مهران فره راز

0 %
مهران فره راز
مشاور مارکتینگ
متخصص فروش
09353637700
  • محل سکونت:
    تهران
  • شهر:
    تهران
  • سن:
    36
فرانسوی
انگلیسی
ترکی استانبولی
مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ
فروش
تولید محتوا
خدمات پس از فروش و امور مشتریان
سوشال مدیا
روابط عمومی
رسانه
سئو
ووردپرس
  • وورد
  • اکسل
  • پاورپوینت
  • پرزی
  • ووردپرس
  • فتوشاپ

نحوه نوشتن پروپوزال تولید محتوا و کانتنت به روش مهران فره راز

7 آوریل 2021

در دنیای بازاریابی ، محتوا باید همیشه ارزشمند ، قابل هضم و مرتبط باشد. با داشتن فرصت های ایجاد محتوای بی پایان ، داشتن یک برنامه عالی بازاریابی محتوا می‌تواند به افزایش آگاهی از برند ، جذب مخاطبان جدید و ایجاد رهبری فکری کمک کند.

با توجه به شرایط منحصر‌به‌فرد سال 2020 ، ارزیابی اینکه چه چیزی برای بازاریابی محتوا در سال جاری کار کرده و چه چیزی مورد توجه واقع نشده ، بسیار حیاتی است. همچنین زمان آن فرا رسیده است که به چارچوب بازاریابی محتوا توجه کنید که بسته به مخاطب هدف و اهداف بازاریابی برای سال 2021 بیشترین سروصدا را ایجاد خواهد کرد. استفاده از یک استراتژی بازاریابی محتوای موفق قبل از زمان به حداکثر رساندن محتوای شما کمک می‌کند و باعث افزایش تبلیغات و محبوبیت ، در نهایت چشم اندازهای بیشتری ایجاد می‌کند.

اگر هنوز در مرحله شروع برنامه‌ریزی استراتژی محتوای خود هستید ، در اینجا چند نکته و اطلاعات مفید برای کمک به شما در اینجا آورده شده است. حتی ممکن است برای پشتیبانی از تیم داخلی خود در نظر داشته باشید که خدمات بازاریابی محتوا را برون سپاری کنید.

روند بازاریابی محتوای 2020 برای ادامه کار و پشت سر گذاشتن آن

هیچ رازی نیست که 2020 از طریق روش هایی که ما نمی توانیم پیش‌بینی کنیم ، بر کسب‌و‌کار تأثیر گذاشته است. در شرایط فعلی ، ساختن یک استراتژی بازاریابی محتوا که شامل روندهای سال گذشته غالب و پشت سر گذاشتن مواردی باشد که مهم نیستند ، بیش از هر زمان دیگری مهم است.

ویدئو

درست زمانی‌که به نظر می رسید مصرف محتوای ویدئویی نمی تواند با سرعت بیشتری افزایش یابد ، برای استراتژی محتوا و شبکه‌های اجتماعی ضروری است. همه گیری جهانی تمام زندگی ما را تقریباً به ویدئو وابسته کرده است. با پایان سال ، ثابت شده است که این کانال یک تاکتیک مهم برای بازاریابی محتوا است. محتوای تصویری مخاطبان را بیش از هر نوع محتوای دیگری درگیر می‌کند و به مارک ها این فرصت را می‌دهد تا از طریق جلسات پرسش و پاسخ ، نمایش‌های نمایشی محصول ، مصاحبه های تخصصی و فیلم‌های پشت صحنه ، ارتباط صمیمانه تری با مصرف‌کنندگان خود برقرار کنند. وقتی در قالب “زنده” استفاده می‌شود ، سطح تعامل و تعامل بیشترین است. گوگل عاشق ویدئو است ، بنابراین از نظر SEO ، محتوای ویدئو قطعاً به افزایش رتبه صفحه کمک می‌کند ، به‌خصوص که مصرف‌کنندگان همچنان به‌دنبال ویدئو در نتایج جست‌وجو هستند.

READ  داستان دیجیتال مارکتینگ از زبان مهران فره راز

محتوای تعاملی و شخصی‌سازی

یکی دیگر از اقدامات بازاریابی محتوا که همچنان به نتیجه می‌رسد ، محتوای تعاملی مانند آزمونها ، نظرسنجی ها و نظرسنجی ها است. موفقیت آن حول مشارکت مصرف‌کننده است. مشتری بالقوه شما به‌جای خواندن منفعلانه ، فرصت تعامل با نام تجاری شما را دارد و باعث تعمیق روابط می‌شود.

حتی بهتر ، هنگام ارائه این نوع محتوا ، به برند شما این امکان را می‌دهد تا محتوا را بیشتر شخصی‌سازی کند. شخصی‌سازی محتوا شامل استفاده از رفتار و ترجیحات مصرف‌کننده برای نشان دادن محتوای مربوطه متناسب با نیازهای هر شخص است. گنجاندن این دو عنصر در استراتژی بازاریابی محتوا ، بینش قدرتمندی ایجاد می‌کند و مستقیماً بر رفتار خرید تأثیر می گذارد.

ارسال مداوم

تصور غلط رایج در دنیای بازاریابی محتوا ، نیاز به تولید و ارسال مداوم محتوا است. این ردیابی ضروری نیست و در بسیاری از موارد می‌تواند بیش از سود آن آسیب برساند. استراتژی تولید محتوای شما همیشه باید بر اساس کیفیت باشد نه کمیت.

امروزه مصرف‌کنندگان بیش از هر زمان دیگری با محتوای مختلف بمباران می‌شوند و برای تأثیرگذاری واقعی ، محتوای شما باید سازگار ، با کیفیت و جذاب باشد. وقتی کیفیت را فدای کمیت می‌کنید ، در واقع محتوای با کیفیت خود را رقیق می‌کنید و خطر مخاطب خود را از محتوای موجود و نام تجاری خود خراب می‌کنید. این روند بازاریابی محتوا را از سال 2021 کنار بگذارید.

روندهای 2021 در رادار شما

همان‌طور که به سمت سال جدید حرکت می‌کنیم ، چند استراتژی اصلی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا محتوای شما در میان سروصدا برجسته شود.

رتبه های تکمیلی با تبلیغات

ایجاد تقویم محتوا با ایده‌های ارسال وبلاگ در درجه اول یک استراتژی ارگانیک است. بااین‌حال ، شناخته شده است که محتوای اتصال با پرداخت برای بازی باعث ایجاد ترافیک جدی می‌شود. این چطوری کار میکنه؟ ساده است. یک کلمه کلیدی را پیدا کنید که دارای رتبه بندی ارگانیک در یک موقعیت برتر در صفحه یکی از صفحه نتایج موتور جست‌وجو (SERP) باشد. پیشنهاد کلمه کلیدی گفته شده از طریق Google Ads و تماشای سیل ترافیک. در اختیار داشتن املاک و مستغلات بیشتر در نتایج جستجوی کاربر ، احتمالاً کلیک او را برنده خواهد شد و امیدوارم که در دراز مدت ، تجارت وی را نیز به دست آورد.

READ  نحوه نوشتن پروپوزال کریپتور مارکتینگ یا مارکتینگ کریپتور برای مجموعه های کریپتوکارنسی و صرافی های ارز دیجیتال

به اشتراک بگذارید ، به اشتراک بگذارید ، به اشتراک بگذارید

بهترین نوع استراتژی بازاریابی استراتژی تلفیقی است. این به معنای استفاده از همه کانال ها برای ارتقا each یکدیگر برای منافع مشترک آگاهی از برند است. یکی از نمونه های ادغام محتوا اشتراک وبلاگ به‌عنوان محتوای رسانه های اجتماعی یا از طریق ایمیل است. این یک روش عالی برای استفاده بیشتر از مسافت پیموده شده از استراتژی محتوای خود و اطمینان از این است که وبلاگ ها با افزایش رتبه هر ماه ، بازدید می‌کنند.

نکاتی برای برنامه‌ریزی

اولین قدم برای شروع برنامه بازاریابی محتوای 2021 خود و پیشرفت در رقابت ، تفکر کلی در مورد اهداف بازاریابی خود است. شما به یک استراتژی بازاریابی دیجیتال نیاز دارید که بر “تصویر کلان” متمرکز باشد. هنگامی که پایه خود را تنظیم کردید ، ناخن زدن در مورد فنی بسیار آسان‌تر خواهد شد.

  • داده‌های مجریان گذشته را مرور کنید – کدام محتوای (محتوای) به‌طور مداوم از جذابیت بالا و بازدید از صفحه برخوردار بوده است؟ چه مقالاتی بیشترین میزان بازدید ارگانیک و رتبه بندی صفحه یک را در Google دریافت کرده‌اند؟ چه وبلاگ هایی بیشترین اشتراک اجتماعی و نظرات را برای شما به همراه داشته‌اند؟ اینها تنها چند سال است که باید قبل از تهیه تقویم از خود بپرسید. با شناسایی الگوهایی که کار کرده‌اند و کار نکرده اند ، می‌توانید موضوعات و قالب محتوایی را که به بهترین شکل کار می‌کند گسترش دهید!
  • با مشتریان فعلی خود صحبت کنید – مشتریان شما ، از بسیاری جهات ، کلید انواع محتوایی هستند که مشتریان احتمالی شروع به خواندن می‌کنند. بررسی سریع ایمیل ، تماس تلفنی یا ایمیل یکبار مصرف تنها برخی از راههای انتخاب مغز آن‌ها و ارزیابی نحوه برخورد شما با تقویم است.
  • خرید شرکت را شروع کنید – به این فکر کنید که کدام یک از کارمندان داخلی مایل به کمک به تولید هستند. به هر حال ، استراتژی محتوای شما فقط به خوبی اجرا است. هر کس در شرکت شما می‌تواند و باید کمک کند ، خواه تولید محتوا باشد ، یا به‌عنوان متخصص موضوع مصاحبه شود ، هم محتوایی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد ، و هم دیگران را قادر سازد تا در مضامین متناسب با تخصص آن‌ها مشارکت کنند.
  • به فکر بازگشت سرمایه (ROI) باشید – گاهی اوقات به خرید داخلی از اختیارات احتمالی نیاز خواهید داشت. سرمایه‌گذاری در محتوا برای نتیجه نهایی شما ضروری است. یک گزارش داخلی با اثبات مفهوم که نشان می‌دهد وجود وبلاگ در ایجاد ترافیک کلی ، آگاهی از برند ، تبدیل ها ، تبدیل های کمک شده و غیره ممکن است لازم باشد که در جیب پشتی شما باشد ، بنابراین مطالب به‌عنوان یک اولویت در کل شرکت مشاهده می‌شوند.
  • همیشه سبز ، محتوای طولانی مدت – تقویم شما برای اینکه در سال 2021 عملکرد خوبی داشته باشد ، باید بی انتها باشد. ارتباط طولانی مدت برای خوانندگان امروز مهم است. آمار ، روندها و ارقام می‌توانند به سرعت شتاب خود را از دست بدهند و ممکن است باعث بی علاقگی افراد شود ، نیازی به گفتن نیست که موتور جست‌وجو سریعاً محتوای شما را از صفحه اول حذف می‌کند ، زیرا “طراوت” خود را از دست می‌دهد – مگر اینکه شما به‌روزرسانی های منظم را انجام دهید.
READ  راهنمای نوشتن پروپوزال شرکت طراحی وب سایت و فروشگاه اینترنتی

محتوای بی انتها بینندگان و الگوریتم های جست‌وجو را برای مدت زمان طولانی تری علاقه‌مند می‌کند. بدون توجه به زمان ، درباره موضوعات و روشهای محتوایی بهتر که ارزش را ارائه می‌دهند ، فکر کنید.

با نگاه به آینده

هیچ کس نمی تواند برای آنچه در سال 2020 اتفاق افتاده برنامه‌ریزی کند یا آماده شود. ما به‌عنوان بازاریاب فقط می توانیم رشد کنیم و با شرایط جدیدی که رو‌به‌رو هستیم سازگار شویم. درحالی‌که برنامه بازاریابی محتوای 2021 خود را برنامه‌ریزی می‌کنید ، مهم است که به گذشته نگاه کنید و بیاموزید که چه نوع محتوا کار کرده و چه نوع از سال قبل کار نکرده است.

خواه یک بازاریاب B2C یا B2B باشید ، با اجرای این نکات و نکات محتوائی ارزشمند ، کسب‌و‌کار شما سروصدا را کاهش داده و ترافیک ارگانیک بیشتری را به همراه خواهد داشت. ما در Power Digital به صدها مشتری خدمات ارائه می دهیم و حداکثر نتیجه را می گیریم. ما یک آژانس بازاریابی B2C و B2B هستیم که می توانیم به شما در مقیاس بندی تجارت خود کمک کنیم. برای ممیزی رایگان امروز با من مهران فره راز تماس بگیرید!

ارسال شده در دیجیتال مارکتینگ, مارکتینگبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید
© تمامی حقوق برای مهران فره راز محفوظ است.