزی ، طراحی و برنامه نویسی مورد نیاز کار خواهیم کرد.

نمونه‌ای دقیق از استراتژی کمپین بازاریابی ایمیل

ابرشرور شلوغ امروز وقت انجام کار اساسی برای نگه‌داری از تله مرگ یا معامله با انجمن صاحبان خانه را به دلیل نگرانی از لانه های آتشفشان “منطبق با منطقه” ندارد.

در صورت تمایل ، مدیرعامل را وارد کنید (یا مدیر امور مالی). هر شرور برای شلیک غیر دقیق ، قرار دادن بنزین در زیردریایی و خندیدن در تمام لحظات مناسب حداقل به یک دزد دریایی نیاز دارد.

اما خارش خوب فقط به‌طور تصادفی اتفاق نمی افتد و افراد مرغ موفق باید در مسیر بهبود مستمر قرار بگیرند. مجله Modern Henchman مجله انتخابی جامعه جوجه کشی حرفه‌ای است.

ما از آن‌ها در لانه قطعاً غیر مخفی آن‌ها بازدید کرده ایم و در مورد ایده‌های آن‌ها برای یک خبرنامه ایمیل جدید گپ زده ایم و آن‌ها توافق کرده‌اند که برای تحقق آن با ما همکاری کنند.

برای شروع آن ، باید به برخی از سوالات اساسی پاسخ دهیم. این سوالات همیشه کم و بیش یکسان خواهند بود ، خواه در یک مشتری کار کنید ، یک تیم داخلی یا شرکت خود را شروع کنید (در حالت دوم ، اینها سوالاتی هستند که باید از خود بپرسید).

می‌توانید این سوالات را در یک سند قابل ویرایش که در بارگیری بایگانی کد کتاب موجود است ، بیابید و از آن‌ها برای پروژه های خود استفاده کنید.

جلسه توجیهی مشتری برای استراتژی بازاریابی ایمیل مجله مدرن هنچمن

این ایمیل ها را برای چه کسی می فرستید؟

  • مشترکین فعلی مجله چاپی
  • افرادی که در وب سایت ما ثبت نام می‌کنند
  • مشتریانی که از سایت ما خرید کرده‌اند

دلیل اصلی ارسال این ایمیل ها چیست؟

  • برای افزایش فروش محصولات مدرن Henchman ، با تشویق مردم به خرید برای اولین‌بار و با تکرار خریداران به خریداران

در نظر دارید چه نوع ایمیل هایی را ارسال کنید؟

  • خبرنامه های مشتری
  • یادآوری های اشتراک
  • فاکتورها و رسیدهای خرید

می‌خواهید چه نوع محتوایی ارسال کنید؟

  • پیشنهادهای ویژه
  • مقالات آموزنده ای که به محصولات ما پیوند خورده است

چند وقت یک بار ایمیل ارسال می‌کنید؟

  • در صورت لزوم ، خبرنامه ماهانه یکبار با سایر یادآوری ها و اعلان ها ارسال می‌شود

آیا شما یک طرح بصری موجود دارید که دوست دارید ایمیل با آن مطابقت داشته باشد؟

  • بله ، وب سایت در modernhenchman.com

آیا نمونه هایی از استراتژی کمپین بازاریابی ایمیل دارید که دوست دارید؟

  • ایمیل های محصول Amazon.com
  • ایمیل های فروش اپل

مشتری ما متوجه می‌شود که مشترکانی که اتصال مستمر دارند و خریداران گذشته افرادی هستند که به احتمال زیاد در آینده از آن‌ها خریداری می‌کنند. ارسال یک خبرنامه یا پیشنهاد ایمیل به مشتریان آن‌ها یک یا دو بار در ماه راهی بسیار مقرون‌به‌صرفه برای برقراری ارتباط است.

همچنین آن‌ها را در ذهن مشتریان خود نگه می دارد ، اطمینان حاصل شود که ، در صورت نیاز به اشعه یخ زدگی یا کلاه منفجر شده ، modernhenchman.com اولین توقف آن‌ها است.

اکنون که مختصر مشتری خود را ارائه داده ایم ، می توانیم کارهایی را که برای تکمیل پروژه باید انجام شود شروع کنیم. اولین قدم این است که با جزئیات بیشتری تعریف کنید که یک پروژه موفق چگونه به نظر می‌رسد.

تعیین اهداف

هر زمان که به یک چالش طراحی نزدیک می شوید ، باید هدف مشخصی در ذهن داشته باشید. این برای یک خبرنامه ایمیل از اهمیت آن برای وب سایت یا مطالب چاپی کمتر نیست.

READ  نکاتی در مورد پروپوزال مارکتینگ در سال 2021

با درنظرگرفتن پاسخ های مشتری از خلاصه اولیه ، می توانیم آن‌ها را در قالب اهداف قابل اندازه گیری مجدداً بیان کنیم. این اهداف باید تا حد ممکن خاص باشند.

مشتری ما گفته است که آن‌ها می‌خواهند فروش خود را برای چاپ مشترکان افزایش دهند و مشتریان جدید را از مشترکان فقط ایمیل به مشتریان فعال تبدیل کنند. این یک شروع خوب است ، اما عاقلانه است که سعی کنید برخی اهداف خاص را ناخن بزنید.

به‌عنوان مثال ، منظور آن‌ها از “افزایش فروش” دقیقاً چیست؟ آیا فقط داشتن یک فروش بیشتر کافی است؟ به نظر خنده دار می آید ، اما برخی از محصولات و خدمات وجود دارد که با یک فروش می‌تواند هزینه کل یک سال استراتژی تبلیغات الکترونیکی را پرداخت کند. مشتری شما ممکن است خدمات مشاوره ای را به ازای هر قرارداد هزاران دلار بفروشد یا ممکن است برچسب های گرادیان Web 2.0 را به ازای هر جعبه یک دلار بفروشد. برای تعیین اهداف مفید باید دقیق و مشخص باشیم.

ممکن است برخی از مشتریان از ارائه اطلاعات مالی خاص به شما ناراحت باشند. در عوض ، آن‌ها ممکن است اهداف خود را از نظر تعداد بازدیدکنندگانی که از طریق پیوندهای موجود در ایمیل به سایت آن‌ها می رسند ، بیان کنند. اگر آن‌ها بدانند که 1.8٪ از بازدیدهای وب سایت به فروش تبدیل می‌شود ، دانستن اینکه چه تعداد از طریق ایمیل از وب سایت بازدید می‌کنند ، تقریباً به ارزش دلاری تبدیل می‌شود.

با مشتری خود بنشینید و برخی از اهداف مهمی را که بر اساس مختصر آن‌ها آورده اید به آن‌ها نشان دهید. این ممکن است به بحث پیگیری منجر شود که می‌تواند به آن‌ها کمک کند در ذهن خود روشن کنند آنچه را که می‌خواهند از طریق استراتژی بازاریابی ایمیل خود بدست آورند. برای مشتری ما ، ممکن است این هدف اصلی را پیشنهاد دهیم: تولید حداقل 400 دلار فروش مستقیم از مشترکین خبرنامه در هفته اول ارسال هر ایمیل.

مشتری شما ممکن است هدفی نداشته باشد که مستقیماً با بازده مالی مرتبط باشد. برای برخی از مشاغل ، پاسخ خواننده دقیقاً همان چیزی است که آن‌ها می‌خواهند بدست آورند.

در اینجا چند مثال دیگر از اهدافی وجود دارد که می‌توانید در نظر بگیرید:

  • با 5 مشتری قبلی مجدداً تماس مستقیم برقرار کنید
  • 40٪ مشترکان ایمیل را باز می‌کنند
  • 20٪ مشترکان حداقل روی یک پیوند کلیک می‌کنند
  • 30 نفر از این صفحه خاص در سایت بازدید می‌کنند

همه این اهداف به‌راحتی قابل اندازه گیری هستند بنابراین شما می‌توانید زمان دستیابی به آن‌ها را شناسایی کنید. بعضی اوقات امکان‌پذیر نیست به‌عنوان مثال ، ممکن است سال‌ها طول بکشد تا مشتری متعهد شود که یک سیستم طرح انبار یا نصب اصلی را خریداری کند. اهداف قابل اندازه گیری در این موارد می‌تواند در مورد حفظ رابطه باشد ، جایی که اندازه گیری پاسخ های ایمیل دریافت شده از مشتری است.

این فرایند چیزی فراتر از تولید اهداف است. این همچنین برای تشویق مشتریان ما و خود ما به‌عنوان طراحان است که به دقت در مورد دلیل ارسال ایمیل ها فکر کنند. از این گذشته ، اگر شخص یا شرکتی که ایمیل را ارسال می‌کند واقعاً موضوع را نمی داند ، احتمال توجه گیرنده به آن بسیار ضعیف است.

سنجش موفقیت استراتژی تبلیغات بازاریابی ایمیل

پس از رسیدن یک یا چند هدف ، باید ابزارها یا فرایندهایی را تنظیم کنیم که برای تشخیص تحقق این اهداف مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ممکن است شامل ارقام فروش از یک بخش خاص ، گزارش‌ها از ارائه دهنده خدمات ایمیل شما ، یا تجزیه و تحلیل از وب سایت باشد.

اگر از نرم‌افزار تخصصی (چه داخلی و چه خارجی) برای ارسال ایمیل استفاده می‌کنید ، ممکن است بسیاری از این اندازه گیری ها به‌عنوان بخشی از بسته ارائه شده باشد. انواع ارقامی که انتظار دارید بتوانید ردیابی کنید:

نرخ باز

چند نفر از افرادی که ایمیل را دریافت کرده‌اند در واقع آن را خوانده اند؟ این تعداد با نظارت بر بارگیری تصاویر ردیابی داخل هر ایمیل محاسبه می‌شود. بااین‌حال ، بسیاری از سرویس گیرندگان ایمیل به‌طور پیش‌فرض تصاویر را بارگیری نمی کنند ، بنابراین نمی‌توان هر باز را ضبط کرد. به همین ترتیب ، برخی از سرویس گیرندگان ایمیل فقط متن ساده و بدون تصویر بارگیری شده را نشان می‌دهند.

نرخ کلیک کنید

چند نفر از افرادی که ایمیل را دریافت کرده‌اند واقعاً روی پیوند کلیک کرده‌اند؟ به‌طور معمول ، سرویس‌های ارسال ایمیل هر لینک را از طریق سرویس ردیابی خود هدایت می‌کنند تا این کلیک ها را ثبت کنند.

به جلو

چند نفر در واقع از عملکرد “ارسال به دوست” برای ارسال ایمیل استفاده کردند؟ (ما فرض می‌کنیم که نرم‌افزار شما از این عملکرد برخوردار است.)

لغو اشتراک

چند نفر با استفاده از سیستم لغو اشتراک داخلی نرم‌افزار اشتراک خود را در ایمیل های دیگر لغو کردند؟

نرخ تبدیل

چه تعداد از افرادی که این گزینه را کلیک کرده‌اند واقعاً اقدام به خرید ، بارگیری نسخه آزمایشی یا اقدام دیگری می‌کنند که می‌توانید ردیابی کنید؟ از نرم‌افزاری مانند Google Analytics می‌توان برای ثبت این اقدامات و پیوند دادن آن‌ها به منابع خاص ، از جمله کمپین‌های ایمیل شما استفاده کرد.

مهم‌ترین اندازه گیری ، خود اعداد خام نیستند ، بلکه تغییر در این اعداد از یک کمپین به کمپین بعدی است (همچنین روند نامیده می‌شود). بعد از ارسال هر کمپین ، حتی در روز هفته و ساعت ارسال شده نیز در محتوای استراتژی بازاریابی ایمیل و طراحی تغییراتی ایجاد خواهیم کرد. اندازه گیری های تاریخی به سرعت به ما خواهند گفت که آیا تغییرات ما موفقیت آمیز هستند یا خیر.

READ  راهنمای نوشتن پروپوزال طراحی وب سایت

ما به جایی رسیده ایم که برای استراتژی مبارزات ایمیل اهداف داریم و می‌دانیم چگونه به این اهداف رسیده ایم. فقط اکنون باید شروع به تهیه طرحی برای خود ایمیل HTML کنیم.

ایمیل ها با همان فناوری‌های وب سایت ساخته می‌شوند: HTML و CSS. بااین‌حال ، تفاوت های بزرگی در ایجاد یک طراحی مناسب برای استراتژی ایمیل وجود دارد.

تدوین استراتژی محتوا

برای طراحان وب وسوسه انگیز است که ایمیل HTML را فقط یک وب سایت یک صفحه ای بدانند زیرا این فقط HTML و CSS است و تعداد زیادی از افراد ایمیل را در یک مرورگر وب مشاهده می‌کنند.

همه اینها درست است ، اما وب‌سایت‌ها و ایمیل ها واقعاً دو رسانه متفاوت هستند. همان‌طور که طراحان چاپ مجبور بودند با محدودیت ها و فرصت های منحصر‌به‌فرد وب سازگار باشند ، طراحان وب که با ایمیل کار می‌کنند نیز باید تفکر خود را تنظیم کنند.

ایمیل یک وب سایت نیست.

ما تمایل داریم که وب‌سایت‌ها را به‌عنوان ویترین فروشگاه آنلاین بدانیم ، به این صورت که افراد به‌طور مستقیم ، خواه مستقیم ، یا با جست‌وجو یا با دنبال کردن پیوند ، به سایت ما می آیند. وقتی بازدید کننده ای به وب سایت ما می آید ، معمولاً درمورد آنچه که انتظار دارند پیدا کنند ، ایده خاصی دارند. از نظر بصری ، سایت پنجره کامل مرورگر خود را اشغال می‌کند.

ایمیل مورد دیگری است. صندوق ورودی شما بیشتر به ویترین فروشگاه شباهت دارد. ایمیل ها بدون اینکه اقدامی انجام دهید به سراغ شما می آیند. هنگامی که آن‌ها می رسند ، قسمت قابل مشاهده ایمیل ممکن است فقط کسری از اندازه پنجره مرورگر وب باشد. نگاهی به نرم‌افزار ایمیل معمولی نشان داده شده در زیر:

صندوق ورودی شما بیشتر به ویترین فروشگاه شباهت دارد. ایمیل ها بدون اینکه اقدامی انجام دهید به سراغ شما می آیند.

توجه داشته باشید که این طراحی استراتژی تبلیغات ایمیل Huawei به‌طور خاص برای کاربران تلفن همراه قالب بندی شده است اما در دسک تاپ نیز بد به نظر نمی رسد.

ایمیل واقعی تنها درصد کمی از فضای پایین را اشغال می‌کند و توسط سایر مواردی که برای جلب توجه احاطه شده‌اند احاطه شده است. پوشه ها ، یادداشت ها و ایمیل های دیگر با یکدیگر مبارزه می‌کنند تا مورد توجه واقع شوید.

همچنین باید در نظر بگیریم که حداقل نیمی از مشترکان ایمیل های ما را در دستگاه تلفن همراه خود می خوانند. این امر بر نحوه طراحی ایمیل و نحوه نوشتن محتوای خود تأثیر می گذارد. ما به‌عنوان طراح باید به این حقیقت احترام بگذاریم که خوانندگان ما (یا خوانندگان مشتری ما) به ما اجازه حمله به فضای شخصی آن‌ها را داده‌اند.

تا زمانی‌که خوانندگان به تبدیلات «صندوق ورودی صفر» اختصاص ندهند ، ایمیل ما فقط مورد دیگری در یک لیست طولانی و طولانی است که کار واقعی آن‌ها را قطع می‌کند. ما از آن‌ها می خواهیم که به ایمیل ما توجه کنند و معمولاً نوعی اقدام کنند. در عوض ، ایمیلی به آن‌ها بدهکاریم که بیشتر از زمان لازم طول نمی کشد ، خواندن آن آسان است و در واقع مفید است.

قبل از اینکه جنبه های بصری طراحی ایمیل HTML را پوشش دهیم ، باید بدانیم که طراحی ما قرار است در چه محتوایی متمرکز شود. هر مشتری ایده خود را در مورد آنچه باید به ایمیل وارد شود ، دارد و بیشتر آن‌ها احساس متورم می‌کنند که اهمیت ایمیل آن‌ها برای افرادی که آن را دریافت می‌کنند بسیار مهم است.

استراتژی ایمیل در دنیای واقعی

ما تمایل داریم که وب‌سایت‌ها را به‌عنوان ویترین فروشگاه آنلاین بدانیم ، به این صورت که افراد به‌طور مستقیم ، خواه مستقیم ، یا با جست‌وجو یا با دنبال کردن پیوند ، به سایت ما می آیند. وقتی بازدید کننده ای به وب سایت ما می آید ، معمولاً درمورد آنچه که انتظار دارند پیدا کنند ، ایده خاصی دارند. از نظر بصری ، سایت پنجره کامل مرورگر خود را اشغال می‌کند.

ایمیل مورد دیگری است. صندوق ورودی شما بیشتر به ویترین فروشگاه شباهت دارد. ایمیل ها بدون اینکه اقدامی انجام دهید به سراغ شما می آیند. هنگامی که آن‌ها می رسند ، قسمت قابل مشاهده ایمیل ممکن است فقط کسری از اندازه پنجره مرورگر وب باشد. نگاهی به نرم‌افزار ایمیل معمولی نشان داده شده در زیر:

برنامه‌ریزی استراتژی مدرن بازاریابی از طریق ایمیل Henchman

مشتری ما این لیست از مطالب را برای خبرنامه Modern Henchman در اختیار ما قرار داده است تا استراتژی محتوای بازاریابی ایمیل ما را توسعه دهد:

  • اطلاعات مربوط به محصول برجسته ماه
  • تیزرهای داستان در مجله
  • پیوندی برای ارسال ایمیل به یک دوست
  • یک مقاله برجسته

اکنون ما به روشی نیاز داریم که این لیست را اولویت بندی کرده و محدود کنیم. یک روش ساده برای انجام این کار این است که یک سؤال دیگر بپرسید: “عملی که می‌خواهید خواننده شما بعد از خواندن ایمیل انجام دهد چیست؟” هنچمن مدرن درخواست می‌کند “وقتی خواننده ایمیل منظم ماهانه خود را دریافت می‌کند ،” خواننده باید برای اطلاعات بیشتر در مورد محصول ویژه ما “کلیک کند.

مشتری شما ممکن است اقدام دیگری را از خوانندگان خود مانند ارسال پاسخ ، بازدید از یک صفحه خاص یا بازارسال از طریق ایمیل از خوانندگان خود بخواهد. ما می توانیم ادامه دهیم و شاید دو یا سه عمل مورد نظر را انتخاب کنیم ، اما بیش از این ، زیرا بسیاری از گزینه‌های ممکن است خواننده را فلج کند و هیچ اقدامی انجام ندهد.

READ  نحوه نوشتن پروپوزال دیجیتال مارکتینگ برای استارتاپ ها

اکنون می توانیم محتوای خود را بر اساس آنچه بهترین اقدام مورد نظر را پشتیبانی می‌کند و آنچه به احتمال زیاد اهداف کلی ما را برای استراتژی مبارزات ایمیل برآورده می‌کند ، رتبه بندی کنیم.

هنچمن مدرن ممکن است در آخر لیست اولویتی مانند این داشته باشد:

  • اطلاعات مربوط به محصول برجسته ماه (این مستقیماً اقدام اصلی ما را پشتیبانی می‌کند)
  • مقاله برجسته (ایجاد اعتبار ما برای دانش)
  • پیوند برای ارسال ایمیل به یک دوست
  • تیزرهایی برای داستان های دیگر

با استفاده از این لیست ، اکنون می توانیم یک طرح کلی برای خبرنامه ایجاد کنیم ، ساختاری را ایجاد کنیم که بتوانیم آن را از نسخه ای به نسخه دیگر منتقل کنیم. بر اساس پاسخ های مشترکان ، ممکن است با گذشت زمان این مورد را تغییر دهیم ، اما اهداف خود را همیشه به وضوح در نظر خواهیم گرفت.

آخرین مرحله ما قبل از شروع طراحی بصری جمع آوری تمام مطالب برای اولین ایمیل ما است. این کار گاهی اوقات می‌تواند یک کار وقت گیر باشد ، به‌طور معمول با تکیه بر مشتری برای تهیه مواد.

برای Modern Henchman ، ما می توانیم مقدار زیادی از مطالب مربوط به یک موضوع معمول را از وب سایت آن‌ها ، که دارای بایگانی مقاله و توضیحات کامل محصول است ، دریافت کنیم.

استفاده مجدد از محتوا اشکالی ندارد.

اگرچه ممکن است فکر کنید تکرار مطالب از وبلاگ یا وب سایت تقلبی است ، واقعیت این است که اکثر مشترکین خبرنامه به ندرت از وب سایت بازدید می‌کنند مگر اینکه معامله خاصی انجام دهند. جدیدترین آمار نشان می‌دهد که بیش از 90٪ از کاربران اینترنت هنوز درکی از RSS ندارند ، چه برسد به اینکه چگونه برای همگام شدن با وب‌سایت‌ها از آن استفاده کنند.

حتی در Campaign Monitor ، جایی که مشتری ها بیشتر طراحان وب باهوش اینترنت هستند ، پاسخ بسیار بیشتری از مبارزات ایمیل خود نسبت به مطالب وبلاگ خود دریافت می‌کنیم. استفاده مجدد از مطالب وب سایت راهی هوشمندانه است و می‌تواند در وقت شما صرفه‌جویی کند.

در این مرحله ، ما فقط به محتوای نمایشی نیاز داریم که بتوانیم طراحی خود را در آن ایجاد کنیم ، بنابراین ایجاد یک نمونه ساختگی با برخی مطالب از وب سایت ایده خوبی است.

لورم اپیسوم

من توصیه می کنم از استفاده از متن لورم ایپسوم به‌عنوان پرکننده خودداری کنید ، حتی اگر در طراحی وب سایت معمول باشد. ایمیل های زیادی (و بیش از حد بسیاری از وب‌سایت‌ها) با استفاده از مکان یاب طراحی شده‌اند که از نظر طول ، سبک و شکل کاملاً متفاوت از محتوای واقعی هستند. پس از آنکه باید نهایی شد ، این طرح باید اصلاح شود.

نکات بازاریابی ایمیلی HTML: پرسش و پاسخ

قبل از اینکه به سمت طراحی ایمیل خود برویم ، برخی از سوالات رایج رایانامه ای که مشتری شما می‌تواند بپرسد را مرور خواهیم کرد و نحوه مدیریت آن‌ها را پیشنهاد خواهیم کرد.

ایمیل چه مدت باید باشد؟

در کوتاه‌ترین زمان ممکن ، درحالی‌که هنوز مفید است. بعضی از مشاغل مطالب بسیار طولانی و پیچیده ای را به‌صورت ایمیل ارسال می‌کنند ، اما این موارد نادر است. صندوق ورودی معمولی از قبل کاملاً پر است ، بنابراین نمی‌خواهید مشکلی ایجاد کنید. وارد شوید ، پیام خود را انتقال دهید و بیرون بروید.

استاندارد صنعت استراتژی بازاریابی از طریق ایمیل در حال حاضر 20 خط متن یا 200 کلمه است ، اما این را یک قانون ثابت ندانید.

از بررسی هزاران خبرنامه برای Campaign Monitor ، طول معمول برای یک خبرنامه با محتوای سنگین (در مقابل دعوت نامه یا یک اعلان ساده) ارزش دو یا سه صفحه را دارد. این همچنین بدان معنی است که شما باید با اندازه قلم خود نسبت به مقدار کپی بازی کنید.

مثل همیشه ، مخاطبان مشتری خود را در ذهن داشته باشید ، زیرا ممکن است نیازها یا انتظارات آن‌ها متفاوت باشد.

آیا باید مقالات کامل را در ایمیل قرار دهم یا فقط تیزرها و پیوندهای سایت را وارد کنم؟

از طرف دیگر ، اگر بتوانید در چند پاراگراف نظر خود را ارائه دهید ، می‌توانید با دادن هر آنچه که لازم است بدون نیاز به کلیک روی پیوند ، به وقت خواننده خود صرفه‌جویی کنید.

اهداف خود را برای هر استراتژی کمپین ایمیل در نظر بگیرید. می‌خواهید خوانندگانتان چه اقدامی انجام دهند؟ اگر هدف شما این است که آن‌ها را وارد وب سایت خود کنید ، ممکن است عاقلانه باشد که یک تیزر کوتاه (2-3 جمله ای) بنویسید و آن‌ها را تشویق کنید که روی پیوند کلیک کنند. یک خلاصه (بدون اسپویلر) به آن‌ها متقاعد می‌شود که ارزش کلیک روی پیوند را دارد.

برای مثال ، اگر هدف شما این است که خوانندگان را مجبور به ثبت نام در یک رویداد کنید ، فقط می‌توانید از پیوندها به همراه تصاویر و عناوین آن‌ها استفاده کنید. در این حالت ، شما به‌جای استفاده از مقالات خود به‌عنوان CTA ، از پیوندها برای تأمین اعتبار نهایی اقدامی که می‌خواهید خوانندگان انجام دهند (ثبت نام در این رویداد) استفاده می‌کنید.

این ایمیل رویداد شامل یک فراخوان اصلی (دکمه RSVP) همراه‌با پیوندهای پشتیبانی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بلندگوها است. شما می‌توانید این استراتژی را هنگام ایجاد یک استراتژی تبلیغات الکترونیکی برای غذاهای سالم ، محصولات والدین ، ​​وسایل الکترونیکی و موارد دیگر دنبال کنید.

ارسال شده در تبلیغات, دیجیتال مارکتینگ, مارکتینگبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید
© تمامی حقوق برای مهران فره راز محفوظ است.