مهران فره راز

0 %
مهران فره راز
مشاور مارکتینگ
متخصص فروش
09353637700
  • محل سکونت:
    تهران
  • شهر:
    تهران
  • سن:
    36
فرانسوی
انگلیسی
ترکی استانبولی
مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ
فروش
تولید محتوا
خدمات پس از فروش و امور مشتریان
سوشال مدیا
روابط عمومی
رسانه
سئو
ووردپرس
  • وورد
  • اکسل
  • پاورپوینت
  • پرزی
  • ووردپرس
  • فتوشاپ

راهنمای نوشتن پروپوزال شرکت طراحی وب سایت و فروشگاه اینترنتی

6 آوریل 2021

این هفته ما در حال بررسی پیشنهاد‌ها وب سایت هستیم – چه مواردی را باید در نظر بگیرید و چه چیزی را باید در برنامه‌ریزی خود و قیمت تعیین کنید.

مهارت در کار و تبلیغ خدمات طراحی وب سایت تضمین کننده کار ما نیست. فرقی نمی‌کند که ما فریلنسرها یا یک شرکت بزرگ طراحی وب هستیم.

بااین‌حال داشتن یک پیشنهاد کاری محرمانه و با ساختار خوب ، قطعاً تأثیر بسزایی در مشتری بالقوه آن خواهد داشت و شانس ما را برای به دست آوردن شغل افزایش می‌دهد.

در این پست ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به روند پیشنهاد نزدیک شوید ، سوالاتی که باید بپرسید و مهم‌ترین بخشهایی که طراحان وب باید در پروپوزال طراحی وب سایت خود بگنجانند ، چیست.

ما همچنین یک الگوی پیشنهادی رایگان طراحی وب را برای بارگیری و استفاده از شما برای شروع درآمد بیشتر در نظر خواهیم گرفت.

قبل از اینکه پیشنهادی را بنویسید ، ابتدا باید آن را ارائه دهید

مختصر طراحی وب را بنویسید

پیشنهاد طراحی وب چیست؟

پیشنهاد طراحی وب از این نظر که یک توافق نامه کتبی بین شما و مشتری احتمالی است ، مشابه قرارداد است. بااین‌حال ، تفاوت آن در این است که درک درستی از انتظارات بین مشتری و وب سازنده ایجاد می‌کند و بالعکس.

همچنین نیازهای مشتری و خدمات یا محصولی را که طراح وب ارائه می‌دهد و هزینه این سرویس را روشن می‌کند.

چه مواردی را باید در یک پیشنهاد بگنجانید؟

1. بررسی اجمالی مسئله

در پیشنهاد پروژه طراحی وب خود ، شما باید با بازبینی مشکل در جایی که به مشتری بالقوه خود مشکلی را نشان می دهید که تجارتش با آن رو‌به‌رو است یا در عوض فرصتی را که ممکن است از دست بدهد ، شروع کنید.

این بیان مشکل به شما کمک می‌کند تا فوراً توجه مشتری را جلب کنید ، به او نشان می دهید که چقدر خوب و از نزدیک کسب‌و‌کار ، مشکل و نیازهای او را درک می‌کنید.

علاوه بر این ، با بیان مشکلات مشتری ، ما به آن‌ها کمک خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنند که ما افرادی هستیم که برای کار با آن‌ها احساس راحتی می‌کنند و افرادی که می‌توانند مشکلات آن‌ها را حل کنند.

این مرحله علاوه بر نشان دادن دانش خود ، به شما در تعیین مسئولیت ها و بزرگی پروژه کمک می‌کند.

۲. راه‌حل پیشنهادی

بعد ، ما رئوس مطالبی اضافه خواهیم کرد که دقیقاً توضیح می‌دهد که چه چیزی ارائه خواهید داد و فکر می‌کنید که می‌توانید این مشکل را حل کنید ، از مراحل طراحی وب (شبکه سازی) تا تعداد صفحات وب ، طراحی گرافیکی خاص و نیاز به توسعه وب (در صورت وجود).

در اینجا ، شما باید مزایای راه‌حل خود و چگونگی تأثیر آن روی شرکت را به نمایش بگذارید و توضیح دهید.

به‌عنوان مثال ، ممکن است اشاره کنید که با اجرای راه‌حل طراحی ، شرکت نرخ فروش یا تبدیل را افزایش می‌دهد یا شاید از طریق طراحی شما ، شرکت آگاهی از برند خود را افزایش دهد ، یا شاید به افزایش تعامل در دستگاه‌های تلفن همراه کمک کنید و مشتری های جدید بیاورید.

READ  چگونه دیجیتال مارکتینگ یاد بگیرم؟

علاوه بر این ، سپس می توانیم فهرستی از محصولات قابل تحویل پروژه را اضافه کنیم – یک لیست دقیق توضیح می‌دهد که مشتری از نظر محصولات و خدمات دریافت می‌کند. این می‌تواند به‌عنوان بخشی جداگانه از پروژه طراحی وب یا در ترکیب با بخش بعدی ظاهر شود.

این بخش کاملاً ضروری است ، زیرا با ارائه اهداف مشخص به شما کمک می‌کند تا از خزش دامنه جلوگیری کنید.

۳. برنامه‌ریزی کنید

در این بخش ، ما می توانیم نحوه کار گردش کار خود را در یک بازه زمانی گسترش دهیم.

این جایی است که ما مشخص خواهیم کرد چه زمانی مشتری انتظار دارد پیش نویس ها ، نمونه های اولیه ، آزمایش‌ها ، دور اصلاحات و غیره را دریافت کند.

برخی نیز مواد و فرایندهای کاری را که در طول دوره کار مورد نیاز خواهند بود لیست می‌کنند (به‌عنوان مثال ، ویرایش تصاویر ، ویرایش متون و غیره).

ما همچنین باید از تجربیات دیگران درس بگیریم و روشن کنیم که برنامه ما به کلیه طرف های درگیر – مشتری ، کارشناسان برون سپاری شده – بستگی دارد که اگر بخواهیم همه این دارایی ها را به موقع تحویل دهیم ، برنامه را رعایت می‌کنیم.

۴. قیمت نقل قول

به‌عنوان یک قاعده کلی ، ما توصیه می‌کنیم که در حین مصاحبه با مشتری ، حتی قبل از شروع کار روی پروپوزال ، از مشتری مستقیماً بپرسید که کل بودجه وی برای پروژه چقدر است. این باعث می‌شود شما بفهمید که در مرحله اول باید پروژه را دنبال کنید یا خیر.

اگر بودجه کافی باشد ، این بخش به شما کمک می‌کند تا هزینه را به جزئیات جزئی آن تقسیم کنید ، و یک تقسیم‌بندی قابل درک از هزینه ها و کل را نشان می‌دهد.

این نه‌تنها برای دیدن مشتریان خوب است ، بلکه همچنین به شما کمک می‌کند تا قیمت مناسب برای پروژه را تعیین کنید ، بدون اینکه بیش از حد از قیمت خود صرف‌نظر کنید یا قیمت خود را کم کنید.

نیازی نیست که مقدار قهوه و میان وعده هایی را که در طول پروژه مصرف خواهید کرد تمرین کنید. فقط کافی است تا مشتری ببیند که نقل قول شما قابل توجیه و منطقی است.

در این تقاطع حیاتی ، ما خوشحالیم که می‌دانیم با استفاده از Elementor می‌توانید دقیق ترین قیمت و جدول زمانی را برای پروژه خود قرار دهید زیرا بسیاری از متغیرهای خارجی را حذف می‌کند.

۵. دعوت به عمل

با قیمت خارج از قیمت ، بسیاری از متخصصان بخش دیگری را اضافه می‌کنند – دعوت به عمل.

شما نمی‌خواهید موانع یا دلایلی برای استخدام نکردن شما برای این کار ایجاد کنید. اغلب اوقات ، فرایند چاپ پیشنهاد ، امضای آن ، اسکن کردن آن با امضا و ارسال مجدد آن به شما ، ممکن است بسیاری از مشتریان بالقوه را از بین ببرد و بنابراین شما می‌خواهید بهترین تجربه کاربری را برای پیشنهاد خود ایجاد کنید.

READ  چگونه یک پروپوزال کسب‌ و ‌کار بنویسیم؟

می‌خواهید به محض خواندن آخرین بخش ، به آن‌ها فرصت دهید تا “بله” را بگویند. برخی از این روش‌ها عبارت‌اند از:

افزودن گزینه ورود به سیستم دیجیتال روی یک فایل PDF. خدمات بی شماری به‌صورت آنلاین در دسترس است.

همچنین می‌توانید از آن‌ها بخواهید برای شروع پروژه تأییدیه ای برای شما ارسال کنند.

همچنین ابزارهای پیشنهادی اختصاصی نیز فقط در دسترس هستند ، جایی که مشتری برای شروع پروژه کافی است روی دکمه “پذیرش” کلیک کند.

۶. درباره ما و مخاطبان

بسیاری از ما دوست داریم این را به‌عنوان بخش آخر اضافه کنیم. این محلی است که ما می توانیم آنچه را که در جدول می آوریم (به‌عنوان یک تیم یا یک فرد) ، استعدادها ، زمینه های تخصص و مزایای ما در انتخاب خدمات برجسته کنیم. من همچنین پیشنهاد می کنم یک نمونه کار کوتاه یا پیوندی به یک نمونه کارها آنلاین اضافه کنید که در آن می‌توانید پیوندهای رسانه های اجتماعی و توصیفات مشتریان دیگر را نیز اضافه کنید ، بدون اینکه مجبور به مشتری بالقوه آن شوید.

چه بخواهیم بخش About Us یا نمونه کارها را اضافه کنیم یا نه ، آخرین چیزی که می خواهیم فراموش کنیم اطلاعات تماس ما است.

من فکر می کنم به این دلیل که این یک چیز پیش پا افتاده در یک پیشنهاد کاری است ، این اولین چیزی است که مردم فراموش می‌کنند اضافه کنند.

کاهش هزینه ها و صرفه‌جویی در وقت با Elementor

این مهم است که ما بدانیم که اگر بخواهیم آن کار را انجام دهیم باید چه مواردی را شامل شویم و چه مواردی را باید در نظر بگیریم و از همه مهم‌تر اینکه چگونه خدمات خود را بدون از دست دادن پول از جیب خود قیمت گذاری کنیم. به‌خصوص اگر در آغاز کار و حرفه خود هستیم یا به‌دنبال کارآمدتر شدن حرفه‌ای هستیم.

با استفاده از Elementor ، شما می دانید که دقیقاً چه مقدار زمان نیاز دارید ، چه هزینه هایی ممکن است متحمل شوید و بر اساس آن برنامه‌ریزی کنید ، بنابراین ، نگاهی به الگوی پیشنهاد وب سایت رایگان ما بیندازید و اگر قبلاً آن را انجام نداده اید ، حتماً Elementor را امتحان کنید – رایگان.

نکاتی برای ایجاد یک پیشنهاد وب سایت حتی بهتر

1. سوالات اصلی برای پرسیدن از مشتری

  • چرا مشتری ما به وب سایت نیاز دارد؟ (یا چرا آن‌ها می‌خواهند یکی را که قبلاً دارند تغییر دهند؟)
  • انتظارات آن‌ها از یک وب سایت جدید چیست؟
  • از چه روشی انتظار دارند سایت جدید بر کسب‌و‌کار آن‌ها تأثیر بگذارد؟
  • وب سایت آن‌ها چگونه در استراتژی بازاریابی دیجیتال آن‌ها جای می‌گیرد؟ آیا آن‌ها در سئو (بهینه‌سازی موتور جست‌وجو) و / یا خرید پولی سرمایه‌گذاری می‌کنند؟
  • در آینده نزدیک سایت تا چه حد محصولات و خدمات را تبلیغ و به نمایش می گذارد؟
  • آیا مشتری امیدوار است با بازدیدکنندگان سایت تعامل کند؟ اگر چنین است، چگونه؟
  • رقابت آن‌ها کیست؟ آن‌ها برای پیش گرفتن چه می‌کنند؟
  • الهام آن‌ها چیست؟ چه سایت‌ها ، تصاویر ، طرح بندی ها یا مشتریانشان بیشتر از همه جذاب هستند؟
READ  نحوه نوشتن پروپوزال تولید محتوا و کانتنت به روش مهران فره راز

۲. توانایی ها ، منابع و در دسترس بودن خود را ارزیابی کنید

ما باید توانایی ها و تخصص خود را ارزیابی کنیم تا ارزیابی کنیم که آیا ما تمام تخصص مورد نیاز برای ارائه سایت مورد نظر به مشتریان خود را داریم یا خیر.

ما باید تعیین کنیم که آیا مجبور هستیم کار توسعه‌دهندگان ، تولیدکنندگان محتوا ، عکاسان ، انیماتورها ، طراحان گرافیک و غیره را برون سپاری کنیم. در این صورت ، این هزینه چقدر است؟

آیا ما نیاز به خرید پلاگین ، افزونه یا سایر محصولات ، نرم‌افزار یا سخت‌افزار خواهیم داشت؟

فکر می‌کنید وقتی همه مواد لازم را دریافت کردید این کار چقدر طول می کشد؟

آیا شما و تیمتان در این مدت کاملاً در دسترس خواهید بود؟

شما باید تمام این سوالات را ارزیابی کنید تا هزینه و دامنه پروژه را به درستی درک کنید.

در یک یادداشت ، کاربران حرفه‌ای Elementor به شما خواهند گفت که اگر ما در حال ساخت سایتی با چندین ویژگی اساسی هستیم (به‌عنوان مثال فرم های اشتراک ، ورود به سیستم ، پیام رسانی از طریق ایمیل و غیره) ، در واقع شما صرفه‌جویی زیادی در هزینه ، زمان و ، و منابع را با انتخاب Elementor و ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد ، انتخاب کنید.

۳. یک سیستم قیمت گذاری قابل اعتماد ایجاد کنید

ما نمی توانیم بدون سیستم قیمت گذاری به مشتری یک پیشنهاد رقابتی بدهیم که این اطمینان را هم می‌دهد که ما خودمان زیر کسر نمی شویم.

ممکن است تعداد نامحدودی طراحی وب سایت وجود داشته باشد ، اما برای اهداف قیمت گذاری ، احتمالاً می توانیم آن‌ها را به سه نوع محدود کنیم:

استاندارد

یک وب سایت تبلیغاتی یا تجاری متشکل از 5-7 صفحه وب ، از جمله:

  • صفحه نخست
  • درباره صفحه
  • صفحه تماس
  • صفحه خدمات
  • پنجره بازشو
  • صفحه 404
  • سربرگ / پاورقی

استاندارد + وبلاگ

بسیار استاندارد با استاندارد ، فقط این شامل تمام طراحی های مورد نیاز برای نگه‌داری وبلاگ نیز می‌شود.

احتمالاً خواستارترین نوع وب سایت شامل موارد زیر است:

  • صفحات “استاندارد”
  • صفحات محصول
  • صفحه سبد خرید
  • صفحه پرداخت
  • صفحه حساب
  • حمل دریایی
  • صورتحساب کارت اعتباری
  • فروش و پیشنهاد‌ها ویژه

در نتیجه ، خواهیم فهمید که ابتدایی ترین صفحه در هر سایت صفحه اصلی است. صفحه اصلی پایه و اساس طراحی ما است و به همین ترتیب ، تمام صفحات دیگر به آن مربوط می‌شوند. بنابراین ، کلید ایجاد یک سیستم قیمت گذاری صحیح باید ناشی از ارزیابی شما از مدت زمان طراحی و ساخت صفحه اصلی باشد.

ارسال شده در تبلیغات, دیجیتال مارکتینگ, طراحی, مارکتینگبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید
© تمامی حقوق برای مهران فره راز محفوظ است.