مهران فره راز

0 %
مهران فره راز
مشاور مارکتینگ
متخصص فروش
09353637700
  • محل سکونت:
    تهران
  • شهر:
    تهران
  • سن:
    36
فرانسوی
انگلیسی
ترکی استانبولی
مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ
فروش
تولید محتوا
خدمات پس از فروش و امور مشتریان
سوشال مدیا
روابط عمومی
رسانه
سئو
ووردپرس
  • وورد
  • اکسل
  • پاورپوینت
  • پرزی
  • ووردپرس
  • فتوشاپ

آموزش مارکتینگ به زبان ساده

13 آوریل 2021

دنیای دیجیتال مملو از اصطلاحات و کلمات اختصاری مارکتینگ مانند ROI (بازگشت سرمایه) ، CPC (هزینه هر کلیک) ، CTR (نرخ کلیک) ، KPI (شاخص عملکرد کلیدی) و تعداد بی شماری دیگر است.

کمی طاقت فرسا می‌شود. احساس می‌کنید که زبان دیگری می خوانید. اما این زبان جدید قصد دارد به شما چه بگوید ؟! ما در اینجا هستیم تا کد را رمزگشایی کنیم و آن را مطابق با شرایط شما قرار دهیم. بیا شروع کنیم.

دیجیتال مارکتینگ یک اصطلاح چتری است که برای توصیف هر نوع بازاریابی آنلاین از جمله بهینه‌سازی موتور جست‌وجو ، PPC ، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی از طریق ایمیل استفاده می‌شود.

ما می خواهیم اصطلاحات دیجیتال مارکتینگ خود را به چندین دسته از جمله مارکتینگ در شبکه‌های اجتماعی ، مارکتینگ در موتورهای جست‌وجو و مارکتینگ از طریق ایمیل تقسیم کنیم. برخی از این اصطلاحات دیجیتال مارکتینگ را می‌توان برای هر سه مورد استفاده کرد ، بنابراین بسیار توجه کنید.

اصطلاح مارکتینگ شبکه‌های اجتماعی

KPI – شاخص اصلی عملکرد

KPI در انواع بازاریابی ظاهر می‌شود و مشاغل از آن‌ها برای سنجش میزان موفقیت در فعالیت‌های خود استفاده می‌کنند. KPI شما می‌تواند هر نوع تحلیلی مانند نرخ کلیک ، نرخ تعامل ، نرخ گزاف و غیره باشد. ما در مورد چندین اصطلاح مارکتینگ صحبت خواهیم کرد که می‌توانند شاخص های اصلی عملکرد در فعالیت‌های شما باشند.

CPA – هزینه هر خرید

این معیاری است که برای تعیین هزینه خرید یک مشتری استفاده می‌شود. این را می‌توانید با تقسیم هزینه کل کمپین خود بر تعداد تبدیل ها محاسبه کنید. این معیار مهم است زیرا در واقع به شما نشان می‌دهد که برای هر تبدیل چقدر هزینه می‌کنید. اگر این هزینه بیش از حد زیاد است ، شما باید در فکر بازنگری در کمپین مارکتینگ خود باشید.

مخاطبان ظاهری

مخاطبان ظاهری با استفاده از لیست های ایمیل ساخته می‌شوند. این روشی برای هدف قرار دادن کاربرانی است که مشابه قبلی شما هستند. شما می‌توانید لیست ایمیل خود را در کمپین تبلیغاتی فیس بوک خود بارگذاری کنید و این ایمیل ها طول می کشد و کاربران مشابه را برای هدف قرار می‌دهد. اگر نمی‌خواهید برای مشتریان فعلی تبلیغ کنید ، حتی می‌توانید ایمیل هایی را که بارگذاری می‌کنید حذف کنید. با داشتن مخاطبان زیبا ، به‌راحتی قادر خواهید بود به مشتریان جدیدی دسترسی پیدا کنید که مشابه مشتریان فعلی شما هستند. اگر لیست ایمیل ندارید ، با این هفت نکته در زمینه به دست آوردن مشترکین با کیفیت کار کنید!

برای این شرکت خدمات گشت‌و‌گذار ، ما از مخاطبان سفارشی از بازدیدها / بازدیدهای ویدئویی ، تعامل IG و مخاطبان مبتنی بر علاقه استفاده کردیم ، سپس مخاطبان شبیه به آن را از آن خارج کردیم.

تست تقسیم A / B

هنگام اجرای هر نوع تبلیغی ، بهتر است آزمون اسپلیت را انجام دهید. این بدان معنا است که شما 2-3 تبلیغ مشابه خواهید داشت که همگی هم‌زمان پخش می‌شوند تا ببینند بهترین عملکرد را دارد. می‌توانید همان تصویر را اجرا کرده و کپی را تغییر دهید یا بالعکس. تست تقسیم A / B با نشان دادن تبلیغات بیشتر در افراد ، به شما کمک می‌کند مخاطبان خود را بهتر هدف قرار دهید. پس از پایان آزمایش اسپلیت ، آگهی ای با عملکرد عالی رو‌به‌رو خواهید شد و به شما کمک می‌کند خریداران بالقوه را تسخیر کنید!

* این را می‌توان برای ایمیل مارکتینگ نیز اعمال کرد.

CPI – هزینه هر نمایش

CPI میزان بار تبلیغ شما در یک سایت را اندازه گیری می‌کند ، اعم از اینکه کاربران واقعاً آن را ببینند یا با آن تعامل داشته باشند. این شبیه اصطلاح مارکتینگ “دسترسی” است اما میزان دسترسی چند نفر محتوای شما را می بینند و تعداد دفعات نمایش تبلیغات یا محتوای شما اندازه گیری می‌کند. برداشت ها شناخت برند را ایجاد می‌کنند درحالی‌که دسترسی به شما کمک می‌کند برند خود را بسازید. می‌توانید در مورد تفاوت بین دسترسی و نمایش بیشتر بدانید.

تولید سرب / آهنربا سرب / پرورش سرب

این سه اصطلاح مارکتینگ دست به دست هم می‌دهند. تولید سرب دقیقاً همان چیزی است که به نظر می‌رسد – اینکه چگونه تجارت شما منجر به تولید لید می‌شود یا اینکه چگونه توجه مشتریان خود را جلب می‌کنید. آهنربای سرب یک هدایای کوچک ، کتاب الکترونیکی رایگان ، راهنما و غیره است که تجارت شما در ازای دریافت ایمیل آن‌ها به مشتریان ارائه می‌دهد. آهنربا سرب ابزاری است که به شما کمک می‌کند تا مشتریان احتمالی شما را جذب کند. به محض تبدیل شدن یک سرب بالقوه ، باید آن‌ها را پرورش دهید تا زمانی‌که مشتری شوند. به‌طور معمول تجارت از طریق کانال فروش خود منجر به پیشرفت آن‌ها می‌شود. پرورش سرب می‌تواند به‌صورت یا ارسال ایمیل ، هدف گیری مجدد آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی باشد یا در واقع مشتریان بالقوه خود را برای پیگیری آن‌ها فراخوانی کنید.

CTR – از طریق نرخ کلیک کنید

هنگام اجرای یک کمپین رسانه های اجتماعی ، میزان کلیک نشان می‌دهد که کاربران چند بار روی یک تبلیغ کلیک کرده‌اند. برای محاسبه CTR خود باید کل کلیک های دریافتی آگهی خود را بردارید و آن را بر تعداد دفعات نمایش (تقسیم) تقسیم کنید. سپس آن عدد را به درصد تبدیل کنید.

  • این اصطلاح را دوباره در بخش ایمیل مارکتینگ ما مشاهده خواهید کرد *

نرخ نامزدی

وبلاگ ، پست های فیس بوک ، توییت ها و عکس‌ها در اینستاگرام همه دارای نرخ تعامل هستند. این میزان تعامل کاربران با نام تجاری شما است. چند نظر در مورد آن پست دریافت کردید؟ چه تعداد اشتراک آن وبلاگ دریافت کرده است؟ معمولاً هرچه میزان تعامل مشتری شما بیشتر باشد ، محتوای شما نیز بهتر است – که برای سئو بسیار مناسب است. اگر موتورهای جست‌وجو ببینند که کاربران با وب سایت و کانال های رسانه های اجتماعی شما در تعامل هستند ، به‌عنوان یک منبع قابل‌توجه در صنعت خود مشاهده خواهید شد.

READ  پروپوزال مارکتینگ برای رستوران ها و فست فود ها

مارکتینگ مجدد

به احتمال زیاد تقریباً هر روز مارکتینگ مجدد را دیده اید. اگر در حال خرید آنلاین هستید و یک جفت کفش را مشاهده می‌کنید ، به احتمال زیاد این جفت کفش در وب سایت دیگری که بازدید می‌کنید دوباره نشان داده می‌شود. بازاریابی مجدد تاکتیکی است که برای بازگرداندن مشتریانی که خریدی نکرده اند به سایت شما استفاده می‌شود.

اگر تجارت شما بیش از یک محصول به فروش برساند ، می‌توانید تبلیغات چرخ فلک را تنظیم کنید تا در سایت‌های دیگر و همچنین کانال های رسانه های اجتماعی نمایش داده شود. این تبلیغات از چندین محصول تشکیل شده است که مشتریان شما قبلاً آن‌ها را مشاهده کرده‌اند. از آنجا که آن‌ها قبلاً به این محصولات نگاه کرده‌اند ، احتمالاً به آن‌ها علاقه‌مند هستند و در صورت مشاهده مجدد محصول ، احتمال خرید آن‌ها بیشتر است.

تبلیغی که ما برای یکی از مشتریان خود ایجاد کردیم و آن دسته از کاربرانی را که قبلاً از صفحه فیس بوک خود بازدید کرده بودند ، هدف قرار داد.

نمره مربوطه و نمره کیفیت

هنگام اجرای مبارزات در فیس بوک ، نمره مربوط به خلاقیت خود را دریافت می‌کنید و در تبلیغات خود کپی می‌کنید. این امتیاز توسط فیس بوک به هر یک از تبلیغات شما داده می‌شود. این راهی است که آن‌ها می‌توانند تصمیم بگیرند تبلیغات شما چقدر مرتبط است و چگونه با دیگر تبلیغات مشابه مقایسه می‌شود.

گوگل با دادن نمره کیفیت به شما اساساً همین کار را برای تبلیغات جستجوی پولی شما انجام می‌دهد. فاکتورهای زیادی در نمره کیفیت شما نقش دارند و می‌توانند با گذشت زمان بهبود یابند.

چرا باید به نمره مرتبط بودن یا نمره کیفیت خود اهمیت دهید؟ خوب ، هرچه امتیاز شما بیشتر باشد ، تبلیغات شما نسبت به رقبا نشان داده می‌شود و هزینه کمتری نیز برای این کار خواهد داشت. امتیاز بهتر هزینه شما را برای هر کلیک کاهش می‌دهد. قرار نیست هر کلیک تبدیل شود ، بنابراین پایین آوردن CPC در کمترین حالت ممکن کلیدی است.

B2B و B2C

تجارت به تجارت (B2B) و تجارت به مصرف‌کننده (B2C) دو اصطلاح بازاریابی هستند که توصیف می‌کنند چه کسی با آن‌ها تعامل دارد. آیا تجارت خود را با مشاغل دیگر انجام می دهید یا مستقیماً به مصرف‌کنندگان مراجعه می‌کنید – کارشناسان رسانه های اجتماعی ما می‌توانند به شما کمک کنند تا تصمیم بگیرید که تجارت شما باید در کدام سیستم عامل باشد. اگر به‌جای مشاغل یا تصمیم گیرندگان مشتری را هدف قرار دهید ، استراتژی شما بسیار متفاوت به نظر می‌رسد. برخی کانال های رسانه های اجتماعی وجود دارد که شرکت‌های B2B باید در آن شرکت کنند که شرکت‌های B2C نباید آن‌ها را فعال کنند. اگر هدف شما مشاغل دیگر باشد ، استراتژی تبلیغات شما متفاوت از یک استراتژی تبلیغاتی است که مشتری ها را هدف قرار می‌دهد. اطمینان حاصل کنید که می دانید مخاطبان شما چه کسانی هستند!

CTA – فراخوان برای اقدام

تماس برای اقدام معمولاً دکمه ای است که برای جلب توجه مشتریان شما و وادار کردن آن‌ها به کلیک ، خرید ، ارسال نامه الکترونیکی یا هر اقدام دیگری که می‌خواهید انجام دهند ، استفاده می‌شود. دعوت به عمل می‌تواند در تبلیغات شبکه‌های اجتماعی ، کمپین‌های ایمیل یا در وب سایت شما استفاده شود. CTA شما باید بزرگ ، پررنگ باشد و بتواند توجه مشتری شما را جلب کند. CTA مؤثر نیز کوتاه ، شیرین و قابل‌توجه است. هنگامی که شخصی در وب سایت شما قرار می‌گیرد ، باید فوراً بداند که شما می‌خواهید چه اقدامی انجام دهد ، چه خرید یک فروش ، ایمیل وی را وارد کند یا جدیدترین محصولات شما را مرور کند.

خریدار پرسونا

شخصیت خریدار چیزی است که شما یا تیم بازاریابی خود ایجاد می‌کنید و به شما ایده بهتری از شکل ظاهری مشتریان بالقوه خود می‌دهد. این شامل اطلاعات جمعیتی مانند جنسیت ، سن و علایق خواهد بود. این فقط برخی از شخصیت های ساخته شده نیست. این تحقیق براساس بازار هدف شما انجام می‌شود تا انگیزه‌ها ، رفتارها و اهداف خرید مشتریان در نظر گرفته شود. صفر در جمع آوری اطلاعات مشتریان احتمالی خود گام مهمی در استراتژی بازاریابی شما است بنابراین از آن صرف‌نظر نکنید!

شخصیت خریدار شما باید چیزی شبیه به این باشد. آنچه فکر می‌کنید خریدار شما انجام می‌دهد ، عنوان شغلی ، علایق ، سابقه و چالش هایی که با آن‌ها رو‌به‌رو است را درج کنید. همچنین بهتر است اهداف یا ترسهایی را که ممکن است خریدار احتمالی شما داشته باشد ، درج کنید. به این ترتیب شما خواهید فهمید که برای گرفتن این نوع خریدار احتمالی چه راه‌حل هایی باید ارائه دهید زیرا مشتریان راه‌حل های مشکلات خود را می خرند نه محصولات.

پیکسل

این یک قطعه کد است که برای پیگیری در وب سایت شما درج می‌شود. این می‌تواند تجزیه و تحلیل و داده ها را در مورد مشتریان و حرکت آن‌ها در وب سایت شما جمع آوری کند. همچنین می‌توانید از پیکسل برای هدف گیری مجدد مشتریان با Facebook استفاده کنید. از آنجا که پیکسل موجود در سایت شما هر مشتری مراجعه کننده را ردیابی می‌کند ، می‌توانید از این داده ها برای هدف قرار دادن آن‌ها در تبلیغات بعدی Facebook استفاده کنید.

READ  18 فیلم که هر کارآفرینی باید تماشا کند

اگر با HTML آشنا نباشید ، پیکسل شما مانند چند کلمه و نماد به نظر می‌رسد ، اما تمام نگرانی شما در مورد کپی کردن و جایگذاری آن در مکان صحیح وب سایت است. فیس بوک آموزش های خوبی در مورد چگونگی انجام این کار تقریبا برای همه سیستم عامل های اصلی وب سایت ارائه می‌دهد.

با تشکر از شما صفحه

اگر یک تجارت الکترونیک هستید ، صفحه تشکر از شما ضروری است. چرا به پیکسل صفحه تشکر نیاز دارید؟ چیزی که ما معمولاً می بینیم این است که مشتریها مراحل پرداخت را انجام می‌دهند و سایت از تبدیل آن‌ها ردیابی نمی‌کند. یک صفحه تشکر ساده تمام آنچه برای ردیابی ROI خود نیاز دارید است. این صفحه می‌تواند بعد از خرید افراد در سایت شما اضافه شود اما اگر شما تجارت الکترونیکی نیستید می‌توانید یک صفحه تشکر به فرم تماس خود اضافه کنید. این به شما نشان می‌دهد مشتری های شما از کجا آمده اند و پیگیری تبدیل های شما را واقعاً آسان می‌کند!

شرایط بازاریابی موتور جست‌وجو

سئو

بهینه‌سازی موتور جست‌وجو یا سئو SEO راهی اصلی برای بالا بردن سایت شما در رتبه بندی موتورهای جست‌وجو است. بسیاری از قسمت‌های متحرک به SEO وجود دارد مانند انتخاب کلمات کلیدی مورد نظر که می‌خواهید کسب‌و‌کار شما برای آن رتبه بندی کند ، بهینه‌سازی صفحات خود با این کلمات کلیدی ، نوشتن وبلاگ و بدست آوردن بک لینک. متخصصان دیجیتال مارکتینگ ما در زمینه بهینه‌سازی صفحه ، وبلاگ نویسی و به دست آوردن بک لینک خبره هستند و می‌توانند به شما در بهینه‌سازی سریع سایت کمک کنند! این روش مارکتینگ در موتور جست‌وجو زمان بر است زیرا موتورهای جست‌وجو برای بررسی هرگونه تغییری که در سایت شما ایجاد می‌شود ، باید سایت شما را جست‌وجو کنند. اگر می‌خواهید اکنون رتبه بندی کنید ، راهی سریع‌تر وجود دارد ، اما برای شما هزینه دارد.

PPC

Pay Per Click شباهت هایی با SEO دارد اما این تبلیغات پولی است که در Google اجرا می‌شود. PPC فوری است. به محض راه اندازی کمپین تبلیغاتی خود ، می‌توانید بلافاصله رتبه بندی را شروع کنید. اگر بودجه داشته باشید و مایل باشید آن را هزینه کنید ، در کمترین زمان در بالای نتایج جستجوی Google قرار خواهید گرفت. PPC همچنین شامل تحقیقات مربوط به کلمات کلیدی است اما به‌جای بهینه‌سازی در صفحه ، شما نیاز به ایجاد تبلیغات دارید. تبلیغات شامل دو عنوان کوتاه ، توضیحات و پیوند به وب سایت یا صفحه اصلی شما است. همچنین می‌توانید برنامه های افزودنی مانند شماره تلفن مشاغل خود یا پیوند به صفحات اضافی در سایت خود را قرار دهید.

SEO و PPC به‌صورت جداگانه عالی عمل می‌کنند ، اما با هم می‌توانند تجارت شما را سر به فلک بکشند! در مورد تفاوت بین این دو اصطلاح دیجیتال مارکتینگ و نحوه استفاده از هر یک از آن‌ها با راهنمای مبتدیان در زمینه SEO در مقابل PPC بیشتر بدانید.

DA – مرجع دامنه

این شماره 1-100 است که توسط Moz ، یک شرکت تجزیه و تحلیل بازاریابی به وب‌سایت‌ها اختصاص داده می‌شود. هرچه Domain Authority شما بالاتر باشد ، وب سایت شما قدرتمندتر و شانس رتبه بندی شما بالاتر است. هنگام انجام تحقیق درباره کلمات کلیدی ، دامنه اقتباس معیاری است که به شما کمک می‌کند تعیین کنید آیا قادر به رقابت با شرکت‌هایی هستید که قبلا رتبه بندی کرده‌اند یا خیر.

به‌عنوان مثال ، اگر DA شما 20 است و کلمه کلیدی خود را در گوگل جست‌وجو می‌کنید و وب سایت‌هایی که به نظر می‌رسد همه DA- 50-70 دارند ، احتمالاً نمی توانید رتبه بندی آن کلمه را انجام دهید.

PA – مرجع صفحه

هر صفحه در وب سایت شما و همچنین کل سایت شما دارای یک رتبه است. مهم است که اطمینان حاصل کنید که صفحه اختیارات صفحه را به‌طور مساوی در سایت خود توزیع می‌کنید. اگر در سایت خود یک صفحه دارید (بگذارید بگوییم صفحه اصلی) که دارای رتبه 1 در جست‌وجو است و دارای PA 100 است که عالی است ، اما در مورد سایر صفحات شما چطور؟ هرچه تعداد صفحاتی که دارای PA زیاد هستند بیشتر باشد ، احتمال رتبه بندی آن‌ها بیشتر است ، به این معنی که شغل شما در نتایج جست‌وجو بیشتر نشان داده می‌شود.

نرخ گزاف گویی

نرخ گزاف گویی از نظر بازاریابی موتور جست‌وجو زمانی است که کاربر در سایت شما قرار می‌گیرد و فقط یک صفحه را مشاهده می‌کند. Google Analytics نرخ جستجوی وب سایت شما را به شما نشان می‌دهد. اگر این تعداد زیاد باشد ، باید برخی از تنظیمات را انجام دهید. هر چقدر کاربر صفحه بیشتری ببیند و زمان بیشتری را در سایت شما بگذراند ، شانس صعود در رتبه بندی جست‌وجو برای شما بیشتر است.

* این اصطلاح را دوباره در بخش بعدی خواهید دید زیرا وقتی صحبت از ایمیل می‌شود کمی متفاوت است.

بالای چین

محتوای “بالای برابر” هر محتوایی است که قبل از اینکه کاربر مجبور به پیمایش شود ظاهر می‌شود. بنابراین چه چیزی باید بالای سایت شما افزایش یابد؟ مهم‌ترین محتوای شما و همچنین برچسب H1 شما (برای اهداف SEO) و فراخوان برای اقدام! اگر مشتری در سایت شما فرود بیاید و بلافاصله از اتفاقات خبر نداشته باشد ، این احتمال وجود دارد که آن دکمه برگشت را فشار دهد.

READ  راهنمای یادگیری دیجیتال مارکتینگ به روش مهران فره راز

فراخوان اقدام در صفحه اصلی ما گفت‌وگو با یک متخصص و “تسریع در مارکتینگ شما” است. واضح است که ما یک آژانس مارکتینگ و مدیریت شبکه‌های اجتماعی هستیم و می خواهیم شما با ما تماس بگیرید تا با یک متخصص در مورد کمپین مارکتینگ شبکه‌های اجتماعی خود صحبت کنید.

شرایط مارکتینگ از طریق ایمیل

تقسیم‌بندی لیست

تقسیم‌بندی لیست های ایمیل شما می‌تواند برای اتوماسیون معجزه آسا باشد. روش‌های زیادی برای تجزیه لیست های شما وجود دارد – براساس صنعت ، سن ، مکان ، مشتریان جدید و برگشت پذیر و لیست ادامه دارد. از این لیست ها می‌توان برای ایجاد اتوماسیون یا هدایت اتوماسیون استفاده کرد. اگر برای ایجاد هدایت خود از طریق کانال فروش خود به کمک در ایجاد اتوماسیون کشنده نیاز دارید ، به کارشناسان بازاریابی ایمیلی ما اجازه دهید کمپین شما را بسازند! شما می‌توانید اتوماسیون جدید مشتری ، اتوماسیون برگشت مشتری یا اتوماسیون مشتریانی داشته باشید که در چند روز مشخص خریدی انجام نداده اند. بااین‌حال می‌خواهید لیست های خود را تقسیم‌بندی کنید ، همیشه باید یک استراتژی وجود داشته باشد.

به بیش از 50،000 بازاریاب که نکات منحصر‌به‌فرد مارکتینگ را دریافت می‌کنند و ما فقط با مشترکان خود به اشتراک می گذاریم ، بپیوندید.

نرخ گزاف گویی

نرخ گزاف گویی در دنیای ایمیل مارکتینگ ، درصدی از ایمیل هایی است که در کمپین شما تحویل داده نشده اند. اگر نرخ گزاف گویی شما زیاد است ، ممکن است مشکلی در مورد ایمیل شما یا دامنه ای باشد که از آن ارسال می‌کنید ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که هر زمان ایمیل ارسال می‌کنید همیشه نرخ گزاف گویی خود را بررسی می‌کنید.

دو نوع برگشت وجود دارد ، یک جستجوی سخت و یک جهش نرم – دو اصطلاح بسیار مهم مارکتینگ که برای انجام مبارزات ایمیل موفق باید بدانید.

گزاف گویی سخت

در مبارزات ایمیل خود بدون شک بازگشتی را مشاهده خواهید کرد. برگشت های سخت ایمیل هایی هستند که تحویل داده نشده اند. این اساساً دو دلیل دارد. ممکن است ایمیل اشتباه باشد ، بنابراین اگر لیست مشترکان کوچکی دارید ، مطمئن شوید که آدرس ایمیل شما صحیح است یا مسدود شده‌اید. به همین دلیل تهیه لیست ایمیل خود به‌صورت ارگانیک بسیار مهم است. این به این معنی است که شما ایمیل افراد را جمع کرده‌اید و صریحاً اجازه ارسال ایمیل به آن‌ها را دارید. لیست های ایمیل را خریداری نکنید. این می‌تواند در طولانی مدت به شما آسیب برساند – اگر افراد کافی شما را مسدود یا گزارش دهند که هرزنامه است ، قابلیت تحویل شما کاهش می یابد.

نرم گزاف گویی

گزاف گویی نرم به این معنی است که ایمیل شما تحویل داده شده است اما به دلیل پر بودن صندوق ورودی کاربر ، سرور ایمیل وی هنگام تحویل از کار افتاده است یا شاید ایمیل بیش از حد بزرگ باشد ، آن را پس می گیرید. برخی از API های ایمیل تلاش می‌کنند چندین بار دیگر قبل از انصراف از ارسال به این ایمیل ها. در صورت ادامه بازگشت نرم ، در نهایت API آدرس ایمیل را از لیست مشترکان شما حذف می‌کند.

Open Rate vs Total Opens

برخی از سیستم عامل های ایمیل میزان باز بودن و همچنین تعداد کل باز شده را به شما نشان می‌دهند. مهم است که تفاوت بین این دو اصطلاح مارکتینگ از طریق ایمیل را بدانید. میزان باز کردن ایمیل شما به شما می‌گوید که چند کاربر ایمیل شما را باز کرده‌اند. گاهی اوقات افراد برمی گردند و دو یا سه بار همان ایمیل را باز می‌کنند ، به‌خصوص اگر کوپن یا پیشنهاد ویژه‌ای در این رابطه وجود داشته باشد. Total برای هر بار باز شدن ایمیل شما حساب باز می‌کند.

CTR – از طریق نرخ کلیک کنید

درحالی‌که نرخ های باز روی کاغذ عالی به نظر می رسند ، نرخ کلیک معیاری است که باید بیشتر از همه به آن توجه کنید. هدف اکثر کمپین‌های ایمیل این است که مشترکان ایمیل را درگیر کرده و آن‌ها را به سایت خود بازگردانند. میزان تعامل را می‌توان با نرخ باز بودن و میزان کلیک اندازه گیری کرد که تعداد دفعات مراجعه آن‌ها به سایت شما یا تعداد دفعات کلیک آن‌ها اندازه گیری می‌شود. این معیارها با هم کار می‌کنند زیرا بدون اینکه افراد ایمیل شما را باز کنند ، هیچ راهی نمی تواند از طریق سایت شما کلیک کند.

حالا میدانید

آیا برخی اصطلاحات مارکتینگ را یاد گرفتید؟ ما می‌دانیم که برخی از اینها ممکن است گیج کننده باشد اما درک آن‌ها به شما کمک می‌کند ROI خود را بسنجید ، تبلیغات بهتری ایجاد کنید و بتوانید بفهمید چه مشکلی در کمپین شما رخ می‌دهد (و چگونگی اصلاح آن).

اگر می‌توانید این شرایط مارکتینگ را درک کنید ، آماده هستید که گام بعدی را در رشد تجارت خود بردارید. اگر هنوز در مورد این اصطلاحات مارکتینگ سوالی دارید ، امروز با من مهران فره راز تماس بگیرید. ما می توانیم در ساختن استراتژی شبکه‌های اجتماعی ، تبلیغات ، مدیریت کمپین‌های ایمیل و حتی ایجاد یک وب سایت جدید به شما کمک کنیم!

ارسال شده در تبلیغات, مارکتینگبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید
© تمامی حقوق برای مهران فره راز محفوظ است.