مهران فره راز

0 %
مهران فره راز
مشاور مارکتینگ
متخصص فروش
09353637700
  • محل سکونت:
    تهران
  • شهر:
    تهران
  • سن:
    36
فرانسوی
انگلیسی
ترکی استانبولی
مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ
فروش
تولید محتوا
خدمات پس از فروش و امور مشتریان
سوشال مدیا
روابط عمومی
رسانه
سئو
ووردپرس
  • وورد
  • اکسل
  • پاورپوینت
  • پرزی
  • ووردپرس
  • فتوشاپ

آموزش راه های کسب درآمد از وب سایت و وبلاگ

19 آوریل 2021

پروژه های تحقیقاتی مستقل و بررسی های بی طرفانه ما بخشی از کمیسیون های وابسته تأمین می‌شوند ، بدون اینکه هزینه بیشتری برای خوانندگان ما تحمیل شود.

راه‌های کسب درآمد از وب‌سایت‌ها چه یک مزاحمت کوچک باشد و چه کل درآمد ماهانه شما ، کسب درآمد از وب‌سایت‌ها هرگز محبوب‌تر یا سودآورتر نبوده است.

از شما می پرسیم: “اما آیا سایت‌های تجارت الکترونیکی تنها سایت‌هایی نیستند که سودآوری دارند؟” خوب ، نه – در واقع ، دور از آن!

روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از طریق یک وب سایت درآمد کسب کنید. مطمئناً ، فروشگاه‌های آنلاین سهم خود را ایفا می‌کنند ، اما این روزها هرکسی می‌تواند یک تکه پای شیرین سود را بدست آورد … و ما می توانیم نحوه کار شما را نشان دهیم

برخی از روش‌های کسب درآمد ساده ، برخی کمی پیچیده تر هستند ، اما همه آن‌ها می‌توانند معجزه کنند – اگر درست انجام شود. در زیر ، ما هشت روش متداول برای کسب درآمد از وب سایت و همچنین ارائه رتبه بندی برای راه اندازی آسان هر یک از وب‌سایت‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

  1. فروش محصولات
  2. فروش یک سرویس
  3. فروش فضای تبلیغاتی
  4. بازاریابی وابسته
  5. پذیرش کمک های مالی
  6. پست های اسپانسر شده
  7. تولید سرب
  8. اشتراک ها
  • افکار نهایی

1. فروش محصولات

سهولت نصب: 3/5

فروش محصولات این احتمالاً اولین چیزی است که به ذهن شما خطور کرده است ، درست است؟

امروزه بیش از 650،000 وب سایت تجارت الکترونیکی وجود دارد که 1000 دلار + سود سالانه کسب می‌کنند – این تعداد فقط در سال در حال رشد است. و بهترین قسمت این است که ، هرکسی می‌تواند یکی را تنظیم کند!

چگونه وب سایت تجارت الکترونیکی خود را ایجاد کنیم

سازندگان وب سایت تجارت الکترونیک DIY ، مانند Shopify و BigCommerce ، ایجاد فروشگاه آنلاین خود را برای افراد غیرتكنیك آسان‌تر از همیشه كرده اند.

آن‌ها ابزارهای آنلاین هستند که با الگوهای از قبل طراحی شده ارائه می‌شوند. تنها کاری که شما باید انجام دهید اینست که یک الگوی انتخاب کنید ، محتوا و محصولات خود را اضافه کنید و ویژگی‌های مورد نیاز خود را در آن قرار دهید.

ویژگی‌ها مواردی مانند فرم اشتراک یا تجزیه و تحلیل وب سایت هستند. بیشتر ویژگی‌های اساسی را می‌توان از قبل در Shopify و BigCommerce جاسازی کرد ، اما هر دو فروشگاه برنامه را ارائه می‌دهند که در آن می‌توانید موارد اضافی را نصب کنید.

 

برای تکنیکالتر بودن شما در خارج ، WordPress.org راهی است که بیشتر کارآفرینان تازه کار می پیمایند. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) است که خود میزبان آن است و به شما امکان می‌دهد سایت خود را از ابتدا بسازید.

قالب های از پیش طراحی شده ای وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید ، اما وردپرس بسیار روان است و سفارشی‌سازی بی حد و حصر را ارائه می‌دهد. متأسفانه برای استفاده م .ثر از آن ، باید دانش کافی در مورد کد – یا بودجه نسبتاً سنگین برای استخدام یک توسعه‌دهنده وب – داشته باشید.

فروش محصولات بدون ایجاد یک سایت تجارت الکترونیک کامل

اگر کالاهای زیادی برای فروش دارید ، ایجاد یک سایت تجارت الکترونیکی اختصاصی بهترین روش کسب درآمد است ، اگر فقط چند مورد داشته باشید از نظر اقتصادی مقرون‌به‌صرفه نیست.

اگر فقط می‌خواهید کالای عجیب و غریب را بفروشید ، در عوض لینک های Checkout Square Online را امتحان کنید.

این پیوندها به شما امکان می‌دهد دکمه هایی را به وب سایت خود (غیر تجارت الکترونیکی) اضافه کنید که به بازدیدکنندگان امکان خرید مستقیم از طریق سایت شما را می‌دهد. نه‌تنها آسان است – شما به‌راحتی دکمه ها را روی سایت خود کپی و جای گذاری می‌کنید – همچنین رایگان است.

برای شروع یک حساب Square Online رایگان راه اندازی کنید و از ایجاد این پیوندهای پرداخت رایگان و بدون پرداخت هزینه اشتراک لذت ببرید. تنها هزینه ، هزینه معامله 2.5٪ در هنگام خرید افراد با استفاده از پیوندها است – این هنوز هم مقرون‌به‌صرفه تر از ساخت یک فروشگاه آنلاین کامل است!

داستان موفقیت: تیغ های هری

ریش تراش های Harry’s از یک ایده ساده متولد شده‌اند – تجهیزات تراشیدن نباید این لعنتی گران باشد! این شرکت توسط دو شخص عادی تأسیس شده است – هیچ یک از آن‌ها هری نامیده می‌شوند – این شرکت وب سایت تجارت الکترونیکی خود را با استفاده از Shopify راه اندازی کرده است.

به لطف ابزارهای داخلی پلتفرم و رابط کاربری آسان ، بنیانگذاران به سرعت با آن کنار آمدند و راه‌حل خود را برای اصلاح ساختند.

 

10 ماه بعد ، Harry’s Razors یک کارخانه تولید در آلمان خریداری کرده بود ، در حال خرید و فروش 100000 مشترک ایمیل بود و بیش از 122.5 میلیون دلار درآمد کسب کرده بود. خیلی فرسوده نیست. در اوایل سال جاری ، این دو کسب‌و‌کار را به قیمت تقریبی 1.4 میلیارد دلار به ویلکینسون شمشیر فروختند.

این فقط یک مثال است ، اما نشان می‌دهد که هر ایده ای ، هر چند ساده یا کوچک ، می‌تواند به یک امپراتوری تجارت الکترونیک تبدیل شود.

۲. فروش یک سرویس

سهولت نصب: 4/5

یکی دیگر از روشهای معمول کسب درآمد افراد از طریق فروش خدماتشان است. این می‌تواند هر چیزی باشد – از ایجاد برنامه های غذایی متناسب ، تا تجارت تمیز کردن پنجره ها.

این کار تقریباً به همان روشی است که فروشگاه‌های آنلاین کار می‌کنند. تفاوت عمده این است که شما به یک وب سایت ساز مخصوص تجارت الکترونیک نیازی ندارید.

READ  نوشتن پلن دیجیتال مارکتینگ به روش مهران فره راز

چگونه خدمات خود را به‌صورت آنلاین بفروشیم

استفاده از سازندگان وب سایت مانند Wix و Squarespace حتی از سیستم عامل های تجارت الکترونیکی آسان‌تر است. به‌طور خاص Wix ساده ترین راه برای ایجاد وب سایت خود است.

دقیقاً مانند سیستم عامل های تجارت الکترونیکی ، به شما امکان می‌دهد از بین بیش از 500 الگو Wix از قبل طراحی شده را انتخاب کنید. آنچه Wix را آسان‌تر می‌کند ویرایشگر کشیدن و رها کردن آن است ، جایی که به معنای واقعی کلمه می‌توانید هرچیزی را که در وب سایت خود است به هرجای صفحه منتقل کنید!

 

ترفند فروش یک سرویس یافتن USP (نقطه فروش منحصر‌به‌فرد) شما است. چه چیزی خدمات شما را از بقیه در آنجا متفاوت می‌کند؟ و چرا مردم باید آنچه را که شما ارائه می دهید خریداری کنند؟

داستان موفقیت: داعش کینگ

ایسیس کینگ اولین مدل تراجنسیتی بود که در America’s Next Top Model ظاهر شد. همان‌طور که حرفه او از قوت به قوت دیگری پیش می رفت ، وی وب سایت خود را با استفاده از Wix ساخت که نمونه کارهای خود را به نمایش می گذارد.

ایسیس کینگ برای تبلیغ خدمات مدل سازی خود یک وب سایت نمونه کارها در Wix ایجاد کرده است.

همچنین به آژانس ها و مارک های تجاری اجازه داده است برای همکاری های احتمالی با او در تماس باشند. این از آن زمان به بعد پایه و اساس حرفه مدلینگ او را شکل داده است ، زیرا وی همچنان به تعریف جدیدی از معنای مدرن در مدرن ادامه می‌دهد.

۳. فروش فضای تبلیغاتی

سهولت نصب: 4/5

ممکن است آن‌ها را بیهوده یا آزار دهنده بدانید ، اما واقعیت این است که نمایش تبلیغات در وب‌سایت‌ها یکی از ساده ترین راه‌های کسب درآمد است.

متداول ترین روش فروش فضای تبلیغاتی استفاده از مدل پرداخت به ازای هر کلیک است. این جایی است که شما هر بار که شخصی از طریق صفحه وب خود روی تبلیغات خود کلیک می‌کند ، از تبلیغ کنندگان کارمزد دریافت می‌کنید.

میانگین CPC (هزینه هر کلیک) برای سایت‌های فروش فضای تبلیغاتی 0.25 دلار است. برای قرار دادن این موضوع در برخی زمینه ها ، باید حدود هزار کلیک در روز داشته باشید تا سالانه 100000 دلار سود کسب کنید.

به دو طریق می‌توانید از روی باند تبلیغاتی بپرید. اولین (و محبوب‌ترین) استفاده از Google Adsense است. این شامل Google تعبیه کد در وب سایت شما به منظور تبلیغ و خواندن آنچه در صفحه شما قرار دارد برای اطمینان از مرتبط بودن همه تبلیغات با محتوای شما است.

دوم فروش مستقیم فضای تبلیغاتی به شرکت‌ها. به‌طور طبیعی ، این کار نیاز به کمی کار بیشتر از طرف شما دارد ، اما شما را در هنگام انتخاب نوع تبلیغاتی که در سایت شما نمایش داده می‌شود و هنگام مذاکره با پرداخت بالاتر برای هر کلیک ، در موقعیت قوی تری قرار می دهید.

راه اندازی تبلیغات وب سایت ساده است ، اما هزینه زیادی ندارد – مگر اینکه وب سایت شما ماهانه بازدید زیادی داشته باشد.

۴. بازاریابی وابسته

سهولت نصب: 3/5

به لطف ظهور وبلاگ نویسان و ‘اینفلوئنسرها’ ، بازاریابی وابسته بیش از هر زمان دیگری محبوبیت دارد. ممکن است شما حتی بدون اینکه از آن پی ببرید از پیوند وابسته استفاده کرده‌اید. اما در واقع چه معنایی دارد و چگونه می‌تواند پول شما را بدست آورد؟

بازاریابی وابسته (افیلیت) توافقی بین وب سایت شما و شرکتی است که به موجب آن مشتری های بالقوه را به سمت سایت آن‌ها هدایت می‌کنید.

بازاریابی وابسته (افیلیت) چگونه کار می‌کند؟

دو روش مختلف برای ایجاد سود از بازاریابی شرکت‌های وابسته وجود دارد: CPC (هزینه برای هر کلیک) ، یا CPA (هزینه هر خرید).

مشابه تبلیغات ، CPC جایی است که شما هر بار که شخصی پیوندی را در سایت شما کلیک می‌کند که آن‌ها را به شرکت وابسته (شرکت همکار) می فرستد ، پول دریافت می‌کنید.

با CPA ، پول دریافت نمی کنید مگر اینکه آن کاربر واقعاً “تبدیل” کند – یعنی کالایی را بخرد یا در یک سرویس از شرکت وابسته ثبت نام کند. همان‌طور که انتظار داشتید ، هزینه های CPA به مراتب بیشتر از CPC است ، زیرا به معنای واقعی کلمه از شرکت وابسته درآمد کسب می‌کنید – برخلاف CPC ، جایی که ممکن است فقط مرور کنند.

به‌جای ارائه تبلیغات ساده به کاربران به‌عنوان نمایش جانبی ، بازاریابی وابسته (افیلیت) می‌تواند ارتباط منظمی با محتوای شما داشته باشد. کاربران امروزی بسیار تحمل بیشتری نسبت به این نوع بازاریابی دارند و به‌طور کلی آن را گزینه بسیار پردرآمدتری می دانید.

به‌عنوان مثال ، شما می‌توانید با Harry’s Razors رابطه وابسته داشته باشید. اگر چنین بود ، احتمالاً محتوا درباره محصولات اصلاح آن تولید خواهید کرد که حاوی پیوندهای منحصر‌به‌فرد به سایت Harry’s Razors است.

این پیوندهای منحصر‌به‌فرد مهم هستند. این چگونه شرکت وابسته شما می‌تواند تشخیص دهد که خرید مشتری در اصل از وب سایت شما انجام شده است. این پیوندها به‌عنوان پیوندهای وابسته شناخته می‌شوند و ایجاد آن‌ها در واقع بسیار آسان است.

اگر می‌خواهید زیاد به یک سیستم عامل پیوند دهید (به‌عنوان مثال آمازون) ، می‌توانید یک حساب ایجاد کنید و مستقیماً با آن‌ها پیوندهای وابسته ایجاد کنید. در غیر این صورت ، می‌توانید با سایتی مانند Skimlinks یک حساب کاربری راه اندازی کنید که برای هر URL که وارد می‌کنید پیوند وابسته ایجاد می‌کند – اگرچه کمیسیون کمی طول خواهد کشید.

به‌طور طبیعی ، هرچه وب سایت شما بیشتر بازدید کند ، بازدید بیشتری را به‌طور بالقوه می‌توانید به یک شرکت وابسته هدایت کنید. از این نظر ، این بسیار شبیه فروش فضای تبلیغاتی است – برای اینکه بتواند یک جریان درآمد ارزشمند باشد ، باید تعداد زیادی بازدید کننده سایت به خود اختصاص دهید.

READ  چگونه می‌توان یک کار را شروع کرد: راهنمای راه اندازی یک کسب‌ و ‌کار

۵. پذیرش کمک های مالی

سهولت نصب: 4/5

درحالی‌که فروش فضای تبلیغاتی و بازاریابی شرکت‌های وابسته به ترافیک زیاد وب سایت شما متکی است ، اگر یک جامعه واقعاً متعهد ایجاد کنید ، کمک های مالی می‌تواند راهی مؤثرتر برای کسب درآمد باشد.

اگر بازدید کنندگان شما (به معنای واقعی کلمه) محتوای شما را خریداری کنند ، منطقی است که برخی مایل باشند از طریق کمک مالی قدردانی خود را از کار شما نشان دهند.

فراتر از موسسات خیریه ، کمک های مالی در میان وب سایت‌های پادکست استاندارد است ، بسیاری از آن‌ها برای حفظ نمایش خود به بودجه سخاوتمندانه شنوندگان اعتماد می‌کنند.

ویکی پدیا شاید بزرگ‌ترین نمونه سایت غیر انتفاعی باشد که کمک های مالی را می پذیرد. این یک منبع اطلاعاتی منبع باز است که استفاده از آن رایگان است و بنیان گذاران می‌خواهند آن را به همین روش حفظ کنند. اگرچه برای نشان دادن قدردانی از منابع ، اکنون می‌توانید کمک مالی کنید.

نحوه تنظیم کمک های مالی در وب سایت خود

بیشتر درگاه های اصلی پرداخت به شما امکان می‌دهند دکمه های کمک مالی را در سایت خود جاسازی کنید. معمولاً مردم به دلیل محبوبیت جهانی آن و همچنین سهولت استفاده از آن ، PayPal را انتخاب می‌کنند.

پس از تنظیم حساب PayPal خود ، می‌توانید دکمه کمک هزینه شخصی خود را ایجاد و سفارشی کنید.

PayPal ایجاد و سفارشی‌سازی دکمه کمک هزینه شخصی شما را آسان می‌کند.

می‌توانید متن دکمه را تغییر دهید ، مبلغ تعیین شده کمک مالی را اضافه کنید یا به بازدیدکنندگان خود اجازه دهید مبلغی را که می‌خواهند بپردازند انتخاب کنند. سپس کد HTML لازم برای تعبیه دکمه در وب سایت خود به شما ارائه می‌شود.

پس از کلیک افراد روی دکمه ، آن‌ها به وب سایت PayPal ارسال می‌شوند و در آنجا می‌توانند مشخصات خود را پر کرده و کمک مالی را تکمیل کنند. راه اندازی آسان است ، اما همان‌طور که گفته شد شما باید یک فرد وفادار داشته باشید و محتوای عالی را برای ارزشمند بودن آن تولید کنید.

۶. پست های اسپانسر شده

سهولت نصب: 4/5

posts پست های اسپانسر شده ’عبارتی است که در اینستاگرام زیاد مورد سروصدا قرار می‌گیرد. این مترادف با اینفلوئنسرها است که از پایه پیروی گسترده خود برای تبلیغ محصولات در ازای دریافت پول استفاده می‌کنند. فقط اینستاگرامرها نیستند که می‌توانند وارد عمل شوند.

با افزایش محبوبیت وب سایت شما ، ممکن است شرکت‌هایی را پیدا کنید که امیدوار هستند نام تجاری آن‌ها را ارتقا دهید.

هرچند مراقب باشید – برای اینکه اعتبار خود را دست نخورده نگه دارید ، فقط پست های پشتیبانی شده مرتبط را می‌خواهید که مطابق با علایق بازدید کنندگان شما باشد.

همچنین دستورالعملهای بسیار سختگیرانه ای وجود دارد مبنی بر اینکه شما باید به بازدیدکنندگان خود اعلام کنید که از محتوایی که تولید می‌کنید حمایت مالی می‌شود. اگر موضوعی است که مد نظر شما است ، شروع به کار بر اساس دستورالعمل های FTC ، مکان خوبی است.

به‌عنوان مثال ، اگر سایتی را اداره می‌کنید که ساعتها را بررسی و مقایسه می‌کند ، میزبانی محتوای شرکتی که مبلمان می فروشد منطقی نخواهد بود. آنچه شما ممکن است به نظر برسد یک مارک تعمیر ساعت یا احتمالاً جواهرات است که مکمل ساعت هایی است که بررسی می‌کنید.

به این ترتیب ، شما نه‌تنها به بازدیدکنندگان خود محتوای مرتبط و جذاب ارائه می‌کنید ، بلکه به‌راحتی با معرفی یک مارک دیگر درآمد کسب می‌کنید. صحبت از برد-برد!

روش دیگر کسب درآمد از پست های پشتیبانی شده این است که این روند را روی سر خود بچرخانید. اگر به‌عنوان یک متخصص در زمینه کار خود دیده می شوید ، ممکن است سایت‌های دیگر از شما بخواهند براساس دانش بالایی که دارید ، برای آن‌ها محتوا ایجاد کنید.

این به خودی خود مستقیماً به سایت شما پیوند ندارد ، اما می‌توانید پولی را که به دست می آورید به محتوایی که قرار می دهید نسبت دهید.

۷. تولید سرب

سهولت نصب: 2/5

تولید سرب فرایند برقراری ارتباط مشتریان بالقوه با شرکت‌هایی است که ممکن است برای آن‌ها سودمند باشد. این یک مقدار پیچیده است ، بنابراین برای کمک به این مثال مثالی است:

اگر وب سایتی را دنبال کنید که در زمینه دو و میدانی باشد ، می‌توانید با مارک های ورزشی همکاری کنید تا آن‌ها را با ورزشکارانی که می‌خواهند عملکرد خود را افزایش دهند در تماس قرار دهد.

این از بازاریابی شرکت‌های وابسته متفاوت است ، به این دلیل که شما نمی‌خواهید مردم را مجبور به خرید یک محصول خاص کنید – این بیشتر نشان دادن خدماتی است که ممکن است به آن‌ها علاقه داشته باشند.

شما می‌توانید با متخصصان تغذیه ، مربیان شخصی یا دانشمندان ورزش همکاری کنید و به افراد – یا “هدایت” ها – به سمت خدمات تجاری آن‌ها کمک کنید.

چگونه تولید سرب را شروع کنیم

تولید سرب کمی دشوارتر از سایر روشهای این لیست است. نه‌تنها لازم است شرکت‌هایی را پیدا کنید که علاقه‌مند به داشتن یک رابطه تجاری با شما هستند ، بلکه برای موفقیت سایت خود نیز باید “بهینه‌سازی” کنید.

بدین معنی ، منظور ما این است که شما به یک وب سایت تمیز و آسان جهت حرکت با CTA های واضح (فراخوان برای اقدام) نیاز دارید. CTA دکمه ای است که افراد را فریب می‌دهد تا روی آن کلیک کنند.

READ  16 نکته برای راه اندازی یک کسب ‌و ‌کار موفق

برای موفقیت CTA ، باید برای بازدیدکنندگان مشخص باشد که هنگام کلیک روی آن‌ها چه اتفاقی می‌افتد. در بیشتر موارد ، این امر منجر به هدایت آن‌ها به فرمی می‌شود که از آن‌ها می‌خواهد اطلاعات شخصی و اطلاعات تماس را پر کنند.

بعد از اینکه این مورد را پر کردند ، شرکت با آن‌ها تماس می‌گیرد – یا “واجد شرایط” می‌شوند تا ببینند که آن‌ها چقدر به خدمات خود علاقه‌مند هستند.

همچنین شما در مورد کیفیت هدایتی که تولید می‌کنید دقیقاً مورد بررسی قرار خواهید گرفت – به هر حال ، اگر کسی برای ثبت‌نامآماده نباشد ، هدایت میزان مراجعه به شرکت‌ها در نهایت مهم نیست.

۸. اشتراک ها

سهولت نصب: 3/5

فقط مجلات و روزنامه های چاپی نیستند که مردم این روزها برای آن‌ها اشتراک می پردازند! از طریق تدریس خصوصی آنلاین ، دسترسی به نرم‌افزار ، محتوای دیجیتال برتر می‌توان از طریق مدل اشتراک درآمد کسب کرد.

بازار تجارت الکترونیکی اشتراک تنها در پنج سال گذشته بیش از 100 درصد رشد کرده است. این یک روش عالی برای تضمین درآمد مکرر است.

اشتراک ها درصورتی که کالایی یا خدماتی داشته باشید که افراد از نظر جسمی نمی‌توانند آن را خریداری کنند ، اما نیاز به دسترسی منظم دارند ، بهترین کارایی را دارد یک سازنده وب سایت یک مثال عالی است ، جایی که شما برای ایجاد ابتدا هزینه ماهانه پرداخت می‌کنید ، سپس وب سایت خود را به‌صورت آنلاین میزبانی می‌کنید.

اگر وب سایت شما از محبوبیت کافی برخوردار است ، می‌توانید محتوای برتر را پشت دیوار پولی قرار دهید که بازدیدکنندگان برای دسترسی به آن پرداخت می‌کنند. اگرچه این می‌تواند یک استراتژی پرخطر باشد – به‌ویژه اگر تمام محتوای شما در ابتدا رایگان باشد.

اگر به درستی به بازار عرضه شود ، می‌تواند کم هزینه باشد و بازدیدکنندگان شما را احساس می‌کنند عضوی از یک انجمن انحصاری هستند.

نحوه تنظیم مدل اشتراک

اکثر سیستم عامل ها به شما امکان می‌دهند در وب سایت خود منطقه “فقط اعضا” ایجاد کنید. این را می‌توان با نام کاربری و رمز عبوری که افراد باید وارد کنند ، محافظت می‌شود ، که پس از مشترک شدن آن‌ها را دریافت می‌کنند.

در این منطقه می‌توانید تمام محتوای برتر خود را ذخیره کنید. مقالات ، تحقیقات ، فیلم‌ها ، پادکست ها و موارد دیگر می‌توانند دسترسی داشته باشند. حتی می‌توانید کالاهای رایگان را به مشترکان هدیه دهید تا جذابیت برند خود را افزایش دهید.

افکار نهایی

در سال‌های گذشته ، مردم فکر می‌کردند وب سایت‌های تجارت الکترونیکی تنها راه کسب درآمد آنلاین است. اما این روزها ، با ادامه رشد اینترنت ، حجم پول پشت آن نیز رشد می‌کند.

اکنون روش‌های بیشتری برای غواصی و گرفتن سهم خود از پول نقد وجود دارد – و این حتی به وب سایت‌های بزرگ نیز محدود نمی‌شود (اگرچه بدیهی است که کمک می‌کند).

برای خلاصه کردن ، در اینجا یک مرور سریع از هشت روش است که ما در مورد آن‌ها بحث کردیم.

8 روش کسب درآمد از وب سایت

  1. فروش محصولات: ایجاد یک فروشگاه آنلاین و تبلیغ محصولات شخصی یا شخص ثالث.
  2. فروش یک سرویس: فروش یک مهارت یا تجارت و تبلیغات آن به‌صورت آنلاین ، به‌عنوان مثال. تمیز کردن پنجره ، آموزش شخصی یا راه رفتن سگ.
  3. فروش Ad Space:  اجازه می‌دهد تا سایر مشاغل در وب سایت شما تبلیغ کنند. می‌توانید از Google Adsense برای جلوگیری از تماس خود با شرکت‌ها استفاده کنید.
  4. بازاریابی وابسته: گرفتن کمیسیون از مشاغل یا با مراجعه به مشتریان بالقوه یا در واقع اطمینان از فروش آن‌ها.
  5. پذیرش کمک های مالی: به بازدیدکنندگان خود اجازه می‌دهد تا از کاری که شما انجام می دهید پشتیبانی کنند و با کمک به تأمین بودجه وب سایت ، قدردانی خود را نشان دهند.
  6. پست های پشتیبان: یا میزبان مطالب دیگران در سایت خود در ازای دریافت پول هستید ، یا اینکه خودتان در سایت‌های دیگر نمایش می دهید.
  7. تولید سرنخ: با ارائه آنچه برند ارائه می‌دهد و پیشنهاد خدمات خود ، بازدیدکنندگان سایت خود را مجاب کنید تا در نام تجاری دیگری ثبت نام کنند.
  8. اشتراک ها: اجازه دسترسی به بازدیدکنندگان با پرداخت ماهانه یا سالانه به ابزارهای آنلاین ، نرم‌افزار ، سرویس‌های برتر یا محتوای پشت دیوار پولی.

از کدام روش باید استفاده کنید؟

همه این روش‌ها در نوع خود سابقه اثبات شده دارند. اینکه کدام یک را باید استفاده کنید به چند مورد بستگی دارد:

  • هدف وب سایت شما
  • روشی که می‌خواهید محتوای خود را نمایش دهید
  • وب سایت شما ماهانه چقدر بازدید می‌کند
  • تعداد بازدیدکنندگان برگشتی شما

برای سایتهایی که تعداد بازدیدکنندگان بسیار بالایی دارند ، مواردی مانند پستهای اسپانسری ، پذیرش کمکها و اشتراکها راههای منطقی برای کاوش هستند.

هرچند سایتهایی که بازدیدکنندگان زیادی دارند ، مایل به فروش فضای تبلیغاتی ، بازاریابی شرکت‌های وابسته یا ایجاد تبلیغات هستند.

اگر شما یک وب سایت جدید و نوظهور دارید ، تبلیغ محصولات و خدمات شخصی شما راهی برای پیشبرد است. حتی می‌توانید با انجام پست های اسپانسری برای آن‌ها به سایت‌های معتبر تری دسترسی پیدا کنید ، که به نوبه خود به ایجاد دنبال کننده های شما کمک می‌کند.

مطمئناً همه این گزینه ها برای همه در دسترس است. اما اگر می‌خواهید سود بالایی کسب کنید ، ابتدا باید محبوبیت وب سایت خود را افزایش دهید.

ارسال شده در تبلیغات, دیجیتال مارکتینگ, مارکتینگبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید
© تمامی حقوق برای مهران فره راز محفوظ است.